Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hurt and grieve but don’t suffer alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jul 2021 - 22:29

Het was moeilijk geweest, maandenlang had ze gewacht op Smokegaze, en toen was hij gestorven. Hij had er zelf voor gekozen om naar zijn einde te stappen, en voordat hij die keuze maakte had ze hem allang verloren. Dus toen Carrioncough erover begon was haar eerste instinct om te schreeuwen dat hij zijn bek moest houden. Maar het was vriendelijk bedoeld, dus ze bleef ook vriendelijk genoeg. Ze knikte met een verdrietige glimlach. "Nee, het was verschrikkelijk. Hij is zo lang ziek geweest, dat ik bijna ben vergeten hoe het is om echt een mate te hebben." Daar bedoelde ze eigenlijk niets mee, maar ze moest het even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jul 2021 - 22:35

Hij zag iets in haar ogen, een flikkering. Hij kuchtte zachtjes, spijt hebbend van de woorden die zijn lippen hadden verlaten. Hij knikte en tikte met het zwarte puntje van zijn staart tegen haar schouder. Hij had geen idee van hoe het was om een partner te hebben, maar hij snapte haar verdriet wel. Carrioncough zette wat stappen naar voren om aan te tonen dat hij verder wilde wandelen. Hij wist niet goed wat hij wilde zeggen en de beelden zouden misschien meer spreken dan woorden zelf. "Is het niet vreselijk ingewikkeld om een partner te hebben?"
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jul 2021 - 22:45

De wandeling ging verder en Crystalstar liet zich nu door Carrioncough meevoeren. Ze ademde zijn geur in en zuchte, het was vreselijk ingewikkeld allemaal. Hij vond haar mooi, maar was er nog meer? Zijn vraag deed haar droog gnuiven en ze knikte. "Soms, je kan het nooit volledig met elkaar eens zijn op ieder moment van de dag, en dus komt er soms ruzie." Miauwde ze, schouderophalend. "En met kittens wordt het alleen maar ingewikkelder. Maar daar begin ik niet meer aan." Bevestigde ze. Niet meer na Shellkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jul 2021 - 23:08

Carrioncough knikte beleefd, maar toen ze over kittens begon werd hij helemaal warm vanbinnen. Hij hield van kittens, ze hadden schattige snoetjes, schattige praatjes en ze dachten dat ze oh zo stoer waren. Ze hadden nog zoveel dromen, zoals Berrykit en Azurekit. Hij keek even opzij, zich herinnerend dat ze een kitten verloren was. Hij wist nog minder wat te zeggen nu dus hij raakte even haar schouder aan. "Dat begrijp ik," miauwde hij met zijn gewoonlijke schelle stem, maar hij klonk meer emotioneel.
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jul 2021 - 23:14

Nooit was het haar bedoeling geweest om een derde keer moeder te worden. Vrouwelijke leaders kregen geen kittens, dat was de regel. Met kleine kittens kon je niet leiden. Maar Smokegaze had zich even goed gevoeld, en ze hadden een leuke avond gehad. En dat was een tragedia geworden. Toen ze Carrioncough's aanraking voelde bevroor ze even, klaar om hem weg te sturen. Maar hij hielt het niet aan aan en zijn woorden waren nog steeds vriendelijk. "En dat is het probleem, niet? Ik wil best opnieuw een partner, maar ik neem geen kittens meer. Wie blijft er dan voor me over?" Grinnikte ze humorloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jul 2021 - 23:31

Hij blikte kort op haar, oogcontact makend. Hij had wel door hoe ze verstijfde, even was hij vergeten dat het de leader was hier. Ze wandelde ondertussen al een tijdje in het bos dus hij draaide met de boomgrens mee. Carrioncough schraapte zijn keel. "Er zijn vast veel katers en poezen die geen extra kinderen willen!," miauwde hij. Hij weerhield zich er sterk van om geen knipoog te geven. Nee Carrion, dit was een serieus gesprek, dat was not done.
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jul 2021 - 23:38

Natuurlijk zou het zijn van de leader haar ook een behoorlijk voordeel geven bij het vinden van een partner. Er waren vast meer dan genoeg katers die zich graag naast haar nestelden en zo dachten hun eigen invloed te kunnen uitbreiden. Maar zo zou het bij Crystalstar niet zitten. Zij hielt haar partner los van haar werk. Het liefst had ze zelfs dat die er helemaal niets over zei als ze samen waren. Carrioncough's schelle stem deed haar opkijken, even met samengeknepen ogen, en toen met een kleine glimlach. "Vast wel, maar dan zullen ze het wel doen voor schoonheid, of een lieve partner. En ik denk niet dat ze één van beide bij mij zullen vinden." Legde ze aan hem uit, om te illustreren hoe het zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jul 2021 - 23:49

Een zacht lachje en een kleine 'puh' kwam van zijn lippen. Hij duwde vriendschappelijk met zijn schouder tegen de hare. "Crystalstar, je hebt ze alle drie!", miauwde hij nu eerlijk tegen haar. Ze had duidelijk een oppepper nodig! Carrioncough greens terwijl hij zijn pas wat inhield. In de verte zag hij de zon piepen tussen de bomen door, dus hij wist dat ze de boomgrens hadden bereikt. Dat was echter niet waarvoor hij remde. Voor hem was een openplek tussen de bomen en begroeiing. Zelfs in de zomer bloeiden hier prachtige paarse bosbloemen. Zonlicht viel op het open stukje en deden de pollen van de bomen oplichten. Het leek wel magisch. Carrioncough liet zich vallen en draaide zich op zijn rug. Hij knipperde tegen het licht en hield zijn poot voor de zon. De lucht was diep blauw gekleurd. "Je hebt prachtige kittens waar je trots op mag zijn, je bent niet lelijk én je bent lief en dapper. Een partner zou niet blijer met iemand zoals jij kunnen zijn."
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:02

Waarom vond ze dit een beetje leuk? Wat was dat de laatste tijd? Met Seamist ook al, opeens had het gevoel haar overvallen dat ze dichterbij iemand moest komen. En nu was Carrioncough veel te persoonlijk aan het worden, en ze hielt het op geen enkele manier tegen. Crystalstar was bang dat ze te soft werd. Zeker toen hij haar zo openlijk mooi en leuk noemde. "Wel, ik dank je vriendelijk, al heb ik misschien andere ideeën over mijzelf." Grinnikte ze zachtjes en keek geamuseerd voor zich uit toen de grote zwarte kater het bloemenveld in rende. Maar toen hij op zijn rug ging liggen kwam er eindelijk een echte geschokte blik op haar gezicht. Nu begreep ze het. Hij probeerde écht op haar in te spelen. En.. was dat geflirt? Op zijn eigen, nogal knullige manier? "En wie zou dan die partner zijn, hmm? Jij?" Vroeg ze met een mengeling van amusement en uitdaging. Het was zeker een mooi beeld: de diepgekleurde bloemen, het groene gras en de schijnende zon. Zelfs Carrioncough's zwarte lichaam paste er mooi bij, op zijn eigen vreemde manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:10

Oh Starclan. Hij had haar enkel wat moed in proberen te praten. Carrioncough voelde zich weer vuurrood worden. Hij keek vluchtig naar Crystalstar, maar focuste zich daarna terug op de hemel. Zijn hart klopte luid in zijn borstkas. Hij wilde wel zeggen: 'Bijvoorbeeld haha' om te lachen, maar niets kwam uit zijn toegeknepen keel behalve een gespannen piep. Hij had nog nooit actief geflirt, maar nu hij erover nadacht was hij dat weldegelijk aan het doen. Starclan sta mij bij! "H-ehm. Azurekit wordt volgende ceremonie apprentice toch? Ik ehm zou het een eer vinden als ik haar erbij mag nemen. W-we-eh klikken wel en ik ben ook altijd zo ziek geweest, ik weet niet." Hij ratelde door, maar zijn keel kneep weer dicht zodat de laatste paar woorden eruit geperst werden.
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:23

Hoe zou dat zijn? Met Carrioncough? Het voelde enorm vreemd om over na te denken. Crystalstar kon het zich simpelweg moeilijk voorstellen, hij.. met haar.. samen. Ze had hem dan ook voor het blok willen zetten met haar vraag, het idee uit zijn kop schoppen zodat ze het er nooit meer over zouden hebben. Het idee maakte haar te bang, te onzeker. Carrioncough's reactie bracht haar echter meer van haar stuk dan als hij haar zijn oneindige liefde had verklaard. "Ik.. ehm.. Azurekit? Ja.. natuurlijk. Ik denk dat je best geschikt bent voor haar." Miauwde ze zachtjes, nu net zo onzeker van haar zaak als hij. De leader liep langzaam om haar warrior heen en kuchte. "Zullen we terug gaan lopen? Het begint al later te worden."

Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:28

Een verstikt gesnor kwam uit zijn keel. Hij krabbelde snel overeind en knipperde weer tegen het plotse licht. Hij hield zijn blik naar beneden gericht. Hoe waren ze weer hier beland? Het leek eerst zo zakelijk te zijn en toen... Carrioncough volgde Crystalstar naar de terugweg. "Dankje," miauwde hij vlug.
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:35

Zij aan zij begonnen ze aan de tocht terug, en er werd niets gezegd. Crystalstar probeerde haar air van dominantie en controle terug te krijgen, maar Carrioncough's aanwezigheid was veel te drukkend om dat voor elkaar te krijgen. Na lange tijd te hebben gelopen, zonder een woord over haar lippen te krijgen, brak Crystalstar eindelijk de stilte. "Wil je mijn partner zijn? Is dat wat je me wilde vertellen?" Vroeg ze, hem in zijn ijzige ogen aankijkend. Ze moest die duidelijkheid hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 0:49

Het was stil. Hij was niet zeker of hij het oncomfortabele gevoel kon afschudden voor ze thuis waren, maar het was een voorbode voor wat er ging komen. Carrioncough stopte abrupt met wandelen. Zijn ovale ogen waren opengesperd van verbazing. Hij durfde haar nu wel aan te kijken en probeerde achter haar ijzige gordijn te ontdekken waarom ze deze vraag vroeg. Hij kon niet meer helder nadenken, de vraag sneed alle logica weg. Wat? Hij knipperde traag, liet zijn verbazing wegebben en kuchte zachtjes, zakelijk. "Crystalstar ik... nee," Hij zwiepte met zijn staart. Get it togheter Carrion! "Ik ehm... Ik mag misschien niet zo vaardig zijn met complimenten geven, maar nee. Dat is een absurde vraag, van beide. Ik... wij kennen elkaar niet op die manier, ik..." Hij zuchtte diep en probeerde uit zijn bevroren houding te breken. Hij begon weer met wandelen, een beetje houterig, maar hij hield zijn lichte ogen op haar gericht. "Je hebt het gewoon moeilijk gehad Crystalstar, dat weet ik en iedereen. Ik probeerde je alleen wat op te beuren," miauwde hij met een zekerdere stem nu. Again, wat?
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 12:01


De vraag leek hem te verassen, maar Crystalstar bleef standvastig. Ze moest weten of dat was waarom hij haar benaderd had, of het allemaal een spel was geweest om haar in te palmen. Maar Carrioncough bood tegenslag tot dat idee. Hij had haar alleen een paar complimenten willen geven om haar op te beuren. Crystalstar fronste en liep door, kijkend naar de grond. Ze voelde schaamte, dat ze dat gewoon had aangenomen. Was het arrogantie? Dat ze dacht dat deze kater wel gewoon voor haar zou vallen, simpelweg omdat hij haar een knappe kattin vond. Ze keek hem weer aan en knikte. "Sorry, Carrioncough.. het was niet mijn bedoeling om teveel aan te nemen. Ik dacht dat je een advance op me maakte." Miauwde de leader, zo rustig mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 20:08

Zijn nekharen gingen wat liggen toen ze een tijdje wandelde. Ze keek naar de grond, duidelijk in schaamte. Voor deze ene keer vergaf hij ze. Ze had veel te verduren gekregen de laatste tijd, niet alleen persoonlijk. Carrioncough duwde zijn schouder even tegen de hare. Hij bleef wel de hele weg terug stil. Er waren geen woorden om te zeggen en hij was ook in gedachten verzonken. Hij dacht over niets specifieks na, hij droomde gewoon weg op het rustige wiegen van de wind en het ruisen van de bladeren. Pas toen hun voetjes de boomgrens verlieten sprak hij weer. "Ik weet dat de clan ons oh zo gaat missen, maar wil je misschien nog gaan jagen?"
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 21:44

Wellicht had ze haar conclusies te snel getrokken, gebaseerd op de verhalen die over Carrioncough verteld werden. Van wat ze tot nu toe had gezien was hij slim, redelijk welbespraakt, een beetje een kluns als het om emoties ging, en redelijk genoeg om in te zien dat zij hier geen kwaad bedoelde. Toen hij zijn schouder even tegen de hare duwde glimlachte Crystalstar dan ook lichtjes. Ze was een sterke kattin, en een nog sterkere leader, maar dit had wat van haar schild weggeschaafd, en ze had zwakte getoond bij Carrioncough. "Hmm, maar natuurlijk, beter om nog met iets terug te komen, deze wandeling heeft al te lang geduurd." Jagen zou haar goed doen, het zou haar zinnen rechtzetten. En dus leidde Crystalstar de jacht. Ze ging de zwarte kater voor, door lage struiken en hoge bomen. Ze dronk de geur van het bos nu en dan diep in en keek dan om zich heen. En uiteindelijk ving ze de geur van een muis op, niet ver van hen vandaan. De grijze kattin zakte in een gracieuze jachthouding, vlak voor Carrioncough's ogen, en sloop voorzichtig naderbij. Na een paar lange momenten sloeg ze toe, en kwam weer tevoorschijn met de muis ferm tussen haar tanden geklemd, en haar staart zwiepend met triomf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 21:57

Hij greens en stak zijn neus in de lucht. Het duurde niet lang voordat hij de geur van muis oppikte, maar te zien aan Crystalstars oren die meedraaiden met de geur had zij het ook al geroken. Hij bleef dus maar heel stil staan, zodat de muis niet opgeschrikt werd. Het jachtmoment duurde niet meer dan een paar luttele seconden. Carrioncough rolde met zijn lichte ogen. "Pfff," blies hij zachtjes. "Jij bent ook wel een opschepper hoor!" Hij kneep zijn ogen tot richeltjes, maar een brede grijns stond op zijn gelaat. Hij gooide zijn kop in zijn nek en keek haar vanuit de hoogte aan. "Ik zal je record verbreken, wacht maar." Hij liet de geuren naar hem drijven, maar buiten de gewone boslucht, heide lucht en het modderige water. Daarom besloot hij verder te wandelen, het duurde niet lang voordat hij de geur van eekhoorn te pakken kreeg. Hmmm. Hij draaide zijn kop om naar Crystalstar. "Toch geen record, als jij rond hem loopt dan kunnen we hem misschien vast zetten," fluisterde hij zo stil mogelijk.
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 22:06

Haar lach toen hij haar een opschepper noemde was oprecht, een geluid dat verassend harmonieus klonk, zo in contrast met haar gewoonlijke hardheid. Ze glimlachte ook en knikte instemmend, ze was misschien een opschepper, maar ze kreeg wel alles gedaan wat ze wilde. Toen Carrioncough haar uitdaagde trok Crystalstar een geïnteresseerde blik. En daar ging Carrioncough, en Crystalstar ging achter hem aan, en ze keek geïnteresseerd naar het vermagerde lichaam. Hij had niet de gratie die zij vertoonde, noch de krachtige pas van veel katers. En toch lag er een air van zelfverzekerdheid om hem heen, zelfs nu hij minder dan super presteerde in de jacht. "Natuurlijk, ik help je wel uit de nood." Mauwde ze plagerig, en met een grote omweg omcirkelde Crystalstar de eekhoorn. Ze zocht zijn oogcontact en knikte, en ging toen naar voren. Haar aanwezigheid deed de prooi uiteindelijk opschrikken, waardoor eht rechtstreeks in Carrioncough's klauwen liep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Hurt and grieve but don’t suffer alone   Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 22:14

Crystalstar deed haar werk subliem. Hij wilde graag nog pssshhht roepen, maar bleef stil. Eekhoorns waren lastig om op te jagen. Ze voelden de trillingen van pootstappen, maar ze hoorde deze ook. Carrioncough zakte in zijn jachthouding. Hij was best een hoekige kater, er zaten veel ovale proporties en hoeken in zijn lichaam, maar geen gezellige ronde vormen. Zijn grote oren draaiden met het geluid van het hartje mee. Hij hoorde het sneller kloppen toen zijn grijze metgezel het opjoeg. Carrioncough schoot naar voren, het diertje tegemoet. Net iets te vroeg, want het probeerde met een scherpe bocht te vluchten naar een boom. De schrik van het beestje zinderde in elke roffel dat het maakte, maar de kater was sneller. Hij griste het net toen het sprong naar de boom uit de lucht. Zijn klauwen deden dit keer het werk, effectief en snel. Nu was hij degene die triomfantelijk moest zijn. Hij hief zijn kop met een schok op. "Ha!"
carrioncough


Hurt and grieve but don’t suffer alone - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hurt and grieve but don’t suffer alone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: