[Crystalstar] Lifeboat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Crystalstar] Lifeboat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 0:02

Tick, tock, ring me, leave me
Een schaduw duwde zich door de nacht heen, enkel af en toe verlicht door vlekkerig licht dat de maan door de wolken heen drukte. Laag bij de grond, stil, waarschijnlijk ongezien door de wachten, totdat ze bij de den van de leider uitkwam. Ook deze was in duisternis gehuld. Waarschijnlijk sliep de leider zelf ook. Zelfs leiders moesten slapen.

Seamist daarentegen had niet kunnen slapen. Niet na haar discussie met Settleddust en al helemaal niet na de ondervraging van Carrioncough. Was de zwart met witte kater al naar Crystalstar geweest vandaag? Of was ze hem voor? Ze was zelf weer lang uit het kamp gebleven, teruggekomen om haar jongere nest te voeden en uitgebreid met ze te knuffelen tot ze weer in slaap vielen. Maar zelf kon ze geen rust vinden. Wederom bleef haar hoofd malen als de eindeloze stroom van de rivier, totdat ze haar nest uitgeklommen was en naar de den van de leider geslopen was. Een laatste reddingsboot in de eindeloze zee.

Zo stil als ze kon was ze naar binnen gelopen om niemand in het kamp te alarmeren. Ze wist niet eens of de leider wakker was of sliep toen haar stem als een zachte fluisterend over haar lippen rolde. "Crystalstar?.." Ze had zich erg dicht bij het nest van de leider gepositioneerd en hield zich wat lager bij de grond, om haar niet te laten schrikken door als een schaduw over haar heen te hangen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 8:19

Langzaam knipperde ze haar zeegroene ogen open. Het was pikkedonker, en even kon Crystalstar niet uitmaken wat haar had wakker gemaakt. Ze tuurde met haar vermoeide blik door het duister, totdat het gezicht van een kat voor haar opdoemde. Crystalstar was voor een lange tijd altijd klaar geweest om aan te vallen zodra ze wakker werd. Een lange periode aan slechte nachtrust had haar van die alertheid beroofd. In plaats daarvan richtte de leader zich langzaam op in haar nest en slikte moeizaam door haar droge keel. "Seamist." Ze fluisterde het met een schorre en vermoeide stem, maar er lag een zekere tederheid in de manier waarop ze de naam uitsprak. Een warm verlangen verspreidde zich door haar lichaam. Helaas wist ze dat dat niet was waarom de kattin was gekomen. "Wat is er aan de hand? Het is midden in de nacht." Had Arcticwolf weer wat uitgehaald? Langzaam schuifelde ze wat achteruit, om ruimte te maken in het nest. "Kom zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 8:41

Tick, tock, ring me, leave me
Even was ze bang geweest dat de leider haar weg zou sturen van haar den. Eerlijk was eerlijk, daar had Crystalstar alle recht toe gehad. In plaats daarvan schuifelde de leider van haar plek af, ruimte makend in haar nest. Seamist bleef voor een moment nog stil zetten, zelf ook in de war wat ze wilde. Ze was in een impuls hierheen gegaan.

Desondanks stapte ze over de rand van het nest heen na dit korte moment, langzaam neerzakkend in het mos. Een combinatie van slecht eten, het grote nest en stress had haar lichaam nog fragieler gemaakt. Woorden kwamen nog niet uit haar mond, ze kon ze nog niet vinden. Ze had ze nog eventjes niet. Pas na een korte stilte zei ze uberhaupt wat. "Sorry dat ik stoor.."
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 8:59

De kattin die haar bed instapte was vermagerd en duidelijk niet compleet op haar gemak. Toch was ze nog steeds prachtig, en wilde Crystalstar nu niets liever dan laten zien hoe mooi ze was. Maar dat kon niet. Seamist had een mate, en een geliefde. En zij was een leader, tweemaal tot weduwe gemaakt en enkele dagen geleden afgewezen door een mogelijke derde mate. "Je stoort niet, ik ben alleen verrast door de tijd die je hebt gekozen." Mauwde Crystalstar in het donker, toen ze de zachte vacht van Seamist lichtjes tegen de hare voelde strijken. Het gevoel werd sterker, en moeilijker to onderdrukken. "Maar vertel me, wat is er? Wat is er, dar alleen ik mag horen?" Want een andere reden voor het late bezoek kon ze zich niet inbeelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 10:30

Tick, tock, ring me, leave me
Seamist voelde zich ongemakkelijk, hier in het nest van de leider. Ze had haar voetjes onder haar lichaam gevouwen en haar staart om haar lichaam gekruld. Ergens vroeg ze zich af of Carrioncough geweten had wat er was. De deputy was scherp, had hij het kunnen ruiken aan haar pels? Door de regen heen? De Shadowclan lucht? Misschien had Crystalstar het überhaupt wel verteld aan hem, wat er allemaal speelde. Hij was immers haar deputy. En ze trokken heel erg veel samen op. Het bleef aan haar hoofd trekken. Uiteindelijk, toen de stilte duurde, maakte ze een keuze, een keuze om het lot in eigen poten te nemen. "Ik heb Settleddust gezien.." murmelde ze zachtjes, waarna ze weer naar woorden zocht, de stilte onbedoeld langer voorttrekkende. "Ik heb hem afgewezen.. en ik ben van hem weggelopen." De woorden bleven in de stilte van de den hangen. Als ze een kans had dat haar lot weer uit haar poten weggetrokken werd, zou ze hem met klauwen gestrekt weer teruggrijpen. Als Settleddust en zij lucht voor haar waren, zou hij haar niet meer het moeras intrekken.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:07

Haar vraag werd beantwoord met een lange stilte, en uiteindelijk een bekentenis. Daarna was het tijd voor Crystalstar om een stilte te laten vallen. Ze werkte nogmaals over alles heen, maalde er voor de duizendste keer over in die heldere kop van haar. Er gingen veel emoties door haar heen, maar ze waren allemaal relatief mild. Ergens had ze dit verwacht toen de kattin bij haar naar binnen was geslopen. Het was nu eenmaal hét onderwerp. De woede was de eerste emotie die afgeschreven werd, gevolgd door het verdriet. De winnaars waren een opgeluchte tevredenheid en een soort trots. En daarmee antwoordde Crystalstar dan ook weer. "Je hebt het juiste gedaan, Seamist. Al was het verschrikkelijk lastig en pijnlijk. Ik weet hoe zwaar het is om een geliefde te verliezen, zelfs als ze niet sterven." Ze raakte de ander niet aan. Dat zou nogal ongepast zijn, gezien hun geschiedenis. "Wat je hebt gedaan is jezelf, en Settleddust, veiligstellen; en daarmee ook jullie kinderen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:14

Tick, tock, ring me, leave me
Seamist begon automatisch aan het nest te plukken van de leider in haar zenuwen. Kleine stukjes mos werden losgetrokken en vervolgens weer losgelaten in het nest. Pas toen ze door had wat ze deed, stopte ze acuut, een zijwaartse blik richting Crystalstar brengend om te peilen of de kattin niet geirriteerd van haar raakte. Met haar grote oren wat naar achteren gedraaid, probeerde ze te lezen wat de clanleider dacht, maar ze kon het niet precies aflezen uit haar blik. Na de woorden van Crystalstar liet ze haar blik wat afzakken. "Het was niet de bedoeling om hem tegen te komen.." murmelde ze eerst. "En hij was erg boos..." Haar oren gingen plat haar nek in en haar stem haperde wat. "Ik.. ik hoop dat je nu niet denkt dat ik toch een verrader ben." Haar stem was klein, erg klein en ze kromp wat ineen. Elke interactie met Settleddust kon verkeerd geframed worden en sinds ze hem gesproken had, was ze bang dat iemand al naar Crystalstar gelopen was. 'Hey Seamist praatte weer met Settleddust! Gaat heen en verban haar!'. Arctic leek immers alles te zien.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:24

Het was geen leugen geweest toen ze tegen Hermitshell had gezegd dat dit haar het grootste schuldgevoel bezorgde van alles wat ze ooit had gedaan. De manier waarop Seamist voor haar wegslonk was hartverscheurend. Crystalstar wilde haar poten om de ander heenslaan, om haar te beschermen van waar ze bang voor was. Maar hoe deed je dat als jíj de boeman was? "Nee, je bent geen verrader, Seamist. Je hebt fouten begaan, en je hebt voor ze betaald. In mijn eigen staat je verleden los van jou. Ik Settleddust nooit meer tegen je gebruiken." Het was een schrale troost, dat wist zij ook wel. Er was de kattin zoveel aangedaan, en nu pas kreeg ze dit te horen. "Ik heb al manenlang niet gedacht dat je een verrader was. Sinds onze avond.. Hoe fout dat misschien ook was." Ze biechtte het zonder blikken of blozen op, zoveel verdiende Seamist nu wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:30

Tick, tock, ring me, leave me
Seamist kon het haast niet geloven, dat 1 avond zoveel verschil kon maken. Had dat op de een of andere manier haar weer een kat in de ogen gemaakt van Crystalstar in plaats van een demoon die de clan uiteen scheurde? Ze kneedde het mos onder haar voeten zachtjes terwijl ze zichzelf geen houding wist te geven. Was de rekening daadwerkelijk vereffend? Waarschijnlijk niet zolang Arcticwolf rondliep, maar.. dat probleem was zichzelf ook aan het oplossen toch?

Ze slikte, proberend haar droge mond iets op te lossen terwijl ze haar staart uit zelfbescherming om haar lichaam krulde. Ze had voor haar fouten betaald, maar was dat iets goeds? Was ze tevreden met wie ze nu was? Welke prijs had ze betaald terwijl haar daden nog steeds aan haar wegvraten? "Ik.. zou hem vooral verwarrend willen noemen.." murmelde ze zachtjes, wel met een blik aan de kant en brandende wangen. Misschien was fout toch een beter woord. "Maar.. ik wilde niet dat mijn contact met Settleddust via iemand anders bij je kwam." Ze ratelde wat, met een soort vreemde hink stap sprong van het onderwerp afgaand wat haar ongemakkelijk liet branden onder haar pels.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:40

Fout. Het had zo ontzettend goed gevoeld op dat moment. Het evenaarde alle katers met wie ze ooit geweest was, en ging hen misschien zelfs voorbij. Toch was het fout geweest, ze had toegegeven aan haar lichamelijke lusten, terwijl Seamist nog een verrader was geweest en zij in rouw was geweest om haar dodelijk zieke mate. Maar het was fijn geweest, een sprankje warmte in die lastige kolkende duisternis die haar leiderschap was geworden. Toen Seamist ook niet voor het woord fout koos, ontwaakte dat sprankje weer in haar binnenste. Ze had echt gedacht dat de jongere kattin die avond liever uit haar geheugen had willen wissen. "Dat is lief van je, en bedachtzaam." Ze glimlachte een beetje in de duisternis, en keek naar haar poten. Niemand bracht haar ooit in de verlegenheid, behalve Seamist en haar verdomde deputy. "Ik heb je pijn gedaan, maar geloof me alsjeblieft: Het zal nooit meer gebeuren." Het was een fluistering, die ze tegen haar voorpoten richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:46

Tick, tock, ring me, leave me
Lief, bedachtzaam. Zo wilde ze het zelf niet echt noemen. Het was zelfbescherming geweest, ervoor zorgen dat de clanleider niet de verkeerde dingen ging denken. In de kolkende storm waar ze momenteel in leefde, probeerde ze continu het oog van de storm te vinden en in deze te blijven. Het was vermoeiend en liet weinig ruimte over voor lief. Sterker nog, Seamist was bang dat ze 'lief' aan het verliezen was. Crystalstar deed er een belofte achteraan. Dat ze haar nooit meer pijn zou doen. Seamist beet hierop op de binnenkant van haar wang, haar hart bonkend in haar keel. Hoe reageerde je op deze woorden, als je factory settings ondertussen op wantrouwen stonden? Ervanuit gaan dat iedereen je kon kwetsen? "Dat.. is fijn om te horen." kwam er na een lichte aarzeling uit. Het klonk totaal niet zoals ze wilde, maar ze wist het echt even niet meer.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:54

Wat kon ze verder nog voor Seamist doen? Er was geen oplossing. Als ze Arcticwolf vermoordde zouden er verdenkingen op zijn mate komen. Als ze hen alleen liet zou hij haar zo lang teisteren tot er niets meer van haar over was. Ze zou heel voorzichtig te werk moeten gaan als ze Seamist wilde helpen. Bij elke stap zou ze moeten nadenken, en met de kattin overleggen. Maar nu kon ze weinig meer doen dan het vertrouwen terugwinnen dat er misschien wel nooit écht geweest was. "Je mag alles van me vragen, Seamist. Ik beloof je, als moeder en als leader, dat niks wat je zegt ooit andere oren zal bereiken. Ik zweer het voor Starclan." Voor ieder ander zou dat genoeg moeten zijn, maar Seamist was al zover heen in het hol van wantrouwen, dat zelfs dit haar er misschien niet uit kon redden. Maar het was allemaal wel weer erg plechtig."En.. Wil je een knuffel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 23:58

Tick, tock, ring me, leave me
Ze mocht alles vragen van Crystalstar, alles vertellen. Het liefste zou ze dat ook doen, maar iemand die al zo vaak haar pootkussens had gebrand ging niet meer voelen aan een plaat of deze heet was. Crystalstar was plotseling omgeslagen, maar dat betekende nooit dat dat niet de andere kant op kon, dat het geen spel was wat de kattin met haar speelde. Er was al zoveel met haar gespeeld dat haar stiksels haar nog maar net bij elkaar hielden. In plaats daarvan overbrugde ze na een nieuwe stilte de afstand. Misschien moest ze zich schuldig voelen naar iedereen om haar heen dat ze hier weer in Crystalstar's den was, zelfs voor iets platonische zoals een knuffel. Maar Starclan, na alles wat ze nu had opgegeven, liet haar voor nu één keer egoïstisch zijn.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 0:07

Toen haar belofte niet werd beantwoord wilde Crystalstar de hoop al opgeven. Seamist had alle reden om niet dichterbij te komen, maar het stak er niet minder om. Maar toen was de zachte kattin opeens bij haar, tegen haar aan. De zachte vacht streek langs de hare, en ze wist één van haar voorpoten om de vermagerde schouders te slaan. "Je bent veilig.. en je bent geliefd." Murmelde ze zachtjes in Seamist's oor, terwijl ze langzaam heen en weer wiegde. Het was deels tegen zichzelf gericht, en zij had deze omhelzing net zo hard nodig gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 0:12

Tick, tock, ring me, leave me
Haar adem stokte iets in haar keel toen de clanleider poot om haar heen sloeg. Meerdere emoties joegen door haar lichaam heen als een kudde paniekerige herten. Eerst was er angst dat ze überhaupt aangeraakt werd, paniek dat ze weer een fout aan het maken was, maar tegelijkertijd kwam het brandende verlangen om zich geborgen te voelen en getroost te worden. Ze maakte zich klein en kroop weg in de omhelzing terwijl stille tranen langs haar wangen begonnen te lopen, alle emoties die ze alweer zo lang opgekropt had. "Het spijt me," De woorden kwamen er automatisch uit, maar ze wist zelf niet eens waar ze sorry voor zei. Misschien was het alleen al om de spanning die ze zelf voelde te verlagen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 0:19

Dit leven, deze situatie, was niet gezond voor hen. Maar ze zouden zich erdoorheen moeten werken als ze ooit de andere kant wilden bereiken. Als die andere kant al bestond. Crystalstar voelde de warme tranen op haar borst, nog voordat ze ze hoorde. Voorzichtig drukte ze haar zachte snoet tegen Seamist's kopje. Het was een liefelijke, troostende omhelzing, waar zoveel verdriet in verborgen zat. "Je kunt altijd bij mij ontsnappen.. ik beloof het je." Het werd zwaar om haar poot zo omhoog te houden. Het liefst wilde Crystalstar gaan liggen, maar dat zou misschien de verkeerde implicaties brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 0:24

Tick, tock, ring me, leave me
Ze boog haar kop licht terwijl Crystalstar haar snoet erop liet rusten, iets meer in haar omhelzing leunend. Er werd weer een belofte gedaan, maar Settleddust had beloftes gedaan, Arctic had beloftes gedaan. Ze had veel meer tijd nodig om in beloftes te gaan geloven, maar voor nu was het even goed. Een zwakke, waterige glimlach verscheen op haar gezicht. "Ik kan een clanleider niet continu gaan storen, daar ben je te druk voor.."
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 0:31

Die glimlach was een kleine overwinning, en toch gaf het Crystalstar het gevoel dat ze zweefde. Het was de glimlach die haar hart deed smelten en haar liet willen lachen én liefhebben. "Alsjeblieft.. dit den is zo groot en leef in m'n eentje. Ik heb ook anderen nodig. En je maakt me blij, en rustig.. en ik voel me gewaardeerd, ook al vind je me misschien spannend gezelschap." Ze hoorde haar eigen smeekbede, maar kon het niet helpen. "Ik zal niks proberen, niks wat jij niet initieert."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 9:38

Tick, tock, ring me, leave me
Het was nog steeds zo. Ze had haast verwacht dat het een illusie was geweest, een interpretatie die ze in haar hoofd had gemaakt van de gebeurtenissen omdat ze zelf zo eenzaam was. Ze begreep niet waarom de clanleider zo graag haar in de den wilde houden... en nog minder dat zij zelf bleef terugkeren terwijl ze in de war was. Misschien juist wel omdat ze in de war was. En de smeekbede van Crystalstar hielp hierbij allesbehalve. Het was echter zo makkelijk om je over te geven, om mee te gaan in de stroom. Ze had zo lang tegen de rivier in probleren te zwemmen. Arcticwolf lag in de medicine cat den, hij zou daar nog heel lang liggen. Dat wist ze zeker. "Ik.. weet niet goed wat ik moet zeggen, sorry.. Alles is verwarrend," gaf Seamist toe.  
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 12:07

De ontmoeting met Seamist knaagde aan hem. Het was zo verschrikkelijk verwarrend geweest, het liefste had hij elk woord uit haar gesleurd, maar haar verdriet om Arcticwolf moest zo groot geweest zijn dat ze dat niet kon. Hij wilde haar niet forceren, maar net toen dat hij haar had afgeschreven als de zoveelste kat die hem niet mocht had hij haar woorden gehoord, meegedragen door de wind. Zachtjes kronkelend in zijn oren. Hij had niet zwak willen lijken, niet terug hebben willen gaan met nog een smeekbede, hij was doorgewandeld. Maar nu kronkelde de woorden in zijn brein en vraten ze aan zijn maag. Het was dan ook nacht wanneer hij op stond. Ze had met Crystalstar gesproken, misschien moest hij haar storen, maar het was ook nacht. Carrioncough rekte zich uit in het maanlicht, wandelde naar de leaders den, maar hield daar halt. Hij twijfelde, sinds dat Crystalstar een leven had gegeven was de spanning zo hoog geworden dat ze een ruzie hadden gehad. Hij voelde zich er vreselijk slecht bij, al had hij wel nog steeds gelijk. De lange slanke kater beet op zijn lip. Hij stapte toch naar voren. Het kon vast geen kwaad, hij moest niet blijven slapen en als ze te moe was dan zou hij wel weggaan.

Maar toen hoorde hij het. Eerst haar stem die woorden prevelden: "Je kunt altijd - mij ontsnap-n.. ik beloof - je." Het was niet altijd even duidelijk, maar hij kon de woorden wel invullen. Ze had dus gezelschap. Meer dan vriendelijk gezelschap, dat was goed voor haar. Hij kon niet anders denken dat hij het wel wat snel vond, maar langs de andere kant. Hij was degene die haar had afgewezen. Die nu alleen in zijn nest sliep. Hij hoorde iets murmelen, het leek wel op het kabbelen van het water, maar hij kon niet goed horen wie het was. Een poes, dat wel. Hij durfde niet dichterbij te schuifelen, bang om zijn positie te verraden. Langs de andere kant voelde hij zich ook vreselijk slecht, een luistervink, die het persoonlijke leven van Crystalstar lag af te luisteren. Haar volgende woorden deden pijn. Ze had tegen hem ook zo gesmeekt. Misschien was ze haar pionnen aan het zetten op meerdere borden. Niet alleen op hem. Dat maakte hem eigenlijk nog meer opgelucht. Als hij een partner wilde, dan mocht die niet gokken op andere paarden. Na deze woorden besloot hij toch binnen te gaan. Het was minder dan een fractie van een seconde, die beslissing. Was het goed of slecht? Dat kon hij even niet peilen. Hij stapte de den in. Het maanlicht viel weg door zijn lichaam dat de ingang blokkeerde, maar toen hij doorliep wierp het zijn zilveren licht op twee vachten. Hij praatte ondertussen: "Crystalstar, ik zou je graag willen spreken over Sea..." Zijn zachte woorden vielen weg toen hij de kraaloogjes en de vacht herkende die tegen de leader aangedrukt waren. Hij bleef stil staan. "...mist."
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Crystalstar] Lifeboat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: