[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Crystalstar] Lifeboat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 18:50


Natuurlijk was het niet alsof Seamist nu zomaar haar mate en haar kinderen aan de kant kon schuiven voor Crystalstar, noch zou de jonge kattin dat willen. Maar Crystalstar verblijdde zich met het feit dat ze niet werd afgewezen. "Het is goed.. Je hoeft niets zeker te weten." Murmelde ze zachtjes. Het was niet de ultieme situatie, het was niet alsof ze op deze manier weer een partner kreeg. Maar het was iets, en wat ze had gezegd was waar geweest: Ze voelde ze erg fijn en veilig bij Seamist. Bij Carrioncough had ze hetzelfde gevoel gehad, hoe anders de twee ook waren. Die gedachte leek wel een visioen, en Crystalstar zou heel erg onder de indruk van zichzelf zijn geweest als ze niet zo enorm schrok toen haar deputy ook echt verscheen. Een paar momenten staarde ze hem in stilte aan. Dus daarom had Seamist meteen naar haar moeten komen, Carrioncough wist iets. "Carrioncough! Waarom kondig je niet aan dat je binnenkomt?' Hij had hun laatste woorden gehoord, dat wist ze zeker. Dat maakte het eigenlijk nog erger dat hij zomaar naar binnen gewandeld was. Ze was duidelijk in een intiem moment verwikkeld geweest. Crystalstar keek zijdelings naar Seamist, zich er pijnlijk van bewust dat ze nog steeds tegen elkaar aanzaten. "Had het echt niet tot morgenochtend kunnen wachten? Het is midden in de nacht." Verzuchtte de leader, vermoeid. Dit donkere, zachte momentje werd weer zo van haar weggerukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 18:58

Tick, tock, ring me, leave me
Ze hoefde niks zeker te weten, volgens Crystalstar. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Dat was het probleem, ze wist niks zeker. Ze wist niet of ze het ooit zeker zou weten. Het was zo makkelijk om jezelf naar een keuze te forceren, maar zolang je hart daarna ging twijfelen aan de juistheid ervan, had ze er niks aan gehad. Maar ze voelde de druk wel, de druk om een keuze te maken. Een keuze kon immers geborgenheid betekenen in plaats van deze eeuwige twijfel, maar haar hart stond het haar niet toe.

Nog voordat ze een reactie kon formuleren, kwam er echter een kat naar binnen gelopen. Haar hart sloeg een slag over bij het zien van de ijzig blauwe ogen en leek helemaal stil te staan toen ze haar naam over zijn lippen hoorde rollen. Ze dook ineen, meteen bevend van schrik. Dit was niet de bedoeling geweest. Meteen schoof ze ook wat weg van Crystalstar, zich schuldbewust beseffend dat Carrioncough dit rechtstreeks aan Arcticwolf kon vertellen. Haar blik schoot naar de uitgang en voor een moment vroeg ze zich af of ze er niet gewoon doorheen kon rennen. Maar uiteindelijk deed ze het enige wat haar vastlopende brein kon, bevriezen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 19:26

De kater kreeg meteen op zijn kop. Zijn lichte blik flitste naar de twee lichamen die nu angstvallig een afstand hielden. Het maanlicht weerkaatste op de bange ogen van Seamist. Hij kuchte, terwijl de temperatuur onder zijn wangen steeg. "Sorry, het leek alsof je nog wakker was." Niet het leek, hij had het zeker geweten. Zijn blik viel nu op de gevlekte kattin, die in elkaar gedoken zat en naar buiten keek alsof ze heel hard wilde gaan redden. Hij wist even niet goed wat hij nu moest zeggen. Speelde er iets tussen hen twee? Was ze daarom zo verdrietig, omdat ze haar stervende partner achterliet voor de leider? Als dat zo was dan had Crystalstar snel iemand nieuw gevonden en het hem niet verteld. Dat deed meer pijn dan hij had verwacht. Met zijn afwijzing had ze hem dus meteen afgeschreven als vriend. Hij neeg zijn kop en ging zitten. "Ik weet dat het nacht is, maar ik wil toch praten. Ik maak me zorgen om je Seamist, dat weet je. Is er iets dat ik... kan doen?"
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:12

De afstand die tussen Seamist en zijzelf gecreëerd werd bracht Crystalstar weer bij zinnen. Ze was een leader, en ze zat hier een beetje verliefd te doen met een kattin die niet alleen een voormalige verraadster, maar ook nog eens bezet was. En tegenover haar stond haar deputy, die haar keihard had afgewezen, nog geen halve moon geleden. Het was een bijzondere situatie, dat kon zonder meer gezegd worden. Eigenlijk wilde ze Carrioncough toebijten dat hij dan beter op zoek had kunnen gaan naar Seamist zelf, en dat het wel vreemd was dat hij híér terecht was gekomen, maar ze besloot het te laten. Dat kon hun relatie alleen maar verder verslechteren, terwijl ze hem juist zo graag als vriend en loyale deputy wilde bewaren. Toen het na zijn woorden even stil bleef, en Seamist duidelijk bevroren op haar plek zat, besloot Crystalstar maar te helpen. "Je hebt gelijk, Carrioncough. Het gaat niet helemaal goed met Seamist. Daar ben ik van op de hoogte, en duidelijk weet jij ook iets. Ik heb besloten je er verder buiten te laten om niet het gevoel te creëren dat de gevoelens van mijn clangenoten niet veilig zijn bij mij. We hebben elkaar gevonden toen we allebei iemand nodig hadden." Het was geen leugen, maar ook zo ver van de volledige waarheid. Ze knikte vriendelijk naar de zwart-witte kater. "Ik ben blij dat je bezorgdheid toont. Dat is niet meer dan wat ik van je hoopte, als deputy."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:20

[
Tick, tock, ring me, leave me
Hij was hier, oh Starclan hij wS hier. Haar hart bonkte achterin haar keel en haar mond was gortdroog. Hij was hier omdat haar gedrag was opgevallen. Seamist haar ogen stonden rond en geschokt. Ze had gelijk gehad dat ze naar Crystalstsr had moeten gaan, maar desondanks was ze te laat geweest. Wat als Carrioncough naar Arctic stapte? Of roddels ging verspreiden in de clan? Ondanks dat Seamist het als een puur platonisch iets hier wilde zien, voelde ze zich toch betrapt en zo zo fout.

Pas toen Ceystalstar begon met spreken, kwam ze weer iets bij de les. Ze had haar grote oren naar achter gedraaid, waardoor haar spitse, fijngebouwde hoofdje nog smaller leek. Het liefste wilde ze zich meteen uit de voeten maken. Ze liet een trillende ademhaling over haar lippen rollen. "Dat.. dat klopt," murmelde ze, een poging doende om zichzelf te herpakken. Ze wendde zich tot Crystalstar, zichzelf tot rust manend maar alsnog met paniek duidelijk zichtbaar in haar blauwe en ambere dieptes. "Dank je.. Crystalstar, voor het luisteren.. En voor de troostknuffel." Hopelijk, hopelijk zou dat de situatie wat minder verdacht maken. Ongemakkelijk schuifelde ze met haar voeten. Het liefste zou ze nu de den verlaten, maar ze durfde zich nog niet uit de poten te maken totdat Carrioncough, danwel Crystalstar haar weg zouden laten gaan. Dat zou de situatie alleen maar raarder maken, als ze prompt de den uit zou vluchten.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:40

Het was te makkelijk. Als ze dachten met deze leugen weg te komen dan hadden ze een dommer persoon in hem gezien. Hij vernauwde zijn ogen, amper te zien in het schemerlicht, maar zijn lichaamshouding veranderde van vriendelijk en bezorgd naar pisnijdig. Hij duwde zijn lange klauwen in de aarde. Er was iets aan de hand en hij wilde weten wat. "Als deputy is het mijn plicht om bezorgd te zijn, om dingen te weten zodat ik hier rekening mee kan houden." Zijn woorden verlieten zijn keel witheet en het brandde aan zijn lippen. Hij was het beu dat alles van hem weg werd gehouden. "Later moet ík de clan leiden, maar ik word niet in vertrouwen genomen, dat werkt niet dat weten jullie ook." Hij deed een stap achteruit, zwiepte boos met zijn staart. "Maar goed, misschien weet Arcticwolf mij meer te vertellen," siste hij diep geïrriteerd. Hoe wilde dat Crystalstar hem dingen aanleren als ze óf met hem op date wou óf alles verzweeg.
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:50

Heel even dacht ze dat alles toch nog goed zou komen. Dat Seamist gewoon terug zou gaan naar haar kittens en zij en Carrioncough dit later konden uitpraten. Maar daarmee was ze vergeten dat ze een intelligente deputy had gekozen, één die niet alles wat zij deed zou goedkeuren en die zijn eigen mening durfde te geven. Het was precies waarom ze hem had gekozen, maar wat haatte ze hem daar nu voor. "Blijf staan." Beval ze haar deputy toen ze zag dat hij een stap achteruit deed. Haar hersenen werkten op volle toeren. Ze moest dit goed afhandelen, om Seamist te beschermen. Crystalstar keek naar de kattin die duidelijk doodsangsten uitstond. "Je mag gaan, maar als je liever blijft dan is dat ook goed." Mauwde ze zachtjes, proberend haar niet volledig te laten breken. Ze moest weten dat ze nog één vriend had in deze clan. Crystalstar richtte haar groene blik weer op Carrioncough, de kater die ze zo graag gewild had. "Beloof dat je geen woord met Arcticwolf zult wisselen over wat hier gezegd wordt, en ik zal de situatie opklaren. Als je die belofte breekt ben je je rang kwijt, dat zweer ik." Het was een harde maatregel, maar de enige manier om zijn stilte garant te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:57

Tick, tock, ring me, leave me
Toen Carrioncough boos werd en noemde dat hij met Arcticwolf ging praten, was het alsof ze in vrije val was. Vallend door de lucht heen met niks om zich aan beet te grijpen. Een misselijkmakend, duizelingwekkend gevoel waarbij je niet meer wist wat onder en boven was. Haar poten begonnen nog harder te trillen en ze werd lijkbleek onder haar pels. Dit was het dan. Arcticwolf zou haar kittens tegen haar opzetten en haar voor de honden gooien zoals ze Settled had gedaan. Hij was ertoe in staat, dat wist ze.

Pure angsttranen begonnen langs haar wangen te lopen, maar voor nu bleef ze staan. Of het nou niet doordrong dat Crystalstar haar liet gaan of dat ze haar eigen poten niet vertrouwde om haar te dragen wist ze niet. Misschien was ze zelfs wel bang voor wat er besproken zou worden wanneer ze er niet was. Wat ze wel wist was dat ze vertrouwen gegeven had en dat het weer ruw van haar weggescheurd werd. Dit keer door de kater daar in de ingang van de den, wie met zijn ijsblauwe ogen zich spontaan naar boven had weten te werken in de voedselketen van haar nachtmerries.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2021 - 0:01

De woede en irritatie borrelde nog onder zijn huid, maar kalmeerde een beetje. In het maanlicht kon hij zien hoe er tranen over de wangen van Seamist dropen. Hij schraapte zijn keel, wilde bijna zeggen dat het niet hoefde, maar knikte dan. Hij deed een paar passen naar voren en ging zitten. Hij legde het zwarte puntje van zijn staart tegen de gevlekte wang. "Ik beloof het niemand te zeggen...", ademde hij zachtjes. Niet wetend wat hem te wachten stond. Wat was er zo verschrikkelijk dat Arcticwolf niet mocht weten?
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 okt 2021 - 13:48

Haar deputy gaf zijn woord, dat was tenminste iets. Het betekende dar Crystalstar iets had om te garanderen dat hij zijn woord zou houden, want ze was er vrij zeker van dat Carrioncough zijn rang niet wilde verliezen, koste wat kost. Het was lastig voor de grijze kattin om zich niet opnieuw te ontfermen over de duidelijk gebroken Seamist, maar ze moest dit nu in goede banen leiden. Ergens had Carrioncough natuurlijk gelijk: hij was deputy, en zou moeten weten wat zij wist. Aan de andere kant was het niet handig om nog meer katten in het geheim te laten. Hoe meer ervan wisten, hoe meer kansen er waren dat iemand toch zijn mond niet kon houden. "Seamist heeft fouten gemaakt. Ze was erg jong, en heeft ze zelf aan mij opgebiecht." Begon de leader, zonder te vertellen wat die fouten precies waren. "Deze fouten waren in strijd met de code, en hadden verbanning kunnen opleveren. Daar had ik echter geen zin in, en er was een manier om alles glad te strijken. Als ze simpelweg Arcticwolf als haar mate zou aannemen, zo alles goed zijn." Ze zuchtte diep, hier ging ze dan: nu moest zij ook iets opbiechten. "In die tijd gebruikte ik Arcticwolf als een dichte vertrouweling, en ik had zijn volledige loyaliteit nodig. Dus ik heb Seamist.. geforceerd om hem als mate aan te nemen. Maar hij weet van alles, en is allesbehalve een goede partner geweest." Met wanhoop in haar ogen keek ze Carrioncough aan. Hij mocht niet nog een keer boos worden, hij moest haar vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 okt 2021 - 20:57

Hij luisterde, hij was gaan zitten, maar zijn houding bleef alles behalve ontspannen. Hij droeg een lege blik in zijn ogen en zijn gezicht was onleesbaar. Zijn klauwen vertelden alles, hij duwde ze ruw in het harde zand van de den. Ze trokken weer in hun hulzen, maar bij elk woord dat hem niet zinde lieten ze de grond weer bloeden. Zijn gedachten gang ging precies zo: Seamist was jong, dus wat? 10 moons geleden ongeveer? Je kreeg er verbanning voor dus dan moest het al serieus zijn. Seamist zou nooit iemand vermoorden, dus dat zou het niet geweest zijn. Wat is er ongeveer 10 moons geleden gebeurt in Riverclan? Waarom moet ze aan een mate gegeven worden? Wacht... Volgens mij zijn haar oudste kits 10 moons oud, dus ze was zwanger. Niet van Arcticwolf neem ik aan, of wel? Oh, meer dan 10 moons geleden is Settleddust hier geweest, ik kan me niet meer precies herinneren waarom, maar we waren vriendelijk en hij was nog geen deputy. Waren ze close? Was ze zwanger van hem? Wacht wacht wacht Crystalstar wat? "WAT?!", sputterde van zijn lippen toen hij de laatste woorden hoorde. "JE HEBT WAT GEDAAN?" Hij veerde overeind, zijn haar piekte alle kanten uit. Zijn lege blik stond nu niet woedend, maar vol afschuw en walging. Carrions ogen priemde nu recht in die van Seamist. En zij. Hij wist zich niet hoe hij zich moest voelen. Hij walgde van haar acties, maar zijn hart scheurde omdat ze in een onmogelijke situatie zat. Zijn ogen werden donkerder en hij spoog op de grond. "Ze zouden jullie leven moeten nemen in Starclan voor jullie walgelijke daden, ik ben verbaasd dat ze jou niet ook een dode kit hebben gegeven," grauwde hij met een emotieloze stem naar de twee poezen en uiteindelijk naar Seamist. Hij klauwde de grond onder zich weg, verteerd van woede, maar zijn houding was voor de rest ijskoud. Hij wist niet waar te beginnen met zijn emoties. Een van de meest lieve poezen die hij kende heulde bij de vijand en zijn leider misbruikte haar macht. Het voelde alsof de wereld die hij kende onder hem weg brokkelde. Hoe kon hij Crystalstar ooit nog vertrouwen? Voor zover hij wist was alles dat ze hem had verteld een dikke leugen geweest. "Je had beter met Seamist de bosjes gedeeld dan het met mij te proberen, jullie zijn elkaar het waard," spoog hij. Zijn schelle stem was luid, een tikkeltje hoger dan normaal, maar vooral koud. Er likte ijskoude vlammen aan zijn borst. Hij haatte dit, hij had het liever niet geweten.
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 okt 2021 - 21:08

Tick, tock, ring me, leave me
Haar hart leek stil te staan terwijl Crystalstar haar woorden bracht aan Carrioncough. Ze voelde een zekere flauwte, alsof ze zelf door de grond kon zakken terwijl de situatie op tafel gelegd werd en uiteengezet. Het verhaal wat Crystalstar beloofd had nooit over haar lippen te laten komen. Seamist haar poten begonnen nog erger te beven terwijl ze Carrioncough's expressie aflas tijdens het verhaal, totdat er een explosie van woede kwam. Als het een daadwerkelijke storm was, was ze door de kracht van zijn woede omver geblazen. In plaats daarvan voelde ze zich leeg. Hoe erg ze ook voor haar fouten probeerde te bekeren, het kwam allemaal terug bij die eerste fout. Die enige fout die ze gemaakt had. Hoe erg ze ook zou kruipen, hoe erg ze ook zou buigen, hoe erg ze ook zou proberen het goed te maken. Het maakte allemaal niks uit. Katten zouden haar altijd veroordelen voor die ene enkele, ondoordachte nacht. Het licht doofde weer uit haar ogen toen hij over dode kittens begon. Haar stem klonk leeg terwijl de woorden over haar lippen rolden. "Mijn Morningkit jaagt met Starclan Carrioncough," zei ze enkel. Woede, verdriet, schuld, verontwaardiging. Het joeg allemaal om de overhand in haar binnenste, maar uiteindelijk wist niets naar voren te klimmen uit de put van haar binnenste.

Langzaam, bevend, hief ze zichzelf weer tot haar poten en begon zich te bewegen naar de uitgang van de den, totdat de volgende woorden van Carrioncough inzonken. Bosjes delen? Het bij hem proberen? Haar blik sperde zich wat open terwijl haar blik naar Crystalstar gleed. Wat bedoelde hij daarmee?
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 20:21

I'm nothing without their love.


Er viel een doodse stilte na Seamist's woorden. Een stile waarin Crystalstar langzaam van haar naar Carrioncough keek. Hij was te ver gegaan, dat wist ze. Maar ze kon hem niet wegsturen, kon hem niks aandoen. Alles wat ze deed zou een reden voor hem zijn om het verhaal door te vertellen, en dan was het gedaan met haar leiderschap. Crystalstar wilde net haar mond weer opendoen toen haar deputy nog een trap nagaf, en besloot dat ze beter helemaal vernietigd kon worden. Ze voelde tranen in haar ogen opwellen, en voor deze ene keer wist ze ze niet tegen te houden. Het was niet eerlijk. Ze was helemaal gek geweest van hun beiden, maar allebei hadden ze niet gekund, en nu keken ze haar allebei beschuldigend aan. Was het niet zij die hen beide beschermd had? Als zij er niet was geweest was Seamist verbannen, en Carrioncough nog steeds de niemand aan wie de halve clan een hekel had.

Hoe kon ze dit nou oplossen? Hoe kon ze deze twee niet voor altijd kwijtraken, terwijl ze ze ook moest beschermen van elkaar en de clan. Waarom viel dit allemaal op haar vermoeide schouders? "Niets dan de waarheid, dan maar." Het kwam er zacht uit, weinig meer dan een grom, en ze keek gebroken. Plotseling voelde Crystalstar zich jaren ouder, en tegelijkertijd voelde ze zich een kitten die haar kattenkwaad moest opbiechten. "Ik heb Seamist liefgehad. Ik dacht dat er iets was, maar het kon niet. Ze moest bij Arcticwolf blijven om het plaatje compleet te houden. En het voelde verkeerd, ik had teveel macht over haar." Dat had haar gegriefd. Smokegaze was toen net overleden, en elk beetje warmte was haar dierbaar geweest. Ze had zich kwetsbaar opgesteld bij Seamist, had gehuild om Shellkit. Met een vermoeide, roodomrande blik keek ze naar Carrioncough. "Wat later kon ik me weer niet inhouden, ik viel voor mijn eigen deputy. Maar hij was wijzer dan ik, en wist beter wat hij wilde." Dat had nog meer pijn gedaan aan haar al gebroken hart. Crystalstar wendde haar blik verbitterd af. "En vanavond kwam Seamist mijn den binnen." Ze zouden haar haten, verachten en uitspugen, maar ze wisten in ieder geval de waarheid. Ze wisten waarom ze het gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 20:44

De woede op zijn tong had hem ervan weerhouden om te beseffen dat hij te ver was gegaan, maar hij hoorde haar de woorden prevelen en hij voelde zijn wangen rood worden van schaamte. Hij was een kater, hij kon geen uitspraken doen over moederschap, maar zijn volgende sneer kwam al over zijn lippen en hiermee raakte hij Crystalstar diep. Hij flikte met zijn oor en luisterde naar haar, zonder iets van zijn gezicht te laten lezen. Na haar woorden draaide hij zich om en liep hij de den uit, zonder nog iemand toe te spreken. Hij had ruimte nodig. Ook al was het midden in de nacht, hij moest nadenken, weg van hier. Hij was misschien wijs en scherpzinnig, hij moest soms ook wel eens nadenken over wat goed en slecht was en het grijze gebied daartussen. Oh Starclan, in welke warboel was hij terecht gekomen.

- Carrioncough is het topic uit
carrioncough


[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 20:59

Tick, tock, ring me, leave me
Het leek te stormen in haar hart. Verwarring, angst, verdriet, woede, ze deden een stoelendans, op zoek naar de stoelen waar ze konden zitten. Maar in deze stoelendans viel niemand af, ze bleven dansen en dansen. Misschien was Seamist wel de enige grote verliezer hier. De woorden van Crystalstar deden weinig om te sussen, ze verwarden alleen maar verder. Blijkbaar had Crystalstar haar liefgehad, maar in de paar manen daarna was ze al net zo snel weer overgestapt naar haar deputy. Was dat liefde? Of was het spel geweest?

Het bittere deel in Seamist hart schreef het al snel af naar spel. Natuurlijk was het allemaal een spel geweest. De plotselinge omzwaai was niet oprecht geweest, maar een manier geweest om vertrouwen te winnen. Het ging ook veel te snel. Net zo snel als dat ze Carrioncough nu alle geheimen verteld had, hem de machtigste speler van het spel gemaakt had. Ze voelde zich misselijk worden en toen Carrioncough de den uit verdween, volgde Seamist al snel. De nu vrije uitgang lonkte, samen met de uitgang van het kamp, waar ze ook vlug doorheen schoot. En zo verdween Seamist het territorium in.

[Topic Uit]
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Lifeboat   [Crystalstar] Lifeboat - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 21:26

Geen van beiden zei een woord. Ze verdwenen gewoon. Crystalstar keek ze lang na, zittend in haar eenzame nest, dat nog steeds naar Seamist rook. Zij zo mooi en zacht, hij zo slim en onhandig. Uiteindelijk maakte het allemaal niet uit, want ze hadden haar verlaten. Het ergste was dat Crystalstar niet eens boos kon worden. Ze kon daar alleen maar een beetje verslagen staan, nadenkend over haar slechte keuzes. Na een tijdje keerde ze zich om, en liep naar de achterste hoek van het den, waar het zo donker was dat de vloer een zwarte vlek was. Ze greep twee van de ronde voorwerpjes en legde ze voor het nest neer. Toen ging Crystastar liggen en keek naar haar verborgen prijs. Daar, getoond door het zachte licht van de maan, lagen twee onschuldig uitziende besjes. Het was haar ultieme macht. In totaal had ze er zes, genoeg om voor altijd te verdwijnen. Maar één zou haar al naar Smokegaze brengen, naar Creamyfrost, naar Shellkit en naar alle anderen. De leader staarde een tijdje gebiologeerd naar de rode balletjes met zwarte zaadjes. Zo klein, zo gevaarlijk. Het was bijna kalmerend, het besef dat de keuze aan haar was. Het gaf haar de kracht om de taxusbessen, bijgenaamd doodsbessen, terug te brengen naar hun hoek. Ze krulde zich op in haar nest.

[uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Crystalstar] Lifeboat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: