[Aangeboden] I have to ... Goodbye~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Aangeboden] I have to ... Goodbye~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Saxon
Deceased
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:57

Die titel klinkt dramatisch zeg ;3;

Nou jah, vorige topic werd een zooitje. Dus ga ik lekker overnieuw een topic maken ;D

Ik ga weer eens een paar accountjes weggeven, omdat ik het gewoon niet meer aankan xD

--

Mapleleaf [***];
Een schat van een kattin. Ze komt uit ThunderClan, maar is nou niet echt de dapperste van het stel.
Ze is heel erg onzeker over alles wat ze zegt en doet en heel erg schuw jegens andere. Ze heeft het idee dat niemand haar ziet
en houd er van om stilte om zich heen te hebben.
Heeft momenteel een gesprek met Silverfang @ The Gathering

Hiddenkit[***];
Mimi gaat me hiervoor vermoorden xD
Hiddenkit is een hypere, speelse WindClan kitten. Zijn ouders zijn Emberstorm en Leopardstrike. Hij kent zijn vader niet, maar weet wel dat hij zijn moeder heeft pijn gedaan.
Hij wilt later een groot warrior en het liefst Deputy of Leader worden.
Warriorname; Hiddenleaf

Icespirit[****];
Met pijn in het hart. Ik hou van die kater <3
Een grijze tabby kater met een verminkte achterpoot. Hij kan wel gewoon alles, alleen lopen doet pijn.
Er zit een hele geschiedenis en een kleine verhaallijn aan hem vast, die stuur ik via PB!

Nightpaw.[**];
Een graytabby katertje, WindClan, nog niets mee gedaan.
Warrior name moet Nightshade worden!

Jellybean[***];
Alleen de naam heeft al een bijzondere betekenis voor me <3
Jellybean is een vurige kattin van RiverClan, ze heeft een scherpe tong en weet goed van zich af te bijten.
Nu ze warrior is begint ze echt als een Diva te leven en houd van aandacht van katers.

--

Softsnow[****]-Delen;
Mijn geliefde Snoftsnow. Een kater met en hart van goud, zit in WindClan en heeft gevoelens voor Twilightsparkle.
Ik wil hem graag delen, omdat ik geen afscheid kan nemen <3


--

Het aantal sterretje geeft aan hoe kieskeurig ik ben!

Wil je er een? Vul even het lijstje in;

Code:
[b]Naam;[/b]
[b]Bekendste account;[/b]
[b]RPG-ervaring?;[/b] *Aantal maanden/jaren*
[b]Welk account;[/b]
[b]Motivatie;[/b]

xQ

Dan hou ik dus alleen Saxon, Lostpath, Softsnow, Lostvoice, Xaraz & Jellybean


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «



Laatst aangepast door Saxon op wo 2 mei 2012 - 15:53; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:02

Naam; Sharon
Bekendste account; dit accountje ;p
RPG-ervaring?; denk zo'n 1,5 jaaar
Welk account; Autumnpaw
Motivatie; veeel, ik heb echt superveel zin om weer te gaan RPGen en ik wil beginnen met een kitten zodat ik meer ervaring krijg in de katten en ik heb weer helemaal zin om badass te gaan ;d


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwish
StarClan
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
Demi
344
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Endless ★ Died at 58 moons
Gender:
Rank:
Nightwish
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:04

Omg. Icespirit. ;___;
Als het kan zou ik wel met hem & Charsoul verder willen, dus het liefst iemand die dat ook wil? :3



[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ 6TqLYmG
But up until now, I had sworn to myself I was content with loneliness
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:09

@Sharon; Denk er aan dat Autumnpaw een Apprentice is hè (: En hij is niet heel erg evil, nog niet in ieder geval :3

Maar goed, ik stuur je het wachtwoord door (:

@Demi; I know, sorry ;-; Ik heb echt geen inspiratie voor hem :/

Autumnpaw is weg! Mapleleaf word toegevoegd!


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:10

Saxon schreef:
@Sharon; Denk er aan dat Autumnpaw een Apprentice is hè (: En hij is niet heel erg evil, nog niet in ieder geval :3

Maar goed, ik stuur je het wachtwoord door (:

Ik zal goed voor hem zorgen en ik zag het toen ik het had gepost, ik was te lui om het te veranderen (aa)


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:34

Je doet Weaselsoul weg? :'(

Zou hem wel over willen nemen maar dan word hij inactief dus doe het niet Sad



[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:53

*was op het vorige topic erg aan het twijfelen of ik toch zou kandidaat stellen, maar heb besloten om toch een kansje te wagen c:*


Naam;Laura
Bekendste account;Icy of Snowrose, wss :p
RPG-ervaring?; Uhm, zit hier van deze zomer ongeveer, maar daarvoor had ik al wat rpg ervaring dus inmiddels al meer dan een jaar ongeveer.
Welk account; Ravensong
Motivatie; Hij lijkt mij een erg leuke kater, zowiezo vind ik shadowclan katers wel hele leukers maar ik zelf heb niet zoveel met mijn sc kater Blackclaw, die inactief is, waardoor ik al een tijdje rondkijk naar een shadowclan kater op de accountmarkt die mij wel zint (Blackclaw is nogal een grompot, haha :'D). En zijn karakter lijkt mij ook gewoon heel leuk om te spelen, niet te vergeten zijn naam die ik prachtig vind o3o


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimema 16 apr 2012 - 19:53

@Spotpaw; Jah, sorry. Ik kan 'm echt niet actief houden --'

@Laura; Je mag Ravensong hebben. Ik zal met Sanne bespreken of dat met Lilypaw nog doorgaat, maar daar spreek ik je wel over op Msn Wink

Ravensong is weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimema 16 apr 2012 - 20:16

Indeed I'm gonna kill ya D<
lief iemand voor Hidden peepz Dx



[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostclaw
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already..
Gender:
Rank:
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimema 16 apr 2012 - 22:41

Naam; Tamara of Tazzie
Bekendste account; qua berichten frosti, of toch scars....
RPG-ervaring?; eeuh ik zit hier op de site vanaf september, maar daarvoor RPGde ik al iets van 2 jaar... dus zeg 2 jaar en een beetje xd
Welk account; Weaslesoul
Motivatie; I like Weaslesoul!! Zijn karakter heb ik doorgelezen, zijn Past, en dat met die drums vind ik echt zoo cool!!! I like him :'D



[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Lsmaw [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ FhKDF [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ F6Z0G
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 15:47

Ik twijfel heel erg, maar ik wil je een kans geven.

Weaselsoul is naar Frostclaw!

Nightpaw. & Jellybean zijn toegevoegd. Softsnow wil ik gaan delen!


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 18:05

Naam; Lisanne
Bekendste account; Denk Cinderkit* maar weet neit zeker
RPG-ervaring?; Ja heb wel ervaring , maar ben neit gewend heel lange teksten te schrijven , maar dat komt nog wel Smile.
Welk account; Hiddenkit
Motivatie; Vooral zijn naam spreekt me erg aan en zijn karakter , een speelse hypere windclankitten. Het lijk mij erg leuk om een druk personage te spelen. Omdat mijn andere kit's nog geen ouders hebben vindt het vooral leuk om met Hiddenkit te beginnen. het lijk me ook leuk om als Hiddenkit apperentice wordt om een leergierige apperentice te gaan spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sankarea
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
Chi
14

CAT'S PROFILE
Age: 14 months
Gender:
Rank:
Sankarea
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 18:12

Naam; xanthe
Bekendste account; zaria
RPG-ervaring?; *Aantal maanden/jaren* : dat weet ik niet bijna 1 jaar nu ( heb ook al in het engels rpg's gedaan alleep noemt dat daar role play of rp
Welk account; nightpaw
Motivatie; Ik vind zijn naam zeer leuk ^^ en ik heb nog geen enkel account in de windclan . dus dan kan ik nog meer trainen in rpg's , en het zou leuk zijn als ik een accje bij heb want zaria gaat dood , dan heb ik alleen nog mistral waar ik mee kan posten ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] I have to ... Goodbye~   [Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 18:45

Naam; Daniëlle
Bekendste account; Leafstorm (denk ik)
RPG-ervaring?; *Aantal maanden/jaren* eumm, ik speel dit nu een paar maanden, maar heb al 1,5 jaar rpg ervaring.
Welk account; Nightpaw
Motivatie; Omdat ik echt heeeeeel graag een windclan katertje wil waar ik lekker veel mee kan doen !


[Aangeboden] I have to ... Goodbye~ Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aangeboden] I have to ... Goodbye~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: