inkmask , are you there ? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 inkmask , are you there ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Spottedleaf
StarClan
inkmask , are you there ? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: inkmask , are you there ?   inkmask , are you there ? - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 14:13

"Doe ik straks wel," Mompelde hij plichtsgetrouw zonder haar aan te kijken, "Eerst de patrouille afmaken." Rustig haalde ze haar schouders op , het maakte haar niet zo veel uit. Ze toverde een glimlach op haar snuit en tilde haar kop op. De zon kwam tevoorschijn tussen de wolken.'' een teken van nieuwblad he''miauwde ze zacht, half murmelend tegen haarzelf en half tegen Inkmask. Ze draaide haar even om en liep koeltjes door. Af en toe keek ze achterom of hij wel volgde. Ze wist niet eens of hij nog achter bleef of niet, maar vroeg toch met een vriendelijke toon '' hie is het om deputy te zijn? Behalve dan al je nieuwe fans'' Dat fans gedoe, daar had ze over de apprentice's. Iedereen kon zien dat die jonge katten opkeken naar hem, en altijd alles goed probeerde te doen als hij in de buurt was. Ze wachte rustig tot zijn antwoord,maar doorbrak te stilte toch maar weer. '' en let niet op mijn af en toe chagrijnige humeur, dan geef je maar een stomp ofzow, dan weet ik al genoeg'' lachte ze naar Inkmask. Ze had een gevoel dat ze wel vriendschap met hem kon sluiten. Inplaats van altijd op elkaars tenen te stappen. En zeker als hij later leader word. 't Zou niet echt leuk zijn dat als je leader net die kat is waar je niet mee over een kunt komen. Is het niet?


inkmask , are you there ? - Pagina 2 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
inkmask , are you there ? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: inkmask , are you there ?   inkmask , are you there ? - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 18:27

inkmask , are you there ? - Pagina 2 Inkmaskheader
Het zonlicht begon langzaam zijn pels te verwarmen, een prettig en welkom gevoel voor zijn vermoeide spieren door de aanval van die stomme rotvos. "Een teken van nieuwblad, he" Murmelde Spottedleaf. Inkmask wist niet eens zeker of ze het wel tegen hem had, maar om een gesprek op gang te brengen reageerde hij er maar gewoon op. "Je kunt het merken ja," Miauwde hij luchtig, terwijl hij de lentegeuren in zich opnam. "Beter voor de clan ook," Merkte hij vervolgens op, terwijl hij eventjes om zich heen keek. ''Hoe is het om deputy te zijn? Behalve dan al je nieuwe fans.'' Vroeg Spottedleaf. Eventjes moest Inkmask grinniken om haar opmerking. Maar hierna overdacht hij zijn antwoord toch eventjes voorzichtig. "Het is soms zwaar, al die nieuwe verantwoordelijkheden." Miauwde hij met een lichte zucht, "Maar het went," Miauwde hij er vlug achteraan, om niet klagerig over te komen. "Al is het grootste wennen nog hoe anders sommige katten me soms behandelen." Miauwde hij er ietwat ongemakkelijk achteraan terwijl hij zijn schouders ophaalde. "En let niet op mijn af en toe chagrijnige humeur, dan geef je maar een stomp ofzow, dan weet ik al genoeg" Miauwde Spottedleaf vervolgens. Ietwat verbaasd keek Inkmask haar aan, "Ik stomp niet," Miauwde hij, niet zeker wetende of ze het serieus meende of niet.

inkmask , are you there ? - Pagina 2 Iaza15637340312900


inkmask , are you there ? - Pagina 2 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
inkmask , are you there ? - Pagina 2 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: inkmask , are you there ?   inkmask , are you there ? - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 19:41

inkmask , are you there ? - Pagina 2 926d9b1500f61dc41ca2971
"Je kunt het merken ja," Miauwde hij luchtig. Ze knikte kort, zelfs een beetje afwezig door de samengevoegde geuren van bloesems. "Beter voor de clan ook," Merkte hij vervolgens op. Ze wende haar hoofd rustig terug naar hem toe en gebaarde dat hij gelijk had. 'Het brengt inderdaad veel voordelen mee. Het prooi dat zich vermenigvuldigd, de ziektes die beetje bij beetje weer weg gaan. En ook vooral weer een hoop kittens. Zoals Hollystar, zij is ook in verwachting. Ik ben zeker dat d'r kits later goede warriors zullen worden. Net zoals alle andere. Het zijn allemaal goede winsten voor de Clan...Nieuw leven...' Miauwde ze luchtig. "Het is soms zwaar, al die nieuwe verantwoordelijkheden." Miauwde hij met een lichte zucht, "Maar het went," Ze slaagde met haar staart tegen de grond en knikte weer lichtjes. "Al is het grootste wennen nog hoe anders sommige katten me soms behandelen." ' Ik gedraag me toch niet anders? En jha sommige gedragen zich inderdaad wat anders. Maar dat komt omdat ze hierdoor meer respect voor je hebben. Zeg maar nieuw respect. Maar leader of niet ik zal me altijd het zelfde tegen over je gedragen, of je dat nu wilt of niet. Dat laatste zei ze op een plagerige toon. Ze zuchtte diep en nam in haar op wat hij daarna miauwde. "Ik stomp niet," Miauwde hij. Een lichte grinnik borrelde op. 'Dat was dan ook weer een grapje he. Het is eraan te zien dat je meer fans hebt, je word er zelfs in de war van door al die katten om je heen.Lachte ze rustig. Over haar groene ogen heen verscheen er een leuke glans toen hij hem aankeek.

[sorry voor flutheid D:]



inkmask , are you there ? - Pagina 2 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
inkmask , are you there ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: