Shadows there, shadows there and something here



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadows there, shadows there and something here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 17:07

Scytheshade sloop in de schaduwen van het moeras de zon was nog laag en de schaduwen waren groot. Scytheshade voelde zich hier veilig, hij voelde zich hier een sluipmoordenaar, een jager en haast onzichtbaar. Scytheshade sloop rond op zoek naar tekenen van prooi. Hij sloop al een tijd maar hij had niks gevonden. Scytheshade keek en zag een kleine hagedis en dacht ´Beter iets dan niets, alleen deze was wel erg klein´ Scytheshade sloop en de jager en moordenaar in hem schreeuwden hard om bloed. Scytheshade sprong boven op de hagedis die zich fel probeerde los te wurmen. De hagedis kroop weg in een spleet maar nog net kon Scytheshade zijn poot grijpen die hij hard lostrok en de hagedis verdween in de spleet. Scytheshade´s hoofd was onder gedompeld in bloed. Het bloed was uit de wond va de been gespoten toen die los werd gerukt. Scytheshade´s hoofd was rood gekleurd en hij baalde dat hij de Hagedis niet had vermoord. Scytheshade had niks aan een mini pootje niet eens genoeg voor een kitten misschien als hij er 6 had maar ja....... Scytheshade keek om zich heen. Hij had niks gegeten die avond daarvoor. Hij nam de poot in de mond en proefde het bloed. Dolgraag wou hij de poot opeten, maar dat deed hij niet. Hij gooide de poot neer op een steen en sprong de boom in en wachtte op een nieuwe prooi of een jager die als prooi kon dienen. Scytheshade had een gemene glimlach.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 17:23

Aqualight was aan het jagen op een kikker. Ze rende door de modder achter de kikker aan, maar de kikker sprong weg in een diep gedeelte van de plas. Aqualight had geen zin om haar hele vacht weer te moeten likken, dus gaf ze het maar op. Ze hoorde een andere kat en Aqualight's oren spitste naar die kant. Aqualight sloop naar de plek toe en zag Scytheshade jagen op een hagedis. Waarschijnlijk kreeg Scytheshade hem niet te pakken want ze zag dat Scytheshade woedend keek, zijn ogen leken wel vuur te vatten. Aqualight keek rustig op de kater neer. Toen zag ze iets groen tussen Scytheshade's tanden. Het was de poot van die hagedis. Scytheshade leek wel te genieten van het bloed dat hij proefde. Aqualight's gezicht was niet vertrokken van afschuw. Ze keek op haar neutrale manier naar Scytheshade en zijn mond. Die zat vol met bloed. Toen sprong Scytheshade in de boom. Aqualight ging in Scytheshade's zicht staan en keek naar boven, niet bang, niet boos, gewoon neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 17:41

Scytheshade keek haar aan met ogen die haat konden maken. Zijn gezicht was grauw en grimmig omdat hij nog geen prooi had gevangen. Hij ging met zijn nagels over de tak en zei "Hoi Aqualight." hij mocht haar nooit, hij was altijd onaardig voor haar geweest...... eigenlijk zonder reden. Hij keek haar boos aan en zijn ogen keken vreemd naar haar. Scytheshade´s ogen fonkelde gemeen en hij zei "Blijf eventjes staan Aqualight, wat er gebeurt beweeg niet!" Scytheshade sprong op haar af vanuit de boom met zijn nagels uitgestoken en zijn mond open. Hij had een valse glimlach. Een fractie van een seconde verwachtte hij dat Aqualight hem zou aanvallen door zijn dreigende houding. Hij belandde vlak achter haar boven op een slang en zette zijn tanden gulzig en bloeddorstig in de slangen kop. Hij worstelde moeizaam met het gladde beest maar rukte de kop los van het gladde lijf en spuugde het uit.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 17:52

"Hoi Aqualight'', klonk het vijandig. Aqualight schonk geen enkele aandacht aan zijn gemene toon en zei neutraal: 'Hoi.' Scytheshade keek vreemd naar haar en Aqualight keek terug. Zijn ogen fonkelde gemeen, maar Aqualight schonk geen aandacht daaraan. "Blijf eventjes staan Aqualight, wat er gebeurt beweeg niet!", zei de kater toen en met dat hij dat zei, sprong hij van de tak naar haar toe. Aqualight gaf geen kik. Scytheshade's klauwen waren uitgestoken en zijn mond was open, je zag zo zijn scherpe tanden. Zijn glimlach was vals. De kater belandde vlak achter haar en toen Aqualight zich omdraaide, zag ze nog net hoe Scytheshade de kop van de slang afrukte. 'Smakelijk', zei de lapjespoes droog, terwijl ze naar Scytheshade keek. 'Ik ben benieuwd of de slang in StarClan nog leuke dingen kan vertellen over de kater die hij heeft gezien', zei Aqualight grappend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 18:00

'Ik ben benieuwd of de slang in StarClan nog leuke dingen kan vertellen over de kater die hij heeft gezien', zei Aqualight grappend. Scytheshade keek haar aan en zei "Hij had me niet gezien die slang focusde op iets anders. Het liefst had ik hem zijn kans laten gaan alleen net zoals toen met de donderclan kitten kon ik gewoon niet toestaan dat iemand stierf." Scytheshade keek haar aan en zei "Trouwens heb je ooit slangenbloed geproeft, het smaakt alsof hij nog levend over je tong glijd maar niet meer bijt" Scytheshade´s mond zat vol bloed en het stroomde eruit. Zijn ogen stonden vals en hij zei "Waarom haat je mij toch" met een brede glimlach. Niet dat hij het erg vond gehaat te worden alleen was het een beetje onhandig in een clan. Trouwens had hij er al genoeg om te haten.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 18:07

"Hij had me niet gezien die slang focusde op iets anders. Het liefst had ik hem zijn kans laten gaan alleen net zoals toen met de donderclan kitten kon ik gewoon niet toestaan dat iemand stierf'', zei Scytheshade. 'Er zit blijkbaar toch nog iets goeds in je', zei Aqualight sarcastisch en ze keek hem uitdagend aan. "Trouwens heb je ooit slangenbloed geproeft, het smaakt alsof hij nog levend over je tong glijd maar niet meer bijt", zei de kater toen. 'Ik heb het wel is geproefd en ik vind er totaal niks aan', zei Aqualight zuchtend om zijn moordlust. Scytheshade keek haar vals aan. "Waarom haat je mij toch", glimlachte de kater breed. 'Ik haat jou niet, jij haat mij', zei Aqualight, terwijl ze Scytheshade diep in zijn ogen aankeek. Ze negeerde de valsheid, en richtte haar aandacht op een kikker. Diezelfde kikker als toen. Aqualight sprong naar de kikker, doodde het en kwam weer teruggelopen en keek Scytheshade aan alsof ze de hele tijd was blijven staan waar ze nu stond, vlak voor Scytheshade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 18:17

'Ik haat jou niet, jij haat mij', zei Aqualight. Scytheshade zag hoe ze wegging en later terugkwam en nu stond ze vlak voor hem. Hij deed zijn mond open maar toen droop de resten bloed over zijn kop en hij zei "Tja misschien is het nu een moment om goed kennis te maken. Hallo ik ben Scytheshade, sluipmoordenaar, krijger en bloeddorstige maniak. Ik zal nu wel even aardig zijn." Zijn grimmige uitdrukking was vriendelijker geworden alleen of het bij zijn uiterlijk passte was niet zeker. Waarschijnlijk niet maar toch. Hij keek vriendelijk en wachtte even. Hij deed moeite om zijn gezicht niet in dezelfde valse glimlach te laten zakken. Hij keek haar aan en wachtte op het antwoord.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 18:31

"Tja misschien is het nu een moment om goed kennis te maken. Hallo ik ben Scytheshade, sluipmoordenaar, krijger en bloeddorstige maniak. Ik zal nu wel even aardig zijn'', zei de kater toen. Aqualight schoot in de lach. Zijn uitdrukking was inderdaad vriendelijker, alleen het paste niet bij zijn uiterlijk. 'Kijk nou maar gewoon normaal', lachte de lapjespoes. Ze drukte haar neus even ter teken van vriendelijkheid tegen die van Scytheshade en begon zichzelf voor te stellen. 'Ik ben Aqualight, tien manen en ook goed in sluipen', grijnsde ze. Ze liet haar tanden zien die opvallend scherp waren. 'Ik bijt af en toe op botjes', zei Aqualight toen ze Scytheshade zag kijken en ze keek naar boven. Naar de lucht. 'Als je me wilt haten, is dat goed. Als je maatjes wilt zijn, is dat ook goed', zei ze starend naar de lucht. De zon probeerde door de wolken te breken, maar het lukte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 18:37

'Ik ben Aqualight, tien manen en ook goed in sluipen', 'Ik bijt af en toe op botjes', zei Aqualight. 'Als je me wilt haten, is dat goed. Als je maatjes wilt zijn, is dat ook goed', zei ze starend naar de lucht. Scytheshade keek haar aan en zei "Dan hebben we een paar dingen gemeen, ik ben 10 manen, hou van sluipen door de schaduwen en dan mijn prooi aan stukken te rijten!. Sorry ik liet me gaan en soms bijt ik op de botjes. Ik wil wel vrienden zijn want haten doe ik al genoeg naar Blacksky." Hij keek haar aan en knikte vriendelijk. Hij veranderde even zijn houding door zijn nagels in te trekken en te gaan zitten. Hij hield er niet van om telkens zijn nagels in te trekken er kon overal gevaar zijn of prooien of slachtoffers.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 19:33

"Dan hebben we een paar dingen gemeen, ik ben 10 manen, hou van sluipen door de schaduwen en dan mijn prooi aan stukken te rijten!. Sorry ik liet me gaan en soms bijt ik op de botjes. Ik wil wel vrienden zijn want haten doe ik al genoeg naar Blacksky'', zei de kater toen, en Aqualight drukte haar flank even tegen de zijne aan. 'Waarom haat je Blacksky als ik vragen mag?', vroeg de poes aan Scytheshade. er zou vast wel een antwoord mogelijk zijn vanaf zijn kant. Hij knikte vriendelijk naar haar. Hij veranderde zelfs even van houding, met zijn nagels ingetrokken, maar ze zag hem rondkijken. Dit was vast niet zijn normale doen. 'Maak het je gemakkelijk. Ga zitten zoals je wilt. Jij komt bij mij toch niet bedreigend over', zei Aqualight vriendelijk. Het was de waarheid. Aqualight was nog nooit bang geweest voor Scytheshade's dreiging. En nu ze maatjes met hem was, kwam het niet eens dreigend over. Dit was gewoon Scytheshade. 'Jij bent gewoon Scytheshade. Jij hebt je dreigende houding omdat je zo bent. Prima toch?', zei Aqualight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 19:42

het je gemakkelijk. Ga zitten zoals je wilt. Jij komt bij mij toch niet bedreigend over', zei Aqualight vriendelijk. Hij keek haaraan met een vragend gezicht. 'Jij bent gewoon Scytheshade. Jij hebt je dreigende houding omdat je zo bent. Prima toch?', zei Aqualight. "Zo ben ik geworden sinds mijn ouders zijn vermoord, acht manen geleden was ik aardig en vriendelijk. Ik haat Blacksky zo omdat hij me niks leerde hij me altijd straffend toesprak en hij me zijn vuile klusjes liet doen. Ik veracht hemen wil zijn hart eruit rukken terwijl ik lachend toe kijk" zei Scytheshade droog. Hij keek haar aan en nog steeds een vriendelijk gezicht. Zijn rode ogen verzachten. Het enige wat nog er op leek dat hij een moordenaar was waren zijn bloed besmeurde ledematen en zijn nagels die onder het bloed en huid zat.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 19:51

"Zo ben ik geworden sinds mijn ouders zijn vermoord, acht manen geleden was ik aardig en vriendelijk. Ik haat Blacksky zo omdat hij me niks leerde hij me altijd straffend toesprak en hij me zijn vuile klusjes liet doen. Ik veracht hemen wil zijn hart eruit rukken terwijl ik lachend toe kijk", zei Scytheshade toen. Aqualight begon zelf ook boos te worden. Hoe durfde Blacksky! 'Ik leef met je mee', zei ze met ontblote tanden van afschuw. 'Ik kan mijn mentor al niet meer herinneren', zei ze terwijl ze diep nadacht. 'Ach ja, je bent zoals je bent, en diep vanbinnen weet ik dat je goedaardig bent', zei Aqualight lachend. 'En Purplestorm weet dat ook.' Ze keek naar het bloed op Scytheshade. Ze likte een beetje bloed van zijn rug en proefde het. 'Niet slecht', grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:00

'Ach ja, je bent zoals je bent, en diep vanbinnen weet ik dat je goedaardig bent', zei Aqualight lachend. 'En Purplestorm weet dat ook.´ Ze likte een beetje bloed van zijn rug en proefde het. 'Niet slecht', grijnsde ze. Scytheshade keek haar aan en zei "Ik en goed zijn 2 dingen die niet kunnen, misschien wel als ik niet me laatste 4 manen van het kitten zijn was opgenomen door een andere poes in plaats van op mezelf overleven. jep het klopt arme Scythekit was 4 manen zonder ouders niet eens die hem verzorgde." ZIjn gezicht was veranderd in een woedende vulkaan. "Sinds dien doe ik geen kittens pijn, tenzij ze mijn ogen er uit willen klauwen" Zijn gezicht was een frons en hij spuugde op de grond en ging liggen en spuugde nogmaals.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:04

Raindrop had besloten naar het moeras te gaan. Jagen maakte haar rustiger, op de een of andere manier. Na een tijdje lopen rook ze twee geuren, twee bekende geuren.. Scytheshade en Aqualight! Raindrop liep rustig naar hen toe, ook al zagen ze haar nog niet. Ze ving een deel van het gesprek op. 'Waarom haat je Blacksky, als ik vragen mag?' mauwde Aqualight. 'Ik haat Blacksky zo omdat hij me niks leerde hij me altijd straffend toesprak en hij me zijn vuile klusjes liet doen. Ik veracht hemen wil zijn hart eruit rukken terwijl ik lachend toe kijk,' antwoordde Scytheshade. Raindrop keek even met grote ogen op, alvorens bij de twee katten te komen. 'Hoi Aqualight, hoi Scytheshade,' mauwde ze. Had Blacksky dat Scytheshade werkelijk aangedaan? Ze keek een beetje beduusd. Ze wilde het Scytheshade vragen, maar kwam dat niet vreemd over? Scytheshade had haar nog niet gezien, en vervolgde zijn verhaal. Ook dat had Raindrop gehoord, en opeens begreep ze hem veel beter. Wat een wrede geschiedenis!


Shadows there, shadows there and something here  104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:27

"Ik en goed zijn 2 dingen die niet kunnen, misschien wel als ik niet me laatste 4 manen van het kitten zijn was opgenomen door een andere poes in plaats van op mezelf overleven. jep het klopt arme Scythekit was 4 manen zonder ouders niet eens die hem verzorgde'', zei de kater toen. 'Als ik je toen kende had ik je als mijn broer opgevangen', zei Aqualight plechtig. 'Hoi Aqualight, hoi Scytheshade,' mauwde een bekende stem. Raindrop. Aqualight draaide zich om naar de poes. 'Hallo', mompelde ze. Ze keek naar Scytheshade. 'We zetten ons gesprek nog wel is door', beloofde ze plechtig. Ze draaide zich om naar Raindrop. 'Op training met Ashpaw?', vroeg Aqualight om de stilte te verbreken. Ze sprong over Scytheshade aan kwam aan de andere kant van hem, terwijl ze Raindrop aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:54

'Als ik je toen kende had ik je als mijn broer opgevangen', zei Aqualight plechtig. Scytheshade kon een kleine glimlach niet onderdrukken totdat Raindrop kwam en hij wakker werd geschud uit zijn droom. Hij keek naar Raindrop en hij werd weer onrustig. Hij keek haar aan en zei "Hoi Raindrop." Hij keek naar haar en vroeg "Hoe is het met Graykit en Naugthykit..... en Wrenkit" Hij stond op en pakte het lichaam van de slang dat er nog steeds lag en de kop die hun aanstaarden. Hij pakte de kop en gooide het naar Raindrop en zei "Misschien vind Graykit dat wel leuk of Naugthykit of Wrenkit." Hij keek naar Raindrop en wachtte op het antwoord.


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 8:12

'Hoi Raindrop,' mauwden beide katten. Raindrop wist dat ze niet voorbij had moeten sluipen. Dat kwam echt over of ze afluisterde. Scytheshade keek haar aan. 'Hoe is het met Graykit en Naughtykit.. en Wrenkit?' Hij mocht Wrenkit niet, dat had ze vanaf het begin al geweten. Maar dat mocht hij. Wrenkit was ook een beetje te zachtaardig voor Scytheshade. Hij stond op en pakte de slang die hij gedood had. De ogen in de kop staarden haar aan. Raindrop negeerde de huivering die in haar opkwam. Scytheshade pakte de kop en gooide die naar haar toe. 'Misschien vind Graykit dat wel leuk, of Naughtykit of Wrenkit.' Hij keek haar verwachtingsvol aan. Raindrop glimlachte, als waarschuwing voor een flauwe grap. 'Of zal ik hem aan Blacksky geven, met groetjes van jou en mij omdat hij je zo slecht behandeld heeft?' Haar glimlach verdween. 'Dat had je me mogen vertellen, Scytheshade.. Als ik dat geweten had.. Had ik je misschien kunnen helpen. Ik wist niet dat hij je zo naar behandelde. Ik hoop dat je mij wilt vergeven?' Raindrop boog haar kop even en keek Scytheshade toen recht aan. Ze mocht hem eigenlijk wel, ondanks zijn evilness.


Shadows there, shadows there and something here  104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 18:26

'Of zal ik hem aan Blacksky geven, met groetjes van jou en mij omdat hij je zo slecht behandeld heeft?', zei Raindrop. Foute zin... dacht Aqualight terwijl ze verwachtingsvol naar Scytheshade keek. 'Dat had je me mogen vertellen, Scytheshade.. Als ik dat geweten had.. Had ik je misschien kunnen helpen. Ik wist niet dat hij je zo naar behandelde. Ik hoop dat je mij wilt vergeven?' Aqualight zou ook niet weten wat ze aan moest als bleek dat haar eigen partner iemand slecht behandelde. Hoe zou het nu tussen Raindrop en Blacksky gaan? Ze had de twee vaker bij elkaar gezien, ze leken echt verliefd. Aqualight zuchtte. Dit was nu een reden waarom ze niet naar leuke katers op zoek ging. Al dat gedoe. Aqualight wilde vrij zijn. Dat kon niet als er de hele tijd een kater achter je aanliep die je in het oog hield de hele tijd. Aqualight zou dat niet kunnen, iemand nauwlettend in het oog houden of dat die niks anders doet met andere poezen. Aqualight had eigenlijk nooit over een partner nagedacht. En dat wilde ze ook niet. Aqualight was zo in gedachten verzonken dat ze Scytheshade's antwoord bijna miste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 22:27

'Of zal ik hem aan Blacksky geven, met groetjes van jou en mij omdat hij je zo slecht behandeld heeft?', zei Raindrop. Dat kwam hard aan. Scytheshade was nu van aardig naar gemeen gegaan in minder dan een miliseconde. 'Dat had je me mogen vertellen, Scytheshade.. Als ik dat geweten had.. Had ik je misschien kunnen helpen. Ik wist niet dat hij je zo naar behandelde. Ik hoop dat je mij wilt vergeven?' ging Raindrop verder. Scytheshade keek haar aan en zei "Waarom zou ik het jou vertellen, ik vertel het niet eens aan Purplestorm. Zij is misschien mijn partner maar er is veel wat ze niet over me weet. Er is veel wat jullie niet over mij weten en ik vergeef jou, maar Blacksky die zal ik nooit vergeven." Scytheshade´s gezicht stond uitdrukkingloos en hij sprak het ijskoud en kil. Daardoor leek het nog erger. Scytheshade keek naar Raindrop en ergens diep in zijn rode ogen huilde een kitten van 2 manen die alleen opgesloten was geweest voor 8 manen. Even was het licht te zien maar toen omhulde de schaduwen de kitten weer. Scytheshade´s ogen stonden kil en hij trok een wenkbrauw op. "Aqualight....... misschien dat je me nu weer gelijk haat door die reactie naar Raindrop."


Shadows there, shadows there and something here  2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 22:39

"Waarom zou ik het jou vertellen, ik vertel het niet eens aan Purplestorm. Zij is misschien mijn partner maar er is veel wat ze niet over me weet. Er is veel wat jullie niet over mij weten en ik vergeef jou, maar Blacksky die zal ik nooit vergeven'', sprak Scytheshade tegen Raindrop. "Aqualight....... misschien dat je me nu weer gelijk haat door die reactie naar Raindrop'', zei de kater. 'Natuurlijk niet', zei Aqualight. 'Je bent zoals je bent.' Aqualight drukte haar neus even tegen die van Scytheshade aan en keek hem aan. 'Ik ga jou nooit haten', fluisterde ze. 'Wij twee begrijpen elkaar', voegde ze er nog aan toe. Ze keek Raindrop een momentje aan. 'Spreek Blacksky er over aan', zei ze, diep in Raindrop's ogen kijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadows there, shadows there and something here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: