Shadows there, shadows there and something here - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadows there, shadows there and something here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 22:46

'Je bent zoals je bent.' Aqualight drukte haar neus even tegen die van Scytheshade aan en keek hem aan. 'Ik ga jou nooit haten', fluisterde ze. 'Wij twee begrijpen elkaar', voegde ze er nog aan toe. 'Spreek Blacksky er over aan', zei ze. Scytheshade voelde woede borellen en hij zei "Raindrop, spreek Blacksky niet aan, zoals Aqualight zei je bent zoals je bent, dus laat Blacksky maar. Als er met Blacksky gepraat wordt. Dan vertrek ik." Zijn ogen keken hard naar Raindrop en toen iets zachter naar Aqualight. Hij wou niet dat er met Blacksky gepraat zou worden en hij zei "Hij en Blacknight zijn hetzelfde, toen ik vergiftigd was door die slangenbeet wou Blackpaw me doodsbessen geven. Als ik niet verstandig gehandeld had was ik nu dood" Hij snoof en spuugde op de grond en keek naar Raindrop en Aqualight. "Iedereen hier op een of twee na willen mij dood hebben!" Scytheshade klom de boom in en ging vloeken over Blacknight en haar broer. De scheldwoorden die hij zei waren erg genoeg om een apprentice te van laten schrikken. Scytheshade´s brein drong volmet moordlustige wraak plannen maar hij veegde die opzij.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 8:23

"Raindrop, spreek Blacksky niet aan, zoals Aqualight zei je bent zoals je bent, dus laat Blacksky maar. Als er met Blacksky gepraat wordt. Dan vertrek ik'', zei de kater. Aqualight schrok. Hij en Blacknight zijn hetzelfde, toen ik vergiftigd was door die slangenbeet wou Blackpaw me doodsbessen geven. Als ik niet verstandig gehandeld had was ik nu dood.'' Woede welde op in Aqualight. Hoe durfde Blacknight? "Iedereen hier op een of twee na willen mij dood hebben!" 'Scytheshade, Purplestorm, Raindrop en ik willen jou niet dood. Jij bent een Clanlid. Jij vervoegd het laatste stukje van de Clan', zei Aqualight toen ze hem hoorde schelden. 'En als jij niet wilt dat we met Blacksky praten, dan doen we dat ook niet.' Ze wierp een bezorgde blik naar Raindrop. Arme Scytheshade, hij was zo in de stress geraakt door zijn verleden, dat hij begon te schelden en te mijmeren. Zijn gedachten zouden nu wel Scytheshade zijn: moordlustig. 'Ik snap je woede', zei Aqualight. 'Maar als je boos wordt moet je aan Purplestorm denken, aan de leuke tijden met haar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 9:57

'Scytheshade, Purplestorm, Raindrop en ik willen jou niet dood. Jij bent een Clanlid. Jij vervoegd het laatste stukje van de Clan', zei Aqualight. Scytheshade´s ogen keken vanuit de schaduwrijke takken naar Aqualight. 'En als jij niet wilt dat we met Blacksky praten, dan doen we dat ook niet.' sprak Aqualight verder. Scytheshade verkalmde. 'Ik snap je woede', zei Aqualight. 'Maar als je boos wordt moet je aan Purplestorm denken, aan de leuke tijden met haar.' Scytheshade´s woede borrelde weer op en hij zei "Oh zoals die keer dat ik met haar wandelde en gebeten werd door een gifslang, of die keer dat we moesten rennen voor ons leven voor een smerige das, of toen ik een donderclan kitten moest vangen die zij bijna van een tak gooide waardoor ik haar beledigde en een krab gaf. Waardoor ik door de regen moest slenteren om haar te vinden en me excuses aan te bieden. Oftewel telkens als het net goed gaat word het verpest." Scytheshade ging liggen en begraafde uit woede zijn hoofd tussen zijn poten.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 12:50

"Oh zoals die keer dat ik met haar wandelde en gebeten werd door een gifslang, of die keer dat we moesten rennen voor ons leven voor een smerige das, of toen ik een donderclan kitten moest vangen die zij bijna van een tak gooide waardoor ik haar beledigde en een krab gaf. Waardoor ik door de regen moest slenteren om haar te vinden en me excuses aan te bieden. Oftewel telkens als het net goed gaat word het verpest'', zei Scytheshade. Opeens begon Aqualight sterk te twijfelen of Scytheshade nog wel gevoelens had voor Purplestorm. 'Als ik je zo hoor praten klinkt het niet echt verliefd meer', zei Aqualight voorzichtig. 'Je moet is met Purplestorm praten. Julie vinden samen vast wel een oplossing', zuchtte Aqualight. Ze dacht aan wat Swallowpaw had gedaan. Die had Scytheshade proberen te versieren en Purplestorm had Swallowpaw's oog eruit gekrabd. Purplestorm en zij konden het nu goed met elkaar vinden en Swallowpaw had weer vertrouwen in Purplestorm. Maar als Purplestorm voor Scytheshade vocht, dan was dat toch wel echte liefde? 'Als Purplestorm niet meer van je hield zou ze Swallowpaw nooit hebben aangevallen', herinnerde Aqualight Scytheshade aan de momenten met Purplestorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 12:56

'Als Purplestorm niet meer van je hield zou ze Swallowpaw nooit hebben aangevallen', herinnerde Aqualight. Scytheshade keek haar aan en zei "Ik hou nog van haar zielsveel alleen, ik zal haar pijn doen waarschijnlijk. Ik breng iedereen dood en ongeluk." Scytheshade stond op en sprong naar een andere boom. "Ik hou van Purplestorm anders had ik haar niet gered." Scytheshade keek haar aan en zei "Ik heb gewoon de laatste tijd........ een drang om te vechten. Ik wil niet dat Purplestorm iets gebeurd. Ik heb mijn ouders door tweebenen verloren en soms heb ik de drang om naar hun toe te glippen ongemerkt mijn nagels in hun keel steken en dan weg te rennen, alleen dat is het hele bos ingevaar."


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:11

Scytheshade wilde haar vergeven! Raindrop voelde dat dat haar blij maakte. Scytheshade zou Blacksky nooit vergeven, en dat wist ze. Het maakte haar ook niet zoveel meer uit. Scytheshade had het idee dat niemand om hem gaf, dat niemand hem in leven wilde houden. Raindrop voelde het door haar hart scheuren. Kon ze hem maar helpen.. Maar de woede borrelde in de kater op, en hij vloekte. Hij had de drang om te vechten, om zijn ouders te wreken. Raindrop wist dat dat pijn moest doen. Haar moeder was aangereden door een monster op het donderpad.. Maar Scytheshade had het zien gebeuren. Raindrop had slechts het lichaam gezien. 'Ik zal met Blacksky praten, niet alleen over jou. Ik.. mijn gevoelens voor hem zijn door de tijd heen.. veranderd. Scytheshade, als je iets kwijt wilt, kom dan naar mij toe, of Aqualight. Wij willen je niet dood. Als ik moest kiezen tussen Blacksky en jou..' Ze zweeg even. Hield ze dan niet meer van Blacksky? Hij kwam haar nauwelijks meer opzoeken.. Hij had haar verlaten, in zekere zin, zonder het te zeggen. Raindrop sprak verder, haar blik serieus. 'Dan zou ik voor jou kiezen, want je bent eerlijker dan Blacksky, en zuiverder van hart. Je doet wat je hart je ingeeft.' Raindrop zweeg en keek naar haar poten. Was dat het juiste om te zeggen?


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:35

'Ik zal met Blacksky praten, niet alleen over jou. Ik.. mijn gevoelens voor hem zijn door de tijd heen.. veranderd. Scytheshade, als je iets kwijt wilt, kom dan naar mij toe, of Aqualight. Wij willen je niet dood. Als ik moest kiezen tussen Blacksky en jou..' Raindrop zweeg even. 'Dan zou ik voor jou kiezen, want je bent eerlijker dan Blacksky, en zuiverder van hart. Je doet wat je hart je ingeeft.' Raindrop zweeg. Scytheshade keek haar aan en zei "Raindrop, je hoeft niet met Blacksky te praten, het is al gebeurd en het kan niet veranderd worden. Ik snap je alleen niet, hoe bedoel je kiezen tussen mij en Blacksky? Je weet ik veracht hem voor eeuwig." Scytheshade keek haar aan en keek omlaag terwijl hij mompelde "Een gesprek kan het verleden niet wissen, enkel de sterrenclan kan dat." Scytheshade keek haar weer aan en zweeg wachtend op een reactie van Aqualight of Raindrop.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:48

'Ik snap je allee niet, hoe bedoel je kiezen?' Raindrop keek weer op. 'Ik bedoel gewoon, wie ik aardiger vind, of voor wie ik wat zou willen doen.' Ze had zich niet zo handig uitgedrukt. 'Alleen sterrenclan kan het verleden uitwissen.' Raindrop schudde haar kop. 'Nee, dat kan zelfs Starclan niet. Daarvoor kan het verleden een te goede leermeester zijn.' Starclan kon het verleden niet ongedaan maken. Het was te groot, te veelomvattend, te belangrijk. Raindrop zuchtte. Scytheshade had gelijk. Maar kon ze wel verderleven terwijl iemand zo onder iets leed? Nu ja, Scytheshade moest het natuurlijk zelf weten. Als hij maar wist dat zij en Aqualight altijd voor hem klaar zouden staan, net als Purplestorm. Die hield echt van hem.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:59

Raindrop schudde haar kop. 'Nee, dat kan zelfs Starclan niet. Daarvoor kan het verleden een te goede leermeester zijn.' Scytheshade keek haar aan "Wat moest ik dan leren van de dood van mijn ouders, geef niks om anderen omdat die toch wel doodgaan, bescherm nooit je kittens maar ren weg!" zei hij spottend. Hij keek haar aan en zei "Ohja wat ik nog verder geleerd heb van het verleden is dat Starclan me dood wil hebben, de slang, de tweebenen, Blacknight. zal ik doorgaan?" Scytheshade was naar beneden gesprongen en keek recht in Raindrop´s ogen. Zijn ogen brande woedend. Toen stapte hij naar achter en zei "Sorry Raindrop ik had dat niet moeten zeggen. Ik heb het recht niet om zo te reageren je probeerd alleen te helpen"


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 18:51

Aqualight volgde de zinnen tussen Scytheshade en Raindrop. Raindrop sprak uit haar hart en Scytheshade gaf daar bijpassende antwoorden op. "Ohja wat ik nog verder geleerd heb van het verleden is dat Starclan me dood wil hebben, de slang, de tweebenen, Blacknight. zal ik doorgaan?", zei Scytheshade. "Sorry Raindrop ik had dat niet moeten zeggen. Ik heb het recht niet om zo te reageren je probeerd alleen te helpen.'' 'Scytheshade', begon Aqualight voorzichtig. 'Als het verleden met Blacknight je zo'n pijn doet, waarom stap je dan niet naar Brokenstar?', vroeg Aqualight. 'Blacknight wou je doden. En Brokenstar is verantwoordelijk voor de Clan. Je zou je problemen heus wel kunnen zeggen. Ik bedoel, dat met Blacknight dan', zei Aqualight. Ze keek hem aan. Had ze nu de verkeerde weg genomen en hem iets slecht verteld, of was dit de oplossing? Aqualight dacht eerder het eerste en ze had al spijt. Misschien vertrouwde Scytheshade haar nu minder dan daarnet. 'Het is maar een optie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 19:04

'Scytheshade', begon Aqualight voorzichtig. 'Als het verleden met Blacknight je zo'n pijn doet, waarom stap je dan niet naar Brokenstar?', vroeg Aqualight. 'Blacknight wou je doden. En Brokenstar is verantwoordelijk voor de Clan. Je zou je problemen heus wel kunnen zeggen. Ik bedoel, dat met Blacknight dan', zei Aqualight. Scytheshade keek haar aan "Ik had haar toen uitgelachen omdat Flametail door haar stommiteiten heen is gegaan, het was mijn schuld, mijn last en die draag ik" Scytheshade keek haar aan en pakte de slangenkop die er nog lag op en begon er mee te klieren uit verveling. Wit spul droop uit de tanden en Scytheshade sloeg het weg en rook aan het spul "Gif..."


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:14

"Ik had haar toen uitgelachen omdat Flametail door haar stommiteiten heen is gegaan, het was mijn schuld, mijn last en die draag ik", zei de kater en Aqualight keek naar de grond. 'Dan heeft ze nog niet het recht om je de dood in te sturen', zuchtte ze. "Gif...", zei Scytheshade. Aqualight keek op, blijkbaar had Scytheshade naar het witte spul gekeken dat droop uit de slang zijn bek. De scherpe voortanden van de dode slang waren goed te zien en het spul droop over de grond heen. Aqualight keek naar het spul. Aqualight had zin om een beetje ervan te drinken. Het zag er zo verleidend uit. Aqualight stond op en rook ook aan het spul. Haar tong kwam uit haar bek, maar ging niet verder dan een millimeter. Aqualight's vacht beging een huivering en Aqualight keek naar het witte spul onder haar. Aqualight schudde haar kop en ze liep terug waar ze ging zitten. 'Niemand hoeft de dood in, voor geen enkele daad dat diegene gedaan heeft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:22

'Niemand hoeft de dood in, voor geen enkele daad dat diegene gedaan heeft.'zei Aqualight. Scytheshade keek haar aan en zei "Nou dan hoefde deze jongen ook zeker niet dood toen hij je wou aanvallen. Alsnog zou ik de slang hebben gedood." ZIj hij snel. Hij had bijna iets anders gezegd dan hij bedoelde. Bijna had hij gezegd dat ze dan dood zou zijn. Hij keek naar Aqualight en dacht even na. "Ik denk dat ik even iets ga doen" Scytheshade liep naar de slangen kop toe en bakende zijn territorium erover af en zei "Nou dit is wat ik van hun vind." Hij sprong de boom weer in. "Raindrop... ik wil niet onbeschoft zijn maar waarom hebben jullie kittens genomen. Ze zijn wel lief soms alleen er zitten ook nadelen aan."


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 8:08

"Nou dan hoefde deze jongen ook zeker niet dood toen hij je wou aanvallen. Alsnog zou ik de slang hebben gedood'', zei Scytheshade. 'Zo bedoelde ik het niet...', begon Aqualight. "Ik denk dat ik even iets ga doen", zei Scytheshade. "Nou dit is wat ik van hun vind. Raindrop... ik wil niet onbeschoft zijn maar waarom hebben jullie kittens genomen. Ze zijn wel lief soms alleen er zitten ook nadelen aan'', zei Scytheshade. Aqualight keek hem aan. Nu was het haar beurt om hem even kil aan te kijken. 'Misschien omdat dan onze Clan groter wordt en er meer krijgers zijn', antwoordde Aqualight voor Raindrop. Dat had Scytheshade zelf toch ook wel kunnen weten? Aqualight keek in Scytheshade's ogen, heel diep, wat niet veel katten durfden te doen. 'En dat weet je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 15:42

Scytheshade viel tegen Raindrop uit. 'En met Blacknight..' Een hele reeks moordaanslagen. Raindrop wist dat hij pijn moest hebben.. De slangenkop bevatte duidelijk nog gif. Aqualight kwam bijna in de verleiding wat van het gif te proeven. Het zou problemen oplossen, het zou problemen geven. Het was gevaarlijk. Slangen waren geen prooi van katten; het was het risico niet waard. 'Ik denk dat ik even iets ga doen.' Scytheshade sprong de boom in. 'Raindrop.. ik wil niet onbeschoft zijn, maar waarom hebben jullie kittens genomen? Ze zijn wel lief, maar er zitten ook nadelen aan.' Raindrop sperde haar ogen wijdopen. Toch belette haar rustige en rechtvaardige natuur haar het uit te schreeuwen en Scytheshade aan te vallen; ze was ouder en sterker. Aqualight keek Scytheshade kil aan. 'Misschien omdat dan onze Clan groter wordt en er meer krijgers zijn,' was het antwoord. Raindrop keek haar even dankbaar aan. 'En dat weet je,' besloot Aqualight. Raindrop voelde zich weer kalmeren. Ze wilde zoveel zeggen, dingen als; waarom heb jij dan een partner genomen? Maar ze zei geen van die dingen. Slechts haar ogen straalden pijn uit. 'Precies. En wat ik voor Blacksky voelde toen, was sterker dan jou haat. Dat het nu aan het aftakelen is, heeft niets te maken met de kittens.' Raindrops blik verhardde zich. Scytheshade zou zo toch weg gaan. Nu hoefde ze alleen maar sterk te zijn.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:13

Scytheshade besefte dat hij het verkeerd geformuleerd had en zei "ik bedoelde het niet zo..." Hij keek een beetje beschaamd en trok zich terug in de schaduwen en zei "Volgens mij wil ik kittens met Purplestorm. Ik wist niet of dat dit gevoel betekende en ik wou het vragen, sorry als ik het verkeerd gezegd heb" Hij keek met spijt naar Raindrop en ging verder "Jij vind Blacksky leuk dus moet je bij hem blijven en je moet nooit voor mij kiezen daarkomen toch altijd problemen van." Hij liep naar de punt van de tak en bewoog onrustig heen en weer waardoor de tak begon te schudde en hij heen en weer werdt geslingerd. Hij viel op de grond en begon te lachen. Van gemeen was hij ineens naar vriendelijk geworden niet alleen zijn stemming was veranderd maar nu leek hij op een normale kat die wat aan het spelen was in de takken.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:20

"Volgens mij wil ik kittens met Purplestorm. Ik wist niet of dat dit gevoel betekende en ik wou het vragen, sorry als ik het verkeerd gezegd heb", zei Scytheshade. Aqualight spitste haar oren. Had ze dat goed gehoord? Wou Scytheshade echt kittens met Purplestorm? Dan mocht hij oppassen met wat hij zei tegen zijn kittens. "Jij vind Blacksky leuk dus moet je bij hem blijven en je moet nooit voor mij kiezen daarkomen toch altijd problemen van'', zei de kater. Scytheshade liep naar de punt van een tak en hij werd heen en weer geslingerd. Aqualight's lach werd met moeite ingehouden en vloog eruit toen Scytheshade tegen de grond vloog. 'Cool, een kater die vliegt', grapte ze. Ze liep naar de tak toe en begon vervaarlijk hard op en neer te springen. De tak slingerde heen en weer en Aqualight en de boom leken wel een. Aqualight lette even niet goed op wat fataal was op deze tak. Ze werd naar achter geslingerd en kwam vijf meter, recht in de modder neer. Aqualight's lach kon niet meer ingehouden worden en ze gierde het uit terwijl de modder van haar vacht droop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:44

Scytheshade bood zijn excuses aan! Raindrop boog haar kop. 'Ik bedoelde het niet zo.. Je vind hem leuk, dus je moet bij hem blijven, nooit voor mij kiezen..' Raindrop keek hem aan. 'Jij verdient Purplestorm Scytheshade, laat je nooit wat anders wijs maken.' De kater begon met takken te spelen. Raindrop glimlachte, maar bleef rustig zitten toen Aqualight meedeed en weg werd geslingerd. Raindrop rende snel naar haar toe, maar moest lachen toen ze de met modder besmeurde poes zag. 'Modderbad?' Raindrop lachte vrolijk. Alle spanning van net was weer vergeten. Raindrop keek naar de katten waar ze mee had zitten praten. Scytheshade was zo onbegrijpbaar.. en Aqualight was bijzonder op haar eigen manier. Raindrop was een average kat, onopvallend en normaal. Soms wilde ze dat zij ook iets bijzonders kon.. maar het was nu eenmaal niet anders.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 17:26

Scytheshade keek naar Aqualight en zei "Volgens mij doe je het verkeerd" Hij keek met een grijns naar Aqualight en zei toen hardop "Modder staat je goed" Hij lachte zich dood en stond toen weer op en zei "Wat zou er gebeurd met mij zijn als mijn ouders niet waren vermoord....." mompelde hij hardop. Wat zou er dan met hem zijn, niet moordlustig, niet gemeen op bepaalde moment dan zou hij geen Purplestorm gehad hebben. Scytheshade was stil en keek naar de grond. Het gif van de slang was de grond al ingetrokken maar hij wist dat het daar nog zat. Met een lik zou hij bij zijn ouders zijn. Een beweging en geen gezeur of geruzie meer. Hij staarde naar de resten gif. Genoeg om hem naar zijn ouders te sturen.


Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Shadows there, shadows there and something here    Shadows there, shadows there and something here  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 17:39

"Volgens mij doe je het verkeerd. Modder staat je goed'', lachte Scytheshade naar haar en Aqualight begon automatisch ook te proesten. Ze begon haar vacht schoon te likken. "Wat zou er gebeurd met mij zijn als mijn ouders niet waren vermoord.....", zei Scytheshade. Er kwam een einde aan het plezier, het werd weer een kille stilte. 'Niet aan denken', zei Aqualight terwijl ze haar modderige vacht tegen zijn vacht aandrukte. Ze zag dat Scytheshade een aanlokkelijke blik wierp naar het gif. Als zij alles zou oplikken zou Scytheshade gered zijn. Aqualight ging voor zijn gezicht staan en gaf hem een lik over zijn neus. 'Omdraaien jij, je bent veel te goed om de dood in te gaan', zei ze lachend en ze plaagde hem door in zijn oor te blazen. Ze sprong uitgelaten als een kit van zes manen rond hem en begon hem te porren overal waar ze maar kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadows there, shadows there and something here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: