Liefdes topic - Pagina 31



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 39 ... 47  Volgende
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 31 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 11:55

@Em; merci <3 ik ga t proberen haha.
@Sanne; Jij bent ook awesome <3

-------------------------------------------------------

Volgens mij heb ik t echt zwaar te pakken haha.
Ik kan me gwn niet concentreren omdat hij in mn hoofd zit, ik kan 's avonds niet slapen en ik word vroeg wakker omdat ik met hem in mn hoofd zit. Ik wil zelfs gwn naar school like... Ik heb er gwn zin in o-o. Zo erg had ik t nog nooit meegemaakt tot nu toe. Ik heb de vlinders zwaar te pakken... Haha


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 31 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 18:38

Shit man... Ik hoop echt dat dit een fase is die zo over gaat.


Liefdes topic - Pagina 31 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:25

Ik ben twee jaar verliefd geweest op een jongen en toen - BAM - was het opeens een andere jongen, en ook echt erg. Hij is echt schattig en best verlegen. Maar hij is heel grappig en heel slim en het is zo erg ;-;
Wattefuc?


Liefdes topic - Pagina 31 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Liefdes topic - Pagina 31 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:31

@Evelynn; I know what you're going through haha. Ik had alleen een crush op een jongen voor 6 jaar ... (A)

@Waz; Sup?

_______________________________

Ik heb zn nummer en de gesprekken zijn superrr leukkk :'D

Ik ga binnen een paar dagen regelen dat ik naar zijn wedstrijd mag komen kijken zaterdag (A)


Liefdes topic - Pagina 31 Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:33

@Bo: Ja, ik denk dat ik dat ook wel had gekund, maar opeens begon hij hele nare dingen tegen mijn vriendin te zeggen en toen werd ik een beetje van hem af gedwongen xd
En toen was daar opeens een andere jongen en het is zo raar x:

Wel gefeliciteerd jij (;


Liefdes topic - Pagina 31 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 3:52

Ik ben echt forever alone. I know, ik ben nog maar 13 maar toch. Mijn bff heeft iets van 10 boyfriends en crushes gehad en de halve klas is op dr, mijn nichtje heeft ook een crush gehad rond 11 jaar, mijn broer rond 8 jaar al 2 girlfriends. En ik? Ik niet. Nog nooit was iemand écht'in real life op mij, of andersom. Altijd heben mijn vriendinen erover en ik zit zo van uh..ik hou van minecraft?

Ik wil ook geen 1000 crushes of boyfriends of zo, ik wil gewoon weten hoe het is, maar ik weet dus echt niet hoe lang dat nog gaat duren. Had ik daar nou maar een speciale klok voor ;-;


Liefdes topic - Pagina 31 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 8:44

@ Marijn: Ik heb pas 1x echt een crush gehad op iemand en nooit een vriendje en ik ben 19. Ga lekker minecraft spelen xD
@Bo: Ik ben denk ik een beetje een crush aan t krijgen op iemand waar ik dus echt geen crush op kan hebben, omdat t mn leven alleen maar moeilijker maakt xD


Liefdes topic - Pagina 31 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerleap
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Tigerleap
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 12:06

I'm gonna break this shit up.


Liefdes topic - Pagina 31 41zHgmI
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 16:04

Firestar schreef:
@ Marijn: Ik heb pas 1x echt een crush gehad op iemand en nooit een vriendje en ik ben 19. Ga lekker minecraft spelen xD
@Bo: Ik ben denk ik een beetje een crush aan t krijgen op iemand waar ik dus echt geen crush op kan hebben, omdat t mn leven alleen maar moeilijker maakt xD

Oh uhm damn? :') Komt wel goed hoor Waz <3 {Crushes zijn onvermijdelijk ;-;} Dat je een crush krijgt betekend niet meteen dat je er iets mee hoeft te doen right? (: Wie weet is het straks weer over, maar in ieder geval goodluck *hugs*

@Nath; sst *huggels*
@Marijn; je bent 13 sst maar <3 Het komt vanzelf als je een keer een leuke jongen tegen komt, ga maar gwn mc spelen en genieten, niet echt opzoek gaan naar het, het komt vanzelf (:

_____________________________

Oke uhm. Ik vind het geen toeval dat mn oude Crush, Ton, me opeens wappt nadat ik met een meisje over mn nieuwe crush praat waar hij vlakbij staat. En dan vraag je naar dingen die ik je al heb verteld? Valt een beeeetje op :')

En mja... over mn nieuwe crush heb ik niet veel te vertellen (A). Ik heb gesprekken met hem en ik zie m morgen pas weer dus ja x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 16:11

@Bo: Ja ik weet dat ik er niets mee hoef te doen. Ik weet alleen van mezelf hoe dol ik op iemand kan zijn als ik echt een crush heb, en dat zou nogal lastig zijn met presentaties en allerlei andere dingen. K word er altijd heel nerveus van.


Liefdes topic - Pagina 31 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:22

Oke, het is nu officieel voorbij. Het liep al niet goed, als maar conflicten die nergens opsloegen, en mentale mishandeling vanuit zijn positie. Met mij ging het ook al niet goed, de relatie vrat aan me. Vandaag is de druppel gevallen, en heb ik het besluit genomen er een punt achter te zetten. Het was voor onze eigen bestwil, ik kon gewoon niet meer. Ik heb gewoon nog wat dingen te verwerken voor ik überhaupt weer aan een relatie begin, maar hij ook. Hij moet echt aan zichzelf werken voor hijzelf een relatie kan beginnen. Hij is een mentale mishandelaar, bewust of onbewust. En dat wil ik gewoon niet meer. Nu hij vandaag over zelfmoord is begonnen na dat ik het uit gemaakt had was ik er echt klaar mee. Ik moet een stabiel iemand, niet anders. Ik ben blij dat ik nu verlost ben uit de greep van deze relatie, en ik hoop echt dat het me een hoop rust zal bieden.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 31 EKUWbmh
::


Laatst aangepast door Roughpaw op di 7 okt 2014 - 19:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:28

Goedzo Nath! Voor jezelf kiezen in zo'n situatie is altijd de beste keuze.
Huggzz <3333


Liefdes topic - Pagina 31 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Liefdes topic - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 19:32

*hug* Goed gekozen Nath, je kan echt alle jongens krijgen meid, zoals Waz zei, voor jezelf kiezen is in deze situaties het allebest <3


Liefdes topic - Pagina 31 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 10:19

Awhh lieve reacties hier zo.
Ik zal naar jullie luisteren!! *Gaat Minecraft Spelen*


Liefdes topic - Pagina 31 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 11:59

@Waz&Emma; Thank you guys x <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 31 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 23:56

Dude, you're in love, and I am happy for you x


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 31 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
.Littlekit
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Quinty
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
.Littlekit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 23:59

Dawhh, Soof. Dat is zo geweldig voor je <3 Klinkt echt super schattig =w=


i'll think of you tonight
the stars lean down to kiss you, and i miss you
Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 15:28

Laten we zeggen

dat ik bang word

voor Ton x'D

Nee maar dit word echt een beetje eng. Ik ben nu dus na bijna 5 jaar op een andere jongen. En Ton weet dus wel hoe en wat, maar opeens... is ie heel close en verteld ie me allerlei dingen. Ik had zo gezegd van; "Ja *name* heeft een sixpack :'D" hij die avond op whapp; "*name* is niet de enige met een sixpack hoor.." en toen ik dus vroeg of hij ook een Sixpack had moest ik raden en ik raadde van wel. Toen zei hij dat dat klopte en ik was dus van wat. Waarom vertel je me dat yk x'D

Hij plaagt me ook, hij begint vaak gesprekken met me...

En net was t engste.

Ik vroeg of hij naar het pannenkoekenfeest van de korfbal ging vanavond. Hij zei "Misschien" toen zei ik dat ik niet ging en toen zei hij opeens van; "Denk niet dat ik ga" echt na dat ik had gezegd dat ik niet ging. Toen vroeg ik of hij mee ging doen aan mixpartijtjes en toen vroeg hij of je je er voor moest opgeven dus ik van "Nee." en toen was ie van "Dan doe ik mee."


TON WHAT. THE. HELL.

Ik word nu echt bang x'D

Oh ja, en mn crush negeert me. Dat is ook al zo fijn =w=

En er zijn nu bepaalde mensen *ik noem geen namen :')* die dus mij en Ton nu shippen -stare-

EDIT;; oh ja, vergeten te vermelden; Ton is ook een vriend van mn huidige crush =w=


Liefdes topic - Pagina 31 DUcRzap
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 18:17

Ik zit een soort van met een dilemma. Ik denk namelijk dat ik iemand leuk vind, maar hij is een goede vriend van me. Elke keer als ik hem zie of tegen hem praat wordt ik op de een of andere manier heel blij en verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Vandaag kwam ik hem weer tegen in trein nadat ik hem twee weken niet had gezien en begon bijna meteen weer te glimlachen. Ik heb geen idee of je dit echt liefde zou kunnen noemen, maar hij maakt me gewoon blij en ik voel me bij hem echt op mijn gemak. Het enige probleem is dus wel dat we vrienden zijn en ik wil dat niet verpesten door hem te vragen, want dat is al een keer eerder misgelopen, dus daar ben ik echt bang voor. Aan de ene kant wil ik hem best vragen, maar aan de andere kant wil ik hem niet kwijt als hij me afwijst.


Liefdes topic - Pagina 31 Z0IYPct

Liefdes topic - Pagina 31 W0qAlxRLiefdes topic - Pagina 31 MKN7vHELiefdes topic - Pagina 31 7iLZ7FILiefdes topic - Pagina 31 PS18GM0

Liefdes topic - Pagina 31 Xs4

Liefdes topic - Pagina 31 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Liefdes topic - Pagina 31 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 31 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 20:12

Het is dus zo dat ik twee jaar aan één stuk gecrushed heb op een jongen, die me blijkbaar dus eigenlijk niet leuk vond. Maar ik dacht dus echt van wél. Iedereen ook, de leerkrachten + zijn eigen vrienden. Ik zit nu dan ook in een fase dat ik niet meer weet wanneer iemand me nu echt leuk vind of niet. Ik ben dus veranderd van klas, en daar zit wel iemand die constant kijkt en ook vaak lacht, maar tegelijkertijd zegt hij gewoon niets. En NEE, hij is niet verlegen. No way. Hij is niet dezelfde persoon als het watje waar ik eerst op was.
Maar nu zit ik dus met oude klasgenoten terug op school, en zij vinden het plezant om me te shippen met iedere jongen in m'n klas. Ergens is het wel grappig, maar langs de andere kant komt het zo gemeen over.. Alsof ik blij ben met iedereen aan wie ze me shippen. ;u;


Liefdes topic - Pagina 31 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 39 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: