Liefdes topic - Pagina 30



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 38 ... 47  Volgende
Littlestream
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 22:28

Ik WOU het aanvragen, maar toen ging z'n beste vriend erbij staan.
Ik was so done, het enige wat ik toen zei was "tot morgen" xD
Ben gewoon bang dat zijn beste vriend me niet mag, aangezien hij altijd naar me staat te kijken, 'k heb m alleen nog niet aangesproken. Durf dat sws niet, en ik weet dat mn crush een beïnvloedbaar persoon is. Dus, als z'n beste vriend me niet mag zal hij sws geen ja zeggen of het durven aan te vragen.
Of zit ik hier fout? :')


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 10:32

Littlestream schreef:
Ik WOU het aanvragen, maar toen ging z'n beste vriend erbij staan.
Ik was so done, het enige wat ik toen zei was "tot morgen" xD
Ben gewoon bang dat zijn beste vriend me niet mag, aangezien hij altijd naar me staat te kijken, 'k heb m alleen nog niet aangesproken. Durf dat sws niet, en ik weet dat mn crush een beïnvloedbaar persoon is. Dus, als z'n beste vriend me niet mag zal hij sws geen ja zeggen of het durven aan te vragen.
Of zit ik hier fout? :')

Ik denk dat als hij je écht leuk vind, hij niet naar zijn vriend kijkt. Het zou wel kunnen zijn dat hij zelf niet durft te vragen, zulke jongens ken ik ook. Misschien moet je kijken wanneer hij alleen is, of tenminste wanneer jij denkt dat je het durft. Ik zou zelf ook niet zomaar op iemand afstappen  Wink vooral niet als er vrienden bij zijn.


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkcloud
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Its the person that matters, not the age.
Gender:
Rank:
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 20:20

Mijn crush zegt vaker dat ik moet stoppen met een crush te hebben op hem en soms zou ik willen dat dat kon...

Maar hij heeft zo'n schattige leuke stem, hij is aardig, hij ziet er leuk uit, hij is een van de personen waardoor ik Doctor Who ben gaan kijken en Portal 2 ben gaan spelen en hij heeft Warrior Cats gelezen (en vond het leuk).

It's just.. I can't get him outta my mind...


Liefdes topic - Pagina 30 28cpyde
Liefdes topic - Pagina 30 Stamp____i__heart_heart__doctor_who_v2_by_homestucktroll123-d5gipwdLiefdes topic - Pagina 30 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Mysticpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 19:05

Darkcloud schreef:
Mijn crush zegt vaker dat ik moet stoppen met een crush te hebben op hem en soms zou ik willen dat dat kon...

Maar hij heeft zo'n schattige leuke stem, hij is aardig, hij ziet er leuk uit, hij is een van de personen waardoor ik Doctor Who ben gaan kijken en Portal 2 ben gaan spelen en hij heeft Warrior Cats gelezen (en vond het leuk).

It's just.. I can't get him outta my  mind...
Same here... It's impossible to forget his voice... ):


Liefdes topic - Pagina 30 Image_by_awesomeevee-d7i24jg
| If I lay here, |
| If I just lay here, |
| Would you lay with me and, |
| Just forget the world. |
Meet me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonestripe
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen.
Gender:
Rank:
Stonestripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 23:18

Liefde sucks, Ik had eindelijk een leuke, lieve en aardige jongen te pakken... Word hij ineens gemeen en echt héél saai. Hij heeft me uiteindelijk wel op Warrior Cats rpg gezet, dus ben hem wel dankbaar ^^ Maar hij is nog steeds gemeen, ik moest mezelf voor hem veranderen... :I Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal een leuke vriend of vriendin krijgen want de meeste van jullie verdienen dat echt!! xx


Every adventure requires a first step. -Cheshire cat.
Liefdes topic - Pagina 30 9k8654
Theme.:

Thanks.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:18

Er is echt een best leuke jongen die ook de post loopt. Maar hij wisselt elke week van wijk dus ik zie 'm echt at random. Hij is met me mee gefietst naar mijn wijk de laatste keer omdat hij dezelfde kant op moest en studeert toegepaste psychologie en wil uiteindelijk ook naar universiteit Twente om daar psychologie te studeren. Ik weet nog niet echt of ik verliefd ben.. But he's pretty dang awesome...:'D (Al betwijfel ik of ik een kans maak maar dat terzijde, iets om lichtjes over te dromen is altijd leuk :'D)


Liefdes topic - Pagina 30 T4W3e3N
Stamps
Liefdes topic - Pagina 30 PS18GM0Liefdes topic - Pagina 30 W0qAlxRLiefdes topic - Pagina 30 EjrsROFLiefdes topic - Pagina 30 FWu1gsfLiefdes topic - Pagina 30 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:26

Lijkt me erg leuk voor je Babs =w= Keep dreaming, gurl. They might turn into reality one day *wbw*


--

Things are going great between Walter and me <3 Iets meer dan 1 jaar en 2,5 maanden samen nu, still madly in love, hihi <3
Na die week vakantie wel tot de conclusie gekomen dat langer dan een week niet bij elkaar zijn een hel is (A) Maar samenwonen zit er voorlopig niet in. Hij moet wel 't huis uit van zn moeder, maar wordt pissig als ik aanbied om bij 'm te gaan wonen en de koste te delen *sigh* Stubborn little boy it is xd


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Liefdes topic - Pagina 30 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 11:14

Ach shush, probably not. ;p

Jij en Walter zijn adorable samen by the way. x'D


Liefdes topic - Pagina 30 T4W3e3N
Stamps
Liefdes topic - Pagina 30 PS18GM0Liefdes topic - Pagina 30 W0qAlxRLiefdes topic - Pagina 30 EjrsROFLiefdes topic - Pagina 30 FWu1gsfLiefdes topic - Pagina 30 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 30 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 19:02

Here I am again with my spam about him  ♥

Ik krijg 'm maar niet uit mijn hoofd, I love him <3 Maar het probleem is dat ik soortvan gefriendzoned ben en dat gevoel altijd moet hebben wanneer ik bij hem ben...

Gisteren was awesome, schoolreisje naar Movie Park Germany en dankzij hem ben ik een groot deel van mijn achtbanenangst kwijt geraakt c: We liepen een groot gedeelte van de tijd samen in een groepje van 5 mensen, mijn vier vrienden (inclusief mijn crush) en ik. Toen we met ons groepje in de Mystery River (vergelijkbaar met de Piraña in de Efteling) gingen, zat mijn crush naast me en deed een van onze vrienden alsof hij onze hoofden naar elkaar toe wilde drukken en zei hij "And now... Kiss.". Ik zat daar echt zo van "Ik wil het wel, maar ik doe het niet", dat zei ik later ook toen een andere vriend dat deed bij mij en mijn crush toen we op een bankje zaten (toen ging ook een andere vriend van mijn crush (die ik niet zo heel goed ken) "can you feel the love tonight" zingen xD). Maar mijn crush blijft zeggen dat we gewoon vrienden zijn en dat dat zo blijft D:


Liefdes topic - Pagina 30 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 22:06

Weer begint het opnieuw :/
Spoiler:


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Liefdes topic - Pagina 30 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 20:11

*Zucht*
Nadat een vriendin van me het had aangeraden, aan de jongen op wie ik verliefd ben verteld wat ik voor hem voel.
Hij wilt alleen vrienden blijven, waar ik natuurlijk niks aan zal kunnen veranderen. Maar toch, altijd als ik een jongen leuk vind, er is altijd wat, het kan nooit eens vlekkeloos gaan... En dat vind ik echt enorm moeilijk ):


Liefdes topic - Pagina 30 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 30 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimema 22 sep 2014 - 20:56

I love him... But he can be such an ass. We hebben nog geen twee maanden,mof nu al barsten we van de ruzies! Ik voel me net een getrouwd stel met hem, terwijl hij wel super lief, begripvol is enzo. Maar ik kan me zo erg aan hem storen, en het ligt ook niet alleen aan hem... Maar het is gewoon zo vervelend. Vooral vandaag, hij heeft me echt gekwetst, en toch ben ik zo vergevingsgezind. Iemand anders zou in mijn voeten er zeker een punt er achter gezet hebben. Het lijkt wel alsof hij verlatingsangst heeft... Like, hij ziet me even niet, en meteen zien we elkaar nauwelijks. Ik voel me zo nogal geclaimd, en dat vind ik vervelend.
Ik heb het met m'n moeder gedeeld, allemaal, ook wat er vandaag gebeurd is, hoe hij tegen me gedaan heeft. We gaan eerdaags een gesprekje hebben, en daarin ga ik alles vertellen, hoe ik me voel, etc. Ik vind het eng, ik ben bang dat het gaat eindigen zoals ik niet wil dat het eindigt. Het positieve kn hem is toch groter dan het negatieve, alleen het negatieve is meteen zo hard. Ik wil gewoon genieten van het hebben van een relatie, zoals ik behoor te doen. Ik ben nog niet oud genoeg voor relatie problemen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 30 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadowkit
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
dont matter t me
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Imma kitten :3
Gender:
Rank:
Meadowkit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 22:43

probleem DX ik zit nu in groep 8 en er is een jongen..Die ik al best een tijdje kent en ik vind hem leuk en ik denk dat hij mij ook wel leuk vind Smile Maar! vanmorgen hoorde ik van zijn beste friend (Nou ja best friend...) Dat hij een ander meisje Celine (Zit ook in mijn klas) leuk vind :c Dus ik vroeg het aan hem of dat echt zo was hij zij: Nou hmm..Nee Hm..Nee nee Yoel(zijn best friendP hij...Zegt maar wat. En toen loopte hij snel weg. DX Ik voel me een beetje jaloers?? Dx ik vind het wel een beetje raar want ze parten bijna nooi met elkaar hebben bijna niks gemeen en ja ze lijken me nou net echt Perfect voor elkaat. #WhatToDo?


Liefdes topic - Pagina 30 2vinwx5
≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋
                              Liefdes topic - Pagina 30 Gx8LFxh    Liefdes topic - Pagina 30 W0qAlxR     Liefdes topic - Pagina 30 PS18GM0                                    
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 30 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 2:54

Ik hou heel veel van mijn kleine sukkel. Ik heb een hele lieve vriend (die helaas wel 145 kilometer van me af woont) en die wil ik ook voor geen goud kwijt!
We hebben wel is van die kleine onenigheidjes, maar over het algemeen gaat alles prima samen! (Bonuspunten want hij is net zo'n luiaard in het weekend als ik en staat niet elke keer te springen om wat te gaan doen). Volgende week vrijdag hebben we alweer 9 maanden. Dat is mijn langste relatie sinds mijn enorme dieptepunt in 2013. En ik ben echt zo blij met hem, wow. Hij heeft dezelfde hobby's, kan mijn hersenloze humeur waarderen, heeft ook een liefde voor beestjes en cosplayt met me (hier is een foto)! Dat is nog wel het allerleukste denk ik. Couple cosplays here we come.
Meh, dat was mijn roze wolkjes gedoe wel weer. All is nice, all is good.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 30 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Liefdes topic - Pagina 30 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 6:41

Ik kan mij echt geen leven meer voorstellen zonder mijn vriend en zijn familie en de boerderij natuurlijk. Het lijkt alsof het nooit anders geweest is. Ik heb inmiddels één jaar en 8 maanden met hem. Hij is heel belangrijk voor mij en heeft een deel bij mijn leven gevoegd die het compleet gemaakt heeft. Zijn vriendengroep, daar de meiden van zijn ook mijn vriendinnen geworden en met de jongens kan ik ook heel goed. Ik ben vaak op de boerderij te vinden als hij aan het werk is, aangezien hij vaak van 7:00 tot 22:00 uur werkt, behalve in de winter. Dus dan klim ik gewoon bij hem op de trekker, of ik mag zelf rijden, haha. Wij hebben nou samen een huisje, waar we over een half jaartje in kunnen, lekker dicht bij de boerderij. Daar zijn we nou heel erg druk mee. Ja, ik zou echt niet meer zonder hem kunnen. Ik hou van mijn schatje I love you .



I'm hunting with StarClan
Liefdes topic - Pagina 30 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Liefdes topic - Pagina 30 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 11:27

Vandaag anderhalf jaar met mijn lieverd<3 Nog steeds even gek op Walter<3


Liefdes topic - Pagina 30 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Liefdes topic - Pagina 30 LcrIgCQ Liefdes topic - Pagina 30 M9EKCDX Liefdes topic - Pagina 30 EjrsROF
Liefdes topic - Pagina 30 RUq8TRk Liefdes topic - Pagina 30 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 30 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 15:37

Icyrose schreef:
Vandaag anderhalf jaar met mijn lieverd<3 Nog steeds even gek op Walter<3

Gefeliciteerd jij! Jullie zijn nog steeds een lief koppel samen c:


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 30 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Liefdes topic - Pagina 30 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 21:02

Congratz Q <3

_______________________________
Nou ik kan weer normaal doen tegen Ton hoor haha. Na bijna 5 jaar ben ik toch een leukere jongen tegen gekomen <3 Ik ga niet teveel details vertellen, maar hij zit in mn klas. Blond haar, blauwe ogen, lief en leuk karakter, maar geen irritant kakker joch. Gosh, laten we hopen (A) Hij is op dit moment nog 14, is langer dan dat ik ben {ik ben ong. 1.83m} en heeft al de baard in zn keel {wow}. I fell for him when we talked for the first time (A)


Liefdes topic - Pagina 30 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Liefdes topic - Pagina 30 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 21:09

Gefeliciteerd Quinty! Feliciteer Walter ook voor me, en sleep 'm mee naar Beekse bergen zodat ik hem ook nog eens kan ontmoeten ;D

Gewoon voor gaan Bo! Je bent echt awesome en dat zal hij ook zien ;D


Liefdes topic - Pagina 30 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 30 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 30 Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 21:35

I love my baby <3

Dat is alles wat ik erover te zeggen heb..
Voor iedereen: Succes in jullie liefdeslevens, en er komt iemand op jullie pad die je net zo gelukkig maakt, als mijn vriend voor mij doet! Jullie zijn stuk voor stuk geweldig


Liefdes topic - Pagina 30 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 30 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 38 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: