Jagen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Jagen   Jagen Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:42

Mintwhisker was onderweg naar de apprentice den. Ze was van plan om Bluepaw mee uit jagen te nemen. Ze strekte haar lichaam even en liep daarna door naar de apprentice den. Ze wist niet of Bluepaw al wakker was, maar daar zou ze zo wel achter komen. Ze stak haar hoofd in de apprentice den en keek even rond ze liet haar blik vallen op Bluepaw. Ze wist niet zeker of hij aan het slapen was, maar dat zou ze wel merken als ze iets zei. "Bluepaw? Ga je mee jagen?" Vroeg ze. Ze ging weer terug uit de apprentice den en wachtte buiten de den. Ze keek naar de lucht. Het beloofde een goede dag te worden om te gaan jagen. Ze liet de zon haar vacht verwarmen en wachtte ondertussen op Bluepaw. Ze was eigenlijk wel benieuwd naar wat hij allemaal al kon. Daar zou ze snel genoeg achter komen als ze zo gingen jagen. Ze bleef rustig voor haar uit kijken en luisterde ondertussen of ze wat beweging in de apprentice den hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:46

Bluepaw lag lekker te dromen en te snorren met zijn kopje tegen Kittypaw's vacht aan. Bluepaw werd wakker en keek naar buiten. Bluepaw draaide zijn kopje weer om. ''Bluepaw? Ga je mee jagen?'', klonk een stem vragend. Bluepaw sprong op en botste zijn hoofd tegen de rotswand van de Den. Stom! Vandaag had hij fijn zijn eerste training. Bluepaw gaf Kittypaw een zachte lik over haar vacht, snorde even en fluisterde zachtjes in haar oor: 'Tot straks lieve Kittypaw.' Hij liep naar buiten en ontdekte zijn mentor, Mintwhisker. 'Goedemorgen, Mintwhisker', zei hij vrolijk. Bluepaw had nooit een ochtendhumeur. Hij sprong naast haar en begon zijn vacht zachte likken te geven. 'Waar gaan we vandaag jagen?', vroeg hij rustig aan zijn mentor. Hij was niet te enthousiast omdat Mintwhisker misschien een ochtendhumeur had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:54

Mintwhisker draaide haar hoofd naar de ingang van de apprentice den toen ze wat hoorde en niet veel later zag ze Bluepaw verschijnen. "Goedemorgen, Mintwhisker" Zei hij vrolijk. Mintwhisker keek vriendelijk naar hem. "Goedemorgen Bluepaw." Zei ze. "Waar gaan we vandaag jagen?" Vroeg Bluepaw. Mintwhisker dacht even na, maar niet lang. Ze wist het namelijk al. "Laten we naar de hoge vlaktes gaan. Daar hebben we kans dat we een paar konijnen kunnen vangen." Zei ze en stond alvast op om naar de ingang van het kamp te lopen. Ze liep door de ingang en bleef daar wachten op Bluepaw. Hopelijk zouden ze veel kunnen vangen voor de clan, maar je kon nooit zeker weten hoeveel je er op een dag zou vangen. Ze hield haar blik op de ingang en wachtte rustig en luisterde of ze beweging hoorde of zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 27 sep 2010 - 19:43

Bluepaw wachtte rustig op het antwoord van zijn mentor, want hij zag dat Mintwhisker even moest nadenken. ''Laten we naar de Hoge Vlaktes gaan. Daar hebben we kans dat we een paar konijnen kunnen vangen'', zei zijn mentor. Ze stond op en liep naar de ingang waar ze op hem wachtte. Bluepaw volgde zijn mentor opgewekt. Hij ging zitten bij zijn mentor en wachtte tot die de sein gaf dat hij haar mocht volgen. 'Wat zijn we vroeg, denk ik. Is niemand bij de krijgers al wakker?', vroeg Bluepaw aan Mintwhisker. Hij dacht aan Kittypaw en snorde even. 'Ik heb vannacht lekker bij Kittypaw geslapen', snorde hij. Hij wachtte op zijn mentor haar antwoord en wierp een blik op de prooistapel. Die was al aardig vol. Maar het zou natuurlijk leuker zijn als de prooistapel weer een beetje voller werd. Bluepaw ging vandaag zijn kunsten showen aan Mintwhisker. Hij had namelijk heel veel geoefend, vooral met Kittypaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 18:04

Mintwhisker wachtte rustig en het duurde niet lang voor Bluepaw er was. "Wat zijn we vroeg, denk ik. Is niemand bij de krijgers al wakker?" Vroeg Bluepaw. "Ik heb vannacht lekker bij Kittypaw geslapen" Zei hij er nog achteraan. "Zo vroeg is het nou ook weer niet. Er zijn waarschijnlijk wel een paar warriors wakker." Antwoordde ze. Ze stond op en keek even naar hem. "Laten we gaan." Was het enige wat ze nog zei voor ze zich omdraaide en naar de plek ging waar ze zouden gaan jagen. Ze stopte na een tijdje en wachtte totdat Bluepaw er ook was. "Laat me maar eens zien wat je al kan." Zei ze en ging zitten. Ze keek naar hem en wachtte tot hij iets zou gaan doen. Ze was wel benieuwd naar de dingen die hij al kon en welke dingen hij nog kon verbeteren en welke dingen hij nog kon leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 18:55

''Zo vroeg is het nou ook weer niet. Er zijn waarschijnlijk wel een paar warrios wakker'', antwoordde de poes en Bluepaw knikte gehoorzaam. Toen stond de poes op en keek in zijn ogen. ''Laten we gaan.'' Bluepaw knikte en volgde zijn mentor. Die draaide zich om en gingen naar de plek waar Mintwhisker het al over gehad had daarnet. Ze wachtte rustig op hem en Bluepaw kwam rustig aangelopen. Ze hadden nog tijd genoeg. ''Laat me maar eens zien wat je al kan'', zei de poes, ze ging zitten. Bluepaw dacht even na hoe hij het moest formulieren. Toen dook hij in de sluiphouding, liep geconcentreerd en met de, wat hij denkt, juiste evenwicht en hij sprong naar niets in het bijzonder. Hij stond op en keek toen rond. Wat kon hij nog? Hij luisterde geconcentreerd. Hij hoorde een zwak hartje kloppen en het klonk van links. Bluepaw's kop werd naar links gedraaid. Hij zag een klein muisje zitten. Hij sloop er op af, sprong en doodde het kansloze beestje. 'Nou ja, dit is zoal een beetje wat ik kan. Of wat er in me opkwam om te laten zien', spinde Bluepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 8:00

Mintwhisker keek rustig toe. Bluepaw deed het niet slecht. Opeens draaide hij zijn hoofd en niet veel later had hij ook een muis gevangen. "Nou ja, dit is zoal een beetje wat ik kan. Of wat er in me opkwam om te laten zien" Zei Bluepaw. "Je deed het al aardig goed, maar je moet nog iets beter je gewicht verdelen, maar voor de rest zag het er goed uit." Zei ze. Ze rekte zich even uit en deze keer ging ze zelf in de sluiphouding en sloop vooruit. Voor haar hoorde ze een diertje en Ze sloop dichterbij tot ze het diertje zag en het was een muis. Ze sprong en ze had de muis al te pakken voor die iets had kunnen doen om te ontsnappen. Ze beet de muis snel dood en nam het mee terug naar Bluepaw. "Zullen we wat gaan jagen? Dan kunnen we het beste opsplitsen en dan zien we elkaar hier weer rond zonhoog." Zei ze. Ze keek naar hem en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 9:06

Bluepaw hield zijn kop niet al te fier in de lucht, misschien was het wel helemaal niet goed en dat was hij zich vreselijk voor schud aan het zetten. ''Je deed het al aardig goed, maar je moet nog iets beter je gewicht verdelen, maar voor de rest zag het er goed uit'', zei zijn mentor en Bluepaw keek haar trots aan. 'Dankjewel, Mintwhisker.' Hij zag dat zijn mentor aan het sluipen was, een diertje in het oog kreeg en doodde het gauw met een simpele sprong. Bluepaw keek bewonderend. ''Zullen we wat gaan jagen? Dan kunnen we het beste opsplitsen en dan zien we elkaar hier weer rond zonhoog'', zei zijn mentor. Bluepaw knikte. 'Ja, Mintwhisker.' Hij draaide zich om met een zwiep van zijn staart en rende met zijn muis in zijn bek ergens naar toe. Daar begroef hij het bij een modderig gedeelte en ging hij op zoek naar ander prooi. Hij zag een eekhoorn, sloop er stilletjes op af en kon het dier nog maar net doden omdat die hem al in het oog had gekregen. Dus dat bedoelde Mintwhisker met zijn gewicht meer verdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 10:28

"Ja, Mintwhisker." Zei Bluepaw en daarna was hij weg. Mintwhisker begroef haar muis en ging zelf een andere richting uit. Ze zag een konijn en ving het. Ze begroef het en ging weer een stukje verder. Na een tijdje kwam de geur van muis naar haar toe en ze begon te sluipen in de richting waarvan de geur vandaan kwam. Het duurde niet lang voor ze het kleine diertje in het oog kreeg en ze sloop nog iets dichterbij. Toen ze dichtbij genoeg was sprong ze naar de muis toe en had het diertje te pakken. Ze beet het snel dood en begroef het. Na een tijdje had ze drie muizen en een konijn en begon ze haar prooi te verzamelen. Rond zonhoog had ze alles verzameld en wachtte ze op de afgesproken plek op Bluepaw. Er lagen nu vier muizen en een konijn. Ze was best tevreden over wat ze had gevangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 10:38

Bluepaw had ondertussen al een eekhoorn en een muis gevangen. Hij keek naar de lucht. Eigenlijk had hij nog weinig tijd, het zou al snel zonhoog zijn. Bluepaw keek rond en kon boven in een boom een lijster ontdekken. Er ging een huivering door hem heen toen hij dacht aan wat er gebeurd was met Kittypaw. De tak was onder zijn gewicht doorgegaan. Maar Bluepaw moest er nu gewoon maar even niet aan denken. Bluepaw sprong in de boom en sloop naar het diertje toe. Die zat rustig heen en weer te kijken en floot af en toe een deuntje. Bluepaw zag naast de lijster eieren. Zijn kinderen gingen zonder vader opgroeien, als Bluepaw het beestje doodde. Jammer voor het beestje dan, maar zijn Clan moest hij ook voeden. Bluepaw sloop en de lijster kreeg hem maar niet in de gaten. Zijn vacht was nou niet bepaald een goede camouflage voor in de bomen. Bluepaw sprong en belandde samen met de vogel op de grond. De vogel was dood. Bluepaw nam het levenloze diertje in zijn mond en begon naar de afgesproken plek te lopen. Hij zag Mintwhisker nog niet. Hij legde de lijster neer en ging toen terug om de eekhoorn en de muis mee te nemen. Toen hij terugkwam zag hij Mintwhisker wel staan. 'Mintwhisker, dit is mijn prooi wat ik heb gevangen', zei Bluepaw vol respect. Hij boog even zijn kopje en liet zijn prooi zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Jagen DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:39

Mintwhisker hoefde niet lang te wachten voor Bluepaw er ook was en Bluepaw liet haar zijn vangst zien. "Mintwhisker, dit is mijn prooi wat ik heb gevangen" Zei Bluepaw. Mintwhisker keek naar de prooi die Bluepaw had gevangen. Hij had aardig wat gevangen. "Je hebt het goed gedaan." Zei ze. "Laten we terug naar het kamp gaan. Breng wat van je prooi naar de elders en dan mag je iets voor jezelf pakken." Zei ze en begon haar prooi te verzamelen. Ze kon het maar net houden, want ze had geen zin om nog een keer terug te moeten gaan. Ze begon al een stukje richting het kamp te lopen, maar ze wachtte nog wel op Bluepaw. Wanneer hij weer bij haar was zette ze er iets meer vaart achter en ging terug naar het kamp. Ze legde haar prooi op de prooistapel en ging een eindje ervandaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:55

''Je hebt het goed gedaan'', zei zijn mentor en Bluepaw spinde. ''Dank u wel.'' ''Laten we terug naar het kamp gaan. Breng wat van je prooi naar de elders en dan mag je iets voor jezelf pakken'', zei Mintwhisker. Bluepaw knikte. 'Ja, Mintwhisker.' Hij verzamelde zijn prooi, kon het net allemaal houden, voegde zich bij Mintwhisker en zette de nodige vaart erin om haar bij te houden. Bij het kamp aangekomen legde hij zijn prooi neer op de prooistapel, pakte een beetje prooi voor de elders mee en gaf die aan de elders. Hij maakte kort een praatje met ze en luisterde naar de fascinerende verhalen die ze te vertellen hadden. Na een tijdje had Bluepaw wel genoeg geluisterd. Hij excuseerde zich bij de elders en liep toen naar de prooistapel. Hij koos een vink uit en ging toen naar Apprentice Den. 'Kittypaw, ben je er al?', vroeg hij toen. Hij keek de Den binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 5 okt 2010 - 19:38

'Kittypaw, ben je er al?' Bluepaw keek de den in. Kittypaw zag hem van de achterkant, ze was net naar de den komen lopen na haar training met Emberstorm. Even wilde ze 'ja' zeggen, maar wachtte even. Stil sloop ze naar hem toe; sluipen had ze als eerste geleerd van Emberstorm. Toen ze vlak achter hem stond gaf ze Bluepaw een duwtje. 'Ja, ik ben hier! Hoe ging de training?' vroeg ze onschuldig, waarna ze de den instapte. Bluepaw zag er schattig uit, en zijn haar zat een beetje door de war door de wind. Ach, ja, die had je nu eenmaal op Windclanterritorium. Bij Kittypaw zelf zat haar grijze vachtje ook in de war, net een pluisbolletje was ze. Maar zo zag ze er wel vaker uit, dus negeerde ze dat maar. De den was lekker warm, buiten werd het alweer herfst. Het werd kouder, de lucht werd killer maar ook mooi. Kittypaw genoot altijd van de herfst, maar ook van alle andere seizoenen. Het maakte de wereld gevarieerd en mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 14:36

Bluepaw hoorde een tijdje niks, toen hoorde hij pootstappen. Hij draaide zich om maar zag niks. Hij kreeg opeens een duwtje en hij schrok zich rot. 'Ja, ik ben hier! Hoe ging de training?', vroeg Kittypaw. Bluepaw keek haar blij aan en gaaf haar een lik. 'Je liet me schrikken zeg! Het ging heel goed. Mintwhisker vond dat ik het goed kon', sprak Bluepaw met opgeheven hoofd. Hij keek Kittypaw een moment schattig aan. Het was hier warmer dan daarnet buiten, merkte Bluepaw op. Bluepaw's vacht was warm en zat in de war. Die van Kittypaw ook. Bluepaw gaf een duwtje terug, net kracht genoeg om Kittypaw om te duwen en ging toen over haar heen. Hij begon haar te likken. 'Ik heb je wel gemist zeg, schoonheid', zei hij vol charmes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 19:15

'Je liet me schrikken, zeg! Het ging heel goed. Mintwhisker vond dat ik het goed kon,' vertelde Bluepaw, duidelijk trots. Kittypaw knikte. Ze wist hoe goed het voelde om een warrior je een compliment te horen geven. Bluepaw keek heel schattig naar Kittypaw, en Kittypaw keek net zo lief terug. Ze was zo dol op hem! Haar vacht zat in de war. Even schaamde Kittypaw zich, waarna ze zich snel wilde gaan likken. Dat kwam er alleen niet van, het volgende moment rolde ze met Bluepaw over de grond. 'Ik heb je wel gemist zeg, schoonheid,' mauwde Bluepaw op die bekende maar toch zo lieve manier van hem. Kittypaw snorde. 'Ik heb jou ook gemist, macho.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 11 okt 2010 - 18:56

Bluepaw hoorde dat Kittypaw snorde en hij streek blij met zijn staart over haar vacht. 'Ik heb jou ook gemist, macho', zei ze en Bluepaw grinnikte even kort. Na een tijdje gestoeid te hebben bleef hij even hijgen. 'Er zijn nog niet echt veel Apprentice's binnen', merkte hij op toen hij zag dat ze maar met hun tweeën waren. 'Des te meer plezier wij kunnen hebben hè', zei hij en zijn neusje ging even tegen die van Kittypaw. Zijn gespin leek wel op een kettingzaag en Bluepaw hoorde af en toe een echo van zijn gesnor. Was hij nu echt zo verliefd? Toen Bluepaw een blik op Kittypaw wierp ging zijn hart op en neer en werd het helemaal warm vanbinnen. Ja dus! Bluepaw ging even met zijn poot een paar keer over zijn kop om het verlegen weg te krijgen. 'Mrauw', ontsnapte uit zijn keel en Bluepaw keek even schuin naar beneden. Zijn ogen glommen trots. Trots dat Kittypaw hem ook leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:04

Kittypaw was zo blij, dat ze liefde had gevonden. Het maakte haar nog vrolijker dat de liefde haar ook geantwoord had. Bluepaw en zij stoeiden even, tot ze bleven liggen, dicht naast elkaar. 'Er zijn nog niet veel Apprentices binnen,' mauwde hij. Kittypaw haalde haar schouders op. 'Des te meer plezier wij kunnen hebben, hé?' Kittypaw snorde, en merkte dat hun gesnor samen heel hard klonk. Het was erg grappig, hij was ook zo lief.. Kittypaw's hart ging sneller kloppen toen zijn neusje haar neusje aanraakte. Ze werd warm vanbinnen, sloeg haar ogen maar even neer. 'Mrauw,' kwam uit haar crush, toen hij een pootje over haar kopje liet gaan. Kittypaw likte hem speels tussen de oren. 'Miauw,' zei ze plagerig. Hij was geweldig. En dat was voor Kittypaw nog zwak uitgedrukt, één woord maar. 'Je moest eens weten hoe leuk ik je vind,' mauwde Kittypaw zachtjes, om Bluepaw daarna nog een keer te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:10

'Mrauw', vervolgde Kittypaw. Haar stem klonk plagerig en Bluepaw keek haar lachend aan. 'Gekkie', lachte hij terwijl hij haar een korte streling met zijn staart gaf en een zag duwtje. 'Je moest eens weten hoe leuk ik je vind', zei Kittypaw. Bluepaw's ogen werden even groot terwijl hij haar aankeek, wat best grappig bij hem stond. 'Ik vind jou ook heel erg leuk', zei hij en hij gaf haar een kopje. Zijn staart bleef intussen verder strelen over haar gladde rug en Bluepaw glimlachte naar haar. Bluepaw glimlachte harder en harder, tot uiteindelijk zijn mond niet meer verder kon grijnzen. Zijn oren gingen even plat allebei een kant op wat nogal grappig uitzag. Hij gaf een korte lik over haar borst en snorde hard. Hij leunde dichter tegen haar aan. 'Ik vind het leuk om 's nachts bij elkaar te liggen', fluisterde hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:33

'Ik vind het leuk om 's nachts bij elkaar te liggen,' fluisterde Bluepaw. Kittypaw gaf hem een plagerig duwtje. 'Ik ook wel hoor, alleen hoe je snurkt!' Ze wachtte even op een reactie, wetend dat hij dat helemaal niet deed, maar dat wist Bluepaw toch niet? Na een tijdje mauwde ze erachteraan;'Je snurkt niet hoor.' Er kwam een grote glimlach om haar mond. 'Gaan we nog een keer samen jagen? Dan hoop ik alleen dat we geen honden tegenkomen..' De laatste keer waren ze twee honden tegengekomen, samen met tweebeen. Die kwamen altijd te laat. Hadden ze daar een speciale kracht voor? Die tweebenen kwamen altijd nadat de adem van de dood je al in je nek geblazen had. In de vorm van een kwijlende Rotweiller, of Döbermann. Leuk, geweldig. Daar hielden alle katten toch van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:39

'Ik ook wel hoor, alleen hoe je snurkt', zei ze en Bluepaw had een grijs op zijn gezicht maar besloot het te negeren. Zou hij echt snurken? Weer een min puntje, Bluepaw! 'Je snurkt niet hoor', zei Kittypaw toen en Bluepaw zuchtte opgelucht. Hij gaf haar lachend een klein duwtje en liet zijn tanden even zien. 'Gaan we nog een keer samen jagen? Dan hoop ik alleen dat we geen honden tegenkomen...', zei Kittypaw en Bluepaw reageerde door zijn staart beschermend om haar rug heen te brengen. 'Welnee joh en anders jaag ik ze wel weg! Niemand komt aan jou', zei hij en zijn ogen leken wel vuur te weerspiegelen. Het bloed stroomde door zijn aderen en zijn woede speelde op. Dat die hond Kittypaw heeft aangeraakt en heeft bezeerd! Bluepaw was blij dat hij er bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: