Boos op elkaar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boos op elkaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:14

Aqualight liep rustig door het bos heen. Haar wonden waren voor een kwart genezen, vooral de wond op haar buik. Stomme Rogue! Die had haar buik opengekrabd. Als er een gevecht zou volgen zou Aqualight hem wel terugpakken. Was Brokenstar bezorgd geweest? Nu niet aan denken, Aqualight dacht ze, terwijl ze rustig verder trippelde door het bos. Ze hoorde de vogels fluiten en sommige kikkers kwaken. Ze hield van deze plek. Hier werd ze altijd zo lekker vies en meestal was er geen een krijger te vinden hier. Ondanks dat er hier toch wel veel prooi te vangen was, vond Aqualight. Aqualight probeerde zich Brokenstar's gezicht voor de geest te halen toen ze het had bekent. Ze had niks kunnen lezen van zijn gezicht, jammer genoeg. Aqualight rende het laatste stukje en kwam toen bij een vreselijk modderig gedeelte aan. Het was er nat omdat het pas geregend had. En wat zou Brokenstar doen als ik hem nou is gewoon een lik gaf? vroeg Aqualight zich af. Zou hij niet gewoon nog aan het nadenken zijn? Aqualight zat vol vragen die ze zelf niet kon beantwoorden. Ze zag een lekker grote modderplas en sprong erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:26

Shadowfur liep door de bossen heen. Ze rook een geur die ze niet wou ruiken: het was de geur van Aqualight. De poes was een jaar ouder dan haar, maar daarvoor hoefde ze nog niet sterker dan Shadowfur te zijn. Shadowfur keek rond zich heen en zag bomen, struiken en verschillende dieren. De wind waaide zachtjes en het woelde door haar vacht. Shadowfur spinde even van de zachtheid waarmee de wind door haar vacht ging. Ze liet zich even wegdromen door de wind. Toen schudde ze haar kop en liep door. Aqualight's geur werd naarmate ze dichter bij het moeras kwam sterker. Waarom moest die poes hier toch altijd rondhangen? Vond ze het soms leuk om vies te worden? Shadowfur haalde haar schouders op en liep verder. Toen zag ze de poes net springen in een ongelooflijk grote poel modder. Jeetje, die poes was echt gestoord. Shadowfur liep op een normale pas naar Aqualight toe en bekeek haar. 'Nee maar, wie hebben we daar?', vroeg ze spottend. Ze keek de poes even kort in haar ogen en ging toen liggen.

- Sorry, ik post met mezelf omdat ik even levenloos ben Razz -


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:30

Aqualight zat lekker te rollebollen door het modder en had er geen erg in dat een poes naar haar zat te kijken. Aqualight negeerde alle zorgen en begon zich uit te leven in het modder. 'Nee maar, wie hebben we daar?', vroeg iemand spottend en Aqualight sprong op. Ze keek de poes kil in haar ogen. Het was Shadowfur. De poes keek haar even kort aan en ging toen liggen. Aqualight kwam uit de modder gelopen en keek kil op de poes neer. 'Moet je niet voor de Clan gaan jagen? Naar het blijkt heb je gisteren ook zeer weinig ervoor gedaan. Je conditie is blijkbaar een stuk belangrijker dan je eigen Clan', zei ze boos. Het was nu al de derde keer dat Shadowfur met lege poten gisteren aankwam bij het kamp. Aqualight had haar volop genegeerd. Aqaulight keek kil op de poes neer en hoopte zo dat een boom zou omvallen, recht op de kop van die rare poes. Shadowfur dacht meer aan haar eigen gezondheid dan aan die van Clan, leek het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:34

Toen Shadowfur had gesproken, had Aqualight opgesprongen van schrik. Daar moest Shadowfur even om grinniken, maar daar hield ze al gauw mee op toen Aqualight begon te spreken. 'Moet je niet voor de Clan gaan jagen? Naar het blijkt heb je gisteren ook zeer weinig ervoor gedaan. Je conditie is blijkbaar een stuk belangrijker dan je eigen Clan', zei Aqualight met een boze stem en Shadowfur's vacht rees omhoog. Ze had inderdaad al drie keer expres niks gevangen voor de Clan, maar dat ging die poes helemaal niks aan. 'Jij hoeft mij niet te zeggen wat ik wel of niet moet doen, Aqualight', siste de poes boos en haar staart zwiepte onrustig heen en weer. Ze zou zo graag de kop van die poes af willen rukken. 'Moet jij niet gaan slijmen voor een of andere kater?', kaatste ze de bal toen zo hard mogelijk terug. Shadowfur's hobby was Aqualight kwetsen, dat deed ze het allerliefst. Vroeger gingen ze goed met elkaar om. De ruzie was pas echt gestart toen ze ouder werden. Shadowfur wist niet meer hoe het was gegaan en hoefde ook geen herinneringen meer op te pikken van deze stomme poes.


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:40

Er viel even een stilte tussen hun waar de haat in hun ogen af te lezen was. 'Jij hoeft mij niet te zeggen wat ik wel of niet moet doen, Aqualight', zei de poes toen boos en Aqualight grinnikte even. 'Ik zeg je niet wat je moet doen, ik geef je tips die je heel erg nodig gaat moeten gebruiken', zei Aqualight vol haat. Als ze die gele ogen van Shadowfur eruit kon krabben zou ze het zo doen. Ze zag dat Shadowfur's staart onrustig heen en weer ging. 'Moet jij niet gaan slijmen voor een of andere kater?', vroeg Shadowfur toen en Aqualight siste woedend. 'Wees blij dat een van ons twee er nog een krijgt', zei ze boos. Ze had er nu schoon genoeg van, van die stomme opmerkingen en die blikken van Shadowfur. Ze besloot haar eens flink pissig te maken. Ze schudde haar vacht heen en weer, heel hard en de modder, een heel deel, vloog op Shadowfur's vacht en kleurde die bruin. Aqualight keek erna. 'Dat vuil op je vacht staat net zo goed als hoe vuil je aan de binnenkant bent', zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 12:45

Shadowfur zat op het antwoord te wachten. Een lach had zich rond haar mond gevormd. Ze was benieuwd naar wat die vervelende poes hier op te zeggen had. Lang werd ze niet in de wachtrij gehouden. 'Wees blij dat een van ons twee er nog een krijgt', zei de poes boos. Shadowfur grinnikte. Ze had de boosheid van de poes mooi opgespeeld. Shadowfur wou nog een tikkeltje verder gaan toen de poes opeens haar vacht uitschudde. Al het modder dat Aqualight had bezeten viel op Shadowfur's vacht. Shadowfur gaf boos een krijs. Haar mooie zwarte pels was zwart gekleurd en Aqualight keek erna. 'Dat vuil op je vacht staat net zo goed als hoe vuil je aan de binnenkant bent', zei de poes toen. Shadowfur stond op. Dit liet ze niet op haar zitten. Die poes zou willen dat ze nooit geboren was. Shadowfur sprong tegen Aqualight aan en samen rolden ze over de grond. Ze stak haar klauwen uit naar haar rug en blies. 'Clanlid of geen Clanlid, vandaag ga je naar de medicijnkat moeten. Je zult misschien nooit meer kunnen jagen', zei de poes onheilspellend.


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:02

Na haar zin staarde Shadowfur haar even aan en stond toen op. Aqualight keek haar minachtend aan. Shadowfur sprong tegen haar aan en ze rolden vechtend over de grond. Ze voelde Shadowfur's klauwen in haar rug en Shadowfur blies woedend. Aqualight blies terug naar de boze poes. 'Clanlid of geen Clanlid, vandaag ga je naar de medicijnkat moeten. Je zult misschien nooit meer kunnen jagen', zei de poes toen en Aqualight hoorde de onheilspellende toon in haar stem. Aqualight was niet bang, ze voelde de woede door haar aderen stromen en ze hoorde haar hart bonzen. Ze zou deze poes een lesje leren. Dat was zeker en vast. Ze draaide zich met alle kracht om zodat zij bovenop Shadowfur lag. Ze klauwde zich aan diens schouders en krabde er een laag vel af. 'We zullen wel is zien wie hier als eerste naar de medicijnkat gaat moeten gaan', snauwde ze boos naar de poes. Ze liet haar tanden zien. Die waren scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:07

Shadowfur wou net haar rug openrijten toen Aqualight zorgde dat zij onder Aqualight lag. Ondanks dat deze poes een jaar ouder was dan haar had ze heel veel kracht in die poten van haar. Maar Shadowfur kon er ook wel wat van en dat zou ze zeker showen als deze poes nu niet onmiddellijk van haar af zou gaan. Ze voelde dat een laag vel van haar schouders verwijderd werd door de klauwen van Aqualight en Shadowfur schreeuwde het uit. Nabij liggende prooi vloog of schoot weg. 'We zullen wel is zien wie hier als eerste naar de medicijnkat gaat moeten gaan', zei de poes met een snauw tegen Shadowfur. De tanden van Aqualight werden getoond en Shadowfur zag scherpe tanden. Die zouden zo haar nek kunnen doorbreken als Aqualight dat echt wou. Maar een Clanlid mocht je niet vermoorden. Helaas niet. Shadowfur zou die regel natuurlijk ook gewoon kunnen overschrijden en zeggen dat ze Aqualight had zien zakken in de modder en dat ze niks meer kon doen voor Aqualight. 'Ik ben benieuwd of Brokenstar je wel waardig genoeg vindt als krijger. Je bakt er erg weinig van. Ik zou het niet eens gek vinden als je uit het kamp gooit', probeerde Shadowfur Aqualight flink te kwetsen.


Boos op elkaar 5c2IFNK8


Laatst aangepast door Shadowfur op vr 1 okt 2010 - 15:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:12

Door het gekrijs van Shadowfur zag Aqualight dat enkele prooi wegging. Mooi, een teken dat ze goed leed aan het gedrag van haarzelf. Shadowfur snauwde veel tegen iedereen en wou vooral veel op zichzelf zijn. Veel liefdadigheid kon ze niet ontdekken en ze zocht meestal veel ruzie. 'Ik ben benieuwd of Brokenstar je wel waardig genoeg vindt als krijger. Je bakt er weinig van. Ik zou het niet eens gek vinden als je uit het kampt wordt gegooid', zei de poes toen en Aqualight voelde zich flink gekwetst en even te zwak om iets terug te doen. Brokenstar zou dat toch niet van haar vinden? Nee toch? Aqualight ging helemaal op in haar gedachten en merkte nauwelijsk dat ze een steeds makkelijker en makkelijker doelwit werd voor Shadowfur. Ze was diep in gedachten. Ze keerde weer gauw terug naar de realiteit en zei: 'Ik voer tenminste nog veel dingen uit voor de Clan, dat kun je van jou helaas niet meer zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:16

Shadowfur zag dat Aqualight even afgeleid en duidelijk veel gekwetst was door haar woorden en Shadowfur grijnsde. Ze zou Aqualight nu makkelijk kunnen doden, als ze wil. Als ze dat zou doen, zou ze nooit meer ergens last van hebben. Tenslotte was het Shadowfur opgevallen dat Aqualight mogelijk iets voor Brokenstar voelt. Dan was Brokenstar ook weer vrij. Shadowfur wou haar plannetje net een daad maken toen Aqualight's afwezige blik verdween. 'Ik voer tenminste nog veel dingen uit voor de Clan. Dat kun je van jou helaas niet meer zeggen', zei de poes en Shadowfur ontplofte van woede. 'Jij stomme poes', schelde ze Aqualight uit en ze zette zoveel kracht in dat Aqualight en zij vele rondjes over de grond maakte. Ze werd uiteindelijk baas van het gevecht en ze zette haar tanden in Aqualight's nek. 'Zeg maar vaarwel tegen je Clanleventje', zei ze woedend. Ze reet een stuk vel van Aqualight's rug en zette haar tanden dieper in Aqualight's nek.


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:23

Aqualight zag dat de gelige ogen van Shadowfur langzaam een duistere woede aannamen en Aqualight zette zich schrap voor het ergste. Het was niet haar bedoeling om Shadowfur tot moorden aan te zetten, maar Aqualight was zo diep gekwetst geweest dat ze zomaar maar iets gezegd had. 'Jij stomme poes', siste de poes scheldend op haar. Aqualight's oren gingen even plat in de nek maar ze bleef vol haat terug staren. Shadowfur zette, tot Aqualight's grote verbazing, veel kracht in en ze gingen enkele rondjes over de grond, vechtend om macht over elkaar te krijgen. Uiteindelijk lag Aqualight hijgend onder Shadowfur. Ze voelde Shadowfur's scherpe tanden in haar nek en Aqualight zette het op een krijsen. 'Zeg maar vaarwel tegen je Clanleventje', zei de poes woedend. Er werd een flink stuk vel van Aqualight's rug gereten en Aqualight schreeuwde het uit. Ze voelde Shadowfur's tanden diep in haar nek. Ze staarde even dof naar boven, niet wetend hoe ze dit moest aanpakken. Shadowfur zette zich dus echt naar moorden over. Toen trok Aqualight haar hoofd met een ruk terug, wist haar achterpoten onder Shadowfur's buik en trapte haar naar achter waardoor haar tanden langs haar nek afsneden. Ze lieten een grote, bloederige kras achter en Shadowfur vloog een paar meter naar achter. Aqualight stond op en wankelde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:29

Shadowfur zag dat Aqualight even dof naar boven keek, lachte en sloot haar kaken in de nek. Aqualight trok opeens haar hoofd naar achter en Shadowfur voelde een paar seconden Aqualight's achterpoten op haar buik. Ze werd naar achter getrapt en Shadowfur's tanden lieten een bloederige, lange kras achter op Aqualight's nek. Zijzelf werd een paar meter verderop geslingerd. Ze kwam op haar poten terecht en ze keek naar Aqualight, verwonderd van de kracht die de poes opeens had gekregen. Ze wou blijkbaar niet dood. Shadowfur was echter niet te stuiten, ze had nog meer moordlust in haar gekregen. Ze zag dat Aqualight op stond en wankelde. Dit was haar kans! Shadowfur rende naar voren en sprong op Aqualight's rug. Ze zakten op de grond en Shadowfur's kaken hapten moordlustig naar Aqualight's nek. Het was telkens mis. Shadowfur werd hier zo gefrustreerd van dat ze het vel op Aqualight's zij kapot krabde.


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:34

Aqualight wankelde nog steeds toen Shadowfur opeens op haar rug sprong. Door het gewicht dat erbij was gekomen zakten ze op de grond. Aqualight had geen enkele puf meer. Ze voelde hoe Shadowfur's kaken koortsachtig naar haar nek beter. Het was steeds mis en Aqualight had kracht nier meer om te worstelen met de poes. Het enigste wat ze nu kon hopen was dat een krijger of Brokenstar kwam om hun uiteen te halen. Ze luisterde naar Shadowfur's ademhaling. Die werd steeds harder naarmate ze miste. Ze was zichzelf aan het frustreren. Aqualight voelde een snijdende pijn door haar zij trekken en ze krijste het uit. Ze kreeg hierdoor weer moed en probeerde Shadowfur van haar af te halen. 'Je kunt me niet doden. Dat is tegen de wet van de Clan. Goedmaken zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar laten we ieder een ander pad kiezen, ver van elkaar verwijderd', zei Aqualight huilend van de pijn. Een nieuwe golf pijn drong zich in haar zij op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:38

Bij het horen van het pijnlijk gekrijs van Aqualight glimlachte Shadowfur. Dit was Aqualight's verdiende loon: een snijdende pijn en een daar op volgende dood. Aqualight probeerde Shadowfur van zich af te schoppen en Shadowfur hield haar in een stevige greep, zodat het nauwelijks lukte. Ze zou deze kans om Aqualight ongestoord te kunnen doden niet laten gaan. 'Je kunt me niet doden. Dat tegen de wet van de Clan. Goedmaken zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar laten we ieder een ander pad kiezen, ver van elkaar verwijderd', zei de poes toen vol pijn. Shadowfur hoorde haar huilen. Hierdoor werd de moordlust vele en vele groter. 'Deze kans laat ik niet voorbij schieten. Ze zullen niet eens weten dat ik jou heb gedood. Ik zal ze wijs maken dat je in de modder gestikt bent en dat ik je gevonden heb? Niemand zou meer over je spreken', zei Shadowfur gemeen lachend.


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:43

'Deze kans laat ik niet voorbij schieten. Ze zullen niet eens weten dat ik jou heb gedood. Ik zal ze wijs maken dat je in de modder gestikt bent en dat ik je gevonden heb. Niemand zou meer over je spreken', zei de poes en Aqualight voelde de benauwdheid omhoog kruipen. Dit waren niet zomaar woorden van haat, Shadowfur meende het echt. Ze zou haar vermoorden als ze nu niet snel iets deed. Bij het gemene gelach van Shadowfur werd Aqualight heel erg ontmoedigd. Als ze het zou halen en weer terug naar het kamp zou kunnen gaan, zou ze het aan Brokenstar melden. Maar dan was er natuurlijk grote kans dat haar leider haar niet geloofde. Dan zou hij haar nog minderwaardiger vinden. En dat wou Aqualight nou ook weer niet. Maar als Aqualight er niks over zei, werd ze met de dag bijna vermoord, want hier zou Shadowfur het niet bij laten. Misschien werd ze dan zelfs in Warrior's Den vermoord, midden in de nacht. Aqualight duwde Shadowfur met kracht op de grond, sprong toen op en rende weg. Ze keek steeds achterom of ze gevolgd werd en botste toen volop tegen een boom. Het bloed droop langs haar ogen af en Aqualight lag op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:48

Shadowfur zag dat Aqualight flink zat te twijfelen en Shadowfur wou maar al te graag gebruik maken van haar twijfeling. Toen werd ze met kracht weggeduwd. Ze viel op haar poten en zag Aqualight wegrennen. Shadowfur zette de achtervolging in. Ze zag dat Aqualight steeds achterom keek. Shadowfur zag een boom naderen. Aqualight keek net op dat moment achteruit en botste volop tegen de boom. Bloed droop langs haar ogen af en ze viel op de grond. Shadowfur sprong voor Aqualight neer. 'Aan mij ontsnap je niet meer, Aqualight. Brokenstar gaat een moedige krijger hebben en een zwakke krijger verliezen, wat jammer nu', lachte ze gemeen. Ze hief haar klauw op en wou toeslaan. Ze keek naar Aqualight's zwakke lichaam. Ze wou er eerste nog een paar leuke bewerkingen aan doen. Ze reet een stuk vel van Aqualight's poot af. Ze gaf met haar tanden een ruk aan Aqualight's oor, zodat die ook droop van het bloed. 'Nu gaan we voor het echte werk', spinde Shadowfur en hief haar klauw op...


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:54

Aqualight was even duizelig maar al gauw zag ze weer scherp beeld. Dat kwam grotendeels door de kracht die ze nu bezat. Ze zag twee zwarte voorpoten voor zich en kon al raden van wie die waren. 'Aan mij ontsnap je niet meer, Aqualight. Brokenstar gaat een moedige krijger hebben en een zwakke krijger verliezen, wat jammer nu', lachte de poes gemeen. Aqualight blies zwak. Een stuk vel werd na een aarzeling en blik van Shadowfur gereten van haar voorpoot en Aqualight huilde en krijste van verdriet en machteloosheid. Ze voelde de tanden van Shadowfur aan haar oor en er werd eraan gerukt. Ze voelde een warme vloeistof naar beneden druppelen. Ze keek naar de grond, die rood kleurde. 'Nu gaan we voor het echte werk', hoorde Aqualight. Tot haar afschuw hoorde ze gespin in Shadowfur's stem. Aqualight ondernam gauw actie en rolde weg, waardoor Shadowfur haar klauw tegen de boom ging. Aqualight stond op en zette koers naar het kamp, die nu iets dichterbij was. Ze rende zo gauw mogelijk. 'Brokenstar, iemand, help!', schreeuwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 14:59

Shadowfur sloeg toe toen Aqualight wegrolde. Haar klauw bleef haken in de boom en Shadowfur vloekte. Waarom moest die stomme poes nou net op het leukste moment ontsnappen? Ze zag dat Aqualight koers zette in de richting van het kamp. Ze schreeuwde ondertussen om hulp. Shadowfur rukte haar poot los van de boom en rukte gauw het schors van haar nagels. Ze rende boos achter Aqualight aan. Ze zag de poes nergens meer. Ze snoof en rook Aqualight's geur verderop. Shadowfur rende zo gauw ze kon en zag algauw de poes rennen voor haar leven. Shadowfur sprong naar voren en pakte Aqualight beet bij haar poot. Ze trok haar over de bladeren naar zich toe en hoorde Aqualight krijsen en huilen tegelijk. Ze probeerde macht over Aqualight te krijgen en hield Aqualight in een ijzersterke greep. Ze waren dichtbij het kamp en Shadowfur moest dit gauw afmaken. 'Nu ga je er echt aan, Aqualight. Ik ben die spelletje nu wel spuugzat', spuugde de poes boos naar Aqualight.

- Nu wachten we op reacties van andere leden -


Boos op elkaar 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Boos op elkaar DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:48

Raindrop liep rustig door het Shadowclanterritorium. Het was een mooi gebied, al waren de kikkers vies, maar, bedacht Raindrop, waren kikkers dat niet overal? De rust die er heerste was heerlijk. De stilte hing als mist tussen de bomen, vluchtig maar bijna te zien. Raindrop genoot van die momenten. Tot een schreeuw de vrede doorscheurde, als een klauw iets aan flarden reet. 'Brokenstar, iemand, help!' Raindrop draaide zich bliksemsnel in de richting van het geluid. Het klonk als.. Aqualight! Haar vriendin! Wat zou er zijn? Honden? Tweebenen? Angstig rende Raindrop naar de plek. Voor tweebenen betekende haar positie als Deputy niets. Zodra Raindrop de plek bereikte, rook ze een bekende geur. Shadowfur. Werden ze samen aangevallen? Maar die gedachte verdween toen ze Aqualight in een gevecht verwikkeld zag met Shadowfur. Raindrop rechtte haar rug en keek streng en geschokt tegelijk. 'Wat is hier aan de hand?'


Boos op elkaar 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:00

Aqualight werd aan haar poot achteruit getrokken door Shadowfur. Als nu niet meteen iemand zou komen, zou ze doodgaan. 'Nu ga je er echt aan, Aqualight. Ik ben die spelletjes nu wel spuugzat', spuugde de poes naar haar en er dropen tranen over Aqualight's wangen. Opeens zag ze iemand aankomen. Ze zette het op een krijsen en de poes kwam naar haar toegerend. Het was Raindrop. 'Wat is hier aan de hand?', vroeg de poes toen streng. Aqualight keek naar Raindrop. Zou ze het op tijd kunnen uitleggen? Als Raindrop haar vieze, met bloed besmeurde vacht zag, zou ze dan al genoeg weten dat het Shadowfur's schuld was. Haar achterpoot was ondertussen ook al aan flarden. Aqualight had even de kracht niet om iets te zeggen en keek Riandrop daarom maar hulpeloos aan terwijl ze zo hard hoopte dat ze Shadowfur uit het kalp zouden smijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boos op elkaar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: