Boos op elkaar - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boos op elkaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shadowfur
Member
Boos op elkaar - Pagina 2 DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:05

Shadowfur hief haar klauw op en wou net een einde maken aan Aqualight's leven toen ze verderop iemand zag aankomen. In plaats van Aqualight's vacht scheurde ze die van zichzelf een flink stuk open en ze krijste het uit. 'Wat is hier aan de hand?', vroeg een poes. Het was niet zomaar een poes, het was de Deputy van ShadowClan. Shadowfur keek naar Aqualight en hoopte vurig dat die haar mond zou houden. Toen Aqualight na een tijdje niks zei begon Shadowfur maar wat te zeggen. 'Er waren tweebenen. Aqualight werd aangevallen en ik was aan het jagen. Zoals je ziet is ze flink toegetakeld. Ze heeft mij zelfs gekrabd, volgens mij is ze een beetje in trauma op dit moment. Ik heb haar proberen te beschermen en de tweebenen zijn gelukkig weggegaan. Aqualight wou wegrennen, maar ik probeerde haar tegen te houden. Volgens mij krijst die arme poes van de pijn', verzon Shadowfur haar verhaal terwijl ze quasi bezorgd naar Aqualight keek.


Boos op elkaar - Pagina 2 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Boos op elkaar - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:08

Aqualight keek met smekende ogen naar haar. Raindrop analyseerde de geuren in de lucht, net voor Shadowfur begon te praten. 'Er waren tweebenen..' Ze legde de hele kwestie uit, alsof zij de beschermengel was. Raindrop knikte eventjes. Er was helemaal geen geur van tweebenen in de lucht. Maar op dit moment was Aqualight's veiligheid het belangrijkst, en die kon alleen gewaarborgd worden door Shadowfur gelijk te geven. 'Ik zal zo met haar praten om haar te kalmeren. Dan kun jij even op adem komen van de gebeurtenissen,' mauwde Raindrop. Haar stem klonk rustig en neutraal, hoewel ze de zaak voor geen meter vertrouwde. Eerst zou ze Aqualight laten verzorgen en met haar praten. Ze geloofde niet dat haar vriendin Shadowfur aan zou vallen vanwege een trauma. Maar Shadowfur zomaar beschuldigen was gewoon stom.


Boos op elkaar - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Boos op elkaar - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Boos op elkaar   Boos op elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:25

'Ik zal zo met haar praten om haar te kalmeren. Dan kun jij even op adem komen van de gebeurtenissen', zei Raindrop. Aqualight stond moeizaam op. Ze negeerde Shadowfur straal en zette koers naar het kamp. Ze wenkte Raindrop met haar staart. Ze liet Shadowfur ver achter zich. 'Ik wil Brokenstar en jou spreken. Het is ernstig', zei ze wonderbaarlijk genezen van haar zogenaamde 'trauma'. Die Shadowfur kon goed liegen. Aqualight zat gewoon onder de dreiging van die poes. 'Ik wil ergens privacy, waar we kunnen praten. En ik wil dat jij en Brokenstar het juiste verhaal van daarnet horen', zei Aqualight. Aqualight wist dat haar risico's aan vast zaten. Ten eerste zou het een heftige beschuldiging zijn en ten tweede, wie weet geloofden ze haar wel helemaal niet!

- Shadowfur's posts zijn voor dit topic afgesloten -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boos op elkaar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: