Gezellig, wie wil? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gezellig, wie wil?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Steelfang
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:04

steelpaw kon zich niet goed meer bewegen er was iets met zijn poot hij kon het niet goed zien maar hij zag zijn poot bloeden en zag er niet blijvend uit maar deed wel veel pijn .
Hij dacht "ik heb eten nodig anders haal ik het niet".
Hij sprak tegen spottedkit "blijf even hier ik moet op krachten komen ik probeer te jagen"
Steelpaw strompelde en elke keer ontsnapte de prooi.
Uiteindelijk na een zware tijd zag hij een rooie kat met een konijn als prooi, hij strompelde naar de kat toe en vroeg met veel pijn " alsjeblieft kan ik een stukje krijgen ik kan het niet lang meer houden zonder prooi"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:16

Emberstorm had haar tanden diep in het konijn gezet en genoot van de smaak van de prooi. Ze verstijfde toen ze ineens een stem achter zich hoorde. Met een ruk draaide ze zich om, maar haar blik verzachte toen ze zag dat het een jonge apprentice was. Even weifelde ze maar toen schoof ze het konijn naar Steelpaw. 'Neem maar, ik heb toch niet zo'n honger' Zei ze. 'Maar.. wat is er met je gebeurd?' Voegde ze er nieuwsgierig maar ook geschrokken aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:20

een kitten uit mijn clan was zoekgeraakt zei Steelpaw
Ik was bang voor haar leventje en dus ben ik haar gaan zoeken.
Toen ik haar vond was ze bij een rivierclan krijger en ikwou haar beschermen.
Toen viel een eenling me aan ik heb haar kunnen verjagen.
Uiteindelijk was ik bewusteloos toen ik wakker werd was de kitten ernog maar had ik die wond.
Steelpaw vertelde "hoe hij eindeloos een prooi probeerde te vangen zodat hij op krach kon komen zichzelf en de kitten terug te brengen naar hun clan kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:24

Emberstorm legde haar oren wat achteruit en sperde haar ogen wat open. 'Werd je zomaar aangevallen?' Zei ze geschrokken en ongelovig. Haar ogen flonkerden woedend. 'Hoe durft diegene!' Ze krulde haar bovenlip even en klauwde met haar klauwen in de aarde. 'Neem het konijn maar, ik heb toch geen honger' Zei ze met een lichte glimlach. 'Ik wil je wel helpen met terug naar je clan gaan'


EDIT bluestar:

Langere posts?
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:27

dankje zei Steelpaw
alleen de thunder clan heeft geen medicijn kat
dus wordt het des te moeilijker zei Steelpaw weer.
Hij zei verder "we moeten zorgen dat de kitten eerst thuiskomt voordat we mijn wonden gaan behandelen".
Steelpaw strompelde met zijn linker achterpoot omhoog richting spottedkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:29

Emberstorm mompelde iets bezorgd en stond met een lichte zwiep van haar staart op. Voor de zekerheid nam ze de rest van het konijn mee tussen haar tanden. Rustig en stil bleef ze naast Steelpaw lopen voor het geval dat hij hulp nodig had met lopen. Ze duwde even wat varens opzij met haar kop en knipperde eventjes met haar ogen toen de zon recht in haar ogen scheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkheart
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
44

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Hawkheart
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:30

Hakwpaw knikte naar de leider van har en liep naar de kitten. deze zei wat en er kwam nog iemand tussen"rusti.."zei ze zo kalm mogelijk maar haar zin kon niet eens worden afgemaakt door een zwarte kat. Geschrokken zette een stap achteruit en ze keek kwaad. De zwarte kat sprong weer op en hawkpaw rende naar de kittens. Welke clan je ook zat kittens viel je niet aan en vechten tot de dood deed je ook niet snel. Al helemaal niet om aandacht. "gaat het "vroeg ze en keek naar een andere kat van de windclan. het was een warrior. Deze dag dat zo goed begon werdt verstoort door een poesiepoes en terwel Hawkpaw niks kon doen kwam er een zwarte clanloze kat die iemand aanviel. Dit was niet normaal meer en ze keek verbaast en geschrokken rond en zocht de blik van haar leider. De stem van steelpaw deed haar weer opkijken naar hen en ze lusiterde. "zal ik haar bij de grens afzetten, ik zweef ik doe geen kitten kwaad "zei ze en keek hen bezorgt aan.

(je hebt nog geen leeftijd Dineira, maar hoe oud is ze?)


Hoe was het op WC?
heel gezellig mam..we zate er met ze alle. mag ik dan nu naar de WC meeting?
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:35

Steelpaw zei "Emberstom wil jij haar bij de grens helpen afzetten zolang je maar zorgtdat haar niks overkomt en dat jullie niet te ver weg van mij blijven"

Bedankt voor jullie hulp zei Steelpaw.

Jij bedankt Emberstorm voor dat konijn waardoor ik nog een kans had het te halen en de anderen voor het bescheremen van spotted kit terwijl ik bewusteloos was Zei Steelpaw
De zon scheen recht in zijn ogen en door dat en het bloed verlies werd Steelpaw heel duizelig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:39

Emberstorm luisterde zwijgend en peinsend naar Steelpaw. Langzaam zette ze het konijn neer op de grond en glimlachte. 'Graag gedaan' zei ze rustig. 'Pas voortaan op voor rondzwerven de clanlozen' Ze draaide zich om en liep weg, het konijn achterlatend. Het droge gebladerte kraakte onder haar poten, dat irriteerde haar omdat ze er niet van hield om veel geluid te maken. Ze wrong zich door de struiken heen en verdween, opzoek naar een nieuwe prooi. Ze had wél honger, maar die leerling had het niet uit kunnen houden zonder prooi, ze kon het hem toch niet weigeren? Verbeten stapte ze voort, dit maal stiller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:43

Steelpaw hinkte langs de struiken en brandnetel bosjes met spottedkitten voor hem.
Na een tijdje moest hij rusten en dacht hij aan de zwart kat die hem had aangevallen hij kende haar ergens vaar maar hij was het vergeten.
Met veelmoeite stond hij op en duwde spottedkit richting het kamp een paar meter voor de ingang storte hij ter aarde.
Met zijn laatste beetje kracht duwde hij spottedkitten naar binnen en viel bewusteloos neer.
Maar dit keer voor even want......

(volgende)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:47

Cloudkit hoorde een soort plof aan de ingang van het kamp en ging direct kijken. Hij zag Steelpaw en Spottedkit bewusteloos neerliggen. Ik moet hulp halen dacht Cloudkit. Hij rende snel naar een Warrior.

(geen inspiratie)

(Wie wil de Warrior zijn waar Cloudkit naar toe rent?)


Laatst aangepast door Cloudkit op ma 31 mei 2010 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dineira
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 21:58

Dineira was boos en dacht wie heeft hem gered, wie moet ik versslaan wie zal boeten!

De rooie vreemde moet boeten dacht ze ineens!

Geen prooi geen leven.
Zij gaf prooi , hij ging leven.

Een 2e stem zei in haar "nee waarom viel je hem dan aan".
Toen werd ze weer woedend en riep"nee!, Rooie moet boeten!
Dineira sprong weg achter het geurspoor van de rooie poes aan.

Ze zag de rooie poes jagen ,maar ze merkte de zwarte kat niet op,
Dineira sprong en miste.
De prooi was wegerend door Dineira waardoor Emberstorm opzij kon rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:03

Emberstorm staarde geconcentreerd naar haar prooi en sloop dichterbij. Eventjes draaide ze haar oren naar geschreeuw in de verte maar ze zette weer een stap dichter bij de prooi. Plotseling vluchtte de prooi weg door iets achter haar. Ze trok haar bovenlip nijdig op en keek om. Ze rolde weg voor de Zwarte poes en staarde haar aan. 'Dus jij bent de clanloze die zomaar katten aanvalt' Zei ze en ze kneep haar ogen tot spleetjes. Haar nekharen stonden overeind en elke spier stond gespannen, klaar om te vechten, of om te vluchten. Ze siste woedend naar Dineira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:04

Wat er gebeurde ging snel achter elkaar en Crookedstar hoorde Steelpaw de struiken uit komen en dreigende met zijn houding, maar werdt tegen een boom geslinert door een clanloze kat die weer door Steelpaw weg werd gejaagd en daar kwam nog bij dat een warrior van de wind clan aan trippelen, maar bemoeide zich niet met de zwarte poes die weg vluchten en doden een oud konijn en gaf Steelpaw een deel ervan. Crookedstar keek Hawkpaw aan en knikte bevestigend. 'Rooie je mag het bos in, maar alleen als je je vervolgends aankondigt, anders zal je vervolgends weg gejaagd worden. En een poeziepoes hoort eigenlijk niet in het wild, zoals je net wel zag.' zei Crookedstar.


Gezellig, wie wil? - Pagina 2 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dineira
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:08

Dineira spuugde een klodder groen slijm van gekauwde brandnetels in de ogen van Emberstorm waardoor ze snel stiekem kon toeslaan met haar rechterpoot, ze raakte Emberstorm tussen haar voor en achterpoot.

Dineira schreeuwde verwart "waar is de kater die mijn geheugen ontnam!!

ze scheurde als een dolle tegen Emberstorm aan klaar om met een beet te eindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:12

Emberstorm krijste het uit van pijn en woede en probeerde met haar voorpoot de fijn gekauwde brandnetels uit haar ogen te wrijven. Het stak en brandde en veel tijd had ze niet. Ze probeerde de pijn te negeren en zich te concentreren, want ze wist dat het op deze manier snel over zou zijn. Ze zag wazig de zwarte vorm van Dineira tussen het groene brandende spul door. Ze draaide zich om en sloeg met uitgeklapte nagels hard tegen de zijkant van Dineira's kop, hopend dat ze nu genoeg tijd zou krijgen om te vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dineira
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:16

Dineira bleef staan maar ineens.
Er kwam een gedeelte van haar geheugen terug.
Waar is cloudkit vroeg ze spontaan waar is mijn kitten.

Ze keek Emberstorm aan ging naar haar toe op het spul weg te halen via een mengsel van varen bladeren en een speciale soort rode besjes.
Ze zei zacht " het effect gaat zo weg ,wat is er eigenlijk gebeurd al die tijd ik herrinner me alleen mijn kitten Cloudkit nog en verder niks meer"".
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:20

Emberstorm siste nog zachtjes door en knipperde een paar maal met haar ogen, proberend het pijnlijke branden te laten ophouden. Haar nekharen stonden recht overeind en haar staart was 2 maal zo dik als anders. Ook haar klauwen waren nog uitgeklapt. 'Wat er gebeurd is?' Spuwde ze terwijl er bloed uit een snee naast haar neus liep. 'Je had me bijna vermoord!' Ze was woedend, maar ook op haar hoede. Waar kwam die plotselinge vriendelijkheid ineens vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dineira
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:23

Dineira begon te knipperen en vertelde haar verhaal
Het is nu groenblad
het laatste wat ik me nog herrinner is voor het witte kou
Ik was ingevecht met een vos die me aanviel, ik vocht voor me leven er was iets vreemds met deze vos, ik kreeg iets tegen mijn hoofd en verder herrinner ik mijn kitten hij heet cloudkit ken je die soms.
Sorry als er iets is gebeurd.
Een vraag ben jij de eerste waarmee ik zegmaar een aanvaring mee kreeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Gezellig, wie wil? - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig, wie wil?   Gezellig, wie wil? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2010 - 22:27

Emberstorm haalde al mompelend haar pijnlijke schouders op. 'Geen cloudkit in de windclan in ieder geval..' Mompelde ze. 'En je hebt een leerling van de Donderclan ernstig verwond toen hij een kitten wou beschermen' Vertelde ze met een scherp randje aan haar stem, haar ogen nog steeds tot spleetjes geknepen. Ze likte een wond aan haar voorpoot schoon maar hield Dineira nogsteeds scherp en argwanend in de gaten. Er was iets aan deze poes dat ze niet vertrouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezellig, wie wil?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: