[Secret Admirer Topic] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Secret Admirer Topic]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Raisingsun
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 9:31

Mousefur schreef:
Just everyone <3
Omdat jullie Warrior Cats hebben gemaakt zoals het nu is <3

+ 1 <3

Maar in het Speciaal;
Waz/Sanne/Maartje/Moon/Maaike & Joos
Zonder jullie kon de site niet verder draaien, ik heb echt respect voor jullie dat jullie alles kunnen volhouden op deze grote site met wss duizenden PM's en al. Just respect <3

Soepsas
Oh Sassie <3 Je bent echt een maatje van me. Op skype verveel ik mij nooit als jij er bent. Meestal moet ik echt om je lachen met Nijn :'3

Soof
Soof, ik heb echt nog steeds GEEN spijt dat ik met Ty op het open topic van Shrew reageerde <3 Sindsdien raakten we aan de praat met onze gekke plannetjes. En dan voetbal xD Wij zijn daarbij eigenlijk een beetje vijanden als het om Fey - Ajax or Twente gaat xD Ik moet er eigenlijk steeds om lachen, maar nog steeds, met jou verveel ik me nooit, en ook jij hebt samen met Sas de plek van mijn grote Maatje <3

Marieksel
Ja Marieksel, jij ook <3 Ik heb altijd van je karakters gehouden, en ik zit nu ook op meerdere sites met jou. Ik vind je echt aardig en ik hoop dat ik je een keer kan ontmoeten.

Viktor
Jahaa Jij staat er ook bij Viktor <3 We hebben echt te veel katjes die wat met elkaar te maken hebben. Op TWH ben je geweldig, hier ben je geweldig <3 Je hoort hier tussen <3

En verder de rest of course <3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DUcRzap
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 13:33

*Blaast leven in het topic*

Anita/Silverthorn
Ze kan zo awesome tekenen @.@

Soof/Shrewstar
Ze doet het echt heel erg goed met Shrewstar, met maandelijkse ceremonies enzo :3

Floriske/Everstar
Omdat ze nog niet gillend is weggelopen door Snowkit x'D

Alle verdere leden van Warrior Cats
Omdat jullie allemaal op jullie eigen manier helemaal top zijn ^-^


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 PS18GM0[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 W0qAlxR[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 EjrsROF[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 FWu1gsf[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 13:39

Ik wil graag Dagmar aka Swiftfur (Spottedpelt, Kiba, ..) in het zonnetje zetten voor de leuke gesprekken die we voeren op Skype, voor de debiele dingen die we vertellen tegen elkaar, voor het lachen met vanalles enzo .. En ik beloof je, Dagmar, volgende keer dwing ik mijn ouders me naar de meeting me te laten komen ! You are awesome <3


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -


Laatst aangepast door Raspberrypaw op za 4 jan 2014 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 13:41

Soof-Linn-Jaws(Fachi)-Bo Ik wil jullie in het zonnetje zetten en bedanken omdat jullie mij hebben gekalmeerd in het lucht-je-hartje topic toen dat ik op het punt stond om een mes te pakken en.....
zonder jullie is er een grote kans dat ik er niet meer zou zijn geweest, bedankt jullie zijn echt fantastisch (ook al ken ik sommige van jullie niet zo goed)


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 333d3jk

[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 17:41

Strawberry schreef:

Anita/Silverthorn
Ze kan zo awesome tekenen @.@

Dankjewel Babs <3 Seriously, ik heb de halve middag nagedacht over wat ik hierop zou zeggen, en alles wat eruit komt is "Dankjewel Babs". XD Het maakt me gewoon zo blij dit te lezen, vooral omdat je zelf zo getalenteerd bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 20:19

Hee iedereen, ik wil even een paar mensen in het zonnetje zetten :')

Lianne
Bedankt voor de geweldige tijd met Honeyspots x Cindersmoke. Het is echt superleuk om met hen te spelen, ook nu ze ruzie hebben haha. Je bent ook superaardig en leuk om mee om te gaan en de topics die we hebben zijn altijd leuk. Je bent één van de personen die ik het meest vertrouw hier.

Sofie
Bedankt voor alle superleuke topics, het maakt niet uit met welke accounts het waren. Nu vooral met Cindersmoke x Quietkit. Je bent een superaardig meisje en echt één van de personen die ik hier het meest vertrouw.

Babs
De leuke topics met alle accounts zo ongeveer zijn superleuk en ook de oude MSN-gesprekken altijd. Ik kan goed met je opschieten en vertrouw je erg goed. Thanks daarvoor!

Quinty
Ik ken jou al van WS, al hebben we daar niet zo veel geRPG't. Ook jij bent een geweldig persoon en de topics met jou zijn ook erg leuk! Thanks daarvoor!

De rest hier ook bedankt voor alle gezelligheid, daardoor blijf ik altijd terugkomen. Ik voel me hier echt thuis, echt bedankt <3 !


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 20:56

Waz, Babs, Anita, Moon, Jullie wil ik gewoon even zeggen dat jullie gewoon super mooi tekenen! Er zijn natuurlijk ook nog wel andere spelers die geweldige tekeningen maken, maar jullie wil ik nog 'ns apart in het zonnetje zetten!
Heel het team, Het is gewoon super hoe jullie deze RPG zo draaiend kunnen houden! Ik zou het sowieso niet kunnen, dus proficiat!
Chi, Gewoon omdat ik je echt super mis en je een geweldige vriendin voor me bent, al sinds onze eerste ontmoeting op de manege toen ik met Ice aan het rijden was! Wat een mooie, mooie tijd zeg <3
Alle andere leden, Jullie zijn gewoon echt geweldig, en het is hier altijd zo gezellig. Dat zou zonder jullie echt nooit zo kunnen geweest zijn, dus bedankt daarvoor ;D


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jan 2014 - 8:37

  • Het team voor het maken van deze site en het nog steeds onderhouden. Everyone respects you with doing that, ya know? (:
  • Bo 'Cause she's just awesome and I love her veryveryveryveryvery much! C:
  • Iro My crazy girl and she deserves all the hugs in the world <3
  • Chi Wolfiewolf :DD Kidding, die beschrijving zou heel zielig zijn xD But you are a great person AND YOU HAVE TO STAY HERE 5EVER.
  • Babs Wiiieeeeeeeeeeeee. You deserve to be here because you are a great person and work hard C:
  • Chris Mijn maatje! :DD Still have to kidnap me, remember? D:
  • Linn I'm running out of words because school is really sapping my inspiration. Maaaaaaar, ik vond het echt heel knap dat je zo hard aan HG hebt gewerkt en je bent een geweldig persoon <3
  • Sharon It's amazing that you came back and I hope we will have lots and lots and lots and lots of fun topics.


Topics gezocht ~
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jan 2014 - 21:10

Babs & Soof;; Omdat ze me telkens weer weten op te vrolijken, ik kan dan ook niet wachten tot de volgende meeting zal plaatsvinden, want ik ben vastberaden om dan jullie dood te huggen. <3
Als jullie er niet waren was ik een regelrechte loner op WC geweest, that's for sure. <3


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 jan 2014 - 21:31

@Soof; I LOVE YOU TO HUN <3 Ondanks dat je me shipt met Jordy, but that's just us <3

- Saskia & Soof; Och och, zonder jullie twee was het voor mij een stukje saaier. Saskia, met jou heb ik altijd de leukste gesprekken, maar ik kan ook altijd bij je terecht, wat ook voor Soof geld, we hebben altijd de grootste lol, i love you two só só much <3

- Het team; Ik vind het knap dat ze zo'n grote site onder controle kunnen houden, gewoon respect voor jullie <3

- Moon; Stalkerkiiiiind <3 Love yah <3

- Everyone; Zonder jullie was ik levenloos, wss gewoon saai zitten te howrsen en was ik waarschijnlijk depressief, door jullie voel ik me altijd beter <3 Ily all <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 23:45

Iedereen: Ten eerste, omdat jullie met niet vergeten zijn, me blijven steunen en altijd een lag op m'n gezicht weten te brengen, door alleen al te laten zien dat jullie blij zijn wanneer ik weer online ben.

Babs: Omdat je gewoon echt een toffe vriendin bent geworden <3 Ik geef echt veel om je en ben je heel erg dankbaar xxx


::"Bright's::

[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardtail
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 11:23

Daan Weet je nog toen we voor het eerst echt begonnen te PM'en? Jij voelde je je niet echt goed, en ik vroeg waarom. Sinds dien zie ik je eigenlijk echt wel als een goeie vriendin.. Je weet het zelf waarschijnlijk niet, maar je kan me altijd zo opvrolijken! Bijvoorbeeld die keer dat je Twilightmoon awesome noemde, en gewoon al toen ik je zo vrolijk zag over Lionbeat en Firework, zelfs daar maak je mij al vrolijk mee... xD <3
Fachi Jij bent gewoon super^^" ;D Met mijn geweldige slim-zijn-heid! Je bent gewoon best wel een goede vriendin voor me geworden, en dat moest er even uit... <3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 PgNH0xd
"Welcome to the party. Try the punch."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimema 24 feb 2014 - 19:37

Soof You're just awesome, hoe je Sc runt, en je posts… Niet eens alleen dat, je bent ook nog eens gewoon supergezellig, en echt superawesome! Ook de topics tussen Birch en Fire, ze maken me steeds aan het lachen ;') We hebben geen geschiedenis ofzo, maar je hebt er iniedergeval een fan bij <'3

Bo Serieus meid, ik was helemaal in de war toen ik de pm kreeg of ik een topic wilde. Zo'n populair iemand die wel een topic tussen Firework en Lionbeat wilde. x'D Ik weet nog dat ik echt een rondje heb gedanst, mijn lieve Fire gekoppeld aan een van jóuw karakters. Echt waar Bo, again, we hebben -nog- geen geschiedenis, maar voor mij ben je een vriendin

Bo -2- *grinnikt* Ik moet zeggen, de naam was voor mij even nadenken. Een tweede Bo? Maar al snel werd alles duidelijk, en werd het mij ook steeds duidelijker met wie ik wel een topic wilde :') Je bent echt gaaf, en we hebben niet bijster veel contact ofzo, maar als mensen mij vragen om een aardig iemand aan te wijzen dan ben jij zeker een van hen

Linn I just.. Really respect you, het was even slikken toen je mod werd (begrijp me niet verkeerd! Ik gun het je meer dan wie dan ook) Maar wilde je nu nog wel een topic met me? Al snel werd duidelijk dat je niets veranderd bent x'D Echt waar, ik heb echt respect voor je Linn, ik hoop dat we nog veel topics zullen hebben, en dat we elkaar nog eens in het echt zien

Alle anderen, Ik weet het, een cliché, maar hey! Jullie zijn ook gewoon awesome! Echt waar, de site heeft mijn kijk op anderen echt veranderd, jullie zijn stuk voor stuk onvervangbaar aardig en ik wil Waz en Sanne en Maaike en Babs en Quinty en Maartje en Cees en Linn en zeker weten ook Moon dan ook extra bedanken voor wat ze voor de site doen en hebben gedaan


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:28

Tallkit schreef:
Soof You're just awesome, hoe je Sc runt, en je posts… Niet eens alleen dat, je bent ook nog eens gewoon supergezellig, en echt superawesome! Ook de topics tussen Birch en Fire, ze maken me steeds aan het lachen ;') We hebben geen geschiedenis ofzo, maar je hebt er iniedergeval een fan bij <'3

Bo Serieus meid, ik was helemaal in de war toen ik de pm kreeg of ik een topic wilde. Zo'n populair iemand die wel een topic tussen Firework en Lionbeat wilde. x'D Ik weet nog dat ik echt een rondje heb gedanst, mijn lieve Fire gekoppeld aan een van jóuw karakters. Echt waar Bo, again, we hebben -nog- geen geschiedenis, maar voor mij ben je een vriendin

Bo -2- *grinnikt* Ik moet zeggen, de naam was voor mij even nadenken. Een tweede Bo? Maar al snel werd alles duidelijk, en werd het mij ook steeds duidelijker met wie ik wel een topic wilde :') Je bent echt gaaf, en we hebben niet bijster veel contact ofzo, maar als mensen mij vragen om een aardig iemand aan te wijzen dan ben jij zeker een van hen

Linn I just.. Really respect you, het was even slikken toen je mod werd (begrijp me niet verkeerd! Ik gun het je meer dan wie dan ook) Maar wilde je nu nog wel een topic met me? Al snel werd duidelijk dat je niets veranderd bent x'D Echt waar, ik heb echt respect voor je Linn, ik hoop dat we nog veel topics zullen hebben, en dat we elkaar nog eens in het echt zien

Alle anderen, Ik weet het, een cliché, maar hey! Jullie zijn ook gewoon awesome! Echt waar, de site heeft mijn kijk op anderen echt veranderd, jullie zijn stuk voor stuk onvervangbaar aardig en ik wil Waz en Sanne en Maaike en Babs en Quinty en Maartje en Cees en Linn en zeker weten ook Moon dan ook extra bedanken voor wat ze voor de site doen en hebben gedaan

Omg, just omg <3 You made my day <3 Haha, zo populair ben/was ik niet hoor ^^" {Sorry, just wanted to say that <3}


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 21:44

Ik kan het niet laten om er even op te reageren, maar ik vind dit gewoon zo fantastisch om te horen zeg maar <'3 Thank you Emma, you made my day~! Ik ben blij dat ik niets veranderd ben, want dat is iets wat ik mezelf een hele tijd terug beloofd heb toen ik zelf zag hoe mensen veranderden na een hoge rang, en dan heb ik het niet over de mensen hier maar op een andere RPG. Ik kijk er ook echt naar uit om nog meer topics met jou te hebben <'3 Want je bent echt een fijne rpg partner en de topics tussen Tall en Lightning waren gewoon awesome~!

--

Ik ben bang om hier in dit topic te posten, gewoon bang om mensen te vergeten die ik wel diep in mijn hart lief heb. Dus ik ga het niet over iemand in het speciaal hebben hier. Ik wil jullie bedanken voor de fantastische tijd die ik hier op Warrior Cats heb gehad en nog hoop te krijgen, voor de verhaallijnen waaraan ik heb mee mogen doen en de fantastische topic die ik met iedereen gehad heb <'3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 22:09

Isa I just wanted to say.. I love you so much! ;3
We hebben zo onze.. Ehm tja.. Verschillen ;p maar je staat altijd voor me klaar en bent er altijd om mij te helpen. Ik ken je al zo lang, echt al lang, en weet zeker dat jij altijd heel speciaal voor mij zult blijven. Niet alleen omdat je mijn nichtje bent en nu naast mij woont en gewoon alles bent, maar ook later als we oud en verrimpelt zijn, zou jij altijd een hele belangrijke rol in mijn leven spelen. Het is gewoon zo dat ik geen vriendin heb die jou kan overschrijven, geen betere vriendin aan iemand wilt geven als jij! Iedereen verdient zo'n top wijf als jij bent en ook al zijn we twee totaal verschillende mensen, hebben we hele andere karakter eigenschappen, je vult mij aan zoals geen ander dat kan. Ik heb iemand nodig zoals jou, iemand die mij gas terug geeft. Mij weer even de feiten weet te wijzen en de gevolgen van mij, niet atijd even slimme, daden in laat zien. Jij denkt overal twee keer overna terwijl ik pas na mijn daden twee keer na ga denken. En dat vaak nog niet eens, haha ;p
Ik wou jou eventjes hier neer zetten, gewoon omdat je een toppertje bent en iedereen dat moet weten! Weg met dat slechte zelfbeeld, je bent prachtig en niet alleen van binnen, maar ook van buiten hoor popje! Laat die mensen maar lekker kletsen, haters gonna hate maar weet waar je plekje is. Die is ver, ver boven al die zeikerds en mensen die denken hoe ze jou leven moeten leven. Je weet dat ik ook altijd voor jou klaar zou staan meisje en stuur die haters maar fijn naar mij toe als het je allemaal eventjes te veel word, ik handel dat wel af haha ;p Nee maar echt, van je afbijten mag best wel! Want je bent zo veel meer waard dan je denkt, je bent echt een prachtig knap meisje en dat ga je nog wel in zien. Want ik zie dat, je moeder ziet dat, al je andere vriendinnen zien dat, de rest van de wereld ziet dat en die haters gaan dat ook nog wel zien. Want let maar op, later ben jij super rijk heb je een super goeie baan als dokter of astronaut of zo en straal jij met je mooie lach boven iedereen uit. Heb je een super knappe man en prachtige kinderen en zal iedereen super trots op jou zijn, zoals we nu ook al zijn! Echt, je bent gewoon geweldig en ik hou super veel van jou ;3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 143kdio
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Terug naar boven Ga naar beneden
*Lionkit
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 weeks
Gender:
Rank:
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 11:01

*blaast stof van het topic af*

Daan; Ik heb je echt altijd al awesome gevonden, ik was en ben nog steeds dol op al je accounts en je bent nog steeds iemand waar ik naar opkijk. Je bent zo gezellig en post zo goed. Ik herinner me nog toen dat ik bang was om iets tegen je te zeggen omdat ik je zo awesome vond. Gelukkig is dat geminderd want nu wanneer ik dapper genoeg ben en iets tegen je zeg word het altijd leuk en gezellig. Je hebt gene idee hoe blij ik werd toen je me herinnerde toen ik onlangs terug kwam op Warrior Cats

Elena, Kippiestein; Ik heb jou al zo vaak gezegd hoe veel je voor me betekent en dat is nog niet veranderd, je betekent zelf meer en meer voor me elke dag. Er waren periodes waar we niet hebben gepraat en ik weet nog hoe verdrietig ik daarover was. Maar nu praten we en het maakt me zo blij ^-^ Elke keer dat ik een melding krijg dat je online komt krijg ik direct ene grote glimlach op mijn gezicht. Je bent er altijd voor me geweest en zelfs wanneer ik depri en geïrriteerd was stuurde je me niet weg, je luisterde gewoon naar wat ik te zeggen had en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor. I lottle you and you'il stay my kippiestein forever.


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Jt6o2g
When Aslan bares his teeth, winter meets its death,
And when he shakes his mane, we shall have spring again
Lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit x Lionkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 17:25

Ik wil Emma/Tallshadow even in het zonnetje zetten:
Meid, we praten persoonlijk niet veel maar wat kijk ik naar je op zeg! Hoe jij post, hoe creatief je bent en hoe actief je bent.. Hoe krijg je het voor elkaar? Je bent denk ik een voorbeeld voor velen en dat vind ik zo bijzonder aan je. Ik vind je echt een geweldige aanvulling voor de site en dat wilde ik even kwijt! (:


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 QHTBjCa
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:45

Alexx
Eigenlijk heb ik er weinig over te zeggen <'3 ik kan echt niet zonder je, je bent geweldig en ik ben zo blij dat ik je ken en dat we weer praten! Ik heb je echt een tijd gemist. We praten bijna iedere dag en ik zal je nooit zat worden. <3
Buiten dat zijn jou karakters op dit forum gewoonweg geweldig!

Emma/Jafar
Ik vind je echt geweldig! :'D Je bent echt super aardig en buiten dat ben je echt een geweldige RPG'er. Nu je een paar dagen er niet bent merk ik hoe minder topics ik heb om in te posten, gewoon bijna al mijn karakters hebben iets met de jouwe te maken. (Eaglerose-Shiverkit, Cinderpaw&Five-Airpaw, Jinx-Oliver enzovoort enzovoort) Ik heb altijd heel veel inspiratie voor topics met jou, en dacht dat ik dat het beste even hier kon delen c:

Eef
Je bent altijd zo hartelijk naar iedereen toe en bent altijd in voor topics. Al je karakters zijn op hun eigen manier uniek en geweldig en ik heb echt respect voor jou c:

Dorian/Bleaktail

Ik ken jou al zo lang, en ben blij dat we ooit hebben besloten te meetten. Ook zonder jou en The Cold Soup kan ik echt niet meer en ben blij dat ik je zover heb gekregen Warrior cats te joinen! <3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [Secret Admirer Topic]   [Secret Admirer Topic] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 10:03

Emma/Tallshadow xD Ten eerste heb je gewoon zo'n coole naam, ik bedoel, komaan, Emma, dat is gewoon de mooiste naam ooit xD Oke en nu serieus! Ik kijk echt naar je op! Niet normaal hoe actief jij Tallshadow houd! Je posts zijn altijd ontzettend origineel en toen ik een topic Cinder x Tall mocht maken, dacht ik echt zo van whuut, yeeess xD Stay awesome!

Elena/Kip Al je chars zijn zooo cool! Ik bedoel wie had ooit gedacht om een kittypet te koppelen aan een zwerver? Elena! xD Echt origineel! Nu ik er zo over nadenk hebben echt bijna al mijn chars iets met de jouwe te maken xD dat is gewoon awesome! You're perfect just the way you are!

Bo2 Team2 yeah! Ten eerste hou ik echt van de topics van Lurkie en Cinder xD Ten tweede ben je gewoon mega aardig en al je post zijn altijd zo creatief en leuk om te lezen! Ook in het aot zie ik je regelmatig voorbij zoeven xD You can call her Queen B xD

Luca Windcall x Eclipse zijn zoo cuuttee xD Je bent echt een gezellig persoon! Je posts zijn altijd super vlot en leuk om te lezen! Hopelijk volgen er nog meer epic topics! Stay cool xD

Eef Blackpaw is zooo cool, net als jij xD Je bent zo'n vriendelijk en sterk persoon! Ik kijk echt naar je op! Hopelijk verblij je de site nog lang met je aanwezigheid! Be happy and smile!

Alle Mods & Admins Ik bedoel bruu, wie kijkt er nu niet naar hun op? Zij houden de site draaiend hebben hem zo soort van gemaakt en zijn altijd mega vriendelijk! Zelfs als je de domste fouten maakt! Kijkt naar eerste accountposts xD You guys are just awesome!

Zowat iedereen van de site Cliché, I know xD Maar het is altijd zo gezellig in het aot en zonder leden zou het hier ook maar saai zijn niet? Iedereen is altijd zo behulpzaam en aardig! Stay friendly! <3


[Secret Admirer Topic] - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Secret Admirer Topic]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: