{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Lakeclan || RPG topic}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Petalcloud
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimema 25 feb 2013 - 21:01

Maplefur -- Warrior -- Camp

De kater begon meteen uitgebreid zijn excuses aan te bieden en Maplefur glimlachte in zichzelf. 'Nee hoor, natúúrlijk mag Vinny mee,' zei ze liefjes. Maplefur hield ervan om anderen ongevraagd bijnaampjes te geven. Sommigen vonden dat irritant, anderen kregen er het idee door dat ze bijzonder waren in haar ogen. Meestal kwam de eerste vooral voor bij poezen en de tweede bij katers en dat was precies wat Maplefur graag zag. Ze keek even rond door het kamp en zag de kater Magpiefeather zitten. 'Excuseer me,' verontschuldigde zich met een lachje. Heupwiegend liep ze naar de kat toe. 'Graystripe, Vinewhisper en ik gaan jagen, wil je mee, Feather?' Magpie was niet echt een prachtig koosnaampje, dus in zijn geval koos ze voor zijn achtervoegsel. Ze had besloten dat 'veertje' misschien een beetje té was, dus was ze gewoon voor Feather gegaan.

----------------------

Heropaw -- Apprentice -- Camp

De anderen bleven een beetje treuzelen, terwijl Hero stond te trappelen van ongeduld. Hij was nog niet zo lang apprentice en bovendien had hij nog niet eens een mentor, dus op een paar ongeoorloofde uitstapjes na was hij nog niet buiten het kamp geweest. 'Kom nou,' zei hij een beetje ongeduldig, maar wel met een glimlach.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandapaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◦ 7 мσσηѕ ◦
Gender:
Rank:
Pandapaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimema 25 feb 2013 - 21:04

Raindrop - Warrior - Camp - Single
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Ope8
Raindrop liep naar de prooistapel, waar ze een mager muisje vanaf pakte. Ze had niet zo'n honger, en dit was dan goed genoeg voor haar. Ze ging met het muisje aan de rand van het kamp zitten, en begon daar van de muis te eten, waar ze al snel mee klaar was aangezien er niet veel vlees aan de magere muis zat.

Sunpaw - Apprentice - Camp - Single
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Qqpg5t
Sunpaw keek naar het groepje apprentices dat bij elkaar stond. Hij twijfelde of hij er bij zou gaan staan, want ze hadden waarschijnlijk al een heel gesprek gehad, en dan zou hij het niet meer snappen.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Nf1mhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimema 25 feb 2013 - 21:19

Burningmoon || Warrior || Camp
-

Pandastar || Leader || Lightpool
-

Lionpaw || Apprentice || Camp
Eventjes gaapte Lionpaw en rekte zich uit. Vanuit zijn ooghoek zag hij Sunpaw uit de den komen. Vrolijk zwaaide hij naar haar met zijn staart als een begroeting.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 PS18GM0{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 W0qAlxR{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 EjrsROF{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 FWu1gsf{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Lyan Payne |
74

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Liam
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimema 25 feb 2013 - 21:22


Dawnpaw | 6 Moons | Camp
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2gw868n

Dawnpaw schudde haar kop en keek uitdagend. "Free for all." Miauwde ze, waarna ze naar Lionpaw wilde duiken, maar hij was even bezig met Sunpaw. Dawnpaw haalde haar schouders op en wandelde richting de rood gekleurde Apprentice. "Hé, Sunpaw. Heb je misschien zin om met ons samen een schijngevecht te houden, we beginnen net." Vertelde ze hem.


| Graystripe | 20 Moons | Camp |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2ilda4h

Zijn blik bleef op Maplefur hangen, die naar Magpiefeather toe liep en hem wat toe sprak. Graystripe keek verbaasd, maar snapte haar spelletje. Hij lachte, maar spinde daarna genietend. Maplefur was wel oké in zijn ogen, ze voelde zich gewoon zichzelf in zijn bijzijn, daar hield hij van.


| Grapepaw | 6,5 Moons | Camp |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2zix3z4
Owlpaw leek zijn slechte humeur ook kwijt te zijn, mooi, dan konden zij allemaal op pad.




{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Iaza18975097994600

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 11uf7mu

Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 15:03


.:Vinewhisper || Warrior || 25 Moons || Camp || Single:.

Haar donkergrijs gekleurde ogen zochten naar eventuele ontsnap wegen, echter wist ze er geen enkel te vinden. Een zucht verliet haar lichaam en met moeite hees ze haarzelf overeind om de schaduwen van het kamp te verlaten en naar de andere twee te wandelen. Ze bleef afwezig toekijken hoe de twee een gesprek aan het houden waren, maar nam niet het initiatief om zich er in te mengen. Pas toen Maplefur even naar Magpiefeather was gelopen keek ze de kater genaamd Graystripe aan met een schraal lachje op haar melkwitte gelaat. "W-waar gaan we jagen?" Vroeg ze met een onschuldige ondertoon in haar stem.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 8NQyAYo
My time~:


Laatst aangepast door Graystripe op do 28 feb 2013 - 18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 15:23

~~Breezewhisker~~Male~~Camp~~Single~~Warrior~~1 years~~Weary
~
''Grmblrmbg'' Murmelde Breezewhisker nog half slapend. Er klonken buiten stemmen. Veel stemmen. Er was vast iets gebeurd wat belangrijk was. En dat vond de magere kater vreselijk. Als er iemand altijd te laat kwam, en zo nerveus kon zijn, was het Breezewhisker. Met een ruk draaide hij zich naar de uitgang van de den waarin hij lag, en stond snel op. Hij stak paniekerig zijn kop naarbuiten, en riep panisch: ''Jagen? Ik..ik wil mee! Wie gaan er jagen?'' Hij had een beetje van het gesprek opgevangen, en wilde graag meedoen aan de clan activiteiten.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:



Laatst aangepast door Desertpaw op vr 1 maa 2013 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
116

CAT'S PROFILE
Age: x 10 Moons old
Gender:
Rank:
Acornpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 19:47


| Graystripe | 20 Moons | Camp |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2ilda4h

Terwijl Maplefur weg was, stelde Vinewhisper hem een vraag, waarop hij knikte en antwoord gaf. "Ik denk dat we richting het water gaan, ik denk dat we daar het meeste kunnen vinden." De kater lachte.




{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Acornpawsignature
| Stormfur | Splashwater | Acornpaw | Tailstorm |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 23:07

Spotpaw ~ med.cat.app ~ 6 moons ~ worried.

Spotpaw werd laat wakker, iedereen was al wakker. Ze was bang want ze was een medicine cat apprentice, ze moest alles nog leren. Ze wist nog niet veel van kruiden; spinrag moest op bloedwonden, papaverzaad is tegen de pijn, je mag nooit doodsbessen eten, en nog een paar kruiden wist ze. Er was nog geen echte med cat, daarom was ze bang als een kat nu gewond raakte, moest ze helemaal alleen hem beter maken. De clan had nog een kat nodig, een kat die alles van kruiden wist. Ze liep het medicine cat hol uit en keek om zich heen. Ze was erg laat wakker. Wat als er een kat gewond was?


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 9:14

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Dw2sz
)(Male)(Camp)(Crush: Maplefur)(38 moons)(

Magpiefeather werd warm van binnen toen hij zag dat Maplefur, zijn grote liefde, op hem afkwam. "Excuseer me" miauwde de poes met aan lachje terwijl ze heupwiegend naar de zwartwitte kater toeliep. "Eh... Wat is er?" Hij voelde zijn hoofd nogal heet worden. "Graystripe, Vinewhisper en ik gaan jagen, wil je mee, Feather?" mauwde de bruin met zwarte poes. Magpiefeather keek recht in Maplefurs gele ogen, ze leken op twee volle manen, vond hij. "T-tt-tt-tuurlijk." stotterde hij. "Natuurlijk wil ik mee jagen." Al is het maar omdat jij erbij bent. Voegde hij er in zijn gedachten aan toe. Magpie stond op en liep naar Vinewhisper en Graystripe toe om daar te wachten of er nog meer katten meewilden.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 13:00

Cinderstripe || Male || Camp || 24 moons

De donkergrijze kater liep naar het groepje katten toe. "Is het een probleem als ik ook mee ga?" zei hij met doordringende, vuurkleurige ogen. Hij ging rustig zitten en daagde met zijn blik de katten voor hem uit om nee te zeggen.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 32znv9f
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 13:07

~~Breezewhisker~~Male~~Camp~~Single~~Warrior~~1 year~~Weary
~
Hij hield zijn mond, en keek verlegen weg. Toch maar niet. De andere katten zouden toch wel gaan zonder hem. Misschien kon hij wel de medicine-appretice, Spotpaw, blij maken om met taakjes mee te helpen. Vlug sprong hij uit de warrior den, en trippelde schuw langs de andere katten. Hij stopte voor de medicine den. ''Ehm..Spotpaw..kan ik je misschien helpen met iets..'' Murmelde hij stilletjes. Hij hoopte niet dat de appretice boos werd, omdat ze net wakker was.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 22:27

''Ehm...spotpaw, kan ik je misschien helpen met iets?'' een stem onderbrak haar gedachten. Breezewiskers stond bij haar. ''O hallo Breezewiskers.'' miauwde spotpaw vriendelijk. ''Tuurlijk kun je me helpen, als je wilt dan. Als je druk bent maakt niks uit ik kan het ook wel alleen proberen.'' De warrior was een beetje bang dat ze boos zou zijn, maar spotpaw is word niet boos als je niet boos tegen haar doet. ''Maar als je me wilt helpen ik zoek nog wat extra spinrag en papaverzaden.'' miauwde ze. ''Spinrag is meestal tussen planten te vinden. Als jij spinrag gaat zoeken ga ik opzoek naar papaverzaden, ik bedoel als je wilt dan.'' miauwde ze toen, en wachtte even op het antwoord terwijl ze ging zitten en haar staart rond haar poten gekruld.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stunspore
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 21 Moons
Gender:
Rank:
Stunspore
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 11:06


.:Vinewhisper || Warrior || 25 Moons || Camp || Single:.

Lichte woede borrelde voor de eerste keer in haar op. Ze wilde niet met zó veel katten gaan jagen! Met z'n drieën ging nog, maar met z'n vijven? Nooit! Dan zou ze zich op de een of de andere manier voor schut zetten, en dan zouden ze haar er voor altijd mee plagen. Een zachte zucht verliet haar bek toen ze een plan bedacht. "Ik denk... dat ik nog wat te doen heb, sorry." Miauwde ze zo zacht dat het bijna onverstaanbaar was en glipte weg van het groepje katten.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Stunspore2
Now baby, listen, baby, don't ya treat me this-a way, cause I'll be back on my feet some day
Don't care if you do 'cause it's understood you ain't got no money you just ain't no good
Well, I guess if you say so, I'd have to pack my things and go. That's right
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 8:54

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 33af96v
Maplefur -- Warrior -- Camp
Stotterend antwoordde Magpiefeather dat hij mee wilde. Maplefur glimlachte in zichzelf. Ze wist precies wat de arme kater nu dacht. Ze draaide zich om en liep weer naar Graystripe en Vinewhisper toe, zonder te kijken of Feather haar volgde. Ze zag dat Cinderstripe er ook bijgekomen was. "Is het een probleem als ik ook mee ga?" vroeg hij, met iets uitdagends in zijn stem. Vinewhisper zei zacht iets en liep weg. Maple besteedde er geen aandacht aan. 'Wat mij betreft mag je mee,' zei ze met een glimlachje.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 15:27

{Time for le announcement:')}

Pandastar || Male || Clan Leader || Camp
Zwijgend sprong Pandastar op de grote richel die uit één van de kampmuren stak. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de richel verzamelen voor een clan meeting"


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 PS18GM0{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 W0qAlxR{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 EjrsROF{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 FWu1gsf{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkfrost
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Annemeike
30

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Hawkfrost
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 15:31

Ashpaw||Apprentice||Camp||Male||Talking to Lionpaw

Het katertje keek heen en weer, en merkte dat hij op de achtergrond begon te raken. Hij dommelde een beetje in, maar werd gewekt door een stem. Pandastar! Wat was er? Hij sprong naar een plekje en keek nieuwschierig naar de zwart witte kater


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2r79dmc
Credits to Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarletwing
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
Your Nightmare
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Scarletwing
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 15:57

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 357ob4o
Moontear geeuwde eventjes en keek om toen ze de stem van Pandastar hoorde. Ze draaide zich om en stond op. Ze schudde haar vacht uit en liep in de richting van haar leader, nieuwsgierig naar wat er ging komen.


*No pic*
Wolfpaw kwam net het kamp binnen gelopen. Hij nieste eventjes en legde zijn prooi op de prooistapel erbij. Hij was vroeg erop uit gegaan vandaag en had een aantal prooien te pakken gekregen. Net toen hij terug wilde gaan om de rest te gaan halen, hoorde hij Pandastar. Wolfpaw besloot later zijn prooien te gaan halen en liep in de richting van de andere katten.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 T2O73jq
HELL IS WHERE THE ANGELS DIE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 17:42


.:Vinewhisper || Warrior || 25 Moons || Camp || Single:.

Ze begon zachtjes te sidderen toen ze doorkreeg dat het Maplefur niets uitmaakte. Maar goed, ze zou er nou ook weer niet de hele dag mee inzitten, tenminste dat hoopte ze toch. Elke keer dat ze tegen zichzelf zei dat ze iets niet zou doen, deed ze dat toch. Haarzelf altijd dwarsbonen, dat deed ze inderdaad. Het was de stem van hun Clanleader die haar deed opkijken, en haar weer terug tot de realiteit bracht. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de richel verzamelen voor een clan meeting" Luidde de kater, en zonder een seconde nog stil te blijven staan liep Vinewhisper gehoorzaam naar de richel toe.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovekit
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 18:38


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2me2vdt
Cinderstripe
Everybody with your fists raised high
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
--------------------- Male-Camp-24 moons
Langzaam draaide Cinderstripe zich om toen hij de kreet van zijn leider hoorde. Ietwat schamper keek hij hem aan, maar al snel herstelde hij zich en ging hij rustig zitten met een geïnteresseerde blik in zijn ogen. Wat zou zijn oh zo geweldige leader gaan doen? De Clan was een mooi doelwit voor zo'n beetje alles nu ze zo'n beetje niks hadden, dus als hij leider was geweest had hij daar nu wel wat aangedaan. Maarja, dat was hij natuurlijk niet. Een ontevreden geluidje ontsnapte uit zijn keel, zacht genoeg om te horen dat het van hem afkomstig was, maar misschien dat als er iemand heel dicht bij zat ze het konden horen. Hij keek het kamp rond, op zoek naar zijn kinderen. Waar in StarClans naam waren die vachtbollen? Al snel spotte hij Ashpaw en zag tot zijn tevredenheid dat hij aan het luisteren was naar Pandastar. Dat zou waarschijnlijk een goede Warrior worden.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Dovekits1
(:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 19:09


Dawnpaw | 6 Moons | Camp
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2gw868n
Haar blik bleef op Sunpaw gericht tot ze Pandastar hoorde. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de richel verzamelen voor een clan meeting" Ze keek verbaasd op en wierp een blik over haar schouder. Daarna liet ze haar blik weer naar Sunpaw gaan en wenkte ze hem om mee te gaan.


| Graystripe | 20 Moons | Camp |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2ilda4h

Hij moest zijn teleurstelling onderdrukken en knikte. Vlak nadat Vinewhisper was weg geschoten, kwamen de volgende woorden uit Pandastar's mond. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de richel verzamelen voor een clan meeting" Graystripe keek op en liep naar de plek voor de rots.


| Grapepaw | 6,5 Moons | Camp |
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 2zix3z4
Pandastar had de Clan bijeen geroepen. Grapepaw keek op en keek even naar Rosepaw. "Ga je mee?" Vroeg hij, terwijl hij wenkte naar de plaats waar de katten zich aan het verzamelen waren.



{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 9ri0pz
A big cat in a small coat
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 3 BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Lakeclan || RPG topic}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: