{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Lakeclan || RPG topic}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Petalcloud
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 18:06

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 33af96v
Maplefur -- Warrior -- Camp
Hm, ze zouden nog niet meteen kunnen vertrekken. Pandastar had iets te zeggen. Maplefur richtte haar blik ietwat verveeld op de richel.


----------------------------------------------------


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 6hulg4
Heropaw -- Apprentice -- Camp
Heropaw zuchtte. Konden ze nét vertrekken, kwam er weer iets tussen. Hij zei er echter niks van, want hij was best benieuwd wat Pandastar te zeggen had. Daarom liep hij terug en ging bij de rest van de clan vaar de richel zitten.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runner
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Runner
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:50

~~Breezewhisker~~Male~~Camp~~Single~~Warrior~~1 year~~Happy
~
''Tuurlijk kun je me helpen, als je wilt dan. Als je druk bent maakt niks uit ik kan het ook wel alleen proberen.'' De snoet van Breezewhisker klaarde wat op. ''Maar als je me wilt helpen ik zoek nog wat extra spinrag en papaverzaden.'' De wit/licht oranje kat knikte enthousiast.
''Spinrag is meestal tussen planten te vinden. Als jij spinrag gaat zoeken ga ik opzoek naar papaverzaden, ik bedoel als je wilt dan.'' Spotpaw krulde haar staart om haar poten, en Breezewhisker toverde een kleine, aardige glimlach tevoorschijn. ''Ga ik regelen! Tot zo!'' Nogal blij draaide hij zich om, en ging op een drafje naar de kamp uitgang.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Runneru


Anne als pony!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 23:03

Nggg, why won't this die?x'D (Ergens vind ik het wel awesome). Telkens als ik mentaal geaccepteerd heb dat dit dood is, leeft het weer x'D

Pandastar || Male || Clan Leader || Camp
Met een rustige blik keek Pandastar over het kamp heen. "Het zijn zware tijden geweest voor de Lakeclan, daarom wil ik graag de nieuwe tijd inluiden met een ceremonie." Miauwde hij kalm. "Cinderstripe, je bent een dapper en loyaal krijger. Ik zou je willen vragen de positie van Deputy van Lakeclan op je te nemen." Miauwde de kater, met een warme blik in zijn ogen. "Verder zou ik willen vragen aan Magpiefeather, vanwege zijn uitstekende kennis, of hij met Starclan samen wil dromen, zodat ze zijn poten op het pad der medicijnkatten kunnen sturen. Rosepaw, ik denk dat het een mooie taak voor je zal zijn, mede dankzij je interesse in kruiden, dat je Magpiefeather's apprentice wordt." Nu dat geweest was, kon hij de rest van de apprentices een mentor geven. "Omdat ik Cinderstar niet ben, wil ik graag iets anders doen dan normaal met de mentoren en apprentices. Ik ga jullie in groepjes zetten, zodat als één mentor niet beschikbaar is, er altijd nog andere katten zijn. Wisselen van groep mag altijd. Burningmoon en Fallrose, jullie zullen de training van Ashpaw, Bloompaw en Dawnpaw op jullie nemen. Lynxgrowl en Maplefur, jullie zullen Grapepaw, Lionpaw en Moonpaw trainen. Mushroomstorm, Vinewhisper en Moontear, aan jullie zal het zijn om Heropaw, Passionpaw en Owlpaw te trainen. Sunpaw en Wolfpaw, jullie zullen getrained worden door Littlesong en Raindrop. Warriors die geen apprenticegroep hebben om te trainen, voel je gerust welkom om bij te springen om te helpen."

Bam, zo probeer ik inactieve mentor en apprentice paren tegen te gaan.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 JtCOU2C
Fun stuff:


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 9:03

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 33af96v
Maplefur -- Warrior -- Camp
Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht toen Pandastar mededeelde dat Magpiefeather Medicine Cat zou worden. Arme kater. Ze wist natuurlijk dat hij haar wel zag zitten en nu mocht het niet meer. Ergens vond ze het ook wel zonde. Hij was een leuk speeltje...
Oh fijn, ze mocht kleine, irritante apprentices gaan trainen, samen met Lynxgrowl. Vooral in Moonpaw had ze echt geen zin. Grapepaw en Lionpaw konden nog grappig worden.
Ze liep naar de apprentices toe. "Grapepaw, Lionpaw... Moonpaw," begon ze. Ze keek Grape en Lion even aan met haar gouden ogen, maar op Moonpaw wierp ze alleen een korte blik. "Morgen begint de training." Ze keek Lynxgrowl even aan. Van haar mocht hij protesteren, maar ze ging er niet om vragen. Maple was graag de persoon die de dingen besliste.


----------------------------------------------------


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 6hulg4
Heropaw -- Apprentice -- Camp
Dit oponthoud was het echter meer dan waard. Hij keeg een mentor! Twee mentoren zelfs, al moest hij die wel delen met Passionpaw en Owlpaw. Dus eigenlijk had hij maar 2/3 mentor. Ach wat, wat maakte het uit. Hij zou eindelijk gaan trainen. Stuiterend van enthousiasme ging hij naar zijn mentoren toe. "Wanneer beginnen we?" vroeg hij vrolijk. "Vandaag? Nu?"


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 9:24


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 2me2vdt
Cinderstripe
Everybody with your fists raised high
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
--------------------- Male-Camp-24 moons
Zijn oren spitsten zich toen hij zijn naam hoorde en hij kreeg een warm gevoel door de reden waarom zijn naam genoemd was. Hij wachtte rustig de ceremonie af. Elke keer dat de naam van een van zijn kinderen genoemd werd, werd zijn blik trotser. Cinderstripe stond op en ging naast Pandastar staan. Even liet hij zijn blik over de Clan glijden. "Leden van LakeClan," begon hij, "ik ga mijn uiterste best doen Pandastar zo goed mogelijk te helpen en daarnaast ook jullie te helpen. LakeClan is een sterke Clan, maar dat betekent niet dat we niks hoeven te doen. Leafbare zal weer komen en we zullen honger hebben, maar we zullen het overleven." Hij boog even zijn hoofd naar de Clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snorekit
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Lilith.
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: nog niet geboren
Gender:
Rank:
Snorekit
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 13:17

Mushroomstorm~15 moons~Poes~Warrior~The Camp

"Cinderstripe, je bent een dapper en loyaal krijger. Ik zou je willen vragen de positie van Deputy van Lakeclan op je te nemen." Miauwde de leider, met een warme blik in zijn ogen. Mushroomstorm keek even opzij naar Cinderstripe, die had het dubbel en dik verdiend. "Verder zou ik willen vragen aan Magpiefeather, vanwege zijn uitstekende kennis, of hij met Starclan samen wil dromen, zodat ze zijn poten op het pad der medicijnkatten kunnen sturen. Rosepaw, ik denk dat het een mooie taak voor je zal zijn, mede dankzij je interesse in kruiden, dat je Magpiefeather's apprentice wordt. Omdat ik Cinderstar niet ben, wil ik graag iets anders doen dan normaal met de mentoren en apprentices. Ik ga jullie in groepjes zetten, zodat als één mentor niet beschikbaar is, er altijd nog andere katten zijn. Wisselen van groep mag altijd. Burningmoon en Fallrose, jullie zullen de training van Ashpaw, Bloompaw en Dawnpaw op jullie nemen. Lynxgrowl en Maplefur, jullie zullen Grapepaw, Lionpaw en Moonpaw trainen. Mushroomstorm, Vinewhisper en Moontear, aan jullie zal het zijn om Heropaw, Passionpaw en Owlpaw te trainen. Sunpaw en Wolfpaw, jullie zullen getrained worden door Littlesong en Raindrop. Warriors die geen apprenticegroep hebben om te trainen, voel je gerust welkom om bij te springen om te helpen." Mushroomstorm liet de namen door zich heen spoelen. Heropaw, Passionpaw en Owlpaw. Steeds weer. Ze vond Heropaw en Passionpaw wel iets hebben. Met een glimlach luisterde ze naar Heropaw die heel enthouisiast miauwde: "Wanneer beginnen we? Vandaag? Nu?" "Ik denk best morgen Heropaw.", miauwde Mushroomstorm even vrolijk als de Apprentice. Ze zweeg toen de nieuwe Deputy begon te spreken. Leden van LakeClan," begon hij, "ik ga mijn uiterste best doen Pandastar zo goed mogelijk te helpen en daarnaast ook jullie te helpen. LakeClan is een sterke Clan, maar dat betekent niet dat we niks hoeven te doen. Leafbare zal weer komen en we zullen honger hebben, maar we zullen het overleven." Cinderstripe had helemaal gelijk. Mushroomstorm genoot nog met volle teugen van haar nieuwe idee om mentor te zijn.

Olwpaw~7 moons~Kater~Apprentice~The Camp


Olwpaw draaide zich met een ruk om als Pandastar begon te spreken. "Cinderstripe, je bent een dapper en loyaal krijger. Ik zou je willen vragen de positie van Deputy van Lakeclan op je te nemen." Miauwde de leider, met een warme blik in zijn ogen. Olpaw keek even opzij naar Cinderstripe, hij gromde bij zichzelf: 'Proficiat' en keek weer naar de leader. "Verder zou ik willen vragen aan Magpiefeather, vanwege zijn uitstekende kennis, of hij met Starclan samen wil dromen, zodat ze zijn poten op het pad der medicijnkatten kunnen sturen. Rosepaw, ik denk dat het een mooie taak voor je zal zijn, mede dankzij je interesse in kruiden, dat je Magpiefeather's apprentice wordt. Omdat ik Cinderstar niet ben, wil ik graag iets anders doen dan normaal met de mentoren en apprentices. Ik ga jullie in groepjes zetten, zodat als één mentor niet beschikbaar is, er altijd nog andere katten zijn. Wisselen van groep mag altijd. Burningmoon en Fallrose, jullie zullen de training van Ashpaw, Bloompaw en Dawnpaw op jullie nemen. Lynxgrowl en Maplefur, jullie zullen Grapepaw, Lionpaw en Moonpaw trainen. Mushroomstorm, Vinewhisper en Moontear, aan jullie zal het zijn om Heropaw, Passionpaw en Owlpaw te trainen. Sunpaw en Wolfpaw, jullie zullen getrained worden door Littlesong en Raindrop. Warriors die geen apprenticegroep hebben om te trainen, voel je gerust welkom om bij te springen om te helpen." Olwpaw werd helemaal opgewonden. Hij had een mentor. Of eigenlijk 3 Mentors. Mushroomstorm, Vinewhisper en Moontear. Vinewihisper leek wel iets hebben. Dol enthouisiast luisterde hij naar Heropaw. "Ja, wanneer?!", vroeg hij enthousiast. "Ik denk best morgen Heropaw." zei Mushroomstorm al even vrolijk. Olwpaw luisterde amper naar de nieuwe Deputy. "Ik ga zo goed trainen dat ik later ook Deputy word.", miauwde hij vastberaden.

Waterkit~1 hour~Kater~Kit~The Nusery
Waterkit zag alles door een waasje. De onbekende moeder was gestorven vlak na zijn geboorte. Hij piepte omdat hij honger had. Zijn schrille stem krijste boven de rust van de Nusery uit. Hij had echt honger!


Woolly, friendly, fluffy, funny, ...
We are one!
Snorekit

--------------------------------------------------------------
Mijn katten (actief/onactief):
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblestripe
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Mooniewoenie
16

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Bramblestripe
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 13:11

Bloompaw @ Apprentice @ Camp

Bloompaw keek nieuwsgierig naar haar leider. Toen ze haar naam hoorde keek ze nieuwsgierig op. Haar appelgroene ogen zochten naar Burningmoon en Fallrose.


__________________________________________
Bramblestripe ziet je en ze komt naar je toe.
Daarna zegt ze wijselijk: "I am not a kitten to play with.
I killed you if I want. But I do not. * grin * what I to do is love and pain.
Love is in my heart not in my head."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snorekit
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Lilith.
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: nog niet geboren
Gender:
Rank:
Snorekit
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 19:30

Mushroomstorm~15 moons~Poes~Warrior~The Camp

/

Olwpaw~7 moons~Kater~Apprentice~The Camp

Olwpaw keek nieuwsgierig naar Rosepaw, hij had een zwak voor de apprentrice en zag met bewondering toe hoe ze medicijncat apprentice werd. Hij stapte vastberaden op haar af. Met zijn poot porde hij in haar buik. "Proficiat Rosepaw!", miauwde hij vrolijk.

Waterkit~1 day~Kater~Kit~The Nusery

Zijn magere lijfje rillde van de kou. Hij had het roepen om eten gestaakt en was in het warmste en donkerste plekje gekropen. Waterkit zuchtte trillerig. Hij voelde zich alles behalve goed. Met een klein piepje ging hij maar slapen.


Woolly, friendly, fluffy, funny, ...
We are one!
Snorekit

--------------------------------------------------------------
Mijn katten (actief/onactief):
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit.
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Age: σηє мσση
Gender:
Rank:
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 17:59

❀ rosepaw. camp. hyper. ❀
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Y189c
Rosepaw hoorde de leider in de verte zijn stem verheffen. Een clanmeeting! Zo snel ze kon holde ze richting kamp, waar ze een slide maakte en uitkwam tussen de andere katten. Een zucht van verlichting verliet haar mond, ondanks dat Pandastar al was begonnen met zijn toespraak. "Cinderstripe, je bent een dapper en loyaal krijger. Ik zou je willen vragen de positie van Deputy van Lakeclan op je te nemen." Miauwde de leider, met een warme blik in zijn ogen. Olpaw keek even opzij naar Cinderstripe, hij gromde bij zichzelf: 'Proficiat' en keek weer naar de leader. "Verder zou ik willen vragen aan Magpiefeather, vanwege zijn uitstekende kennis, of hij met Starclan samen wil dromen, zodat ze zijn poten op het pad der medicijnkatten kunnen sturen. Rosepaw, ik denk dat het een mooie taak voor je zal zijn, mede dankzij je interesse in kruiden, dat je Magpiefeather's apprentice wordt. Omdat ik Cinderstar niet ben, wil ik graag iets anders doen dan normaal met de mentoren en apprentices. Ik ga jullie in groepjes zetten, zodat als één mentor niet beschikbaar is, er altijd nog andere katten zijn. Wisselen van groep mag altijd. Burningmoon en Fallrose, jullie zullen de training van Ashpaw, Bloompaw en Dawnpaw op jullie nemen. Lynxgrowl en Maplefur, jullie zullen Grapepaw, Lionpaw en Moonpaw trainen. Mushroomstorm, Vinewhisper en Moontear, aan jullie zal het zijn om Heropaw, Passionpaw en Owlpaw te trainen. Sunpaw en Wolfpaw, jullie zullen getrained worden door Littlesong en Raindrop. Warriors die geen apprenticegroep hebben om te trainen, voel je gerust welkom om bij te springen om te helpen." Het kleine zwarte poesje kromp ineen. Ze was blij voor iedereen, maar was ze hier wel klaar voor? Vreugde vervulde haar angst en deden haar mondhoeken omhoog krullen, haar droom, die eindelijk vervuld was!


Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snorekit
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Lilith.
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: nog niet geboren
Gender:
Rank:
Snorekit
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 22:15

Mushroomstorm~15 moons~Poes~Warrior~The Camp

/

Olwpaw~7 moons~Kater~Apprentice~The Camp

/

Waterkit~3 days~Kater~Kit~The Nusery

Waterkit stapte met pijnlijke poten door de Nusery. Zijn adem schuurde in zijn longen. Hij kreeg weer een zoveelste hoestbui. Nieuwsgierig snuffelde hij naar warmte en iets op te eten. Hij piepte eventjes maar wist dat het toch niet ging helpen. Je zag nu duidelijk de ribben uitsteken onder de doffe vacht. Waterkit rilde en kreeg weer een hoestbui.


Woolly, friendly, fluffy, funny, ...
We are one!
Snorekit

--------------------------------------------------------------
Mijn katten (actief/onactief):
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimema 15 apr 2013 - 20:42

Petalcloud schreef:
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 33af96v
Maplefur -- Warrior -- Camp
Maplefur wachtte nog op antwoord, toen ze gepiep hoorde vanuit de nursery. Ze deed alsof ze het niet gehoord had. Er zou toch wel gauw genoeg een andere kat op af gaan, dus zij ging geen moeite doen.


----------------------------------------------------


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 6hulg4
Heropaw -- Apprentice -- Camp
"Ik denk best morgen Heropaw," zei Mushroomstorm. Heropaw hield nog net een teleurgestelde zucht in. Waar was zijn respect gebleven? In plaats van te zuchten knikte hij kort. "Ik ga zo goed trainen dat ik later ook Deputy word," klonk de stem van Owlpaw naast hem. Heropaw glimlachte.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brainpaw
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
STIJN
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Brainpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 8:35

~ Ratfur~ ~Elder~ ~Camp ~

met een rustige en moeie blik keek Ratfur vooruit. de zon scheen zwakjes op zijn doffe grijze vacht. met kreunende botten stond hij op en sjokte hij richting een water plas. moperend over de zwakke regen die de laatste dagen waren gevallen likte hij een beetje van het water op. Ratfur likte zijn snorharen schoon en ging voorzichtig zitten. met een ergerende blik keek hij naar de nursery een klein kitten zat er te schreeuwen. Ratfur vond kittens hartstikke leuk maar dat oeverloze gejank van ze daar kon hij echt niet tegen. met stroeve stappen liep Ratfur terug naar de elders den. op het moment dat hij even om zich heen keek stoote er een renende kat tegen zijn flank aan. met volle vaart viel Ratfur op de grond "kijk uit je doppen" schreeuwde hij door het kamp. pijnlijk keek hij naar zijn oude ribben 'fijn daar ga ik nog wel last van houden' nu pas keek Ratfur op om te zien wie zijn boeman was.


{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 2hx9d9f
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblestripe
Member
{Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 DPKsfdL
Mooniewoenie
16

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Bramblestripe
BerichtOnderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic}   {Lakeclan || RPG topic} - Pagina 4 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 20:15

Bloompaw @ Apprentice @ Camp

Bloompaw zag haar nieuwe mentor zitten dicht bij de Den van de elders. Met een rustig drafje liep ze naar Burningmoon. Ze versnelde haar pas en zag pas te laat dat Ratfur in de weg liep. Met al haar kracht probeerde Bloompaw te remmen maar het lukte niet. Er ging een schok door haar heen toen ze tegen Ratfur aanbotste "kijk uit je doppen", riep die woedend. Bloompaw legde haar oren naar achteren. Toen de Elder haar aankeek zei ze verontschuldigend: "Sorry. Heb ik je pijn gedaan?"


__________________________________________
Bramblestripe ziet je en ze komt naar je toe.
Daarna zegt ze wijselijk: "I am not a kitten to play with.
I killed you if I want. But I do not. * grin * what I to do is love and pain.
Love is in my heart not in my head."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Lakeclan || RPG topic}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: