Good luck to see you. & Darkblood



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Good luck to see you. & Darkblood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 10:54

Het was kort geleden dat de BloodClan ceremonie was. Darkened had van Icy n Saxon geen young one gekregen om te trainen, en daarmee was hij zeer blij. Hij haatte het werk, en daarintegen vertrouwde hij zijn eigen young one niet eens. Ze wist dingen die young one's wisten als bijna warrior werden, de eerste trainings dag al. Sindsdien keek Darkened goed uit met haar, en lette goed op haar. Misschien werd ze wel getraind door een ander, iets wat veel voorkomt. Eigenlijk is de kater nogsteeds haar mentor, maar ze is druk bezig met andere dingen, dingen die niet te maken hadden met trainen. Als zij niet zou komen opdagen zou de gestreepte kater ook niets laten zien van zichzelf. Hij wilde een krachtige young one, geen slappeling die omgaat met clankatten. Die 'beesten' haatte Darkened echt heel erg. Pasgeleden kwam hij op de fourtree nog een SkyClanner tegen. Toch bleef hij aardig koel, maar hij zag hoe nerveus de kat was. De BloodClan kater kwam niet eens in zijn buurt, ze praatte rustig, maar hij hoorde en rook angst bij de kat. Algauw interesseerde de kater Darkened niet meer en ging hij weg. Zo gaat het altijd als hij een clankat tegenkwam. Vaak zijn ze ook bij de Twolegplace, maar dat blijven toch wel de wat krachtigere katers, en heel soms een poes. Vandaag wilde Darkened even helemaal niets meer doen. Lekker uitrusten en een beetje eten. Hij praat toch niet veel met de BloodClanners, veel zijn wel heel erg bloeddorstig, die zijn niet helemaal honderd in hun kop. Maar zolang Icy de katten blijft accepteren, zal Darkened zich er niet mee bemoeien, maar gewoon door blijven gaan met het afslachten van gekken. De kater had al een muisje op, een kleine, maar die dag had hij toch weinig honger. Ineens rook hij een bekende geur, de geur van een poes. "Hoi Darkblood," miauwde hij, rustig. Hij mocht haar nog wel, maar veel katten in de BloodClan dachten dat ze een relatie hadden, en dat was dus niet zo. Hij wist natuurlijk niet hoe ze over hem dacht, maar hij wist wel dat ze verliefd was op een RiverClanner, iets wat hij maar half kon begrijpen aangezien ze een BloodClanner was, maar ook een vroegere RiverClanner. Hij schudde zijn hoofd, en miauwde nog eens haar naam.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 14:43

|| Mood:: Very sleepy||Company: Darkened||

Darkblood slenterde met hangende staart het kamp binnen. Ze was tot diep in de nacht bij Windgust gebleven, en had de tot de ochted geduurt tot ze eindelijk thuis was. Toen ze bij haar nest was, liet ze zich op haar zij vallen, en viel ze binnen een paar seconden in slaap. Opeens hoorde ze een stem. "Hoi Darkblood," Ze schrok op, en gaf snel een lik over haar vacht. Ze zat vol klitten, en vieze moddervlekken. ´Hoi Darkened...´ Miauwde ze slaperig. ´Hoe gaat het?´ Ze gaapte even, en schudde haar vacht heen en weer, zodat er wat modder op de grond viel. Ze was verliefd op Darkened, Maar was hij ook op haar? Ze gaf de kater en kopje, en moest moeite doen, om niet door haar poten te zakken, en gewoon te gaan slapen.



Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 10:57

De poes die de gestreepte kater tegenkwam schrok van zijn aanwezigheid en verzorgde haar onverzorgde vacht nog even. ´Hoi Darkened...´ Miauwde de poes slaperig. ´Hoe gaat het?´ vroeg ze. "Met mij gaat het prima." bromde hij, en hij keek scherp voor zich uit. Hij wist niet wat er aan de hand was, maar goed voelde hij zich niet. Hij iwst dat Darkblood weg was vannacht. Maar hij wilde haar niet gaan ondervragen. De poes gaf hem een kopje, maar hij zag hoe uitgeput ze was. "Ga dan toch slapen als je zo moe bent," miauwde hij en hij keek haar aan. Hij wist dat ze vannacht weg was, maar dat waren zijn zaken toch niet. Hij had wel meer aan zijn hoofd, misschien was ze wel bij die ene RiverClan kater geweest. Als ze dat graag wilde moest ze dat doen, en hij begreep wel een beetje dat ze zich rot voelde. Hij ging zitten en begon zijn dunne pels te likken. Met een schuine blik keek hij naar de poes. "Gaat het wel," murmelde hij en hij stopte even met wassen.

Inspiloos.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 16:58


"Met mij gaat het prima." Bromde Darkened. Darkblood lachte. 'Goed' De kater keek scherp voor zich uit. "Ga dan toch slapen als je zo moe bent," Darkblood keek hem abrupt aan. 'Ik heb geen tijd voor slaap nu.' Ze keek naar de grond, en wreef met haar poot een steen weg. "Gaat het wel," Miauwde Darkened. De zwarte poes knikte dankbaar. 'Jahoor. Alleen een beetje moe, maar dat gaat wel over' Ze gaf hem een lik over het oor, en sloeg daarna haar staart om zich heen, om daarna even lekker in de zon te gaan zitten.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:06

"Ga dan toch slapen als je zo moe bent," miauwde de kater toen hij zag hoe moe de poes was. 'Ik heb geen tijd voor slaap nu.' miauwde de poes en ze choof met hr pootje een steen weg. Hij wist dat ze gewoon moest slapen, maar hij ging zich er maar niet mee bemoeien. "Oke." miauwde hij kortaf en hij keek even nergens naar. "Gaat het wel, vroeg hij toen toch maar, maar de poes bleef ja zeggen. De poes gaf hem een lik ver zijn oor en ging in de zon liggen. De kater volgde haar en liep naar haar toe. Misschien had hij toch gevoelens voor de poes, maar zij waarschijnlijk niet voor hem, en zolang hij niet wist ofdat ze hem alleen als vriend beschouwde zal hij haar over dat onderwerp met rust laten. "Zullen we een stukje gaan wandelen en een rustig plekje opzoeken?" besloot hij te vragen.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 19:02

. "Gaat het wel, Vroeg Darkened nogmaals. 'Ja hoor' Zei ze nogmaals. "Zullen we een stukje gaan wandelen en een rustig plekje opzoeken?" Darkblood glimlachte naar hem, en knikte. 'Is goed' Ze sprong alvast de bosjes in. Daarna ging Darkblood naast Darkened lopen, En keek ze hem met een veelbetekende blik aan. 'Welke plek had je in gedachte?' Miauwde ze spinnend.

-NUL INSPI-


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 19:43

"Zullen we een stukje gaan wandelen en een rustig plekje opzoeken?" had de kater gevraagd, en de poes glimlachte. 'Is goed' miauwde ze knikkend en de kater stond op, en strekte zich even. Zijn glimmende nagels schoten uit zijn poten en hij stond weer op. De poes sprong vast de bosjes in en hij volgde haar. 'Welke plek had je in gedachte?' vroeg de poes, en hij keek haar aan. "Misschien bij een rivier, gezellig." miauwde hij grijnzend en hij stond op. "Vindt je dat leuk?" vroeg hij en hij keek de poes aan, terwijl hij haar een lik over haar kop gaf. Vroeger kon ze uitvallen als hij dat deed, nu niet meer. Alsof ze hem vertrouwd.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 19:53

"Misschien bij een rivier, gezellig." Miauwde Darkened grijnzend. Darkblood lachte even nep. 'Hahaa...' Ze gaf hem en ontdeugende por. "Vindt je dat leuk?" Darkblood rolde met haar ogen. 'Nou, eigenlijk wel. Dan kan ik je in het water duwen' Ze lachte, en gaf de kater een kopje. Ze rook even in de lucht, en was opgelucht omdat ze geen katten van de clans rook. Daar was de rivier al. 'En misschien kan ik je leren zwemmen' Zei ze grinnikend.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 20:21

De poes lachte nep en gaf de kater een por in zijn zij. "Wat heb ik misdaan, ik dacht echt nergens aan." miauwde hij lachend. "Nou, misschien val ik je stiekem aan." fluisterde hij hard genoeg dat ze het hoorde, maar het was wel speels. 'Nou, eigenlijk wel. Dan kan ik je in het water duwen' miauwde de poes speels en ze gaf hem een kopje. "Bluf." zei hij lachend. 'En misschien kan ik je leren zwemmen' de kater duwde haar weg en keek haar aqn. "Kan je zwemmen?" vroeg hij en hij rende richting de rivier.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 22:04

"Wat heb ik misdaan, ik dacht echt nergens aan." Darkblood keek hem aan, en grinnikte. "Nou, misschien val ik je stiekem aan." Fluisterde Darkened hard. 'Leer dan eerst maar eens wat zachter fluisteren' Miauwde Darkblood knipogend. "Kan je zwemmen?" Miauwde Darkened. De poes knikte. 'Windgust heeft me het geleerd. Best handig om aan de overkant te komen' Grinnikte ze. Darkblood ging naast de rivier liggen, en keek naar Darkened.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 22:27

'Leer dan eerst maar eens wat zachter fluisteren' miauwde de poes en ze gaf een knipoog. "Ja, ja." mompelde hij en hij keek weg. "Kan je zwemmen?" vroeg de kater en de poes knikte. 'Windgust heeft me het geleerd. Best handig om aan de overkant te komen' miauwde de poes grinnikend. Ze ging naast de rivier liggen en keek de kater aan. "Ik haat dat koude water maar." miauwde hij en hij ging naast haar zitten. "Dus..." miauwde hij en er stond een vage, iets betekende blik in zijn ogen.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 10:50

"Ik haat dat koude water maar." Miauwde Darkened. De poes liet haar poot in het water glijden. 'Zo koud is het niet hoor' Spinde ze grinnikend. "Dus..." Zei Darkened toen hij naast haar kwam zitten. 'Duss... Zal ik je er nu in gooien, of straks' Grapte Darkblood. Ze gaf de kater een kopje, en keek naar de overkant. Ze was wel gefocust op clankatten, want en patrouille konden ze nu niet gebruiken. Ze keek naar Darkened en vroeg, 'Lust je vis?' Ze grinnikte, en keek even in het water of er vis was.

-IPAD ;C-


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 11:41

De poes stak haar poot in het water. 'Zo koud is het niet hoor' miauwde de poes. 'Duss... Zal ik je er nu in gooien, of straks' miauwde de poes speels. "Nou, als je wilt dat ik verdrink, kan het nu dus..." miauwde hij en hij voelde de kop van de poes. 'Lust je vis?' vroeg de poes en de kater keek haar verontwaardigd aan. "Tuurlijk lust ik vis!" miauwde hij en hij sprong richting de rivier. "Ik kan ook vis vangen." miauwde hij en hij gaf een improvisatie. Hij liep richting de poes en gaf haar een lik over haar oor.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 18:58

"Nou, als je wilt dat ik verdrink, kan het nu dus..." Darkblood lachte. 'Dan wacht ik wel even.' De poes keek toe hoe Darkened dichter bij liep. 'Kijk maar uit. Het is misschien wel glad' miauwde ze spinnend. "Tuurlijk lust ik vis!" Had de kater gemauwd. "Ik kan ook vis vangen." Zei de kater. Hij liep naar Darkblood toe, en gaf haar een lik. Darkblood spinde, en ging dichter bij het water staan. 'Vis vangen gaat makkelijker als je IN het water bent' Miauwde ze glimlachend. 'Zal ik je leren zwemmen?' Zei ze nu.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 11:25

'Dan wacht ik wel even.' miauwde de poes en de kater liep dichter naar de kant. 'Kijk maar uit. Het is misschien wel glad' spinde ze en de kater keek haar aan. "Je kan ook ergens waar het niet glad is uitglijden en dood gaan." miauwde hij simpel en hij sloeg met zijn poot op het water, waardoor er trillingen op de oppervlakte ontstonden. 'Vis vangen gaat makkelijker als je IN het water bent' miauwde de poes, maar de kter schudde zijn hoofd en keek in het water. 'Zal ik je leren zwemmen?' vroeg de poes weer. "Nou oké," miauwde de kater toen maar en hij sloeg weer op het water.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 20:07

"Je kan ook ergens waar het niet glad is uitglijden en dood gaan." Darkblood lachte. 'Alles kan gebeuren.' Miauwde ze simpel. De zwarte poes keek maar Darkened die met zijn poot in het water sloeg. "Nou oké," Zei de kater. Darkblood knikte, en sprong met een boogje in het water. 'Eerst spring je er in.' Miauwde ze naar de kater. 'Het enige wat je moet proberen, is je kop omhoog houden, en blijven trappelen. Als je moe bent, kun je op dit ondiepe stuk staan.' Ze lachte naar de kater, en wachte tot hij er ook in kwam.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 21:18

De poes sprong in het water. "Eerst spring je er in." de kater zuchtte. "Dat lijkt me erg logisch je zwemt niet op het land." miauwde hij simpel en hij keek haar speels aan. 'Het enige wat je moet proberen, is je kop omhoog houden, en blijven trappelen. Als je moe bent, kun je op dit ondiepe stuk staan.' de kater sprong in het water en trappelde wat, waardoor net zijn neus boven het oppervlakte bleef. Er was wat gerommel maar even later kwam de gecyperde kop van de kater boven het oppervlakte. "Ik weet wat veel leukers." spuugde hij en hij sloeg met zijn poten om boven het oppervlakte te komen.

OOC: Nu?


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimema 8 apr 2013 - 20:04

"Dat lijkt me erg logisch je zwemt niet op het land." Miauwde de kater simpel. Darkblood keek hem grinnikend aan. 'Het kán wel. Maar ik zou het niet proberen.' Grapte ze. Toen Darkened in het water was, kreeg de poes een warm gevoel van binnen. "Ik weet wat veel leukers." ze keek hem lang aan. 'En wat is dat dan?' Miauwde ze speels. Opeens kreeg Darkblood een steek van zenuwen. Ze was veel te benauwd om na te denken. Darkblood dacht aan de vader van Snatcher en Felyn. Oh, wat haatte ze die kater. En daarna was het ook misgegaan met Windgust. Maar Darkened was anders dan hun.... toch?

-Nu wat?? ::sorryxDD::-


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimema 15 apr 2013 - 15:04

De poes keek de kater grinnikend aan. 'Het kán wel. Maar ik zou het niet proberen.' grapte de poes. "Doe eens voor dan?" miauwde ij lachend en hij sprong richting Darkblood. 'En wat is dat dan?' Hij haalde zijn schouders op. "Zonnebaden, chillen ofzo." zei hij vriendelijk en hij gaf Darkblood onderwater een kopje. Ze was bijzonder, ze was mooi, lief. Hij schudde zijn hoofd en keek met zijn amberkleurige ogen in haar ogen. "Darkblood," miauwde hij weifelend en hij klom op de kant. "Hield je nou echt van Windgust en die andere?" vroeg hij en hij keek weg.


Good luck to see you. & Darkblood Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood Icon_minitimema 15 apr 2013 - 16:33

"Doe eens voor dan?" Darkblood begon te grinniken. 'Liever niet, dan word ik wel helemaal modderig.' Darkened begon weer te praten. "Zonnebaden, chillen ofzo." De poes lachte. 'Aha!' Zei ze ondeugend. Darkened gaf haar een kopje onderwater, en de zwarte poes reageerde daar spinnend op door hem een lik over zijn kop te geven. De ambere ogen van de kater keken nu recht in de hare. "Darkblood," Begon hij. "Hield je nou echt van Windgust en die andere?" Darkblood's gezicht vertrok. 'Ik hield eerst wel van Windgust. Ik hield heel veel van hem, want het was de enige kat in mijn leven die me begreep, en die andere kater, de vader van Felyn en Snatcher... Ik haat hem, hopelijk is hij nu heel erg DOOD!' Ze schrok van haar eigen toon. 'Sorry dat laatste kwam er verkeerd uit. Miauwde ze blozend.


Good luck to see you. & Darkblood 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good luck to see you. & Darkblood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: