Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Good luck to see you. & Darkblood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 12:58

'Liever niet, dan word ik wel helemaal modderig.' miauwde de poes lachend. "Hmmm." miauwde de kater uitdagend. 'Aha!' miauwde de poes, en de kater gaf haar een kopje. De poes spinde en gaf hem een kopje. "Hield je nou echt van Windgust en die andere?" de poes keek raar op. 'Ik hield eerst wel van Windgust. Ik hield heel veel van hem, want het was de enige kat in mijn leven die me begreep, en die andere kater, de vader van Felyn en Snatcher... Ik haat hem, hopelijk is hij nu heel erg DOOD!' miauwde de poes. "Sorry," miauwde de kater en hij gaf haar een likje. 'Sorry dat laatste kwam er verkeerd uit.' miauwde ze blozend. De kater nam een hap adem en miauwde wat erg onverwachts. "Darkblood, de mooiste poes die ik ooit heb gezien. Wil je kittens met mij?" vroeg hij en hij ging spinnend naast haar zitten, n hij gaf haar een kopje.


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 18:09

Opeens zei Darkened iets heel onverwachts wat Darkblood deed verstijven. "Darkblood, de mooiste poes die ik ooit heb gezien. Wil je kittens met mij?" Ze staarde hem lang aan. Het leek wel uren te duren. ''J...J....Ja'' Zei ze starend naar hem. Ze kon niet geloven dat hij het echt vroeg. 'Ja. Dat wil ik heel graag Darkened' Zei de poes terwijl ze tegen hem aan ging zitten. Ze zuchtte gelukkig, en dacht aan Snatcher en Felyn, die binnenkort broertjes en zusjes gingen krijgen.


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 18:20

"Darkblood, de mooiste poes die ik ooit heb gezien. Wil je kittens met mij?" vroeg de kater en Darkbloods blik bleef heel lang op de zelfde plek, hij dacht dat ze nee ging zeggen. ''J...J....Ja'' zei ze stamelend. 'Ja. Dat wil ik heel graag Darkened' zei ze poes en ze ging dicht tegen hem aan zitten. "Bedankt..." Snorde hij en hij keek weg. "Nou..."

-Skipp in time-

De kater zat dicht tegen de poes aan, en gaf haar een lik. "Hopelijk worden ze zo knap als jou." zegt de kater en hij kruipt tegen haar aan. "Zullen we terug naar hem kamp, of wil je hier blijven?" vroeg de kater en hij gaf haar een lik op haar keel.


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 19:14

"Hopelijk worden ze zo knap als jou." Darkblood gaf de kater een lik. 'Ik hoop dat ze zo dapper en geweldig als joú worden' Miauwde ze spinnend. "Zullen we terug naar hem kamp, of wil je hier blijven?" Darkblood dacht even. 'Misschien kunnen we nog even jagen?' Miauwde ze knipogend. Ze wilde nog wat tijd doorbrengen met Darkened alleen. Ze zou het later nog wel aan Snatcher en Felyn vertellen. 'Ik hou van je' Miauwde ze luid spinnend. Terwijl ze op stond.

-ff op de ipad-


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 18:54

"Hopelijk worden ze zo knap als jou." miauwde de kater en hij gaf de poes een lik. 'Ik hoop dat ze zo dapper en geweldig als joú worden' miauwde de poes spinnend en hij keek haar aan. Hij maakte er liever geen woord aan vul, voor hij wat verkeerds zei. "Zullen we terug naar hem kamp, of wil je hier blijven?" miauwde de kater en hij gaf haar een kopje. 'Misschien kunnen we nog even jagen?' miauwde de poes en de kater grijnsde. "Tuurlijk." miauwde hij en hij stond op, waarna hij zich strekte. 'Ik hou van je' miauwde de poes en de kater keek haar lief aan. "Ik ook van jou," miauwde hij met een grijns en hij liep weg, opzoek naar een prooi.


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Good luck to see you. & Darkblood   Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 Icon_minitimema 22 apr 2013 - 18:25

"Tuurlijk." Miauwde de kater en stond op. Darkblood deed hetzelfde en liep achter Darkened aan op zoek naar prooi. Ze stak haar zwarte neusje in de lucht, en snoof al snel een lucht op van merel. Ze zakte op door haar poten, en ging in de bosjes zitten. De zwarte merel zat rustig aan wat takjes te friemelen, en merkte niks. De poes sprong in een fractie naar het vogeltje, en doodde het diertje meteen. Ze liep weer naar Darkened om te kijken of hij ook wat had gevangen.

-kan ik het geboortetopic al maken? of zijn er nog geen 7 dagen over xD-


Good luck to see you. & Darkblood - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good luck to see you. & Darkblood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: