[Essay] Negeren



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Essay] Negeren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Smokebreath
StarClan
[Essay] Negeren DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:10

Hier ga ik sowieso mijn eigen glazen mee ingooien en haat over mezelf afroepen. Maar het kan me niks schelen, want ik wil toch dat ik mijn mening gezegd gaat worden. Ja, ik ga het zo bevreesde onderwerp van negeren en sfeer aansnijden. Want ik ben het helemaal zat. Elke keer dat ik op Warrior Cats kom en ik weer mensen zie zeiken dat ze zo zielig genegeerd worden of dat er weer wat fouts is aan het forum. Ik ga nu dus eens niet bang zijn en mijn mening laten luiden over dit onderwerp. Ik wilde eigenlijk niet zó snel weer een nieuwe Essay schrijven, maar ik kan het niet meer laten.

Oké. Negeren. Het is ondertussen zo'n groot geworden op Warrior Cats dat het gewoon belachelijk is. Ik weet dat hier veel mensen zitten met problemen en dat die mensen het daar af en toe moeilijk mee hebben. Maar dat geeft nog niet het recht om anderen de schuld hiervan te geven. Ja, Warrior Cats is een groot forum en ja een groot forum heeft veel mensen. Maar veel mensen hebben de neiging om slechte dingen te vergeten en zich alleen vast te houden aan de goede dingen. Want was Warrior Cats vroeger wel zo goed? Voor sommige mensen misschien. Maar laat ik nu eventjes het bekijken door een objectief blikveld.

Vroeger:
x Moest je meestal dagen wachten op een reactie op je open topic, omdat er nou eenmaal weinig mensen waren
x Was het meestal heel erg stil
x Waren er ook groepsvormingen, ruzies, procenten, pesten, alles. Tot op het punt dat mensen dreigden te stoppen.
x Werd er ook gewaarschuwd door de mods en werden er ook nieuwe regels ingevoerd

Op het Warrior Cats van vroeger heb ik me heel erg vaak genegeerd gevoeld. De meeste mensen kenden elkaar al, er waren groepjes die telkens met elkaar rpg'den en ik kwam er alleen met Cynthia (Winterstorm). Het is alleen hoe erg je je best doet om je erin te mengen. Als je heel erg negatief post, met de insteek dat je 'genegeerd' gaat worden. Dan voelt het meteen ook zo. Ik heb persoonlijk geen zin om te reageren op een persoon die chagrijnig zit te doen in het algemene onzin topic. Dan ga ik veel liever reageren op iemand die vrolijk zit te praten. Vroeger waren er zelfs mensen die expres de boel gingen saboteren. Op andere fora stond Warrior Cats bekend als een ongezellig spammers hol. Dus knoop even goed in je oren. Het 'goede' verleden komt niet meer terug, maar was ook misschien wel helemaal niet zo goed.

Vergelijk algemene onzin eens met een grote kamer vol met mensen. Al deze mensen praten met elkaar en hebben wat te vertellen aan elkaar. Af en toe gaan er mensen uit deze kamer, en af en toe verlaten mensen deze weer. Ik ga niet de hele kamer langs om met íedereen te praten. Ik fixeer me dan veel liever op 1 persoon met wie ik kan praten en reageer op een aantal onderwerpen die me interesseren. Ik ga niet elk persoon langs om ze wat te vertellen of wat dan ook. Dat zou ten eerste onmenselijk zijn, want het zou me veel en veel te veel tijd kosten, maar het zou ook onlogisch zijn, want ik zou dan voor iedereen wat moeten verzinnen om te zeggen. Maar dat ik dan niet op mensen reageer betekent niet dat ik ze negeer (En ik weet zeker dat dit voor bijna elk lid geldt), ik lees het wel maar heb niks relevants te melden. Of ik lees niks en dump gewoon wat tekst omdat ik eigenlijk alleen maar iets te melden heb, maar geen tijd (Of zin) om te lezen. En als mensen dan zeggen dat ik ze negeer, dan kan ik het niet helpen dat ik frons en er chagrijnig van word. Ik negeer ze namelijk niet. Negeren is het bewust buitensluiten van mensen. Ik sluit niemand buiten. Ik heb alleen niks te melden. En als je erop gaat letten, dan wordt iedereen wel eens 'genegeerd', als je die definitie aanhoudt die op Warrior cats heerst. Stel jezelf de vraag, met wie zou je liever converseren? Iemand die negatief doet of iemand die vrolijk is? Natuurlijk wil ik niet stimuleren dat sympathie wegvalt, het helpen van mensen. Maar mensen, alsjeblieft, plaats dat in lucht je hartje en niet in het gezellige algemene onzin. Want als ik (Persoonlijke mening alert!) naar mensen hun verhalen en problemen wil luisteren, ga ik wel naar het lucht-je-hartje topic. En ik weet zeker dat dat voor meer mensen geldt. Als je iets niet meer kan houden, je rottig voelt en weet dat je mensen gaat afsnauwen. Neem dan je verantwoordelijkheid en neem zelf een stap terug voordat je dat gaat doen.

En dat brengt me op het volgende punt, sfeer. Want ik zie zat mensen klagen dat de sfeer weg is, dat Warrior cats te 'professioneel' is geworden en dat alles terug moet naar het oude. Ik vind dat je hier eigenlijk het team mee beledigt. Alles heeft vooruitgang nodig. Als er geen vooruitgang was en er geen moeite werd gedaan om het Forum vooruit te helpen, zou het forum allang zijn doodgevallen, uit de hand gelopen zijn of wat dan ook. Want ondanks dat mensen de extra regels ingewikkeld vinden of de grote van het forum irritant vinden, hoe groot het forum ook wordt, uiteindelijk raken mensen er waarschijnlijk op uitgekeken en gaan weg. Sfeer weg of niet weg. Mensen geven het alleen de schuld omdat alles blijft vloeien en alles weg gaat, ook interesses. Omdat mensen je even niet lekker liggen of het gewoon even niet goed gaat, geef je de schuld aan de verandering, omdat dat hetgeen is wat anders. Maar ligt het niet aan jezelf? Maar denk eens aan alle niet oud leden die ook gezellig zijn die erbij zijn gekomen over de tijd! Door te zeggen dat alles vroeger beter was, zeg je dan ook niet dat zij Warrior Cats geholpen hebben in negatieve zin? Dat is niet echt vriendelijk vind ik zelf.

De sfeer is nooit weg. Je laat de sfeer zelf wegglippen. Want sfeer maak je met z'n allen en daar draag je persoonlijk ook aan mee. Dus als je alleen maar gaat klagen en negatief doet, dan zullen mensen ook automatisch de sfeer als negatiever ervaren. Erger nog, andere mensen gaan mee doen en dan breng je het allemaal in een neerwaartse spiraal. Want op het gegeven moment zien steeds meer mensen het negatief in. De sfeer is niet iets vasts. De sfeer is iets wat je zelf in de hand hebt. Het is een als het ene schaap over de dam gaat volgen er meer effect. Dus als je de sfeer slecht vind, kijk dan eerst bij jezelf voordat je anderen de schuld geeft. Als je algemene onzin te druk vind, ga met mensen pb'en of ga in andere topics kletsen. Of ga gewoon eventjes weg uit de Offgame als je het daar zo vreselijk vind en ga doen waar Warrior Cats om bedoeld is. RPG'en. Ik heb de proef op de som genomen de laatste paar maanden en een keer of 2 als nieuw lid het forum opgestapt (Gewoon nieuwsgierigheid, kijken). En alle twee de malen werd ik vriendelijk en vrolijk ontvangen, geholpen, wat dan ook.

Dus, alsjeblieft, stop met praten over dat je genegeerd wordt en ga zelf wat ondernemen. Or please, get of my lawn.

Want jij bent de sfeer, jij draagt bij aan de sfeer en jij maakt dus de sfeer.

-Babs


[Essay] Negeren JtCOU2C
Fun stuff:


[Essay] Negeren J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormvoice
StarClan
[Essay] Negeren DPKsfdL
Monster
67

CAT'S PROFILE
Age: {{Died with a broken soul}}
Gender:
Rank:
Stormvoice
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:15

Niks aan toe te voegen Babs, ik ben t gewoon helemaal met je eens.
Ik vind het gewoon ook zo. Mensen gaan zo vaak naar mij toe via msn zeuren dat ze weer genegeerd worden. Nee ze worden niet genegeerd, maar als ik dat zeg is het weer dat ik hun niet begrijp en bla bla bla. Weer ruzie. Ik ben het met je eens Babs. En zoals ik ook al zo vaak heb gezegd, de sfeer ben je zelf, ieder mens creëerde zijn of haar eigen sfeer.
Mensen vragen zich wel eens af waarom ik altijd zo vrolijk hier kan zijn, dat komt om dat ik hier mijn eigen lol maak.
Als iemand even niet op mij reageerd in AOT of whatever dan ga ik gewoon posten of iets anders doen. Dan ga ik die boel niet lopen onder zeuren.

Well, ik ben t met je eens Babs (again xD)


[Essay] Negeren S4rqrq
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
[Essay] Negeren Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:21

Ik ben het hier weer helemaal mee eens. Ik reageer ook niet altijd op wat iedereen zegt, simpelweg omdat ik vaak gewoon niet weet wat ik erop kan zeggen. Ik denk eigenlijk niet dat er hier mensen zijn die echt expres mensen negeren. Waarschijnlijk zijn de dingen die jij zegt inderdaad de reden dat veel mensen niet altijd op alles reageren. Het is hier natuurlijk ook: er wordt veel geschreven in het AOT. Als er een paar mensen in gesprek zijn daar en iemand zegt iets tussendoor, dan raakt die post al snel pagina's achterop, doordat er allerlei posts van dat gesprek overheen komen. Je kunt dan denken dat heel veel mensen je post zien, maar niemand erop reageert en kun je je genegeerd voelen, maar misschien zien niet eens zo heel veel mensen hem.

Wat de sfeer betreft: die vind ik hier juist heel gezellig, omdat er bijna altijd wel iemand online is en er veel gekletst wordt.
(trouwens, ik vind het heel goed dat je die essay's schrijft. Volgens mij helpen ze echt (ik zie bijvoorbeeld de laatste tijd veel vaker open topics staan dan eerst))


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

[Essay] Negeren WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:23

Ik ga de mensen hier boven me na-apen, en zeg ook dat ik het met je eens ben.
Een lange tekst ga ik nu niet schrijven, want jij hebt alles al gezegd wat ik denk.

Geweldig dat je zulk iets durft te schrijven!


[Essay] Negeren 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Cato
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Callie
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:26

Ik ben het hier (zoals je al wist x'D) dus echt ontzettend mee eens. Sterker nog, ik vind dat de sfeer juist vooruit is gegaan. Toen ik nu bijna een jaar geleden op dit forum kwam en me voorstelde, heeft er niemand maar dan ook echt niemand op gereageerd. Het duurde lang voor ik echt in het AOT durfde te posten omdat ik dacht dat niemand me mocht (maar dat kan ook aan mijn eigen onzekerheid liggen c': ). Dit zie ik nu idd veel minder, nieuwe leden worden voor mijn gevoel warm verwelkomd en hebben meestal vrij snel gesprekken met mensen, dit is dus zeker vooruit gegaan ^^

Natuurlijk zijn er nu ook wel groepjes, zo heb ik zelf een vrij vast groepje, maar het is niet zo dat ik met de andere mensen niet praat of niet mee post. Ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk mensen te leren kennen, dat ik dan geen tijd heb om met iedereen te praten betekent niet dat ik ze negeer/niet mag :3

Wat mij verder nog opvalt (je kan me hier om haten, maar echt nodig lijkt het me niet c: ) is dat mensen die zogenaamd genegeerd worden vaak boos worden op de mensen die dat niet worden, op deze manier:

Jantje: ik word weer eens genegeerd -.-
Pietje: Ach ja, dat worden we allemaal wel eens c: (waarbij Pietje dus duidelijk Jantje niet negeert)
Jantje: Ja jij hebt makkelijk praten jij wordt nooit genegeerd.

(dit is niet op een bepaald persoon, ik zie het vaker langskomen)

Euhm, pardon? Pietje probeerde alleen maar te helpen? Zelf heb ik het gevoel dat er toch wel vrij vaak op mijn berichten wordt gereageerd, wat ik ontzettend waardeer natuurlijk, aangezien ik in real ook niet echt de populairste persoon ben x'D. Hierdoor probeer ik zelf ook op zoveel mogelijk mensen te reageren en als zo iemand dan boos op mij wordt is dat toch niet echt bepaald fijn.

-Waarom maak ik zulke lange reacties op jouw essays? xD-


Laatst aangepast door Callie op ma 4 maa 2013 - 20:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:27

Ik ben het, weer, met je eens babs.
Vroeger heb ik meerdere malen geprobeerd om op Wc te komen, bijna elke keer kwam ik er niet tussen. Het waren groepjes en niemand was van plan om een nieuweling gewoon erbij te halen en eens met een nieuweling te praten. Daarom haakte ik vele malen al snel af, aangezien het gewoon niet meer leuk was. Gelukkig veranderde dit natuurlijk ook weer :3

Maar nu? Nu worden leden gewoon lekker erbij getrokken. Natuurlijk heb ik het gevoel dat er nog steeds groepjes zijn, maar veel mensen praten gewoon met iedereen. Nieuw, onervaren in de rpg of gewoon een oud lid en een ervaren rpg'er, voor mij maakt het niet echt heel veel meer uit. Iedereen is voor mij hier welkom, en denk nou niet dat als ik één keer niet op je reageer ik je dan negeer. Kom op, iedereen word wel eens 'genegeerd', eigenlijk zien ze je soms gewoon over het hoofd.


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

[Essay] Negeren Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:30

Dit is niet de eerste keer dat ik je Essays lees, maar wel dat ik reageer, omdat ik het helemaal met je eens ben. Ik heb misschien de 'vroegere' warrior cats niet gekend, Ik vindt dat veel mensen dreigen met het feit, "Ze negeren mij, als dit zo doorgaat stop ik." Ik ben zelf een keer gestopt, maar dat lag puur aan het feit dat ik het drukker had met school ect.
Het is zo ik kan ook niet met iedereen praten, ook niet iedereen praat met mij, mar wel mensen. Als iemand veel dingen schrijft, maar er wordt niet op gereageerd, op niets, dan pas spreken we van negeren.
Verder voeg ik hier niets aan toe, alleen dat ik het zeer dapper van je vindt wat je doet, en duidelijk maakt wat jij vindt.


[Essay] Negeren 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:32

Ik vind het hier ook juist gezellig en hoewel ik begrijp dat sommige mensen zich soms genegeerd voelen ben ik het echt helemaal met je eens. ik zelf voel me niet zo verschrikkelijk snel genegeerd als er op mijn berichtje niet wordt gereageerd. De sfeer vind ik hier ook gewoon fijn, het is gewoon gezellig. Er is inderdaad eigenlijk altijd wel iemand online die lekker wil kletsen. Ik ken de vroegere WC niet want toen zat ik hier nog niet, ik ken ook de sfeer van toen niet, maar ik denk dat de sfeer van nu ook fijn is.


[Essay] Negeren Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:45

Geweldig dat je zoiets durft schrijven. En alhoewel ik me ook soms genegeerd voel, vind ik dat je gelijk hebt...

Ga geen lange tekst schrijven, alles is al gezegd, en ik sluit me daarbij aan;-;


Flamestripe || Falconscreech
[Essay] Negeren X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
[Essay] Negeren 7iLZ7FI [Essay] Negeren MKN7vHE [Essay] Negeren W0qAlxR [Essay] Negeren PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Max
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Snakepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:46

Ik ben het met je eens babs^^
ik weet zelf ook niet wat er heel vroeger afspeelde. al heb ik wel een account van 31 maart 2012 (een jaartje) tog geloof ik nog niet dat het vroeger leuker zal zijn geweest;)


[Essay] Negeren 14n2oo1
thankya Robin^^


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:54

Woah, ik ben het dus zo met je eens Babs!
Echt heel interessant en sterk geschreven. Ik zie door jouw essay nu ook veel meer dingen in die ik eerst niet zag.
Veel mensen hier gebruiken het woord negeren als iets dagelijks. Terwijl, negeren is inderdaad expres niet op iemand antwoorden. Ik weet wel helemaal zeker dat hier in 99/100 gevallen niet expres iemand wordt 'overgeslagen'.
Dit is nou eenmaal zo'n groot forum! Als ik even een paar uur afwezig ben, en ik kom terug, zijn er zo weer een stuk of 5 à 8 pagina's bij in het AOT. Het is moeilijk om op íédereen te kunnen reageren.

Thanks Babzel :3


[Essay] Negeren J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[Essay] Negeren XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:07

Babs, ik ben het, weer, met je eens. Ik lees alles wel, alleen ik reageer niet overal op. Maar straks zou je op 10 personen moeten reageren. Dat vind ik ook niet kunnen. Soms kan je gewoon niet erop reageren, omdat je niet weet wát je erop moet zeggen. Moet je dan zeggen; ''Ik wou reageren, maar hoe moet ik erop reageren?'' Dus Babs, groot gelijk voor jou, again!

Xxx Bo



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gavroche
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Saar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 5 moons I've survived this beautiful life x
Gender:
Rank:
Gavroche
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:13

Babs, ik ken je niet, maar je essay is prachtig, en ik vind het heel dapper van je dat je het hebt geschreven. Misschien is het vreemd dat ik hier reageer, want ik ken Warrior Cats nog helemaal niet zo lang, maar ik heb het negeren wel op andere RPG's meegemaakt, en ik weet hoe het te werk gaat. Ik hoop dat iedereen dit zal lezen, en je compleet gelijk geeft. Ik hoop dat mensen hierdoor gaan inzien dat ze zélf de schakel zijn in hoe de sfeer is, en dat het gaat verbeteren. Want dat verdien je wel, met deze essay!


x WEGENS TOETSWEEK DEZE WEEK AFWEZIG x[Essay] Negeren 17u5a0
x We'll fight like twinty armies x
x And we won't give up x
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarkit
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:19

Ik heb hier niet veel aan toe te voegen omdat zo goed als alles simpelweg is gezegd. Dit ga ik er nog wel aan toevoegen; vaak worden mensen niet genegeerd of overgeslagen, mensen lezen nl. je bericht wel maar weten er gewoon niets zinnigs op te antwoorden. (:

En net als bijna iedereen al heeft vermeld: je Essays zijn echt super om te lezen. Ze zijn leuk verwoord en de dingen die je zegt zijn goed onderhouden. Je schrijft volgens mij de dingen die de meeste mensen denken en brengt ze goed over. ;D




[Essay] Negeren Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

[Essay] Negeren Herstamp2  [Essay] Negeren Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
[Essay] Negeren DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:54

Ik ben half en half.

Morgen geef ik weluitleg


[Essay] Negeren 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 7:29

Shiva schreef:
Dit is niet de eerste keer dat ik je Essays lees, maar wel dat ik reageer, omdat ik het helemaal met je eens ben. Ik heb misschien de 'vroegere' warrior cats niet gekend, Ik vindt dat veel mensen dreigen met het feit, "Ze negeren mij, als dit zo doorgaat stop ik." Ik ben zelf een keer gestopt, maar dat lag puur aan het feit dat ik het drukker had met school ect.
Het is zo ik kan ook niet met iedereen praten, ook niet iedereen praat met mij, mar wel mensen. Als iemand veel dingen schrijft, maar er wordt niet op gereageerd, op niets, dan pas spreken we van negeren.
Verder voeg ik hier niets aan toe, alleen dat ik het zeer dapper van je vindt wat je doet, en duidelijk maakt wat jij vindt.

+1
Voor mij is het het zelfde verhaal, alleen ben ik niet gestopt xd
Ik ben hier nog niet zo lang, misschien nog niet eens een maand. En ik begrijp gewoon niet waarom mensen zegen dat de sfeer slecht is. Ik vind het hier hardstikke gezellig, ik zet niet heel vaak iets in het AOT omdat ik het gewoon erg druk vind xd maar dat ligt aan mij :')
In mijn voorstel topic hebben er ongelofelijk veel mensen gereageerd, zelfs tot 2 bladzijdes! Voor mijn gevoel word ik gewoon geaccepteerd :3

Er is enkel èèn ding wat me toch wel opvalt. Inmiddels heb ik me al twee keer voor een nestje aangemeld voor Airkit. Ik heb daar echt ongelofelijk mijn best op gedaan, ik heb een enorm lijstje zelf gemaakt en drie voorbeeld posten. Maar ik ben nog nooit gekozen. Dan word er weer iemand die -als ik het goed heb- bevriend is met een van de twee katten die de kittens krijgen gekozen. Ik zeg niet dat die niet hun best deden! Maar ik zie ook bij andere kitten zoek topics dat de wat nieuwere leden bijna nooit worden geaccepteerd. Dat vind ik erg jammer.


[Essay] Negeren Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Essay] Negeren Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 10:31

Airkit schreef:
Shiva schreef:
Dit is niet de eerste keer dat ik je Essays lees, maar wel dat ik reageer, omdat ik het helemaal met je eens ben. Ik heb misschien de 'vroegere' warrior cats niet gekend, Ik vindt dat veel mensen dreigen met het feit, "Ze negeren mij, als dit zo doorgaat stop ik." Ik ben zelf een keer gestopt, maar dat lag puur aan het feit dat ik het drukker had met school ect.
Het is zo ik kan ook niet met iedereen praten, ook niet iedereen praat met mij, mar wel mensen. Als iemand veel dingen schrijft, maar er wordt niet op gereageerd, op niets, dan pas spreken we van negeren.
Verder voeg ik hier niets aan toe, alleen dat ik het zeer dapper van je vindt wat je doet, en duidelijk maakt wat jij vindt.

Er is enkel èèn ding wat me toch wel opvalt. Inmiddels heb ik me al twee keer voor een nestje aangemeld voor Airkit. Ik heb daar echt ongelofelijk mijn best op gedaan, ik heb een enorm lijstje zelf gemaakt en drie voorbeeld posten. Maar ik ben nog nooit gekozen. Dan word er weer iemand die -als ik het goed heb- bevriend is met een van de twee katten die de kittens krijgen gekozen. Ik zeg niet dat die niet hun best deden! Maar ik zie ook bij andere kitten zoek topics dat de wat nieuwere leden bijna nooit worden geaccepteerd. Dat vind ik erg jammer.

Dat is natuurlijk een beetje dubbel. Als nieuw lid moet je natuurlijk wel een kans krijgen, maar aan de andere kant weet je nog niet of zoiemand echt actief gaat zijn. Sms hebben ze nog geen tot weinig posts in de RPG en kun je niet peilen hoe die zullen zijn dan. Er zitten risico's aan die de meesten gewoon niet willen nemen, omdat het al vaak genoeg het geval is dat kittens inactief en alles raken. Ik zeg niet dat niemand nieuwe leden zou moeten kiezen, wat dat betreft moeten mensen maar wat meer risico nemen soms.


[Essay] Negeren RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
[Essay] Negeren DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:11

*Claps*
Mooi Essay Smile

Ik ben het met je eens wat vroeger betreft. Leef gewoon in het NU dan heb je geen problemen met vroeger.


[Essay] Negeren 2gxnp75.[Essay] Negeren 10pvxmw.[Essay] Negeren 23h0tfk.[Essay] Negeren UaIptLZ.[Essay] Negeren COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Member
[Essay] Negeren 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 59 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:33

*Leopardpaw schreef:
*Claps*
Mooi Essay Smile

Ik ben het met je eens wat vroeger betreft. Leef gewoon in het NU dan heb je geen problemen met vroeger.
Dus iedereen die het vroeger gezeliiger had dan nu, moet het nu dus leuk vinden? D:


[Essay] Negeren Av4sw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[Essay] Negeren 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:34

Aurora schreef:
*Leopardpaw schreef:
*Claps*
Mooi Essay Smile

Ik ben het met je eens wat vroeger betreft. Leef gewoon in het NU dan heb je geen problemen met vroeger.
Dus iedereen die het vroeger gezeliiger had dan nu, moet het nu dus leuk vinden? D:

Wat ze bedoelt is dat je niet in het vroeger moet leven, maar in het nu. Vergeet vroeger nou maar, dat krijg je toch niet terug. Je bent in het Nu en je krijgt het verleden niet meer terug ;3


Sucks don't it?
[Essay] Negeren Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Essay] Negeren
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: