[Essay] Negeren - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Essay] Negeren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Essay] Negeren - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:29

Idd. Het heeft geen zin om te blijven hangen aan een verdraaid beeld van vroeger, terwijl je net zo goed kunt zorgen dat er nu een leuke sfeer blijft. Neem dat wat men het oude warrior cats noemt, dan als voorbeeld om het hier aangenamer te maken. En ga niet verlangen naar iets, terwijl je er verder ook niets aan doet om dit nu voor jezelf te creëren. Ik weet uit ervaring dat er veel dingen veranderen, maar ondanks dat kan je net zo veel lol maken, misschien op n iets andere manier, maar het komt op hetzelfde uit.
Dingen veranderen nu eenmaal. Vroeger was het zo stil dat je niets anders kon dan overal op reageren. We maken vooruitgang, daardoor moeten dingen anders en ja, niet iedereen is het altijd overal mee eens. Maar als dit echt zo'n shitsite was geweest, dan was het hier allang zo dood als wat. As iemand iets heeft waar ik iets aan kan doen, prima, mogen ze altijd komen. Ik kan echter niet alles oplossen. Maar ik merk ook vaak dat mensen maar gaan zeuren zonder dat ze nog bij mij zijn geweest om het probleem eerst uit te leggen en te kijken met het team of er iets aan gedaan kan worden.


[Essay] Negeren - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightlock
Member
[Essay] Negeren - Pagina 2 DPKsfdL
Night, night
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightlock
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:27

Ik vind de sfeer juist minder geworden je moet 400x halloo zeggen in AOT voor je antwoord kan krijgen. Iedereen is zo bezig met zn eigen ding en zn eigen groepjes. Ik weet van de helft niet eens wie welk account hebben omdat ik gewoon heb opgegeven iedereen proberen te leren kennen. Nu krijg je bijna alleen nog maar even de aandacht als je grote 24 neemt en in het fel rood. Er worden tussendoor weet niet hoe veel img plaatjes gequote dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik vind het hier persoonlijk niet meer zo gezellig als vroeger zeker nu een aantal personen gestopt zijn.

Edit: zoals waz hier boven ook zegt iedereen gilt maar rond dit is fout dit is fout, zo veel ruzies die het team maar weer mag gaan oplossen omdat er een paar onvolwassen doen. Ja tuurlijk ik maak ook wel eens ruzie maar alleen als ik echt vind dat iemand bij mij de streep overgaat.



[Essay] Negeren - Pagina 2 Xku175
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
[Essay] Negeren - Pagina 2 DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 9:45

Het is zo dat er groepjes zijn van bepaalde dingen, bv: Soul Eater [Anime enz} Harry Potter, The Hunger Games en bepaalde boeken in de Warrior Cats serie die door nog niet zo veel leden zijn gelezen. Maar vooral Anime is erg populair.

Echter is niet iedereen met Soul Eater of wat dan ook bezig en ook de Hunger Games wordt niet door ieder gelezen. Zodoende, bestaan er kleine groepjes en/of gesprekken over het onderwerp. In het AOT valt het me wel eens op dat het vaak over een onderwerp gaat de hele tijd en als iemand iets anders zegt omdat hij er niks mee heeft, is er kans dat niemand erop reageert. Ook zijn er mensen die elkaar hier gewoon kennen in Real Life, dus die gaan waarschijnlijk liever met elkaar om dan met anderen. Ik ken niemand hier in Real Life, dus...

Fan of things and Real Life is making groups on a good site.

Mijn Zegje, tijdens de Duitse Les. [Kon het ook in het Duits doen]


[Essay] Negeren - Pagina 2 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Essay] Negeren - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Negeren   [Essay] Negeren - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 11:35

Dit heb je ook in real li hoor. Dan moet je zorgen dat je mensen beter leert kennen, of over iets leuks beginnen. Het is logisch dat mensen praten over dingen die ze leuk vinden. Als iemand anders iets ertussen zegt wat ook interrssant is, dan reageren daar echt wel mensen op. Maar als iemand tussen een gesprek door gaat zitten van: ik word genegeerd, of ik heb net een ijsje gegeten. Ja, daar ga ik gwn nie op door sorry. Ikzeg ook wel eens random dingen die ik heb gedaan, maar als men in gesprek is ga ik niet verwachten dat iedereen maar meteen naar mijn bericht gaat kijken. Het is daarbij heel makkelijk om je te mengen tussen de mensen. Het enige wat je hoeft te doen is iets vinden wat jij ook leuk vind en anderen ook. Kijk of mensen iets kennen en je hebt al een heel gesprek. Het is algemene onzin, het is een kletstopic. Niet een 'iedereen moet zien wat ik post als een soort facebook bericht, waar mensen niet mogen chatten mdat ze dan mensen buitensluiten topic'


[Essay] Negeren - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Essay] Negeren
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: