Taalgebruik op het forum.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Taalgebruik op het forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Desertpaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 19:02

Hoi mensen.
Ik merk de laatste tijd, dat er woorden zoals bitch, wtf enzevoort worden gebruikt, en ik stoor me hier aan. Ik weet dat je de woorden heel veel hoord, maar ik vind het niet normaal, en op het forum irritant.

Sommige zouden het er niet mee eens kunnen zijn, maar ik wil het gewoon melden.


Taalgebruik op het forum. 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swanpaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 19:53

Ik vind het gebruik van die woorden nu niet irritant, zelf gebruik ik ze niet maar ik stoor me er helemaal niet aan. Behalve natuurlijk als het tegen andere leden gebruikt wordt.
Maar ik denk toch dat het best normaal is.
*flys away*


Stamps!:
             
Swanpaw ;; Glacierpaw

Taalgebruik op het forum. Swanpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Taalgebruik op het forum. JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:00

Serieus?

Sorry maar dit lijkt wel alsof je iets nodig hebt om over te zeuren. Taalgebruik zoals wtf of bitch is zo.. normaal iig.

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Sorry maar dit is gewoon..



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Taalgebruik op het forum. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:06

@Mimi: Die laatste zin kwam nogal bizar over, vind je niet? ^^'

--------

Ik vind wel dat je gelijk hebt, naar horen weet ik ook dat er gespamd wordt met dergelijke woorden: berichten die alleen maar die woorden bevatten. Afkortingen zoals wtf of zo vind ik nog wel kunnen, omg zou anders ook beledigend opgevat kunnen worden.

In de regels staat er dat het gebruiken van scheldwoorden niet toegestaan is, ik vind dat deze regel dan dus ook inhoudt dat je noch mag schelden naar een lid noch zomaar scheldwoorden gebruiken - al kan ik het in het LJH verstaan, omdat ze dan gebruikt worden om gevoelens te uiten -


Taalgebruik op het forum. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:08

Ik vind eigenlijk wel dat Desertpaw een valide punt heeft. Ik erger me ook aan woorden zoals Bitch en dergelijke. Vergeet niet waar deze woorden normaal kunnen zijn onder de wat oudere leden, dat we ook leden hebben zo jong als 10 jaar oud en voor hen zijn die woorden zeker niet normaal. Daarom vind ik ook niet dat het punt van Desertpaw zomaar aan de kant mag worden geschoven. Ook zie ik soms ook nog wel wat ergere dingen voorbij komen op het forum en daar stoor ik me ook aan. (Nee, die woorden zal ik niet herhalen). Ik vind dus ook dat de jongere groep van Warrior Cats ook rustig moet kunnen browsen, want het is niet bepaald nodig om die woorden te gebruiken. :')


We hebben allemaal andere normen en waarden~


||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Taalgebruik op het forum. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:12

Afkortingen zoals wtf vind ik gewoon kunnen, das eigenlijk heel normaal.
Echt schelden, nee liever niet. Hoewel veel mensen het toch gewone taal vinden, ben ik het. Niet mee eens dat je dan altijd zomaar in het rond mag lopen schelden. Sure als je af en toe in lucht je hartje wat zegt, of dat er soms was tussendoor glipt, maar ik zie mensen elkaar soms ook voor de lol uitschelden ofzo en daar ben ik hey niet mee eens. Komt niet voor iedeen even vriendelijk over.


Taalgebruik op het forum. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Taalgebruik op het forum. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:16

Wat voor een sancties zullen er dan volgen, als ik vragen mag? Gewoon dat de regel weer strenger toegepast zal worden? Of zal dit nu nog verder met het team besproken worden?


Taalgebruik op het forum. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Taalgebruik op het forum. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:21

Ik denk even kijken met hetteam ja, alleen hebben we het er op het moment een beetje tedruk voor. E sorry voor mijn scheve taalgebruik. Mijn internet is heel sloom dus hij registreert sommige letters niet.


Taalgebruik op het forum. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:49

Ik zelf vind het eigenlijk niet zo erg. Ik zeg zelf ook vaak als ik iets verkeerd typ daaronder; Ow shit...
Omg en Wtf gebruik ik soms, maar doe dat eigenlijk nooit om iemand te beledigen...
Misschien moet je er alleen een waarschuwing voor krijgen als je het tegen iemand gebruikt?


Taalgebruik op het forum. Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 9:50

Ik vind zelf van die dingen als wtf, omg, dat soort dingen wel kunnen, maar bijvoorbeeld woorden als bitch of erger vind ik gewoon niet fijn om te lezen. Het is niet dat ik geen gescheld gewend ben (ik ben 15, dus ik hoor het vaak genoeg), maar ik blijf het gewoon een beetje storend vinden om het hier ook te lezen...


Taalgebruik op het forum. 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Age: :. 6 moons of a hard life .:
Gender:
Rank:
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 10:52

Het valt reuze mee qua schelden. Meestal is het voor dingen zoals 'Bitch please, I'm fabulous.' Of zo. Dat is niet echt als schelden bedoeld, maar meer voor de grap. Als je leden gaat uitschelden, oké, dat is wat anders. Maar dingen zoals Bitch please I'm fabulous, wtf en weet ik veel wat kan voor mijn part gewoon.

~ Juul uit.



All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
Taalgebruik op het forum. Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkfrost
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Annemeike
30

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Hawkfrost
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 10:56

Ik ga mee met Juul. Bitch enz wordt hier meestal voor de grap gebruikt, en maybe bij ruzies anders, maar daar dat ga je niet weerhouden. Die dingen kunnen voor mijn part gebruikt worden tenzij het tegen anderen is


Taalgebruik op het forum. 2r79dmc
Credits to Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 11:08

Misschien dat scheldwoorden in verband met zinnen wel kunnen, maar soms kom ik ook gewoon dingen tegen zoals "k**kind" of "f*** you". En misschien dat sommige mensne dit gewoon normaal vinden, amar jongere leden, tja, die hebben dit liever niet. Maar niet ieder Teamlid kan dit zien en het lijkt me ook een beetje onnodig om er een melding van te maken. Misschien dat mensen gewoon meoten zeggen dat anderen die woorden gewoon moeten censureren, voor andere leden. Dat is dan het minste wat je kan doen, want ook al ben je 16, je moet ook dneken aan de leden van WC die gewoon nog 10, 11, 12 etc zijn.
Dat is mijn mening dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 11:12

Hawkscream schreef:
Misschien dat scheldwoorden in verband met zinnen wel kunnen, maar soms kom ik ook gewoon dingen tegen zoals "k**kind" of "f*** you". En misschien dat sommige mensne dit gewoon normaal vinden, amar jongere leden, tja, die hebben dit liever niet. Maar niet ieder Teamlid kan dit zien en het lijkt me ook een beetje onnodig om er een melding van te maken. Misschien dat mensen gewoon meoten zeggen dat anderen die woorden gewoon moeten censureren, voor andere leden. Dat is dan het minste wat je kan doen, want ook al ben je 16, je moet ook dneken aan de leden van WC die gewoon nog 10, 11, 12 etc zijn.
Dat is mijn mening dan.

Ik ga akkoord met Soof, woorden zoals 'k**kind' enzo vinden de oudere leden misschien toepasselijker maar de jongere leden (waar ik nog steeds tot toebehoor) voelen zich hier veel gemakkelijker mee aangesproken en zien het 'grapje' er niet van in..


Flamestripe || Falconscreech
Taalgebruik op het forum. X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Taalgebruik op het forum. 7iLZ7FI Taalgebruik op het forum. MKN7vHE Taalgebruik op het forum. W0qAlxR Taalgebruik op het forum. PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxface
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 51 moons
Gender:
Rank:
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 11:51

pffff, wat een gezeur weer. Vind je het vervelend lees je het toch niet. Kom op zeg er is altijd wel wat te zeuren hier. Gaan we hier lopen schelden met ziektes snap ik dat, dat gaat mij ook te ver, maar wat ik tegen mijn beste vrienden zeg hier daar heeft niemand wat mee te maken. Bovendien gebeurt het niet 24/7 maar zo nu en dan. Maar dan wil ik ook geen kut meer zien, geen klote, geen fack/f*ck alleen maar oh verdikkeme ik deed wat fout. Godverdomme wil ik ook niet meer zien. wtf & gvd is net zo slecht, in het LJH topic ook geen gescheld meer. is niet nodig doe je maar op skype.


Taalgebruik op het forum. UjcDg8q
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Taalgebruik op het forum. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:29

In zin verband, maar niet tegen iemand gericht. Dat is mijn mening. Je kan wel zeggen dat mensen het dan niet moeten lezen tess, maar dan kan je ook zeggen dat als mensen andere dinge gaan zeggen, ziektes etc, dat jij dat maar niet moet lezen dan. Sommige woorden, buiten zo'n zinnetje als bitch please, kunnen ook als erg opgevat worden. Dat jij eraan gewend bent betekend niet dat andere dit ook zijn.


Taalgebruik op het forum. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:32

ik zie vaak genoeg dingen die bij mij over de streep gaan en daar zeg ik niets van. er zijn 3.000 accounts je kan niet met iedereen rekening houden. nog even en er komt iemand en die zegt ik wil niet dat er word gezegt dat is stom en mogen we helemaal niets meer zeggen



Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Taalgebruik op het forum. 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonpaw
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
Princess of the Bitches
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Who cares...}
Gender:
Rank:
Demonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:39

I have to agree with what Tess says. Ik bedoel komop, Bitch is tegenwoordig geen scheldwoord meer. Ik noem Tess en Michelle gwn ongestoord een bitch omdat het kan. Bovendien het is dan toch niet tegen jou gericht?
ALs je inderdaad met ziektes gaat schelden zoals kanker dan krijg je mij ook nijdig. Daar ben ik het wel volledig mee eens. Vroeger schold ik er vaak mee, maar ik heb gezien wat die ziekte met mensen doet en ik heb mijn les geleerd.
Maar kut, fuck/fack, godver, bitch en etc zijn in mijn ogen allang geen scheldwoorden meer.


Taalgebruik op het forum. 2ywhg2c
{Twinkle Twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off tree so high, hope you break your neck and die!}
{Cause, Screw the Rules...}
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Taalgebruik op het forum. DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:46

en we hebben het tegen elkaar en we roepen niet naar pietje FACK YOU alleen tegen elkaar dus ik zie het probleem niet bovendien staat er altijd XD achter of iets in de trant dat het duidelijk is dat het een grapje is.

Bovendien moet iedereen is leren zich niet altijd overal mee te bemoeien. Bedoel als je iemand kan negeren de ene dag doe dat dan ook de andere dag.



Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Taalgebruik op het forum. 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Taalgebruik op het forum. R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 17:30

Waarom persé schelden etc, je kan ook dingen anders zeggen zoals verdorie of rotzooi in plaats van verdomme en kutzooi, en dat geld wel voor meerdere dingen. Schelden en vloeken en stuff zijn eigenlijk best wel overbodig. In het LJH is het nog wel begrijpelijk, doe ik zelf ook vaak zat. Maar verder dan dat hoeft het wat mij betreft ook niet.
Ik zelf houd er nu ook rekening mee, want het is waar, om scheld woorden en gevloek te zien geeft ook een wat negatievere sfeer dat is gewoon zo.
Als ik in een kamer zou zitten waar bij mensen alleen maar scheld worden en slecht taalgebruik gebruiken voel ik me snel ook al minder blij worden. En dat geld ook voor als je het leest. Want hier is het nou een en al lezen.


Taalgebruik op het forum. Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taalgebruik op het forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: