Taalgebruik op het forum. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Taalgebruik op het forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Petalcloud
Member
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 17:40

Ik kan best begrijpen dat veel mensen hier het gewend zijn en het gewoon grappig vinden, maar zoals al is gezegd moet je ook rekening houden met de wat jongere mensen. Bovendien: dan lees je het gewoon niet? Je kan moeilijk van te voren weten: 'oh, wacht, in dat bericht staat een scheldwoord, laat ik het maar niet lezen' ...

Ik begrijp inderdaad best dat mensen wel eens de behoefte hebben om te schelden. Over gescheld in het Lucht je Hartje-topic ga ik niet klagen. Scheldwoorden in zinsverband, ik vind dat het wel moet mogen, ik bedoel, je scheldt niemand uit. Maar mensen uitschelden, zelfs al is het als grapje bedoeld... Nou ja, ik zeg niet dat het meteen verboden moet worden, maar ik vind het ook niet echt heel prettig om te lezen...


Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernfire
Member
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:01

Kijk ik kan niet zeggen, het is heel erg en mag niet enzo, want ik scheld zelfs ook soms. Maar ik vind dat als je scheldwoorden tegen iemand gebruikt, dat je een dikke waarschuwing mag krijgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:04

Fernfire schreef:
Kijk ik kan niet zeggen, het is heel erg en mag niet enzo, want ik scheld zelfs ook soms. Maar ik vind dat als je scheldwoorden tegen iemand gebruikt, dat je een dikke waarschuwing mag krijgen..
Opzich ben ik het er wel mee eens, maar het ligt er wel aan waar je mee scheld en hoe vaak je het doet


Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverwisp
Member
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
Age: 8 M o o n s ღ
Gender:
Rank:
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:08

Ik kom me hier toch nog heel even mee bemoeien. Ik snap überhaupt niet waarom dit topic is gemaakt. We hebben maar héle enkele keren scheldpartijen tegen andere leden gehad, en dat was al een hele tijd geleden. Het lijkt nu alsof mensen het gewoon leuk vinden om problemen te maken die er niet zijn. Er word hier nóóit met kanker, aids of wat dan ook gescholden, en dingen zoals bitch, kut, tering en tyfus is gewoon normaal in deze tijd, welkom in 2013. Door dit soort topics die zowat nergens over gaan krijg je juist irritaties bij mensen waardoor het juist alleen maar meer word. WC kan nou niet voor iedereen perfect zijn, en woorden zoals kut en zo zul je overal tegen komen. Om het maar even in het kort uit te leggen: Lieve mensen, maak geen problemen die er niet zijn. Maak niet van een mug een olifant.


Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 GZfjcwY
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Taalgebruik op het forum.   Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:29

wat juul zegt als je problemen hebt met iemand word dat bijna altijd buiten wc gedaan. en gebeurt het op wc is het alleen wat gevloek zoals facking dus ik snap hjet niet spreek dat soort mensen aan met pb ofzo. maar anders heb ik dr echt geen zin meer in straks mogen we ook geen verdikkie meer zeggen ofzo. Bedoel dit is tegenwoordig normaal. En ik ga er niet van uit dat kinderen van 9 op deze site zitten YFI ik ga er vanuit dat die spelen met vriendinnetjes buiten.. noem mij maar old fashioned maar toen ik 9 was zat ik niet zo van fack yeah een rpg forum laat ik daar is cool gaan zijn met een nep kat die ik net heb bedacht. En de 9 jarige die ik ken doen dit soort dingen ook niet.

met andere woorden maak geen problemen die er niet zijn en bezorg een hoop frustraties en gezeik



Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Taalgebruik op het forum. - Pagina 2 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taalgebruik op het forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: