S-so.. Who are you? ღ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 S-so.. Who are you? ღ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zoia
Member
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimedi 7 mei 2013 - 20:14

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
Haar ogen stonden wagenwijd open terwijl ze naar buiten keek. Haar hoofdje draaide ze naar achteren en vervolgens iets omhoog. Daar stond haar baasje. Ze had zo vaak gemiauwd om naar buiten te gaan, gevraagd, gezeurd. En nu.. nu mocht ze eindelijk? Ze keek de man vragend aan. Was dit een grapje? "Ga maar!" Zei de man glimlachend. Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht, waarna ze een likje over haar schouder gaf en nieuwsgierig een stap naar buiten zette. De koude grond liet haar opschrikken, waardoor ze weer naar achter sprong. Het voelde zo koud! Toch zette ze door en sprong ze naar buiten. Haar ogen stonden nog steeds wagenwijd open, van bewondering. Ze vond dit zo fantastisch! Boven haar vloog een eenzame vogel. Haar blik gleed naar het hek, vele geuren drongen tot haar door. Heerlijke geuren, maar ook geuren waar ze niet van wist wat het was. Ze stapte naar voren en keek om zich heen. Haar pootjes brachten haar steeds dichterbij het hek. Totdat ze iets zwart wits zag aankomen. Geschrokken van de plotselinge beweging van een ander sprong ze in de lucht en achteruit. Ze keek over haar schouder. Paniek schoot door haar heen. De deur was dicht! Carlisle was weg! Ze keek weer voor zich uit en zakte door haar pootjes. Met haar ogen wijd open staand keek ze weer naar voren, naar het zwartwitte, angstaanjagende beest.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 233
COMPANY -- Shrewleap
NOTES -- Hihi. Ze heeft nog nooit een andere kat gezien, en dan meteen een echte wilde kat. Daar schrikt ze wel van c:

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 19:57



Teruggetrokken? Ja, zo kon je het wel noemen. Met een voorzichtige pas bewoog de ShadowClan Warrior zich voort over een stenen pad. Voor een dag had ze besloten even van al die herrie weg te gaan. ShadowClan voelde plots zo vreemd en zo kil. De Clan zelf was altijd al een van de ongevoeligere geweest, maar dit was wel heel erg overdreven. Daarom had de poes voor deze dag besloten om even naar de Twoleg Places te gaan, aangezien ze haar eigen territorium gewoonweg niet vertrouwde en Kittypets meestal wat vriendelijker waren dan Rogues of BloodClan mormels. Met een kleine glimlach op haar gezicht sprong Shrew op het dichtstbijzijnde hek en ging even zitten. Haar uitzicht was een net geknipt grasveldje met wat prachtige bloemen erin. Het was wel mooi enzo, maar ook wat overdreven. Waarom wilde Twolegs zo graag die bloemen uit hun omgeving weghalen en ze dan misschien wel in de verkeerde grond stoppen? Ach, zolang de natuur maar niet al te kapot ging en de plant zelf zou blijven leven, was het wel goed voor de poes. Langzaam stond ze weer op en balanceerde ze op het houten ding. Niet erg moeilijk voor een volleerde Warrior, maar ze kon zich wel voorstellen dat een Kittypet hier nog wel eens vanaf kon vallen. Plots hoorde ze een geluid. Gealarmeerd keek de poes naar haar omgeving en zag ze een kleine kitten met verschrikte ogen naar haar kijken. Natuurlijk, Kittypets wisten niets van de karakters van Clankatten af, voor hen waren ze gewoon wilde beesten. Shrew overwoog om naar de kitten toe te gaan, maar besloot het toch maar niet te doen. Dat zou de kitten alleen maar meer angst geven. "Maak je maar geen zorgen hoor," Zei Shrew met een zoete stem tegen de Kittypet. Misschien dat ze vroeger ook zo gedaan zou hebben tegen haar kittens, maar na die grote ruzie leek alles wel een grote vage boel. "Ik doe niemand kwaad, mijn erewoord."


Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:56

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
"Maak je maar geen zorgen hoor," Waren de woorden van de zwart-witte poes. Ze slaakte een zucht van opluchting en knipperde rustig enkele malen met haar ogen. Wat was die kat groot! Ze ging weer rechtop staan en met verbazing in haar ogen keek ze de raar ruikende poes aan. "Ik doe niemand kwaad, mijn erewoord." Zachtjes knikte ze. Dat wilde ze wel geloven. "W-wie ben jij?" Zei ze, nog een tikkeltje stamelend. Ze vroeg zich af of deze poes wel genoeg te eten kreeg bij haar tweebenen. Zoia ging rechtop zitten, zodat ze wat groter leek. Dat de zwart witte poes zo hoog zat vond ze een tikkeltje intimiderend. Vooral omdat de poes er redelijk sterk uitzag. "Mag ik j.. u iets vragen?" In het midden van de zin realiseerde ze zich dat haar moeder haar had verteld om altijd beleefd te zijn tegen oudere katten. "Krijgt u wel genoeg te eten van uw tweebenen?" Natuurlijk had de jonge poes nog nooit gehoord van wilde katten, ja, alleen van die katten in het park. Maar ze geloofde niet dat deze poes zo'n kat was.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 186
COMPANY -- Shrewleap
NOTES -- Nog nooit gehoord van een clankat ofcourse haha.

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 18:24



Een paar grote ogen werd op haar gericht, om niet zo dreigend over te komen ging Shrew zitten en keek ze de kitten weer aan. "W-wie ben jij?" Met een glimlach keek Shrew de kitten aan. "Ik ben Shrewleap." Zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was om met een Kittypet te praten. Ach, een beetje communicatie had ze wel nodig nu die harde tijd er was. "Mag ik j.. u iets vragen?" De ShadowClan Warrior grinnikte door de plotselinge beleefdheidsvorm. "Krijgt u wel genoeg te eten van uw tweebenen?" Zag ze er dan zo tam uit? Misschien omdat zij niet hostile deed tegen elke buitenstaander van haar Clan. "Ik ben bang dat je het niet begrijpt," Zie ze terwijl ze haar zwart witte kop schudde. "Ik heb geen Twolegs, ik ben lid van de ShadowClan. Je weet toch wel van die vier Clans die hier verderop leven?"


Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 16:36

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
Haar helderblauwe ogen keken omhoog naar de zwart met witte poes, wiens ogen groen waren. Ze had de poes eens goed bekeken en was tot de conclusie gekomen dat ze het wel erg zielig voor deze kat vond dat ze zo mager was. Waarom? Verzorgden haar eigenaren haar niet goed? De kitten slikte zacht en sloeg haar staartje voor haar poten, terwijl ze met opgeheven oren luisterde naar de woorden van de zwart met witte poes. "Ik ben Shrewleap." Ze knikte zachtjes, alsof het de normaalste zaak was dat een kittypet zo heette. Althans, ze was ervan overtuigd dat alleen kittypets en die katten in het park in de buurt leefden. "Ik ben bang dat je het niet begrijpt," Een beetje verlegen wiebelde de seal tortie point poes het maar ogen. Was Shrewleap dan toch een bloodclan kat? "Ik heb geen Twolegs, ik ben lid van de ShadowClan. Je weet toch wel van die vier Clans die hier verderop leven?" Clans? Shadowclan? "Shadowclan?.. Zoals Bloodclan?" De poes slikte. "U, u komt me toch niet vermoorden hier?" Haar blauwe ogen werden twee ronde vormen, terwijl ze de poes ongelovig aanstaarde.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 190
COMPANY -- Shrewleap
NOTES -- I love her <'3

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 17:05



Er was nog niets aan de hand hier, nog geen teken van angst. Althans, dat hoopte ze. Misschien wilde deze kitten 'dapper' overkomen en beefde ze van binnen allang. "Shadowclan?.. Zoals Bloodclan?" De naam liet haar nekharen wat omhoog springen, maar door een paar keer haar tong erover te halen, verdween deze reactie weer. "U, u komt me toch niet vermoorden hier?" Dus nu was ze opeens een monster, alleen omdat ze haar Clannaam had gezegd. Zonder echt goed na te denken sprong ze van het muurtje af dat haar van de kitten onderscheidde en deed een paar passen in de richting van de kitten. "Als ik daadwerkelijk bij de BloodClan hoorde had ik je allang aan stukken gescheurd, niet?" Zei ze wat killer dan dat ze had bedoeld en bleef niet ver van de Kittypet af zitten. Ze was eigenlijk wel beledigd door deze kit, dus was zo'n beetje alle vriendelijkheid uit haar verdwenen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 17:11

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
Toen de zwart witte poes van het hek afsprong schrok de kitten wel. Ze zette een paar stapjes achteruit. Maar grommen, blazen of zelfs slaan deed ze niet. Ze wist niet wat de bedoeling van Shrewleap was, en pas tot dat de jonge kit dit wist zou ze wel een plan bedenken om hier onderuit te komen. "Als ik daadwerkelijk bij de BloodClan hoorde had ik je allang aan stukken gescheurd, niet?" De vriendelijkheid leek weg te zijn en Zoia slikte zachtjes. Had ze de poes beledigd? "S-sorry, mevrouw." Miauwde ze, waarna ze naar haar poten keek. "De enige clan waar ik ooit over gehoord heb is Bloodclan, en wat ik daarover gehoord heb was niet zo heel ... lief." Haar helderblauwe ogen keken weer omhoog naar de grote, zwart witte poes.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 133
COMPANY -- Shrewleap
NOTES -- ~

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 10:19




"S-sorry, mevrouw." Een blik werd haar vervolgens geweigerd, maar Shrewleap bleef de kitten wat kil aankijken. Ze had, zonder het eigenlijk te weten, haar en haar Clan beledigd en dat was niet niets. BloodClan, net zoals ShadowClan? Nooit! "De enige clan waar ik ooit over gehoord heb is Bloodclan, en wat ik daarover gehoord heb was niet zo heel ... lief." Twee paar oogjes werden weer op haar gericht en de Warrior zuchtte. "Het is al goed, je moet weten dat de andere Clans gewoon de opgelegde regels volgen, en het is nogal een belediging als je zo'n Clan vergelijkt met BloodClan, snap je?" Miauwde Shrew en keek de kitten, waarvan ze de naam niet eens wist, wat vriendelijker aan. "Maar wat is jouw naam dan eigenlijk?"


Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
S-so.. Who are you? ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: S-so.. Who are you? ღ   S-so.. Who are you? ღ Icon_minitimema 1 jul 2013 - 21:56

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
"Het is al goed, je moet weten dat de andere Clans gewoon de opgelegde regels volgen, en het is nogal een belediging als je zo'n Clan vergelijkt met BloodClan, snap je?" Aandachtig knikte ze. Ja, ze snapte het wel. Ze zou het ook niet leuk vinden om met die monsters vergelijkt te worden. Want wie wist dachten sommige katten in de buurt wel zo over hun, katten die bij tweebenen woonden. Zachtjes moest ze er over grinniken, omdat ze van haar gezin wist dat ze totaal niet gevaarlijk waren. Misschien Sunny, maar daar was ze nog niet zo zeker over. "Maar wat is jouw naam dan eigenlijk?" Was ze dat vergeten te vertellen? Ze slikte zachtjes, wat dom van haar! "Mijn naam is Zoia!" Sprak ze vrolijk uit, haar ogen twinkelden vol vreugde dat ze zichzelf nu had voorgesteld. "Maar.. mevrouw.. Wat bedoelt u met de andere clans, zijn er nog meer?" Vroeg ze een beetje verlegen, bang dat ze de poes weer kwaad zou maken.

Toen de stem van haar tweebeen paniekerig door haar heen geen, schoot haar hoofd ruw in de richting van de vrouwelijke tweebeen die naar haar aan het roepen was dat ze naar binnen moest komen. Iets ongemakkelijk bewoog Zoia haar hoofd weer terug naar Shrewleap. "Sorry, Shrewleap. Ik denk dat mijn tweebeen niet zo gewend is aan andere katten.. Ik moet maar eens gaan." Miauwde ze, waarna ze de poes gedag knikte, zich omdraaide en wegliep. Haar baasje tilde haar op en ze gaf de tweebeen een kopje tegen haar hoofd, waarna ze snorrend naar binnen werd gedragen.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS --  263
COMPANY -- Shrewleap
NOTES -- Topc uit

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
 
S-so.. Who are you? ღ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: