I'm so done.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm so done.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistleclaw
StarClan
I'm so done.  JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 18:51

I'm so done.  Tumblr_m7qno1yFzq1rpeo9vo1_500

Gawd, hoevaak heb ik nou al zo'n topic aangemaakt? Meestal met de mededeling dat ik eventjes een pauze wilde inlassen. Well, not anymore. Mijn grenslijn is bereikt, ik stop met Warrior Cats.

De reden gaat jullie geen fluit aan, maar hou het er maar op dat ik nogal ziek en moe word van al het gezeur en gezeik hier. Ik weet dat ik me daar niet mee hoef te bemoeien, maar zo langzaam maar hand begint het me echt uit de keel te hangen.

De kans dat ik op de meeting verschijn is klein, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik wel of niet kon.

Voor de mensen waarmee ik plannen had, het spijt me verschrikkelijk, maar ik kan het zo niet meer aan. Er zitten me te veel dingen dwars~

Als mensen nog contact willen hebben, sommige van jullie hebben mn nummer, mn e-mail//skype staat in het Skype topic en voor de rest, ben ik waarschijnlijk alleen nog op Starshine Academy [Kid] en op Facebook te vinden.


Mensen, het ga jullie goed, maar zonder mij.

De Mazzel.

Quinty.


I'm so done.  FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 18:53

Now... Quinty D=

Kan ik je nog even een PM sturen om iets af te handelen??


I'm so done.  6hjbew
I'm so done.  WZk2TPG I'm so done.  UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopepaw
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Maaike
284
Actief

CAT'S PROFILE
Age: E I G H T moons
Gender:
Rank:
Hopepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:02

Miep, ook al weet je het vast al. Ik ga je hier enorm missen in de RPG. Ik heb je msn nog dus ik zal altijd contact blijven houden c:
Jammer dat je gaat ^^ Maar ik kan het gedeeltelijk ook wel weer begrijpen.

xoxo Linneh


Sometimes everything you know in the world turns out to be a lie.
But at the end of the day the lie isn't what matters,

I'm so done.  Dnzza0
It's what you do after you tell it.
If you work hard enouch you can make it true.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:04

Ik vind het erg spijtig dat je vertrekt, maar ik respecteer het wel. Nog veel geluk in je verdere leven c:
~Her


I'm so done.  Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:04

Ik ga je zo missen. Je was een fijn iemand om mee te Rpg'en en natuurlijk ook een gezellige persoon om mee te chatten. Ik hoop dat alles weer goed komt, wat er ook mis is.

Groetjes, Chi. <3


I'm so done.  T7jv0DU
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
I'm so done.  DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:48

Beste, beste Q.
Je was zo'n gezellige meid, zonder jou is wc vast anders.
Maar je moet achter je eigen besluit blijven staan, ook al is het misschien niet goed voor ons, het gaat er om dat het goed is voor jou.
Heel veel succes in je real life, ik wens je nog fijne tijden en hoop dat alles goed komt.
xxx


I'm so done.  34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
I'm so done.  JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:51

I'm so done.  Tumblr_mmnt4stSlW1rmhgygo1_400I'm so done.  Tumblr_inline_mmnbznlaMr1qz4rgpI'm so done.  Tumblr_mmeix9vj1g1r5xzspo1_500I'm so done.  Tumblr_mm5yuqdZqN1r5xzspo1_500I'm so done.  Tumblr_mm5yojekje1r5xzspo1_500I'm so done.  Tumblr_mlvtm3Aa4U1s9wghro1_500

...

I'm so done.  Tumblr_mcsk3vlWvp1rjygjro1_500

I'm so done.  Tumblr_m8r99lZo861r8i2h7
I'm so done.  Tumblr_inline_ml8uyyMr1A1qz4rgpI'm so done.  Tumblr_inline_ml8uxaoT7g1qz4rgp
I'm so done.  Tumblr_m7tsalJTg01rsl1oo
I'm so done.  Tumblr_inline_mif7ajm5nh1qz4rgp
I'm so done.  Tumblr_inline_mhr4rjFKy81qz4rgp
I'm so done.  Tumblr_mfa0jqyJSc1rjrhuso5_500

I'm so done.  Tumblr_md644xPb931qmtngdo1_400


I'm so done.  Tumblr_inline_mmgm660Phq1qz4rgp

Nuff said



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
I'm so done.  PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:53

Lieve Q.
Ik vind het vreselijk jammer dat je weg gaat.
Ik heb Altijd heel erg veel plezier met je gehad in de RPG. Het is heel erg leuk om met je te rpg'en en hebt af en toe de meest leuke en gekke ideeën. Je kunt PRACHTIG bewerken op Photoshop setjes maken etc, dingen die ik bewonder. Ik weet niet meer hoe, maar op een bepaald moment begonnen Stormstar en Lostvoice veel met elkaar om te gaan. Ik leerde je veel beter kennen, we werden goede vrienden. Nog steeds zie ik je als een vriendin op WC.

Ik zal de tijden missen, zal jou missen en hopen dat ik je ooit weer eens op een forum tegenkom. Zo niet, wens ik je al het geluk van de wereld en hoop ik dat je een mooie toekomst zult hebben Quinty, het was me een eer om je zo goed te kennen.
*Stormstar bows his head*

Het is jou keuze en houd jezelf staande Q, jij kunt alles aan.
Ook wil ik je super super super veel succes wensen met je Examen, je kunt het!! Very Happy

Mvg, Moon.

p.s.
Ik hoop heel erg dat je op de meeting komt, zodat ik je eindelijk in het echt kan ontmoeten na al die tijd<3


I'm so done.  Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
I'm so done.  JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:01

Heel erg bedankt voor alle steun, mensjes <3

Ik ga WarriorCats hoogstwaarschijnlijk ontzettend missen. Maar op het moment is dit echt het beste wat ik kan doen, anders ga ik mezelf alleen maar meer opvreten.

En zoals mn vriendje altijd zegt; "Ontspan es een keertje".

Ik hou van dit forum en het doet zeker pijn om weg te gaan, maar ik zal het nooit vergeten <3

xx Quinty


I'm so done.  FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
I'm so done.  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:13

#I'll be in my corner


I'm so done.  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw,
Member
I'm so done.  DPKsfdL
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Plumpaw,
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:19

Noo Q D;
Ik ga je zeker missen, ik vind je een erg gezellig persoon en vind het jammer dat ik de kans niet heb gekregen met je te rpg'en ;c
Heel veel succes en plezier verder!

Xx Cato
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:23


I'm so done.  Tumblr_inline_mkna0nbCcO1qz4rgp
I'm so done.  Tumblr_mmp4uy28TP1s9ivimo1_500
I'm so done.  Tumblr_mmp3z4fnRl1sq4jx6o1_500
I'm so done.  Tumblr_mltr5t0uZE1r0nzhvo1_500
I'm so done.  Tumblr_mm1v8na8sa1s9pzsmo3_250
I'm so done.  Tumblr_mm1v8na8sa1s9pzsmo1_250
I'm so done.  Tumblr_mmbcr7UN5L1rqlow1o5_250
I'm so done.  Tumblr_mmbcr7UN5L1rqlow1o2_250
I'm so done.  Tumblr_mmp57ssYK81rwp4czo1_500
I'm so done.  Tumblr_mm6wveEFGv1son7jeo1_250



I'm so done.  Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'm so done.  DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:54

Ik snap het wel als je geen zin meer hebt in een RPG vol met zeurende mensen, en ik denk ook dat ik daar voor een groot deel aan vast zit. Ja, ik zeik ook vaak, maar ik haat het als dingen gewoon even niet willen.

Ik zal je echt missen hier hoor, Quinty D:
En dat van Shrew x Wolf x Time, tja, ik weet niet of je hem weggeeft, maar anders weet ik gewoon even niet meer wat ik wil doen ermee.

Maar de main thing hier is dat jij je eigen hart volgt en niet tegen je zin in verder gaat.
Soof is going to miss Quinty here ;-;

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 21:39

Awh.. Quinty D:
Heel erg jammer dat je stopt, maar ik respecteer je keuze.
Ik ga je hier wel heel erg missen! ):

Xxxx Maartje

M'n computer flipt 'm door alle gifs hier ;_;


I'm so done.  J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
I'm so done.  DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimema 13 mei 2013 - 17:36

No Quinty! T.T
Hoe moet het nu met onze awesome Little x Thistle story? D:

Damn, echt jammer dat je weggaat. Ook de reden waarom. Ik wou dat we iets konden doen zodat je bleef... Ik ga je sowieso toevoegen op Skype zodat ik je in ieder geval nog spreek, maar, alsnog, ga ik je echt missen hier. ):



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
I'm so done.  JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimema 13 mei 2013 - 17:42

Littlepaw schreef:
No Quinty! T.T
Hoe moet het nu met onze awesome Little x Thistle story? D:

Daar zat ik ook over te twijfelen, want dat is echt een geweldige storyline om te doen en ik zou 'm graag doorzetten .w.

Je hoort 't nog van me, Maaike, belooft~


I'm so done.  FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
I'm so done.  DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimema 13 mei 2013 - 17:44

Spoiler:

Mweh D:


I'm so done.  2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny
Member
I'm so done.  DPKsfdL
200
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼4 moons☼
Gender:
Rank:
Sunny
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 12:48

Hey Quinty,

Spijtig dat je weg gaat! Ik heb nooit een topic gehad met of zo, en dat vind ik ook zeer spijtig, maar je leek me altijd zo'n gezellig mensje! Ik begrijp de reden wel waarom je weg gaat, maar het zal hier wel anders zijn op Warrior Cats zonder je! Ik hoop echt je hier nog eens terug te vinden, maar ik heb je wel op skype c;

Greatz van Liese!


I'm so done.  2h4vvk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
I'm so done.  DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: I'm so done.    I'm so done.  Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 21:44

#I'll join the corner


I'm so done.  EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm so done.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: