{SPT} {Scents in the Winds}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT} {Scents in the Winds}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 22:19

Voorzichtig liep Strawberry voort, zichzelf laag bij de grond houdende. Ondanks dat het nu goed was met Twirlfang, voelde ze zich nog steeds zo nu en dan ongemakkelijk alleen. Ze hief haar kopje op en keek in het rond, waarna een plotseling geluid haar verstoorde. Meteen viel de poes stil en keek ze verschrikt om zich heen.

{Open en stuffs}


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimema 3 jun 2013 - 16:19

De apprentce trok geamuseerd met zijn snor haren bij het zien van de gevlekte poes. Ze leek erg op haar hoede, bijna bang. Dawnpaw herkende duidelijk de Thunderclan geur, ze was geen indringer. Waar was ze bang voor?
Hij was haar geurspoor gevolgd, en tot nu toe had ze nog niks door gehad, iets dat hem goed deed. Hij had nog geen mentor. Hij had zichzelf moeten trainen -niet dat hij daar iets op tegen had- en kennelijk was dat goed gelukt. Een arrogante blik kwam in zijn blik, hij had geen mentor nodig! Met dat i zijn achter hoofd liep hij volmaakt verder. Enkel trapte hij op ene droog takje, die knapte onder zijn gewocht. De gevlekte poes had hem door, en keek verschrikt om zich heen. Strawberry was haar naam als hij het goed had. Dawnpaw zuchtte en kwam te voorschijn uit de bosjes. "Waarom zo gespannen?" vroeg hij met een geamuseerde blik.


{SPT} {Scents in the Winds} Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimema 3 jun 2013 - 16:32

Hij mocht hier niet zijn. Waarom deed hij het dan wel? Thuis, bij de mensen was hij de kater die altijd 'luisterde' en nooit iets verkeerds deed. De kater zuchtte, en zette nog een paar gespannen stappen. Gelijk dook Reducto weg toen hij een kattengeur rook. Langzaam sloop hij naar een paar bosjes, en bleef hij stilletjes zitten. Na een tijdje keek hij toch met zijn kop de bosjes een stukje uit. Er liep een lapjespoes. Ze was mooi slank, en zag er verzorgd uit. De kater snoof nog eens de lucht op. Er waren meer katten? Maar wie wist hoeveel? Uit de bosjes naast hem kwam verrassend genoeg een andere clankat. Reducto spande zijn spieren een beetje angstig, en zette een stapje achteruit om zeker niet gevonden te worden, maar zo onoplettend hij was, stond hij op een takje wat luid doorbrak met een harde kraak....


{SPT} {Scents in the Winds} 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimema 3 jun 2013 - 17:00

Strawberry ontspande iets toen ze zag dat het enkel een apprentice was, maar een naam kon ze niet oplepelen. De vraag van het katje irriteerde haar echter, wat kon het die kat schelen. Hij leek bijna te smalen, alsof hij ervan genoot. Ja, het irriteerde haar eigenlijk vreselijk. "Ik ben niet gespannen, en zelfs als ik dat was, behoorde dat niet tot jouw zaken." Reageerde ze, een tikkeltje koeltjes. "Pas trouwens op voor droge twijgjes, als je erop stapt verlies je waardevolle prooi," Voegde ze eraan toe, op een wat ontspannener toon. Maar veel tijd om te praten had ze niet, toen er weer een twijgje brak. Dit keer hing er geen Thunderclan lucht. "Kom tevoorschijn?" Miauwde ze kritisch.


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimema 3 jun 2013 - 17:48

"Ik ben niet gespannen, en zelfs als ik dat was, behoorde dat niet tot jouw zaken." was het antwoord van de poes. Kennelijk was ze niet echt blij geweest met zijn vraag, dat bleek wel aan haar ietwat koele ondertoon. Veel boeide het de apprentice niet. "Pas trouwens op voor droge twijgjes, als je erop stapt verlies je waardevolle prooi,"Er kwam een flits van woede in de ogen van de jonge kater. "Joh?" zei hij droogjes. Tss... alsof hij dat zelf niet wist.
Bij het kraken van een takje spong de kater op, een dreigend gegrom verliet zijn bek en zijn haren stonden overeind. Er was een indringer, en hij hield niet van indringers. "Kom tevoorschijn?"miauwde Strawberry kritisch. Dawnpaw gromde instemmend. "Of we rukken je vacht van je lijf!"voegde hij er dreigend aan toe. Een beetje agressief was hij wel.


{SPT} {Scents in the Winds} Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 15:54

Fijn, hoe dom kon hij zijn!? Natuurlijk had hij op moeten letten op die droge takjes. Al snel hoorde Reducto een verwachte reactie. "Kom tevoorschijn?" Miauwde een poes. Hij zuchtte even, maar bleef nog even zitten. Pas toen hij een ander soort reactie hoorde, kwam hij in actie. "Of we rukken je vacht van je lijf!" De kittypetkater wandelde nonchalant de bosjes uit. 'Zeg, heb je geen geduld?' Miauwde hij geërgerd naar de apprentice. Deze katten wisten het misschien niet meer, dat hij vroeger een clangenoot was. Het was ook niet zijn wil geweest om bij de mensen te gaan wonen. Maar na een tijdje wennen ging het wel leuk worden. 'Hoe gaat het met jullie, Thunderclanners?' Miauwde de kater rustig en droogjes terwijl hij kalm ging zitten.


{SPT} {Scents in the Winds} 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 16:55

Waarschuwend siste Strawberry even naar de brutale apprentice. "Let op je woorden, apprentice." Miauwde ze kil. Ze had een poging gedaan hem opbouwende kritiek te geven en een vriendelijke conversatie te starten, maar dat had het brutale nest nu verspeeld. Hier had ze geen trek in. Maar dat vergat ze snel, toen de kittypet verscheen. ''Hoe gaat het met jullie, Thunderclanners?'' Miauwde de kittypet. Strawberry, nog steeds wantrouwig, reageerde hier echter niet op en stelde een tegenvraag. "Wat doe je op ons territorium, kittypet?"


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 17:13

Een waarschuwende sis werd hem toegeworpen door Strawberry, Dawnpaw trok even ongeïnteresseerd met zijn oren. Het boeide hem weinig wat de poes van hem vond. "Let op je woorden, apprentice." zei ze kil. Dawnpaw keek haar even met vlammende ogen aan, ze was zijn mentor niet. Hij kon best uit maken waarop hij moest letten, en dat waren niet zijn woorden. Net toen hij een scherpe opmerking wilde maken kwam de indringer te voorschijn. Dawnpaw zette zijn haren kwaad overeind. 'Zeg, heb je geen geduld?' miauwde de kat geërgerd. Dawnpaw gromde kwaad en wipte heen en weer op zijn achter poten, klaar voor de aanval. Wie dacht hij wel niet dat hij was. ''Hoe gaat het met jullie, Thunderclanners?'' Dawnpaw was hem het liefst aan gevlogen, maar kon zich nog net in houden. Dus deze kat dacht dat hij zomaar hun territorium in kon wandelen en even vragen hoe het ging? Die was niet goed bij zijn kop."Wat doe je op ons territorium, kittypet?"vroeg zijn clangenoot. "Je kan maar beter ene uitzonderlijk goede reden hebben."gromde hij. Zijn nagels schoten in en uit, deze kater zou toch ook wel beseffen dat hij beter kon gaan? Hij was in de minderheid.


{SPT} {Scents in the Winds} Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 17:16

"Wat doe je op ons territorium, kittypet?" De kater bleef diezelfde glimlach houden toen de poes hem dat toebeet. Prachtig! Die gemene toon van een andere kat had hij zo gemist! De apprentice begon ook te praten. "Je kan maar beter ene uitzonderlijk goede reden hebben." Reducto keek het kopschuddend aan. 'Zeg kleine, jij hebt te veel moed. En jij..' Hij keerde zijn kop naar de poes. 'Ik ben niet echt zo een suffe kittypet als je denkt hoor, ik was vroeger zelfs nog een clangenoot van jullie.'


{SPT} {Scents in the Winds} 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 19:34

Strawberry's humeur zonk nog verder toen de Kittypet nog bleef staan ook. ''Ik ben niet echt zo een suffe kittypet als je denkt hoor, ik was vroeger zelfs nog een clangenoot van jullie.'' Miauwde de kater. Haar staart zwiepte heen en weer. "Ook voor verraders of clanverlaters is geen ruimte in het Thunderclan gebied. Dan zou juist jij moeten weten dat je niet welkom bent." Miauwde Strawberry toonloos, nog niet eens agressief. Ze had eigenlijk niet zo'n zin in een gevecht. De apprentice leek echter wel klaar voor een gevecht... Maar hem zeggen dat het niet mocht deed ze niet, dan zou hij alleen maar sneller de strijd in springen.


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 12:53

De kittypet keek hem kopschuddend aan. Kwaad zwiepte Dawnpaw met zijn staart, waarom rotte dat beest niet op?
'Zeg kleine, jij hebt te veel moed. En jij..'Dawnpaw keek de kater minachtend aan. Er lag een scherpe opmerking op het puntje van zijn tong. Maar de kittypet wende zich al tot Strawberry. 'Ik ben niet echt zo een suffe kittypet als je denkt hoor, ik was vroeger zelfs nog een clangenoot van jullie.' Dacht hij nu serieus dat hij daardoor toestemming kreeg om hun territorium zomaar op te wandelen? Juist niet dus!
"Ook voor verraders of clanverlaters is geen ruimte in het Thunderclan gebied. Dan zou juist jij moeten weten dat je niet welkom bent." Voor deze keer van Dawnpaw het volledig met haar eens. Hij snoof afkeurend. "Maak dat je weg komt, of je komt er niet heel huids van af." gromde hij de kittypet toe. En hij meende zijn woorden


{SPT} {Scents in the Winds} Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 18:35

Ik ben .Leopardpaw pas opgenomen in de Tunderclan.

Ik liep rustig in het Tunderclan territorium om het goed te leren kennen ik wachtte nog op een mentor en ik kon niet wachten totdat ik kon beginnen met m'n training ik liep een beetje in m'n gedachte verzonken totdat ik een paar katten hoorde ruziën. Ik snoof is goed. Hmm dacht ik Tunderclan katten dus ik hoef niet bang te zijn. Maar er was nog een rare geur die ik niet kende. Ik ging in de sluiphouding en keek door de struikjes en blaadjes door. Ik kende geen van de katten alleen aan de geur rook ik dat 2 van de Tunderclan waren. Ik bleef rustig zitten luisteren en kijken.


{SPT} {Scents in the Winds} 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 7:26

"Ook voor verraders of clanverlaters is geen ruimte in het Thunderclan gebied. Dan zou juist jij moeten weten dat je niet welkom bent." Reducto keek haar even lang aan. 'Zeg liefje, ik heb de Thunderclan zeker niet uit vrije wil verlaten' Hij wendde zijn blik af naar de apprentice. "Maak dat je weg komt, of je komt er niet heel huids van af." Reducto schudde zijn hoofd. 'Kalmeer toch eens. Met praten los je echt veel meer op...' Hij likte zijn poot even rustig. 'Ruzie is niet eens nodig, we zijn allemaal katten right?' Hij grijnste even, en keek naar beide katten.


{SPT} {Scents in the Winds} 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 15:24

"Noem me alsjeblieft geen liefje," Reageerde Strawberry koeltjes. "Je spreekt met de arrogantie van een clanleader, iets waarvan ik zeker ben dat je het niet bent." Ze negeerde de dreigementen van Dawnpaw. Normaal was Strawberry dan ook niet zo koel of hard, maar ze wilde geen gezichtsverlies leiden met haar clangenoten in de buurt. Ook zorgde de agressieve apprentice naast haar dat ze zich gespannen voelde.


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 16:57

Wow heftig gesprek dacht ik. Ik twijfelde zou ik nu weg moeten gaan? Ik ging even rechtop zitten en toen knakte een twijgje ik keek meteen richting de ruziënde katten. Hadden ze me gehoord?




{SPT} {Scents in the Winds} 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 13:23

"Je spreekt met de arrogantie van een clanleader, iets waarvan ik zeker ben dat je het niet bent." Dawnpaw gromde instemmend bij de woorden van de gevlekte poes. Zijn staart was dik en zijn haren stonden overeind. Het knappe van een takje trok zijn aandacht, hij keek snel naar de bosjes. Hij zag niet, maar rook nu wel de lichte geur van Thunderclan. Hij snoof, het boeide hem weinig. De kittypet boeide hem wél. Hij miauwde nog net zijn strijdkreet en sprong toen op de kittypet. Snel sloeg hij zijn tanden in zijn vel en halde zijn nagels over de rug van de kater. Maar voordat de kater iets terug kon doen sprong hij alweer weg. Zodat hij nu naast Strawberry stond. Daar wachtte hij op ene tegen aanval, maar als de kater slim was ging hij er nu van door. Hij moest toch wel weten dat hij onmogelijk kon winnen?


{SPT} {Scents in the Winds} Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 19:45

Ik bleef heel stil zitten ik hoopte dat hij me niet zag. Toen sprong hij boven op de kater met die onbekende geur ik sprong te voorschijn uit de bosjes tussen de 2 katten in en zei "Wat doen jullie?" Ik hoopte dat ik hiermee niet in de problemen kwam bij de Tunderclan en dat ze me geen pijn zouden doen. Ik was een beetje bang maar liet het niet zien.



{SPT} {Scents in the Winds} 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 21:33

"Je spreekt met de arrogantie van een clanleader, iets waarvan ik zeker ben dat je het niet bent." Reducto glimlachte. 'Dat ben ik inderdaad niet...' Opeens voelde hij een paar klauwen in zijn vel boren. De kater miauwde even, en trapte met zijn achterpoten in de buik van de apprentice, die van hem afsprong. Reducto zette zijn vacht op waardoor hij veel groter leek 'Zeg, kleine. Aanvallen heeft geen zin. Als je zo nodig wilt aanvallen, doe dat dan naar diegene die in de bosjes zit.' Hij wenkte zijn staart naar de struiken. Opeens kwam daar een andere apprentice uit. Reducto keek het even kort aan, en richtte zijn blik weer op de apprentice.


{SPT} {Scents in the Winds} 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 23:00

Waarom ruziën jullie? En waarom vechten jullie? En waarom moet hij mij aanvallen! "Ik ben ook van de Tunderclan!" Zei ik boos. Tss die rare kat is.. is. "Uit welke clan kom je vroeg ik aan de buitenstaander."


{SPT} {Scents in the Winds} 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{SPT} {Scents in the Winds} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 13:24

Strawberry's bovenlip trok zich op, de verwarring die de situatie bracht irriteerde haar mateloos en dat kon je zien aan haar houding. Met een gebaar van haar staart verzocht ze Leopardpaw tot stilte en wierp ze even een waarschuwende blik op Dawnpaw, dat hij zich koest moest houden. "Dit is een Kittypet, Leopardpaw," Miauwde Strawberry, "Hij heeft geen clan." Hierna keek Strawberry weer naar Reducto. "Ik denk dat het het beste is, als je het territorium nu verlaat en terug gaat naar je tweebenen, Kittypet."


{SPT} {Scents in the Winds} T4W3e3N
Stamps
{SPT} {Scents in the Winds} PS18GM0{SPT} {Scents in the Winds} W0qAlxR{SPT} {Scents in the Winds} EjrsROF{SPT} {Scents in the Winds} FWu1gsf{SPT} {Scents in the Winds} D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT} {Scents in the Winds}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: