{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT} {Scents in the Winds}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
*Dawnpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 16:06

Hijgend bleef Dawnpaw staan, zijn buik deed pijn van de trap. Maar hij kon er mee leven. Hij trok zijn lip op toen een apprentice roekeloos vroeg waarom ze ruzie maakten. Vol afkeur keek Dawnpaw haar aan. Net toen hij zijn bek wou open trekken om haar wat toe te snauwen zwiepte Strawberry met haar staart als teken dat ze haar mond moest houden, en naar hem wierp ze ene waarschuwende blik. Hij zette kwaad zijn haren overeind en siste tegen haar. Hoe durfde ze hem dingen te bevelen? Toch besloot hij zich even koest te houden. "Dit is een Kittypet, Leopardpaw,Legde Strawberry uit. "Hij heeft geen clan."vervolgde ze. Dawnpaw keek minachtend naar de jongere apprentice. "Ik denk dat het het beste is, als je het territorium nu verlaat en terug gaat naar je tweebenen, Kittypet." Dawnpaw grauwde dreigend, hij begon ziek te worden van deze situatie. Wanneer rotte dat beest nou eens op?

`sorry laat :$ ik wist niets te bedenken >.<-


{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} {Scents in the Winds}   {SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 22:22

Ik snapte het Reducto was een kat van de tweebenen, maar wat deed hij dan hier... Ik vond Strawberry aardig. ik Zag dat Dawnpaw me wat wou toe snauwen maar dat Strawberry hem met een zwiep van haar  staart een waarschuwing gaf. Ik richtte me weer op de kittypet. "Wat doe je hier je hoort hier niet thuis zei ik" Maar dat wist hij vast zelf ookal. Ik hoopte dat ik hier zonder een gevecht vanaf zou komen en waarom zou die kittypet trouwens durven te vechten we waren toch met meer.


Sorry voor late reactie was op schoolkamp dus kon er 5 dagen niet op.


{SPT} {Scents in the Winds} - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT} {Scents in the Winds}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: