Who are you (open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimema 3 jun 2013 - 17:11


De jonge kit sloop de de open plek over, haar buik dicht bij de grond en haar oren in haar nek. De meeste katten waren op jacht rond deze tijd. Iets wta haar goed uit kwam, ze bleek niet alleen een snelle vechter maar ook een goede sluiper te zijn. Het was niet nodig om zo te sluipen door het kamp. Ze deed het als oefening. Enkele katten wierpen een ongeïnteresseerde blik op haar. Waaruit weer bleek dat ze niet bepaald gewild was. Maar veel boeide het haar niet.
Na een tijdje kwam ze bij haar doel, de hoop verse prooi, aan. Snel griste ze een muis weg en pakte die op in haar bek. Daarna liep ze weer terug naar de nursery, om daar voor te gaan liggen. Poisonkit deed zich tegoed aan het vlees van het diertje. Ze was net van de moeder melk af. En hoefde dat nu niet steeds te 'stelen'. Nu kon ze gewoon rustig wat prooi pakken.
Bij het zien van een andere kat zette ze haar haren overeind. Ze keek de kat giftig aan. Nu ze er achter was gekomen dat ze een snelle vechter was, was haar zelfvertrouwen erg toe genomen.

Open c:



The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 19:09

Leafheart liep de open plek over, haar maag knorde bij het vooruitzicht aan eten. Ze was net op jacht geweest, dus ze legde haar gevangen prooi op de stapel. Ze wou eerst eens gaan kijken bij de kittens. Dus ze liep weer terug. Bij de nursery aangekomen zag ze een kitten haar giftig aankijken. "Zeker iets verkeerds gegeten" Dacht ze. Ze keek beter en herkende poisonkit. Ze wist dat ze niet ze geliefd was bij de clan. Leafheart wist niet goed hoe te reageren. Dus zei ze maar "Hallo". Ze vroeg zich af of ze zou teruggaan, of dat de kitten dan zou denken dat ze bang van haar was. Ze bleef dus maar staan om te wachten van het antwoord van het kleintje.


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 16:32


Geërgerd keek Poisonkit toe hoe een warrior op haar af kwam, de naam wist ze niet. En het boeide haar ook niks. Zonder iets te zeggen bleef Poisonkit de volwassen poes aan kijken, wachtend totdat ze iets zou zeggen of totdat ze zou oprotten. "Hallo" Was wat de poes zei. Poisonkit keek naar haar poten, deels omdat ze niet wist wat te zeggen. Deze poes was niet gelijk vervelend tegen haar, misschien moest ze dit niet verpesten... De jonge kitten was in twee strijd met zichzelf. En zoals ze daar zat leek ze eerder een verslagen katje dan de Poisonkit die de meeste kende. Uiteindelijk zuchtte ze. "Wat wil je dat ik doe?"zie ze bijna onhoorbaar, nog steeds keek ze de poes niet aan.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 16:41

Poisonkit moest blijkbaar lang nadenken voor een antwoord. Ze leek meer op een verslagen katje dan ze al gezien had. Het antwoord kwam heel zachtjes: "Wat wil je dat ik doe?". Leafheart was met stomheid geslagen. "waarom denk je dat ik wil dat je iets doet?", vroeg ze. Nu was ze toch wel nieuwsgierig geworden. Na die blik had ze eerder een snauw als antwoord verwacht. Ze vond het natuurlijk niet erg dat het geen snauw was, maar deze kleine kitten leek bijna bang van haar. Ze vroeg zich af hoe dat zou komen. Toen bedacht ze zich dat dit poesje niet zo heel geliefd was bij de clan.


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 17:57


"waarom denk je dat ik wil dat je iets doet?",Vroeg de poes. Poisonkit stond op, nog steeds niet wetend of ze dit kon vertrouwen. Wantrouwend keek ze de poes in de gaten. Haar nagels schoten in en uit, ze was in gevecht met haar zelf. Het pesten had haar onzeker gemaakt, een kreng van haar gemaakt. En dat ze niks wist van haar ouders hielp ook niet echt. Het was dan ook lastig voor haar om eens aardig te doen, maar deze poes leek ergens oprecht..
"Waarom niet?" gaf ze als antwoord. "Ik ben toch maar een kitten, je kan makkelijk van me winnen."Zei ze zachtjes. Het was de pure waarheid.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 18:10

Poisonkit stond op en keek in haar ogen. Ze zag haar nagels in en uit schieten. Ze was blijkbaar in tweestrijd met zichzelf. "waarom niet? Ik ben toch maar een kitten, je kan makkelijk van me winnen.", kreeg ze zachtjes als antwoord. "Ik wil niet met je vechten." zei ze, overmand door medelijden. Ze wist dat ze vaak gepest werd, maar niet dat het zo erg was dat ze geen vertrouwen meer had, in niemand niet. Ze ging maar zitten, misschien werd de kitten niet zo bang van haar als ze niet zo boven haar uittorende.


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 18:02

"Ik wil niet met je vechten." was het antwoord van de poes. Poisonkit beet op haar lip, kon ze deze poes wel vertrouwen? Het kon evengoed zo zijn dat als ze haar geloofde dat ze haar dan verraadde. Even wierp ze snel een blik op de poes, ze leek te zijn overmand door medelijden. Iets wat het er oor haar niet makkelijker maakte. Niemand had ooit medelijden met haar getoond, maar deze poes wel. Poisonkit besloot nog even te wachten met of ze haar vertrouwde of niet. "Hoe kan ik je geloven? Hoe weet ik dat dit niet een val is? " Zei ze met een vaste, bittere stem. Ze keek de poes niet aan.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 18:38

"Hoe kan ik je geloven? Hoe weet ik dat dit niet een val is? ", zei Poisonkit met een vaste, bittere stem. "Voel je je beter als ik verder ga staan?". Leafheart kon het niet verdragen, als iemand zo erg gepest werd dat ze zelfs de warriors niet meer vertrouwden. "Arm klein poesje...", murmelde ze. Poisonkit was niet erg populair, dat wist ze. Ze snapte eigenlijk niet waarom niet. Zij vond het best een aardig poesje, als ze niet zo verbitterd zou zijn. Ze keek haar aan en hield haar kop een beetje scheef. Ze zou haar willen troosten maar wist niet goed hoe de kitten daarop zou reageren.


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 18:44

"Voel je je beter als ik verder ga staan?" Poisonkit schudde haar kop. Zo makkelijk was het niet. "Zweer het.." fluisterde ze terug. "Enkel dan geloof ik je"voegde ze er aan toe. "Arm klein poesje..."mummelde Leafheart. Sissend sprong Poisonkit overeind, haar haren omhoog. "Ik heb jou medelijden helemaal niet nodig! Ik red me zelf wel hoor! Zo'n watje ben ik ook weer niet!" Spuugde ze haar toe. "Laat me met rust! Rot op ga naar je leuke vriendjes toe!"Vervolgde ze, maar het leek haar heel veel moeite te kosten om de woorden uit te spreken. Tranen prikten in haar ogen, maar ze knipperde ze weg. "Ik heb het toch over mezelf uitgeroepen."Zei ze nu een stuk zachter, ze wilde van binnen de krijger niet wegjagen. Maar ze wist gewoon weg niet hoe ze met iemand moest omgaan die aardig was.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:45



Opeens sprong Poisonkit sissend overeind, met haar haren omhoog. "Ik heb jouw medelijden helemaal niet nodig! Ik red me zelf wel hoor! Zo'n watje ben ik ook weer niet!" Leafheart deinsde geschrokken een beetje achteruit. "Laat me met rust! Rot op ga naar je leuke vriendjes toe!", ging Poisonkit verder. Het leek haar moeite te kosten om het te kunnen zeggen. "Ik heb het toch over mezelf uitgeroepen.", zei ze nu heel wat stiller. Een beetje geschrokken zei Leafheart: "Natuurlijk heb je dit niet over jezelf afgeroepen.."

Who are you (open) 23vdkzt


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 18:52

"Natuurlijk heb je dit niet over jezelf afgeroepen.."was wat Leafheart zei. Poisonkit trilde, en ze haatte het. Ze haatte het om zwakte te tonen. Maar het lukte haar niet om het te stoppen. "Waarom zegt iedereen dan dat ik het niet waard ben?" Zei ze bitter. "Waarom ben jij de enige die zoiets tegen me zegt?"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 19:38



"Waarom zegt iedereen dan dat ik het niet waard ben? Waarom ben jij de enige die zoiets tegen me zegt?", zei Poisonkit bitter. "Let niet op hun. Ze zijn gewoon jaloers op je mooie groene ogen. Jij word later vast een goede krijger",zei Leafheart. Ze probeerde het kleintje wat te troosten. Het moest erg zijn om zo gepest te worden. Ze vroeg zich vooral af wie er achter zat. Misschien moest ze eens met Hollystar of haar moeder praten om deze kitten te helpen. Stiekem hoopte ze dat zij haar later als apprentice zou krijgen, misschien kon ze de kitten dan wat helpen.

Who are you (open) 23vdkzt


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 21:46

 "Let niet op hun. Ze zijn gewoon jaloers op je mooie groene ogen. Jij word later vast een goede krijger", zei Leafheart, waarschijnlijk in een poging haar te sussen. Vreemd genoeg dumpte het de woede een beetje, en misschien zelfs het verdriet, enkel steken de woorden van Northernkit haar. Waren haar ogen wel mooi? Ze noemde haar Puke Eye... kotsoog. En dat van hoe goed ze zou worden als Warrior? Poisonkit zuchtte. "Okè, ik vertrouw je"mompelde ze. "Jij bent niet zoals de anderen..."zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de warrior. Er viel een korte stilte. Poisonkit aarzelde, maar vroeg het uiteindelijk toch, "Weet jij iets over mijn ouders?"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 15:11



"Oké, ik vertrouw je", Hoorde ze Poisonkit mompelen. Dat was dan toch al een goede zaak. "Jij bent niet zoals de anderen", hoorde Leafheart haar nog zeggen. Toen was het even stil. Uiteindelijk vroeg ze: "Weet jij iets over mijn ouders?" Leafheart kreeg medelijden met het kleintje. Nog zo jong, en nu al geen ouders meer en nog geen herinnering over. Ze wist het zelf ook niet, ze had de ouders nooit gekend. "Nee. Maar ze zouden trots op je geweest zijn als ze wisten hoe snel je nu al was.", zei Leafheart. Ze ging iets dichterbij zitten, voorzichtig zodat ze het zou merken wanneer Poisonkit het niet fijn vond.

Who are you (open) 23vdkzt


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimema 17 jun 2013 - 18:31

"Nee. Maar ze zouden trots op je geweest zijn als ze wisten hoe snel je nu al was."zei de poes. Poisonkit geloofde dat niet echt. Zouden haar ouders trots op haar zijn? Zouden ze niet kwaad zijn om haar gedachtes, zouden ze willen dat ze een betere reputatie had? Zouden ze niet willen dat ze iets deed tegen het pesten? Of zouden ze zoals zij zijn? Vragen dwarrelden in haar kop, net als de vallende bladeren van leaf-fall. Ja ze was snel, maar misschien was dat wel het enige goede aan haar.
Leafheart kwam wat dichterbij haar zitten. Poisonkit trok zenuwachtig mat haar oren, maar deed niks om het tegen te houden. Steeds herhaal de ze dat Leafheart anders was, stilletjes. Daarna keek ze op naar de poes. "Wie is Hollystar? Ik bedoel hoe geraagd ze zich, hoe ziet ze er uit?"vroeg ze plots. Ze had haar leader nooit gezien. Maar er zat meer dan enkel nieuwsgierigheid achter deze woorden, alleen was dat onmogelijk aan haar te merken.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedi 18 jun 2013 - 12:54



 "Wie is Hollystar? Ik bedoel hoe gedraagt ze zich, hoe ziet ze er uit?", vroeg Poisonkit. Leafheart wist niet goed hoe te antwoorden. Opeens zag ze haar staan. " Zie je die rode poes daar?", vroeg ze. "Dat is Hollystar". Ze keek eens naar Poisonkit om te zien of ze haar zag. "Ze is een goede leider". Ze vroeg zich af waarom ze dit zo opeens vroeg. Maar het kon geen kwaad dat ze het eens vroeg, beter dat ze ze herkende dan dat ze tegen haar opbotst en tegen Hollystar begon te schreeuwen.

Who are you (open) 23vdkzt


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimedi 18 jun 2013 - 21:19

 " Zie je die rode poes daar?", zei Leafheart. Poisonkit zocht even naar de gestalte. Uiteindelijk vond ze haar. "Dat is Hollystar". Poisonkit knikte en onderzocht haar goed. In zichzelf maakte ze een notitie. Ze vroeg zich af hoeveel levens ze nog had. Maar ze besloot dat niet te vragen, ze wilde geen wantrouwen opwekken, en al zeker niet bij Leafheart. "Dankje" mompelde ze, maar haar woorden waren gemeend. Poisonkit wiebelende wat heen en weer, niet wetend hoe ze moest omgaan die niet Silhouettekit was en aardig tegen haar was.


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 10:54



 "Dankje", mompelde Poisonkit. Leafheart wist dat ze het vertrouwen van de kleine kit gewonnen had, maar was niet van plan die te misbruiken. Ze vroeg zich af wat ze nu moest zeggen, wat ze nu kon zeggen zonder haar boos te maken of haar te kwetsen. Dus begon ze haar vacht maar te likken, wat moest ze anders doen? Er ontstond een ongemakkelijke stilte, en ze wist niet wat te zeggen zonder dat het vreemd overkwam. Ze wou het pas vergaarde vertrouwen niet meteen kwijtraken, dus wachtte ze af. Misschien wist Poisonkit iets te zeggen.

Who are you (open) 23vdkzt


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:27

Er viel een stilte, eentje die voor Leafheart miscshien ongemakkelijk was. Maar voor haar niet. Poisonkit hield er wel van, en de aanwezigheid van Leafheart stelde haar gerust. Ze had haar vertrouwen gewonnen, iets wat niemand anders behalve Silhouettekit voor elkaar had gekregen. En dit was haar echte vertrouwen, Leafheart was geen nep vriend die ze zou verraadden. Nee, juist niet. Even keek Poisonkit op naar Leafheart. "Wie waren jou ouders?"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 14:27

"Wie waren jouw ouders?", vroeg Poisonkit. Op die vraag was Leafheart niet echt voorbereid. "Mijn moeder was Brownpelt. Mijn vader heb ik nooit echt gekend, ze zeiden dat het een mooie rode kater was. Hij is overreden door een monster toen ik nog Leafkit was. Ze jagen nu samen in de velden van Starclan.", vertelde ze. In haar leven had ze een vaderfiguur gemist, maar ze kon zich niet voorstellen hoe het moest zijn als je niet eens een moeder had om je te troosten. Brownpelt had haar door de moeilijke tijd na de dood van haar vader geholpen. Ze zou het niemand willen aandoen om op te groeien zonder vader, zelfs haar ergste vijand niet.


Who are you (open) Dmpleh
Who are you (open) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: