Who are you (open) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyanide
Member
Who are you (open) - Pagina 2 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 18:11

"Mijn moeder was Brownpelt. Mijn vader heb ik nooit echt gekend, ze zeiden dat het een mooie rode kater was. Hij is overreden door een monster toen ik nog Leafkit was. Ze jagen nu samen in de velden van Starclan."Vertelde de poes. Poisonkit voelde iets van medelijden. De meeste katten dachten dat ze ene monster was, maar ook zij had haar goede kant. En die liet ze nu zien, voor de eerste keer. "Dat spijt me voor je"mompelde ze. "Mag starclan zijn pad verlichten"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) - Pagina 2 Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) - Pagina 2 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:39

"Dat spijt me voor je. Mag Starclan zijn pad verlichten", mompelde Poisonkit. "Bedankt.", antwoordde Leafheart zacht. Waarschijnlijk toonde deze kitten voor het eerst haar medelijden. Ze had toch nog nooit haar gevoelens getoond, voor zover Leafheart wist. Er viel weer een stilte, maar deze keer vond ze het niet zo'n ongemakkelijke stilte. Ze keek naar de hemel. "Zouden ze nu naar ons kijken?", dacht ze. 
Toen, als om haar gerust te stellen dat ze wel degelijk keken, blonken er 2 duidelijke sterren, wat op zich al vreemd was aangezien het nog dag was.


Who are you (open) - Pagina 2 Dmpleh
Who are you (open) - Pagina 2 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) - Pagina 2 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 13:39

"Bedankt.", zei de poes. De jonge kit knikte enkel afwezig. Leafheart keek naar de lucht, en Poisonkit volgde haar blik. 2 Sterren fonkelden in de lucht, ondanks dat het dag was. Verbaasd keek ze er naar. Zou het iets betekenen? Even bleef het stil, toen wendde Poisonkit zich tot Leafheart. "Hoe ziet ons territorium er eigenlijk uit?"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) - Pagina 2 Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) - Pagina 2 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 13:57

"Hoe ziet ons territorium er eigenlijk uit?", vroeg Poisonkit. "Vooral kaal, bijna geen bomen. Er is wel een klein meertje. Als je wil kan ik het je eens laten zien", antwoordde Leafheart. Ze besefte dat ze eigenlijk nog niks gegeten had. "Ik ga even wat van de prooistapel nemen, ik ben zo terug.", zei ze tegen de kleine kit.
 Ze stond op, rekte haar poten even uit en ging op weg naar de prooistapel. Toen ze daar was, koos ze een konijntje uit en ging ze terug naar Poisonkit. "Ook wat?", vroeg ze, alvorens een hapje te nemen.


Who are you (open) - Pagina 2 Dmpleh
Who are you (open) - Pagina 2 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Who are you (open) - Pagina 2 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 14:36

"Vooral kaal, bijna geen bomen. Er is wel een klein meertje. Als je wil kan ik het je eens laten zien", antwoordde de poes. Poisonkit knikte, al wist ze niet zeker of ze wel mee wilde. Wat zou Leafheart wel niet allemaal kunnen doen? Ze huiverde, maar schoof dat idee van zich af. "Ik ga even wat van de prooistapel nemen, ik ben zo terug.", Poisonkit knikte en keek toe hoe Leafheart op stond en naar de prooistapel liep. Een zucht gleed over haar lippen. Er ging een raar gevoel door haar heen. Ze kon op de warrior vertrouwen, ze voelde het... Maar het voelde zo raar.
Leafheart kwam terg met ene konijn en legde dat voor haar neer. "Ook wat?" vroeg de poes terwijl ze ene hapje nam. Poisonkit haalde haar schouders op en nam ook ene hap. Het voelde goed weer wat te eten. "Bedankt, konijnen zijn lekker"


The dosage makes it either remedy or poison
Who are you (open) - Pagina 2 Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Who are you (open) - Pagina 2 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Who are you (open)   Who are you (open) - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 14:17

"Bedankt, konijnen zijn lekker", zei Poisonkit. Leafheart mompelde iets instemmend. Na een paar happen was het konijn half op, de rest liet ze voor Poisonkit.  De meeste katten dachten dat Poisonkit een monster was, maar Leafheart wist na deze ontmoeting wel beter. Iedereen had een hart, zelfs degenen van wie je het soms het minst zou verwachten. Maar Leafheart moest nog wat jagen, de clan moest immers gevoed worden. Dus stond ze op en rekte haar poten een beetje uit. "Het spijt me Poisonkit, maar ik moet nog wat warrior taken doen.", zei ze. "Tot een volgende keer". Daarna liep ze door de uitgang en ging ze op jacht.


-Leafheart is het topic uit :3-


Who are you (open) - Pagina 2 Dmpleh
Who are you (open) - Pagina 2 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: