SPT - Enter the Shadows - Shrewleap



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT - Enter the Shadows - Shrewleap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 21:38

Haar kop was nog ietsjes wazig van de slaap, maar toch stapte Strawberry braaf voorwaarts, haar eenzame Patrol voortzettende. Want ach, wie kwam je nou tegen op dit eenzame en rustige tijdstip? Waarschijnlijk niemand. Toch had ze fout gedacht, gezien dat ze even een paar groene ogen in de struiken aan de overkant dacht te zien flitsen. Langzaam hield Strawberry halt en keek ze nogmaals, haar nieuwsgierigheid gewekt.

-Shrewleap-


SPT - Enter the Shadows - Shrewleap T4W3e3N
Stamps
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap PS18GM0SPT - Enter the Shadows - Shrewleap W0qAlxRSPT - Enter the Shadows - Shrewleap EjrsROFSPT - Enter the Shadows - Shrewleap FWu1gsfSPT - Enter the Shadows - Shrewleap D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 15:01

De eekhoorn had geen enkele kans gehad en lag nu verborgen onder een klein laagje aarde. De Warrior die hem gevangen had, besloot even wat meer naar de ThunderClan grens te gaan, aangezien ze niet zonder stilte haar prooi had gevangen. Maar toen ze opzij keek, zag ze daadwerkelijk een van de ThunderClan Warriors aan de overkant van het Thunderpath. "Zo, zo," Gromde ze, terwijl ze uit de struiken kwam, maar nog wel genoeg afstand behield tussen haar en het Thunderpath. "Wat doet een ThunderClanner zo dicht bij de grens?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 15:18

Strawberry hield de blik van de poes voor haar rustig vast, met een lichte nieuwsgierigheid in haar blauwe ogen. De poes gromde wat naar haar, maar Strawberry vond het eigenlijk redelijk hypocriet. "Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen." Reageerde de poes, toch wel licht gespannen. "Maar om je vraag te beantwoorden, ik was op patrouille." Miauwde Strawberry. "Nu zou ik op mijn beurt graag willen weten wat jij zo dicht bij de grens doet."


SPT - Enter the Shadows - Shrewleap T4W3e3N
Stamps
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap PS18GM0SPT - Enter the Shadows - Shrewleap W0qAlxRSPT - Enter the Shadows - Shrewleap EjrsROFSPT - Enter the Shadows - Shrewleap FWu1gsfSPT - Enter the Shadows - Shrewleap D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 15:49

De nieuwsgierigheid in de ogen van de ThunderClan Warrior wekte lichte irritatie in haar op. "Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen." Shrew versmalde haar blik bij deze woorden, was ze eigenwijs? "Maar om je vraag te beantwoorden, ik was op patrouille." Toch een antwoord, slim, want momenteel was Shrew niet in staat om eigenwijze katten lief te behandelen. "Nu zou ik op mijn beurt graag willen weten wat jij zo dicht bij de grens doet." De zwartwitte poes grinnikte bij de vraag, dus toch moest zij nog antwoorden. Goed dan. "Ik denk dat de ThunderClan stank me hier naartoe bracht." Mompelde ze met een wat grommende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 13:13

Een scheve grimas verscheen op Strawberry's gelaat. "Ik denk dat de ThunderClan stank me hier naartoe bracht." Miauwde de Shadowclan poes. "Dat is maar goed ook," Miauwde Strawberry luchtig, "Betekent dat wij onze borders goed gecontroleerd en gemarkeerd houden." Ze kon het niet laten om een lichte nadruk te leggen op het woord wij.


SPT - Enter the Shadows - Shrewleap T4W3e3N
Stamps
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap PS18GM0SPT - Enter the Shadows - Shrewleap W0qAlxRSPT - Enter the Shadows - Shrewleap EjrsROFSPT - Enter the Shadows - Shrewleap FWu1gsfSPT - Enter the Shadows - Shrewleap D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Enter the Shadows - Shrewleap   SPT - Enter the Shadows - Shrewleap Icon_minitimema 10 jun 2013 - 18:13

"Dat is maar goed ook," De stem van de ThunderClan poes klonk luchtig en Shrew keek haar nog steeds goed in de gaten houdend aan. "Betekent dat wij onze borders goed gecontroleerd en gemarkeerd houden." "Wie zegt dat jij hier niet bent gekomen om even op onderzoek uit te gaan, huh?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT - Enter the Shadows - Shrewleap
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: