First time (OPEN) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First time (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 17:43

Nijdig schudde Cryara zich uit en zag dat Spottednose op haar afliep. 'Alles oké? Weet je dan niet dat je nooit in een boom mag jagen? De kans dat je iets vangt is 0,001.' zei de poes bezorgd. 'En de kans dat je valt is 9/10, helaas voor jou zit jij daartussen.' Cryara lachte geamuseerd en voelde zich een beetje misselijk worden door de harde klap. Ze voelde dat er een takje uit haar vacht werd getrokken. Ze zuchtte en voelde zich zo duizelig worden, dat ze bijna omviel. Cryara had een stekende koppijn gekregen en ze keek Spottednose met een pijnlijk gezicht aan. 'Dat was een harde klap...' mompelde ze. 'Ik denk niet dat ik me nog goed voel.' Ze wreef met haar voorpoot over haar kop en kreunde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 20:53

Spottednose zag met bezorgde ogen toe hoe de poes duizelig werd en haar aankeek met een van pijn vertrokken gezicht. 'Dat was een harde klap... Ik denk niet dat ik me nog goed voel.' Kreunde Cryara terwijl ze met haar voorpoot over haar hoofdje wreef. Snel ondersteunde de gevlekte poes de duizelige poes zodat ze niet zou vallen. 'Kom dan gaan we je naar huis brengen. Dan kunnen je twolegs je naar die twoleg kattendokter brengen en kun je wat rusten in het donker. Volgens mij heb je een hersenschudding.' Spottednose vervloekte zichzelf dat ze dit heeft laten gebeuren en dat ze haar nieuwe vriendin niet naar de medicine cat kon brengen. Ze hielp Cryara langzaam vooruit naar haar tuin. Toen ze ervoor stonden keek Spottednose naar boven en dan weer naar de duizelende poes naast zich. Hoe kon ze daar nou over geraken zoals ze nu is? Misschien moest ze hier over nachten in een oud konijnenhol waar niemand haar kon vinden? 'Kun je erover denk je? Of overnacht je hier? Ik zal je dan wel wat prooi brengen.' Stelde Spottednose voor. Ze dacht aan wat er met haar zou gebeuren als haar clan ontdekte dat ze een kittypet prooi gaf en in het bos liet! Ach wat, dacht ze stoer, ze is nu mijn vriendin en gewond.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 21:23

Ze voelde hoe Spottednose haar ondersteunde en ze snorde dankbaar.  'Kom dan gaan we je naar huis brengen. Dan kunnen je twolegs je naar die twoleg kattendokter brengen en kun je wat rusten in het donker. Volgens mij heb je een hersenschudding.' Cryara knikte en liep voorzichtig met haar mee. Toen ze voor het groene hekje van haar tuintje keek ze bezorgd omhoog. 'Kun je erover denk je? Of overnacht je hier? Ik zal je dan wel wat prooi brengen.' zei Spottednose. 'Ik... Ik zal het proberen...' zei ze en maakte een sprong, maar die was helaas niet hoog genoeg. Met haar voorpoten klampte ze zich aan de bovenkant van het hekje en probeerde omhoog te klimmen. Met een plof liet ze zich vallen, maar dit keer kwam ze neer op haar poten. Tranen sprongen in haar ogen en ze schudde haar kop. 'Ik denk niet dat ik nog over die hek heen kom,' zei ze. Ze huiverde van angst. Dat betekende dat ze buiten moest slapen, en daar was ze niet gewend aan. Wie weet wat er zou gebeuren. Wat als een das of vos haar zouden vinden, als die echt zo gevaarlijk waren als Spottednose zei, dan zou ze niet weten wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 13:36

'Ik... Ik zal het proberen...' Antwoordde de lapjespoes. Ze sprong hoog, maar niet hoog genoeg. Ze plofte weer naast Spottednose neer. Dat kwam niet goed, dacht de zwart witte poes bezorgd. Ze zag dat Cryara's ogen zich vulden met tranen. 'Ik denk niet dat ik nog over die hek heen kom.' Zei ze duidelijk angstig. 'Blijf hier.' Beval ze de poes zachtjes. Snel zocht ze het hek af of ze er misschien onderdoor kon, maar helaas. Haar oog viel echter wel op een oud konijnenhol onder enkele boomwortels. Ze groef hem wat verder uit zodat Cryara vannacht op haar gemak kon liggen. Daarna zocht ze wat mos om erin te leggen. 'Hier kun je vannacht slapen, kruip zo diep mogelijk zodat het zeker donker is. Morgen kunnen we opnieuw kijken of je al wat sterker bent om in je tuin te komen.' Probeerde ze de poes gerust te stellen. Ze dacht aan haar eerdere waarschuwing voor vossen en dassen, dus zal Cryara daar ook wel aan denken. 'Wees maar niet bang voor vossen en dassen, die komen niet zo dicht bij de twolegplace.' Zei ze stilletjes. Haar hartje brak zowat van medelijden met deze poes.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 16:26

'Blijf hier.'  zei Spottednose en keek toe hoe ze te werk ging. Ze had zo te zien een hol ontdekt tussen enkele boomwortels. Ze ging zitten en keek toe hoe de poes het hol wat groter groef. 'Hier kun je vannacht slapen, kruip zo diep mogelijk zodat het zeker donker is. Morgen kunnen we opnieuw kijken of je al wat sterker bent om in je tuin te komen.' zei Spottednose en Cryara liep er rustig heen. Bezorgd keek ze het hol in, het zag er knus uit en ze ontspande zich een beetje. 'Wees maar niet bang voor vossen en dassen, die komen niet zo dicht bij de twolegplace.' zei Spottednose. Cryara zuchtte van opluchting. 'Bedankt, Spottednose,' mompelde ze zwak en kroop het hol in. Ze draaide een paar rondjes en ging op het zachte mos liggen. Het was misschien wat vochtiger en kouder dan haar eigen mand, maar het was beter dan niets. Met haar ogen gesloten begon ze haar poot te likken, terwijl ze naar alle geluiden luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 19:30

De poes bedankte haar zachtjes en Spottednose knikte dat het geen moeite was. Nou ja, eigenlijk was het veel meer dan alleen moeite, maar het hielp niemand om daaraan te denken. Ze keek naar boven waar de zilverpels al tevoorschijn kwam. 'Ik moet terug naar mijn clan voor ze me zoeken. Ik kom morgen ochtend terug.' Zei ze snel tegen Cryara. Zo snel ze kon groef ze haar prooi op terwijl ze zich haastte om terug te keren naar haar kamp. Aan de doorntunnel remde ze en liep naar binnen alsof er niets was gebeurd. Ze legde haar prooi op de stapel, maar nam zelf niets, ze had niet zo'n honger. In de plaats daarvan, liep ze de warrior den binnen en krulde zich op in haar mosnest. Ze kon wel een maan slapen, zo moe was ze! Al snel viel ze in slaap.
De volgende ochtend zei tegen enkele katten dat ze was gaan jagen. Ze vond het vreselijk om te liegen tegen haar clangenoten, maar, zo hield ze zich voor om zich wat beter te voelen, ze loog niet helemaal. Ze ging wel degelijk jagen, maar eerst ging ze kijken naar Cryara. Onderweg naar de twolegplace rook ze de sterke geur van een muis. Automatisch zakte ze in sluiphouding en al snel wist ze het beestje te lokaliseren. Voorzichtig sloop ze er heen. Toen ze er nog slechts een konijnenlengte vandaan was, spande ze haar spieren en sprong boven op haar prooi. Ze beet hem snel dood zodat hij het andere prooi niet kon waarschuwen. Met het muisje in haar mond liep ze verder naar het hol onder de boom waar Cryara lag. Ze zou haar deze muis geven om op krachten te komen.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 20:16

Vanuit haar tijdelijke slaaplaats kon ze de sterrenhemel duidelijk zien. 'Ik moet terug naar mijn clan voor ze me zoeken. Ik kom morgen ochtend terug.' zei Spttednose en Cryara kon zien dat ze nogal haast had. 'Tot morgen,' zei Cryara voor de poes wegging. Ze gaf zichzelf nog een snelle wasbeurt voor ze zich oprolde. Ze bleef nog even staren naar de strook sterren in de donkere nachthemel. Voor ze het wust vielen haar ogen dicht in een diepe slaap. 
De volgende ochtend opende Cryara haar ogen en keek verbaasd rond. Eerst herinnerde ze zich niet waar ze was maar opeens voelde ze weer de gruwelijke pijn in haar achterhoofd. Ze stond langzaam op em merkte dat het mos een beetje nat was geworden. Waarschijnlijk had het vannacht geregend. Ze rekte haar natte poten uit en liep het hol uit. De grond voelde nat en haar poten kwamen zaten al meteen onder de modder. Toen ze opkeek zag ze Spottednose aanlopen met een muis in haar mond. 'Goedemorgen, Spottednose!' groette ze haar opgewekt. 'Ik begin me al een beetje beter te voelen, de pijn wordt al minder,' voegde ze eraan toe om haar op de hoogte te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 18:26

De poes begroete haar en Spottednose legde haar muizen voor haar poten neer om haar ook te begroeten. 'Goedemorgen, ik heb een muisje mee voor jou.' Zei ze terwijl ze de muis richting de poes duwde. 'Ik begin me al een beetje beter te voelen, de pijn wordt al minder.' Stelde Cryara haar op de hoogte. 'Geweldig!' Antwoorde Spottednose blij dat het al beter ging met haar vriendin. 'Ik heb ook nog enkele papaverzaadjes mee kunnen smokkelen van de medicine cat. Als de pijn erger word slik je er een paar op, maar niet te veel anders voel je je verdoofd.' Zei ze terwijl ze ook de zaadjes richting de poes schoof. Ze had vanmorgen gezegd tegen de medicine cat dat ze wat last had van haar gewrichten door de regen die vannacht was gevallen. Ze wachtte even en likte haar poten even schoon, niet dat het veel hielp want na één stap was ze al weer helemaal onder de modder. 'Zou het lukken om nog eens te proberen om over je hek te springen? Of ben je daar nog niet goed genoeg voor?' Vroeg ze de poes onderzoekend aankijken.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 20:33

Ze keek hongerig naar de muis die Spottednose naar haar toe duwde. 'Ik heb ook nog enkele papaverzaadjes mee kunnen smokkelen van de medicine cat. Als de pijn erger word slik je er een paar op, maar niet te veel anders voel je je verdoofd.' Cryara knikte en boog haar kop om een paar hapjes van de muis te nemen. Daarna likte ze de zaadjes op en even meende ze dat de pijn minder werd.  'Zou het lukken om nog eens te proberen om over je hek te springen? Of ben je daar nog niet goed genoeg voor?' vroeg Spottednose en Cryara dacht na. 'Ik zou het kunnen proberen,' antwoordde de lapjeskat. Ze liep naar haar hekje toe en keek omhoog. Er vielen een paar dikke regendruppels omlaag en even kromp de poes ineen toen een druppel op haar neusje terechtkwam. Ze aarzelde even en uiteindelijk sprong ze omhoog. Ze krabbelde het hekje op en keek het vertrouwde tuintje rond. Ze draaide zich om naar Spottednose. 'Het is gelukt!' riep ze vrolijk. 'Bedankt voor alle hulp, Spottednose!' Ze keek naar het tweebeennest en binnen zag ze haar tweebeen, Emma, rondlopen. Ze keek nog even om naar haar nieuwe vriendin. 'Ik hoop je nog eens te zien!' riep ze haar toe, voor ze van het hekje afsprong en door de struiken heen liep, richting de tuindeur...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 22:36

Cryara antwoordde dat ze het zou proberen. De poes liep naar het hek en sprong. Het was weer begonnen met regenen dus Spottednose was bang dat de lapjespoes zou uitslieren en weer naar beneden zou vallen. Gelukkig was dat niet het geval en landde ze mooi in balans op het hek, klaar om veilig in haar twolegtuintje te springen.. 'Het is gelukt!' Riep ze triomfantelijk. Spottednose was blij dat haar nieuwe vriendin terug was waar ze tuis hoorde, maar ze wist dat ze Cryara ging missen. 'Bedankt voor alle hulp, Spottednose!' Bedankte Cryara haar. 'Graag gedaan hoor.' Antwoordde de gevlekte poes simpel. Daarna zag ze Cryara verlangend terug kijken naar haar twolegnest. 'Ik hoop je nog eens te zien!' Riep ze nog voor ze van haar hek sprong in haar tuintje. Spottednose kon het niet laten om ook op het hek te springen, ze zag nog net hoe Cryara voor de tuindeur stond. 'Hé, spreken we over enkele dagen weer af, wanneer je beter bent?' Vroeg ze haar snel. 'Dit keer zonder het jagen in bomen.' Voegde ze er plagerig aan toe. Ze wachtte even om te kijken of Cryara haar had gehoord, maar wist dat ze hier niet te lang kon zitten. Ze vond het helemaal niet leuk om zo vol in het zicht te zitten.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 22:51

Cryara wou net door het luikje naar binnen toe wandelen tot ze Spottednose's stem hoorde. 'Hé, spreken we over enkele dagen weer af, wanneer je beter bent? Dit keer zonder het jagen in bomen.' Cryara hoorde een plagerige toon in haar stem en de poes grijnsde. 'Tuurlijk! Ik kom je wel opzoeken als ik terug ben van de dierendokter!' miauwde ze terug en zwiepte met haar staart, als een laatste groet. Ze wierp de poes een warme glimlachje toe en verdween door het luikje naar binnen. Het begon al flink te regenen buiten en ze wandelde doodnormaal de woonkamer binnen, waar Emma op de bank zat en zachtjes floot naar de lapjeskat. Cryara trok even met haar oor en liep snorrend op de oude vrouw af. Dankzij Spottednose was ze weer thuis en ze zou de clankat altijd dankbaar blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 14:41

Gelukkig had Cryara haar gehoord en antwoordde met een grijns. 'Tuurlijk! Ik kom je wel opzoeken als ik terug ben van de dierendokter!' Spottednose knikte dat dat oké voor haar was. De lapjespoes zwiepte met haar staart als een laatste groet en kroop door het luikje naar binnen. Spottednose sprong van het hek af, blij dat ze niet meer zo zichtbaar was en spurtte het woud weer in. Ondertussen was het beginnen gieten en werd ze kletsnat. Nog iets vangen zat er helaas niet meer in. Met lege poten keerde ze terug naar het kamp. De rest van het kamp had duidelijk niet stilgezeten, want de prooistapel was hoger dan vanmorgen. Hongerig nam ze er een muis van en begon die op te smikkelen voor de warrior den. Toen haar muis op was, schudde ze haar vacht uit, waardoor er overal regendruppels uitvlogen. Ze ging dan maar schuilen in de warrior den.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 18:28

De zwarte kater liep door de bossen. Waar was hij? Hij was verdwaald toen hij een stukje in het bos was gegaan. Hij stopte omdat hij katten rook. Een van de twee herkende hij. Cryara, de poes waar mee hij vis had gedeeld. De andere niet, het was geen kittypet. Een rogue dan? Of een Clankat? Camarovi had Sparklez vertelt over Clans, er waren ThunderClan, BloodClan, RiverClan, Shadowclan, WindClan, en uh.. Spark had moeite met het te herinneren. SkyClan! Maar wat 'clans,' waren of wat ze deden snapte hij niet. De katten kwamen in zijn richting dus hij liep op ze af. Gelijk herkende hij Cryara, maar de zwart-witte met een rare geur ernaast niet. 'Uhm, weten jullie waar ik ben?' vroeg hij. 'Ben jij een rogue? Of een Clankat? Je ruikt niet naar tweebenen..' vroeg hij aan de zwart-witte. Hij had zijn blauwe halsband om, dus de katten konden zien dat hij een huiskat was.


First time (OPEN) - Pagina 2 F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 22:10

Cryara en Spottednose hadden weer afgesproken. Gelukkig was ze weer helemaal genezen van haar hersenschudding. Spottednose had voorgesteld dat ze in het bos gingen, want ze voelde zich alles behalve op haar gemak in de twolegplace en het was tegen de krijgscode. Nou ja, die overtrad ze sowieso door om te gaan met Cryara, maar ja nu ze vrienden waren geworden konden ze mekaar nou niet gewoon vaarwel zeggen. Ineens kwam er een nieuwe kattengeur in haar neus gedrongen, een kittypet alweer. Even later verscheen een zwarte kater met een blauw halsband. 'Uhm, weten jullie waar ik ben?' Vroeg de kater. 'Ben jij een rogue? Of een Clankat? Je ruikt niet naar tweebenen...' Vroeg hij daarna. 'Ik ben een kat van de donderclan, Spottednose en jij bent op donderterritorium en dat is verboden.' antwoordde zijn beide vragen. Nu moest hij vast denken dat het erg oneerlijk was dat Cryara hier wel mag komen en hij niet, maar als ze aan iedereen toegaf, zat het woud straks vol met kittypets en kon ze verderleven als een rogue. 'Het spijt me dat jij niet mag en Cryara wel, maar ik neem al een groot risico door met haar om te gaan en ik zou niet graag als rogue willen leven als mijn  clan er uiteindelijk achterkomt dat ik kittypets vrij rond laat lopen in ons territorium.' Legde ze de zwarte kater uit. Het schoot haar de binnen dat ze zijn naam nog niet wist. 'Hoe noem je eigenlijk?' Vroeg ze vriendelijk. Ze zuchtte, door Cryara was ze veel te vriendelijk tegen kittypets geworden!


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 1:56

'Ik ben een kat van de ThunderClan, Spottednose, en jij bent op donderterritorium en dat is verboden.' antwoordde de poes. Voor Sparklez kon antwoordden miauwde de de zwart-witte poes alweer iets. 'Het spijt me dat jij dat niet mag en Cryara wel, maar ik neem al een groot risico door met haar om te gaan en ik zou nietgraag als rogue willen leven als mijn clan er uiteindelijk achterkomt dat ik kittypets vrij rond laat lopen in ons territroium.' Sparklez antwoordde. 'Uhm, ik snap het maar.. wat zijn kittypets?' vroeg hij een beetje in de war. 'Hoe noem je eigenlijk?' vroeg Spottednose. 'Ik noem Sparklez.


First time (OPEN) - Pagina 2 F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 13:42

De zwarte kater had niet eens door wat kittypets waren. Spottednose schudde haar hoofd. 'Ik noem Sparklez.' Zei hij daarna. 'Jij bent een kittypet en Cryara en alle andere katten die bij twolegs leven, ik vermoed dat jullie jezelf huiskatten noemen?' Legde de gevlekte poes de zwarte kater uit. Ze keek even naar Cryara en dan weer terug naar Sparklez. Ze wist niet wat ze moest doen, ze kon onmogelijk deze kater hier ook laten rondlopen. Haar clan zou haar kunnen verbannen als ze erachter kwamen! Ze zuchtte en herhaalde dan weer dat ze hem echt niet kon laten rondlopen op donderterritorium. 'Het spijt me echt, maar als je dat niet accepteert zal ik je eruit moeten jagen.' Zei ze. Ze vond het zo oneerlijk voor de kater. 'Maar we kunnen bij het hek zelf wel praten, dan doe ik wel alsof ik jullie wegjaag als mijn clan me ziet.' Stelde ze voor. Beter kon ze niet verzinnen.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 16:41

Cryara luisterde naar het gesprek van de twee katten.  'Maar we kunnen bij het hek zelf wel praten, dan doe ik wel alsof ik jullie wegjaag als mijn clan me ziet.' stelde Spottednose voor. Cryara wist dat het van die krijgscode niet mocht om vreemde katten op de territorium te laten. Ze begreep dat best, de clankatten wouden hun territorium beschermen. Plotseling schoot haar een idee binnen. 'We kunnen ook naar mijn tuintje gaan. Daar gelden geen regels, en de clankatten kunnen je daar nooit zien' zei ze half in zichzelf en zwiepte nadenkend met haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 8:44

Cryara kwam met een idee de ze duidelijk nog zelf aan het overwegen was. 'We kunnen ook naar mijn tuitje gaan. Daar gelden geen regels, en de clankatten kunnen je daar nooit zien.' Stelde ze voor, nadenkend met haar staart te zwiepen. Spottednose vond dat idee nou niet bepaald geniaal, zo in de twolegplace in een tuintje dat omringd was met hekkens, kans dat er elk moment een twoleg uit hun nest kon komen. Aan de andere kant had Cryara wel een punt dat haar clanmaten haar daar nooit zouden zien en ze kon meteen over het hek naar het woud springen mocht er een twoleg verschijnen. Ze twijfelde nog steeds toen ze een overhangende tak zag net boven Cryara's hek. 'Hé, jullie kunnen in het tuintje en ik hang wel aan die tak! Dan kan ik jullie zien en horen en jullie ook mij, maar niemand anders!' Ze was heel blij dat ze de tak had gevonden en sprintte al naar de boom waar ze met gemak tot aan de tak klom. Op de tak sloop ze wat verder naar het uiteinde tot ze goed zat om het gesprek dat de kittypets zo meteen gingen voeren in Cryara's tuintje te kunnen horen. 'Kom nou!' Riep ze naar de kittypets. Ze had nou niet bepaald alle tijd van de wereld zoals die twee beneden.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 18:55

'Hé, jullie kunnen in het tuintje en ik hang wel aan die tak! Dan kan ik jullie zien en horen en jullie ook mij, maar niemand anders!' zei Spottednose, na een korte stilte. 'Dat kan ook,' giechelde ze en keek toe hoe de poes wegsprintte naar de boom. Ze stond op, rekte haar poten uit en keek om naar Sparklez. 'Kom je?' vroeg ze vriendelijk. 'Ik denk dat je vanaf mijn tuintje zelf wel de weg naar huis kunt vinden, niet?' 'Kom nou!' riep Spottednose vanaf de tak en Cryara richtte haar ogen op de poes. 'We komen al!' riep ze terug en wenkte Sparklez met haar staart, terwijl ze naar haar hekje sprintte.
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
First time (OPEN) - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: First time (OPEN)   First time (OPEN) - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 19:07

De zwart witte poes die op de tak zat zag de kittypets naar het hekje onder haar sprinten. 'We komen al!' Hoorde ze haar vriendin Cryara roepen. Spottednose zat behoorlijk goed op de tak, ze zou er zelfs in slaap kunnen vallen! Maar, wist ze uit ervaring, ze zou er meteen uitvallen als ze even niet oplette. Ze zwiepte vrolijk met haar zwarte staart terwijl ze zag hoe de lapjespoes over het hek sprong in haar tuintje. Dat is al een kittypet, dacht Spottednose vrolijk. Ze keek even rond om te kijken waar Sparklez was en ontdekte de zwarte kater al snel op de grond. 'Kom maar, ik bijt heus niet!' Stelde ze de kater gerust. 'Behalve als je me boos maakt.' Voegde ze er plagerig aan toe. Ze knipoogde even naar Sparklez en glimlachte naar Cryara. Dit was een geweldige dag, dacht Spottednose euforisch. Ze had nooit gedacht dat clankatten zo goed overeen konden komen met kittypets, maar zij en Cryara en misschien ook Sparklez hadden het tegendeel wel degelijk bewezen. Cryara kon net zo goed als Clankat geboren geweest zijn, ze heeft er in elk geval de moed voor, Sparklez kende ze nog niet goed genoeg om zoiets over hem te zeggen.


First time (OPEN) - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First time (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: