Time's up ..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Time's up ..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cindersmoke
Member
Time's up .. DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Time's up ..   Time's up .. Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 19:20

Hee guys waarvan ik enorm houd <3

Het is voor mij ook tijd om even een korte break te nemen van het RPG'en. Ik baal hier enorm van, maar ik heb er totaal geen zin in op dit moment, heb een drukke opleiding, enorm veel gedoe op school en in m'n leven daarbuiten. Ik wil niet dat ik straks MOET posten, want dat gevoel heb ik al wel een tijdje. Ik ga alle twee van mijn accountjes niet weggeven, en jullie zien me waarschijnlijk nog wel terug, maar op dit moment is het gewoon even klaar. Op dit moment zit ik midden in een proefwerkweek, ben bezig met m'n blog en wil vooral veel tijd overhouden met m'n vrienden. Jullie zien me vanzelf wel weer terugkomen, maar tot dan wil ik deze mensen even bedanken in het bijzonder:
- Het team (Sanne, Waz, Moon, Maaike, Maartje ens); voor het maken van deze site. Zonder jullie had ik al deze geweldige mensen nooit ontmoet en had ik nooit zoveel lol gehad in de RPG, thanks daarvoor <3
- Soof; ook al hebben we een enorme fight gehad, we hebben het allemaal opgelost en het RPG'en met je was geweldig. Je was een geweldige vriendin en ik ga je enorm missen, for sure <3
- Moon; ook jou ga ik missen, als bestie voor Lastbreathe ^^. Ik kon het goed met je vinden en ook in de RPG klikte het, I'll miss you <3
- Babs; ik kon geweldige gesprekken met je hebben op MSN, ook jou ga ik super missen, ook in de RPG <3
Ik wil het liefst ook Quinty en Lianne bedanken, maar die zijn me al voorgegaan, ook met hen kon ik het enorm goed vinden.
Iedereen die ik niet heb genoemd; bedankt voor de geweldige tijd die jullie me hier hebben gegeven, ik ga jullie echt echt echt missen <3

See you soon guys
xx Sharon, Cindersmoke en Sassykit <3


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Time's up .. Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Time's up .. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Time's up ..   Time's up .. Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 21:04

Noes, Sharon niet jij ook al [tijdelijk] weg ;-;
W-we can still meet when I'm there, ya know c:
Just tell me when you miss me enough for that x'D

But I'll miss you here ;-;

xx Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Time's up .. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Time's up ..   Time's up .. Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 21:07

Ik zag 't al aankomen dat dit ging gebeuren en ik snap dat je soms een break nodig hebt van het RPG'en, dus daarom zal ik niet proberen je te dwingen terug te komen. Maar nog altijd, ik ga je hier wel enorm missen <3 Ik hoop je nog wel eens op msn te zien. En waag 't niet om er een permanente break van te maken girl >C

-Babs~


Time's up .. T4W3e3N
Stamps
Time's up .. PS18GM0Time's up .. W0qAlxRTime's up .. EjrsROFTime's up .. FWu1gsfTime's up .. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Time's up .. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Time's up ..   Time's up .. Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 21:08

Ik zal je missen Sharon en hoop je snel weer terug te zien.
Als je in de put zit volg dan dit motto dat mij ook altijd helpt: Hakuna Matata! of; Don't worry, be happy!

Zie je snel
xx Moon ^^


Time's up .. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time's up ..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: