Leaf-fall Ceremony



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leaf-fall Ceremony

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
Leaf-fall Ceremony BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 16:53

Silverfang staarde naar het oranje blad dat net voor zijn poten was neergestreken. Zijn oren waren in de beweging mee somber naar beneden gevallen. Het besef dat Leaf-fall was aangebroken en Duststar nog steeds niet beter was, raakte hem alsof er een steen tegen zijn maag werd gegooid. Hoeveel levens zou zijn vriend nu al verloren hebben? Was Starclan hem zo slechtgezind? Silverfang kon er maar niet over uit dat ze zo'n jonge, sterke clanleider zo konden laten lijden. En het ergste was nog wel dat hij machteloos stond. De ziekte was geen vijand waartegen hij hem kon verdedigen, zoals toen bij de maansteen. Het enige wat hij kon doen was vertrouwen op de medicine cat en als vervangende leider de clan bijstaan waar hij dat maar kon. Het dubbele leven dat hij nu als deputy en clanleider moest doorstaan was niet makkelijk, maar het hielp dat hij veel steun kreeg van de clan zelf. Heel Skyclan was ten slotte ongerust over hun clanleider, dat Duststar doodziek was was een feit waar niet meer omheen gepraat kon worden. Silverfang zuchtte en begon toen aan de klim naar boven. Zijn sterke achterpoten hadden hem binnen mum van tijd op de hoge richel gebracht, die uitzicht bood over het gehele kamp. Silverfang schraapte zijn keel, het was tijd voor een ceremonie en het was nu zijn tijdelijke taak om die uit te voeren. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel," sprak hij luid en duidelijk. De verbaasde blikken wanneer hij op de richel sprong waren al lang verdwenen, het was tegenwoordig normaal geworden dat Silverfang de ceremonies en andere toespraken uitvoerde. Het viel hem slechter toen hij merkte dat de hoopvolle blikken eveneens waren uitgedoofd. Verwachte ze allemaal dan het slechtste, dat hun clanleider op sterven lag en het nu afwachten was wanneer hun deputy met het sombere nieuws ging komen? Silverfang zette snel die gedachte uit zijn hoofd, hij weigerde dit te geloven, en focuste zich toen weer op de woorden die hij zou moeten uitspreken. "Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd." Vanuit zijn ooghoeken zag hij de vijf kittens zitten, keurig gepoetst door hun moeder en hun pootjes tintelend van opwinding. Er waren er tenminste nog een paar die er de goede moed inhielden.. Silverfang trok zijn mondhoek omhoog in een schuine glimlach. "Yarrowkit, kom maar naar voren," sprak hij kalm, terwijl hij de apprentice-to-be wenkte met zijn zilvere staart. "Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen." De kater wachtte even totdat de twee elkaars neus hadden aangeraakt en vervolgde toen zijn toespraak, terwijl hij zich dit keer richtte op Summernight's kittens. Peachkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Peachpaw. Jouw wijs ik Oddeye als mentor toe en ik vertrouw erop dat hij je alles wat hij weet op jouw zal overbrengen. Cutekit, jij zal vanaf nu als Cutepaw bekend staan en ik heb Crowheart als mentor voor jouw gekozen. Raisingkit, ook jij hebt net als je nestgenoten de zes manen bereikt en zal vanaf nu Raisingpaw heten. Jij zal Eaglewing als mentor krijgen. En dan hebben we nog tot slot Deathkit, jij krijgt de naam Deathpaw tot het tijd is voor jouw warrior ceremonie, en ikzelf zal je hierin bijstaan als mentor." Na het benoemen van alle apprentices, sprong Silverfang in een soepele boog van de richel om vervolgens zelf de neus van zijn nieuwe apprentice aan te raken en hiermee de ceremonie te eindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathkit
Member
Leaf-fall Ceremony DPKsfdL
~Lynn Harries
40

CAT'S PROFILE
Age: :: 8 Moons ::
Gender:
Rank:
Deathkit
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 18:02


Hij zette zijn voorpoten buiten de den en snoof de lucht op. Zijn haren rezen licht overeind door de koele bries die erdoorheen woei. Deathkit slaakte een zucht, Grean-leaf was al lang geleden weggekwijnd. Terwijl hij aan de warmte van Grean-leaf dacht, rekte hij zich uit en luisterde hij naar de oproep van Silverfang. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel," Klonk zijn stem over de open plaats. Deathkit gehoorzaamde en ging bijna als eerste onder de richel zitten. "Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd." Zei Silverfang. Deathkit zag dat hij bekeken werd. "Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen. Peachkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Peachpaw. Jouw wijs ik Oddeye als mentor toe en ik vertrouw erop dat hij je alles wat hij weet op jouw zal overbrengen. Cutekit, jij zal vanaf nu als Cutepaw bekend staan en ik heb Crowheart als mentor voor jouw gekozen. Raisingkit, ook jij hebt net als je nestgenoten de zes manen bereikt en zal vanaf nu Raisingpaw heten. Jij zal Eaglewing als mentor krijgen. En dan hebben we nog tot slot Deathkit, jij krijgt de naam Deathpaw tot het tijd is voor jouw warrior ceremonie, en ikzelf zal je hierin bijstaan als mentor." Hij keek zijn nieuwe mentor met grote, amberkleurige ogen aan. Hoorde hij dat nou goed? Was zijn nieuwe mentor de Deputy van SkyClan? Hij zag hoe de grijze kater van de richel afsprong en op hem af liep. Deathpaw raakte zijn neus aan, zoals bij elke Apprentice en Mentor gebeurt. Het voelde heel anders dan hij had gedacht, krachtiger. 'Wat een eer om uw Apprentice te zijn, Silverfang.' Zei hij, terwijl hij zijn hoofd boog.




Leaf-fall Ceremony 10xdmjc

Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
Leaf-fall Ceremony DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 18:51


"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel," Hoorde Raisingkit en zag zijn broertje Deathkit zitten. Hij ging naast hem zitten en keek vriendelijk naar zijn broer. "Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd." "Dat zijn wij" dacht hij bij zichzelf. "Yarrowkit, kom maar naar voren," sprak hij kalm, terwijl hij de kit naar zich toewenkte. "Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen." zei de kater, waarna Raisingkit de ogen van de Deputy naar hun zag draaien. Hun moeder Summernight stond achter hen, en die keek met een ietwat strakke blik, was ze niet blij? "Peachkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Peachpaw. Jouw wijs ik Oddeye als mentor toe en ik vertrouw erop dat hij je alles wat hij weet op jouw zal overbrengen. Cutekit, jij zal vanaf nu als Cutepaw bekend staan en ik heb Crowheart als mentor voor jouw gekozen. Raisingkit, ook jij hebt net als je nestgenoten de zes manen bereikt en zal vanaf nu Raisingpaw heten. Jij zal Eaglewing als mentor krijgen. En dan hebben we nog tot slot Deathkit, jij krijgt de naam Deathpaw tot het tijd is voor jouw warrior ceremonie, en ikzelf zal je hierin bijstaan als mentor." Wat een geluksvogel die broer van hem! De Deputy als mentor hebben leek hem geweldig, maar Eaglewing zou vast en zeker ook wel een leuke en aardige kat zijn. Hij keek rond waar zijn mentor was, die zou zo wel naar hem toelopen, toch?

-- Ja ik mag Summernight ff Powerplayen, ze is van mij xd--


Leaf-fall Ceremony DUcRzap
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
StarClan
Leaf-fall Ceremony DPKsfdL
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
128

CAT'S PROFILE
Age: I died on 35 Moons of smoke...
Gender:
Rank:
Summernight
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 19:07


Summernight stond op, vandaag zou een van de laatste dagen zijn dat ze hier zou liggen. Ze likte haar kittens even. Deathkit ging niet lang daarna de den uit en Silverfang ging een mededeling doen. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel," Summernight liep naar buiten, en ging achter Deathkit en Raisingkit zitten. "Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd." "Yarrowkit, kom maar naar voren," sprak hij kalm, terwijl hij de kit naar zich toewenkte. "Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen." zei de kater. "Peachkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Peachpaw. Jouw wijs ik Oddeye als mentor toe en ik vertrouw erop dat hij je alles wat hij weet op jouw zal overbrengen. Cutekit, jij zal vanaf nu als Cutepaw bekend staan en ik heb Crowheart als mentor voor jouw gekozen. Raisingkit, ook jij hebt net als je nestgenoten de zes manen bereikt en zal vanaf nu Raisingpaw heten. Jij zal Eaglewing als mentor krijgen. En dan hebben we nog tot slot Deathkit, jij krijgt de naam Deathpaw tot het tijd is voor jouw warrior ceremonie, en ikzelf zal je hierin bijstaan als mentor." Summernight stond er een beetje strak bij. De Clan haat haar en toch krijgt Deathpaw Silverfang, hoe durft hij. "Gefeliciteerd, Deathpaw, Raisingpaw, Peachpaw en Cutepaw. Ik ben trots op jullie." Ze begon wat strak, maar hoe verder ze in haar zin kwam hoe vriendelijker haar stem begon te klinken. Ze richtte haar blik op Silverfang, waarna ze een beetje arrogant haar blik weer afwierp. Ze mocht hem niet en als Deathpaw ooit een keer niet tevreden was over zijn mentor maakte ze hem af. Ze liep daarna weg, de rest van de mentoren boeide haar niet zoveel als Silverfang, ze zou hem in de gaten houden.


Leaf-fall Ceremony Onder11
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Leaf-fall Ceremony BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 15:27

Het was misschien niet de beste tijd voor hem om een apprentice aan te nemen, maar met alles wat er gaande was, had Silverfang juist even een ander doel nodig waar hij zich op kon focussen, zonder hierbij de zorgen van de gehele clan op zich te moeten nemen. Een apprentice bood daarvoor de perfecte oplossing, en de zilvere kater keek ernaar uit om hem te trainen tot een volwaardige warrior van Skyclan. Een onverwachte grijns verscheen op zijn gezicht en voor het eerst sinds tijden leek de storm achter zijn bleekgroene ogen iets helderder te worden toen hij zijn kop voorover boog en de jonge apprentice met zijn neus aanraakte. 'Wat een eer om uw Apprentice te zijn, Silverfang,' zei Deathpaw en hij leek het echt te menen. Silverfang hoopte dat dit respect uiteindelijk uit zou groeien in een vriendschap die niet alleen om zijn rang als deputy ging. De tijd zou het leren. Met een geamuseerde blik in zijn ogen trok hij zijn hoofd weer terug en zei hij: "zorg ervoor dat ik er geen spijt van krijg dat ik jouw als apprentice heb gekozen." Hij wierp de apprentice een knipoog om de druk wat weg te nemen, en draaide zich toen om richting de rest. De kater stopte en draaide voor een kort ogenblik zijn hoofd weer richting Deathpaw alsof hij nog iets bedacht had. "Morgenvroeg zullen we meteen beginnen, kom naar mijn eik zodra je klaar bent." Hij glimlachte even en liep toen weer verder, terug naar de warriors om de patrouilles te regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
Leaf-fall Ceremony DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimema 24 jun 2013 - 22:57



"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel,". 'Zo te horen gaat Silverfang een aankondiging maken,' dacht Eaglewing. Hij liep naar de de open plaats waar de meeste katten zich al hadden verzamelt. Hij was niet verrast dat Duststar geen aankondigingen meer maakte, zo ziek als hij was kon het ook gewoon niet. Eaglewing had er weinig geloof in dat Duststar weer de oude zal worden. Maar nu waren de jonge kittens de grootste prioriteit en konden ze na het lange wachten apprentice benoemd worden. Silverfang ging verder met zijn speech:"Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd''. "Yarrowkit, kom maar naar voren," ."Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen.'' Peachkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Peachpaw. Jouw wijs ik Oddeye als mentor toe en ik vertrouw erop dat hij je alles wat hij weet op jouw zal overbrengen. Cutekit, jij zal vanaf nu als Cutepaw bekend staan en ik heb Crowheart als mentor voor jouw gekozen. Raisingkit, ook jij hebt net als je nestgenoten de zes manen bereikt en zal vanaf nu Raisingpaw heten. Jij zal Eaglewing als mentor krijgen. En dan hebben we nog tot slot Deathkit, jij krijgt de naam Deathpaw tot het tijd is voor jouw warrior ceremonie, en ikzelf zal je hierin bijstaan als mentor." Terwijl Silverfang een einde maakte aan de ceremonie, zag Eaglewing hoe alle nieuwe appentices naar hun mentor toe liepen. Ook Eaglewing zocht naar de zijne. DAAR! Hij had hem gezien. Hij had er best wel veel zin om zo'n klein lief onderdeurtje les te geven. 'Zooo, ben je  er klaar voor!,' zei Eaglewing op een duidelijk maar ook vriendelijke toon. 'We gaan morgen al naar het woud!' 



“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowpaw
Member
Leaf-fall Ceremony DPKsfdL
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 10 Moons
Gender:
Rank:
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Leaf-fall Ceremony   Leaf-fall Ceremony Icon_minitimema 24 jun 2013 - 23:12

Zijn witte vacht welke bevlekt was met grijze plekken, werd beschenen door een schrale zonnestraal die door de zon op hem werd afgevuurd. Zijn ogen waren gesloten, en zijn mondhoeken krulden vrolijk omhoog, genietend van de laatste warme briesjes die zijn vacht streelden. Het was nu al een tijd geleden dat hij de Medicine cat's den had verlaten, en het werd ondertussen dringend tijd voor een nieuwe Clanceremonie, en zijn wensen gingen algauw in vervulling toen de stem van Silverfang door het kamp heen bulderde. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen onder de richel," Zonder nog één seconde stil te blijven staan, stoeide de kater naar de richel toe, waar hij, toen hij eenmaal was aangekomen, stijfjes bleef stilstaan. "Het is weer tijd voor een ceremonie en ik zal die in naam van Duststar uitvoeren. Er zijn een paar kittens die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices te worden benoemd." Alsof hij aan de grond stond vast gespijkerd, bleef hij stilstaan. Zou hij als eerste worden genoemd, of juist als laatste? Yarrowpaw schudde wild zijn kopje maar keek nadien toch weer nieuwsgierig naar boven, naar de plek waar de zilveren tabby kater de Clan toesprak. "Yarrowkit, kom maar naar voren," ...Dat was zijn naam! Opgewonden sprong het katertje naar voren, maar toen hij eenmaal de serieusheid in ieders ogen zag, staarde hij blozend voor zich uit. "Vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Yarrowpaw. Ik wijs je Silentcry als mentor toe en ik hoop dat zij alles wat ze weet op jouw zal overbrengen." Hij knikte, waarna hij formeel de neus van zijn mentor aantikte met de zijne. Hierna wandelde hij met stijve poten van energie naar de achterkant van de menigte, waar hij wachtte op Silentcry. Wat zou ze van 'm denken? Hopelijk veel goeds, dan konden ze hun trainingen goed beginnen! Een eerste goede indruk was altijd handig.


Leaf-fall Ceremony 2uzv7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leaf-fall Ceremony
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: