SPT or not? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT or not?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Minimum aantal regels weg?
Ja
SPT or not? - Pagina 2 I_vote_lcap62%SPT or not? - Pagina 2 I_vote_rcap
 62% [ 24 ]
Nee
SPT or not? - Pagina 2 I_vote_lcap38%SPT or not? - Pagina 2 I_vote_rcap
 38% [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 39
 

Firedance
Warrior Goddess Lightning
SPT or not? - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 17:34

Hoezo is dat zo zeker dan?
Want als jij nog een topic met lange posts wil, dan komt die er toch?


SPT or not? - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravepaw
Member
SPT or not? - Pagina 2 DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Bravepaw
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 17:41

Ik weet dat het niet zo zeker is, maar ik bedoelde dat er dan minder 5-regel topics komen.
Waarschijnlijk zou dat wel meevallen ^^

Ik typte het alleen niet duidelijk in m'n vorige post.


SPT or not? - Pagina 2 Fut855
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
SPT or not? - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 17:43

Ik ben hier wel voor. Je ziet zo ook wel dat de meesten zich er aan gaan houden en er geen misbruik van maken. Vaak als mensen een SPT topic hebben, posten ze door die 'vrijheid' toch nog steeds boven de vijf regels en vaak ook zelfs meer. Als ze deze vrijheid overal krijgen, lijkt het bij dat men het niet alleen leuker gaat vinden om te posten, maar ook zo af en toe echt de inspiratie heeft om een grote post te maken.


SPT or not? - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
SPT or not? - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
SPT or not? - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 20:57

Voor mij mag de minimum aantal regels weg, maar het SPT zou ik wel nog houden. Dan weten de leden wanneer iemand wel iets langere posts willen en wanneer korte postjes oké zijn. Hangt af van wat degene in het topic wil. Want ceremonie topics bijvoorbeeld, zijn al ietwat serieuzer en zouden dus langere posts moeten hebben vind ik dan bijvoorbeeld gewoon een dagelijkse kletstopic in het kamp, snap je? 'k Ervaar zelf als leider wel vaak dat ik het niet graag heb dat op een ceremonietopic waar ik zo lang over gedaan heb, er amper posts komen van klein formaat. Dan heb ik liever langere en betere posts. Ook doe ik altijd mijn best om bij hele belangrijke verhaallijn topics toch lange posts te maken, daarom sluit ik me wel aan bij dat als het wowgevoel van een post van 1000 woorden zou wegvallen, ik dat enorm spijtig zou vinden.



SPT or not? - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
SPT or not? - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 20:59

Ik denk dat je dan gewoon zelf kan aangeven wat je wil? Lang of kort? Onderaan je post, bovenaan of wat dan ook? Net als dat je aangeeft met wie je het topic doet of in speciale gevallen wat er gaat gebeuren.


SPT or not? - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
SPT or not? - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 21:01

Ja, dan ga ik wel akkoord (:


SPT or not? - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
SPT or not? - Pagina 2 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 21:14

You really had to discuss this while I'm gone? xD Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te lezen, maar m'n internet kan ieder moment weer wegvallen dus typ dit even snel.

Ik ben van mening dat we de SPT-regel dan wel moeten blijven houden. Waarom? Nou, toen de SPT-regel er niet was, merkte ik dat mensen snel hun inspiratie verloren omdat ze zich verplicht voelde lang te posten. Ik weet het, die verplichting is er helemaal niet, maar toch was het zo en ik wil niet dat dit weer gaat gebeuren. Dus waarom het risico nemen en het weghalen? Als mensen het zo fijn vinden zou ik zeggen, laat het lekker zo. Wel ben ik het met jullie eens over die 5-regels verplichting, die kan van mijn part gewoon weg. Die SPT wordt dan gewoon een aanduiding over hoe je het topic wilt. I.p.v. kort of lang neer te zetten onderaan je post. Dat komt dan eigenlijk op hetzelfde neer. Dit staat alleen officiëler (wat bovendien ook belangrijk is voor het grotere image jegens andere sites en nieuwe leden) en bied veel meer duidelijkheid.

Dus, om het even samen te vatten, ik vind het een goed idee om het limiet weg te halen, maar ik zou wel graag willen zien dat het SPT blijft, maar nu gewoon als aanduiding.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
SPT or not? - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 21:22

K vind echter dat mensen het gewoon aan mogen geven waar ze willen. Dus bijvoorbeeld ook in de notes van hun post. Niet per cé in de titel.


SPT or not? - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
SPT or not? - Pagina 2 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 22:11

Wordt dat niet te onduidelijk dan??



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
SPT or not? - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 23:00

K neem aan dat je iemands post leest voor je reageert xD


SPT or not? - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
SPT or not? - Pagina 2 DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: SPT or not?   SPT or not? - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 16:29

Ik sta aan Firehearts kant...


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

SPT or not? - Pagina 2 Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT or not?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: