{SPT}{Eriksen} So we meet again ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT}{Eriksen} So we meet again ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 15:39



Het was al een tijdje geleden sinds Guidetti zich ergens thuis voelde. Tuurlijk, in dit huis voelde hij zich ook wel thuis, maar niet thuis thuis. Hij miste iets. Maar wat? Er miste iets in huis, en dat gevoel had hij sinds die stomme Eriksen was langs gekomen. Waarom was dit gevoel er toch? Guidetti haatte het. Misschien moest hij maar weer een keer op pad, op zoek naar Poezen om te verleiden en daarna weer keihard te dumpen na een paar dagen. Een lach verscheen op zijn gezicht, hij was er al helemaal klaar voor. Klaar om die poezen te laten zien wat sexy inhoud.

-- & Eriksen (: --



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 15:57

Je kon het toeval noemen, maar toch had de kater het weer weten laten gebeuren. Vlak voor hem stond het leegstaande huis, waar hij al eens eerder een kater had ontmoet. Maar was het wel slim om hier langs te gaan? Kon hij niet beter terug naar de Twoleg Place? Nee. Zijn gevoel drong hem aan om even te gaan kijken, wie weet was hij er wel niet. Eriksen trippelde voorzichtig naar het huis toe, zijn oren geprikkeld voor elk geluidje wat er maar was. Maar toen stond hij plots op een staart van een muisje dat hem blijkbaar niet had aan zien komen en rende het er piepend van door. Zijn nekharen schoten overeind bij het harde geluid en hij keek snel om zich heen. Misschien had niemand het wel gehoord?



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 12:16

ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


Guidetti was rustig op de verdieping erboven aan het zoeken voor een muisje, toen hij opeens een heel hard geluid hoorde, een piepende bange muis. Het was beneden, net buiten het huis. Hij snelde naar beneden en herkende de kat meteen toen hij op de trap door het raam keek. Eriksen. Hij liep voorzichtig verder, en ging uiteindelijk door een gaat van de muur naar buiten. "Eriksen, dat is een tijdje geleden niet waar?" zei hij een beetje sarcastisch. "Wat uh, doe je eigenlijk hier?" vroeg hij daarna aan de kater. Als hij hier kwam om zijn huis over te nemen, dan zal hij vechten tot de dood. Alhoewel, het voelde niet meer als thuis sinds de kater er niet meer was, en nu voelde het al steeds meer als thuis toen de kater er nu was. Het was een soort verbond. Vriendschap waarschijnlijk. Dat hij nu al gewoon wist dat ze goede vrienden konden worden ofzo.











OCC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Met z'n nieuwe Sheet <'3
Little Nervous
157 Words
& Eriksen


{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 12:44

"Eriksen, dat is een tijdje geleden niet waar?" De kater die hij herkende als Guidetti kwam tevoorschijn uit een gat dat zich ergens in de muur bevond. "Wat uh, doe je eigenlijk hier?" Hij werd redelijk verrast door de vraag, omdat Eriksen eigenlijk wel had verwacht van hun vorige ontmoeting dat hij niet echt het vechtersbaasje was wat de meeste Rogues wel waren. Wat onverschillig haalde hij zijn schouders op en keek Guidetti wat vriendelijk aan. Hij was er nog niet zeker van of de kater hem mocht of juist aan stukken wilde scheuren. "Misschien een leuk bezoekje brengen aan een vriend?" Mompelde hij met een kleine glimlach op zijn gezicht.

OOC; Het zal wel 'vriendschap' zijn ja, x'D



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 18:02

ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


De witte kater wachtte rustig op het antwoord van de rode kater. "Misschien een leuk bezoekje brengen aan een vriend?" Mompelde de rode kater met een kleine glimlach op zijn gezicht. Noemde Eriksen hem nou een 'Vriend'? Door zijn glimlach begon Guidetti zich ongemakkelijk te voelen. Hij had nooit echte vrienden gehad, dat zou het wel zijn. Hoopte hij dan tenminste. "Dan, erm. Wens ik je welkom. Als je hier dan een tijdje wilt blijven ofcourse." zei hij een beetje ongemakkelijk. Wow, fijn Guidetti dit ging goed hoor, echt perfect. "Dus hoe gaat het met je?" vroeg hij maar aan de kater, om even afleiding te krijgen waarom hij zich zo ongemakkelijk voelde.











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Zekers, zo logisch niet waar? x3
uncomfortable
114 Words
& Eriksen


{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 18:23

"Dan, erm. Wens ik je welkom. Als je hier dan een tijdje wilt blijven ofcourse." Om eerlijk te zijn vond Eriksen het wel lichtelijk amuserend hoe Guidetti nu tegen hem aan het praten was. De ongemakkelijke toon paste namelijk totaal niet bij de kater. Maar ach, ieder zo zijn eigen ding. "Dus hoe gaat het met je?" De rossige kater haalde gemakkelijk zijn schouderbladen op en keek even naar de gene onder zijn poten. "Ach, wel goed. Geen gevechten of vervelende katten opgelopen, maar ook niet iets waarvan ik zou denken dat het geweldig was om mee te maken. Jij?" Hij keek Guidetti weer aan toen hij degene was die de vraag stelde. Wel zo beleefd natuurlijk.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:35

ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


De rood-witte kater haalde zijn schouderbladen een beetje op en keek even naar de grond. "Ach, wel goed. Geen gevechten of vervelende katten opgelopen, maar ook niet iets waarvan ik zou denken dat het geweldig was om mee te maken. Jij?" De kater keek hem weer aan. Het voelde een beetje raar vanbinnen, maar dat gevoel zette hij weg. "Niks anders gedaan dan wat poesjes van die 'Clans' versierd. En gedumpt ofcourse." Dat laatste zei hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Een klein speels glimlachje verscheen op zijn gezicht toen hij erover praatte. "Mijn eerste slachtoffer was een tenger wit poesje, ze viel meteen voor me. Te geniaal" zei hij tegen de kater. Was dit wel een goed onderwerp voor hen?











OCC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Gawsh i'm not very good at this xD
Uncomfortable
126 Words
& Eriksen


{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:41

"Niks anders gedaan dan wat poesjes van die 'Clans' versierd. En gedumpt ofcourse." Eriksen keek Guidetti wat verbaasd aan toen hij zijn zegje deed. Dus hij vond dat.. normaal? Goed, hij mocht geen oordelen geven over andermans bezigheden, maar was dit niet gewoon een hartenbreker? Eriksen schudde het idee uit zijn kop. "Mijn eerste slachtoffer was een tenger wit poesje, ze viel meteen voor me. Te geniaal." Eriksen zette een wat onschuldige glimlach op zijn gezicht, maar viel toen wel stil. Wat ongemakkelijk schuifelde hij met zijn lichte voorpoot over de grond en probeerde om iets te bedenken. "Er, uhm, zitten toch geen gevolgen aan vast, eh? Met je versier'pogingen'?"



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:53



ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


"Er, uhm, zitten toch geen gevolgen aan vast, eh? Met je versier'pogingen'?" zei de kater na een lange stilte. "Eh, hoezo?" vroeg hij wat onzeker. Waarom wou Eriksen dat weten? "Nouja, ik weet niet. Ik probeer zo mijn echte liefde te vinden, maar als ik dat niet vind... Dan maak ik het nog liever een drama weet je..." zei hij wat ongemakkelijk. Het werd steeds ongemakkelijker voor hem. Dat voelde echt zo, zo... raar met de kater. Alsof hij hem al jaren kenden... Het was raar, te raar.











OCC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Ugggh Guidetti krijgt het moeiluuuk xD Ik ook met posteeen xDD Gelukkig SPT x3
Uncomfortable
088 Words
& Eriksen




{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 22:05

"Eh, hoezo?" De vraag kwam wat onverwacht voor de rossige kater, maar hij hield zijn blik alleen maar wat verbaasd. "Nouja, ik weet niet. Ik probeer zo mijn echte liefde te vinden, maar als ik dat niet vind... Dan maak ik het nog liever een drama weet je..." Eriksen knikte wat kortaf en waagde het nog niet om Guidetti ook werkelijk aan te kijken. Ze hadden weer eens een kloof gevonden in hun karakters. "Dat, uhm, kan een goed plan zijn. Maar denk je dan niet na over de katten die je zo gebroken achterlaat?" Vroeg Eriksen na een tijdje en waagde het om een moment zijn blik te richten op Guidetti, maar wendde deze al snel weer af.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 22:17



ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


"Dat, uhm, kan een goed plan zijn. Maar denk je dan niet na over de katten die je zo gebroken achterlaat?" vroeg de kater aan hem. "Zie het zo, ik maak hun na een relatie duidelijk dat het niet samen past." Dat klonk nog redelijk, dacht hij. De kater voor hem richtte heel even een blik in zijn ogen, maar wendde ze daarna weer af. Hij schaamde zich nu. Waar was hij eigenlijk mee bezig? "Je hebt gelijk." zei hij en draaide zich af van de kater. "Waar was ik in hemelsnaam mee bezig?" zei hij daarna en sloeg zijn nagels in de grond onder hem. Tranen sprongen op in zijn ogen. "Gash, ik had er nooit bij stilgestaan..." zei hij daarna "... Ik dacht dat ik dit wel kon maken..." Vervolgde hij. "... Maar dat mag ik niet. Ik mag het niet meer, ook niet van mezelf..." Hij zuchtte en zijn stem klonk wat trillerig. Die kater opende zijn ogen, waar was hij ooit mee bezig?











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Ff voor de andere mensen van JGSA, Alle topic's ertussen vinden zich VOOR dit topicje aan xD // Eriksen made him Cry :'3
Shames
168 Words
& Eriksen




{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 22:43

"Zie het zo, ik maak hun na een relatie duidelijk dat het niet samen past." En blijkbaar waren zijn handelingen niet echt de beste geweest, en nu? "Je hebt gelijk." Bewegingen die hij vanuit zijn ooghoek detecteerden duidden erop dat Guidetti zich nu ook van hem had afgewend. "Waar was ik in hemelsnaam mee bezig?" Eriksen slikte wat schuldig, maar hield zijn blik nog even afgewend. "Gash, ik had er nooit bij stilgestaan... Ik dacht dat ik dit wel kon maken... Maar dat mag ik niet. Ik mag het niet meer, ook niet van mezelf..." De trillerige stem van Guidetti toonde aan dat alles misliep. Eriksen hief zijn kop weer op en stond gelijk weer op zijn poten. "Uhm.." Hij was hier ook niet de beste in, dus bleef hij nog even op een afstandje staan. "Je.. uhm, kan er ook mee stoppen, toch? Liefde hoort je pad gewoon te kruisen wanneer het denkt dat je er klaar voor bent. Je kan het niet hopeloos gaan lopen zoeken, daarmee put je alleen maar jezelf uit."



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:08

ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


"Uhm.." Zei de kater "Je.. uhm, kan er ook mee stoppen, toch? Liefde hoort je pad gewoon te kruisen wanneer het denkt dat je er klaar voor bent. Je kan het niet hopeloos gaan lopen zoeken, daarmee put je alleen maar jezelf uit." zei de kater vervolgens. "Je hebt gelijk, misschien is ze al geweest en heb ik het niet gemerkt?" zei hij tegen de kater voor hem. "Of hij..." dacht hij stiekem bij zichzelf, maar hij schudde die gedachte uit zijn hoofd. Toch bleef de gedachte bij hem hangen over de kater, hij was wel sexy. Hij probeerde aan iets anders te denken. Nee, hij was het niet. Of... toch wel? "Eh," zei hij na een tijdje stilte tussen de twee. "Blijf je hier nog een tijdje? Kan je even goed uitrusten en erm.." zei hij tegen Eriksen, waarna zijn staart even heen en weer sloeg. " dan kun je uitrusten en wat eten voordat je verder gaat met je reis?" vroeg hij aan de kater, diep in zichzelf was hij nerveus, waarom was hij dat?











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
HIJ BEGINT GAY TE WORDEN :3
Little nervous about love....
179 Words
& Eriksen


{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:12

Guidetti leek het wat moeilijker te hebben en Eriksen had zo'n gevoel dat het door hem kwam. Wat ongemakkelijk keek de rossige kater wat naar zijn staart. "Eh," Begon Guidetti, maar Eriksen hield zijn blik strak op zijn poten gericht. "Blijf je hier nog een tijdje? Kan je even goed uitrusten en erm.." De Rogue bewoog wat met zijn oortjes, maar meer veranderde niet aan zijn houding. " dan kun je uitrusten en wat eten voordat je verder gaat met je reis?" Heel voorzichtig keek de kater op. "Ik wil je geen last doen." Mompelde hij met een wat onschuldige blik.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:22

ן๏ђภ ɠยเ๔єttเ


De kater keek eindelijk even van zijn poten op, maar voorzichtig. "Ik wil je geen last doen." mompelde de kater tegen hem. "Je bent geen last voor me hoor." zei de kater met een klein glimlachje. "Het is juist gezellig als er iemand een keer bij me slaapt, ik zit toch in een huis voor mij alleen, dag in dag uit alleen." zei hij daarna. "Dus voel je vrij, vang een muis en doe jezelf er goed aan." zei hij daarna met een knikje richting de kater toe. Waarom was hij opeens zo open tegen de kater? Waarom vond hij het zo fijn dat de kater bij hem zou zijn? Zijn poten tintelde een beetje en hij wachtte rustig het antwoord van de kater af, de licht groen - blauwe ogen van de kater bracht hem verlegenheid en hij keek dus even naar zijn huis wat hier dichtbij was.











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Gehehehe Love is in the air with Gui :'3
Nervous
150 Words
& Eriksen


{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:31

"Je bent geen last voor me hoor." Eriksen beet wat op zijn lip, er leek zoveel te zijn veranderd sinds hun laatste ontmoeting en alles ging zo snel. Zijn kop kon het bijna niet meer bijhouden. "Het is juist gezellig als er iemand een keer bij me slaapt, ik zit toch in een huis voor mij alleen, dag in dag uit alleen." De Rogue begon een beetje medelijden te krijgen met Guidetti. Dus met een vaste plek, dan had je ook nadelen? "Dus voel je vrij, vang een muis en doe jezelf er goed aan." Guidetti keek vervolgens weg. "Oké.." Mompelde Eriksen vervolgens wat stilletjes, zijn keel leek plots te droog om nog iets te zeggen en de grond onder zijn poten werd telkens weer fijn gekneden.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 15:44



>



"Oké.." Mompelde de kater stilletjes. Hij spinde even. "Dat is dan geregeld." Spinde hij nog half. Hij stond op, en zag dat de grond bij Eriksen wat fijn gekneden was. "Ik ga, erm, naar binnen. Je mag wel meekomen nu, maar je mag ook nog even buiten blijven als je wilt.." Hij liep richting het huis. Hij kroop onder het gat door in de muur, en hij sprong een kleine tafel op, en daarna op een kast. Dit was een van zijn favoriete plekjes. Vanuit hier zat er een gat is het plafond naar de 1e etage, waar een raam was. Daar kon hij 's avonds naar de Sterren kijken. Hij ging zitten en likte zijn borst een keer goed. Hij keek naar het gat waar ieder moment de kater doorheen zou kunnen komen. Hij zuchtte een keer diep. Wanneer zou hij komen?



Notes: Met z'n nieuwe Sheet <'3 | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 18:16

"Dat is dan geregeld." Eriksen keek voorzichtig op, dahc even dat hij de spinnende toon zelf had bedacht en zag hoe Guidetti zich al aan de nieuwe situatie had aangepast. "Ik ga, erm, naar binnen. Je mag wel meekomen nu, maar je mag ook nog even buiten blijven als je wilt.." Vervolgens verdween hij in zijn verblijfplaats, Eriksen besloot nog even buiten te blijven nog steeds niet zeker zijnde van zijn mening naar deze situatie. Een frisse wind blies tegen zijn rug en de Rogue kneep zijn ogen even kalm dicht. Guidetti was gewoon een goede vriend die hem een verblijfplaats had gegund, het was toch ook leuk om niet langer alleen te hoeven blijven? Met een simpele schouderophaal stond Eriksen op en trippelde hij met een wat versnelde pas naar zijn nieuwe verblijfplaats. Binnen kon hij teken meer zien van de andere Rogue en moest hij het maar hebben van de geur en geluk. Zijn instincten lieten hem door een gat in de muur kruipen, aangekomen in de tweede ruimte moest hij even goed kijken naar waar hij alles moest vinden. Via een kleine tafel kon hij op een kast springen, waar een gat naar een hogere etage leidde, met een sterkere geur van Guidetti. Voorzichtig krabbelde hij naar boven en nam opgelucht adem toen hij de Rogue zag. "Mooi plekje heb je hier.." Zei de kater terwijl hij zijn blik door de ruimte liet gaan.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 18:41



>



Hij zag de kater naar binnen lopen, eigenlijk meer kruipen door het gat in de muur. Hij bleef zitten, en zag al snel dat de kater al op de Kleine tafel zat en zo op de kast onder hem, waarna de kater naar boven klom. "Mooi plekje heb je hier.." zei de kater tegen hem. "Dankje," zei hij tegen de kater. "Wat denk je, zie je je hier wel verblijven?" vroeg hij toen aan de kater, gewoon om een gesprek op gang te houden. Het was wel fijn om niet iedere ochtend alleen te zijn, iedere dag in dag uit. Hij wist natuurlijk niet hoelang de kater zou blijven, maar hij hoopte lang.


Notes: Beetje Flut xd | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:24

"Dankje," Klonk de stem van Guidetti en Eriksen keek direct weer naar de andere Rogue. "Wat denk je, zie je je hier wel verblijven?" Eriksen fronste even, maar zijn mondhoeken kropen wat omhoog. Het was wel grappig, Guidetti die al meteen wilde weten hoe lang en wanneer. Toch haalde de tweekleurige Rogue zijn schouders wat op. "Geen idee, zodra je misschien merkt hoe vervelend ik kan zijn." Grijnsde de kater met een grote grijns op zijn gelaat. Natuurlijk zou hij zijn gastheer niet gaan vervelen, maar ach, zo af en toe iets leuks uithalen kon toch geen kwaad?



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: