{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT}{Eriksen} So we meet again ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 16:11



>



"Geen idee, zodra je misschien merkt hoe vervelend ik kan zijn." Grijnsde de kater. "Oh ja?" vroeg hij een beetje sarcastisch, gewoon om het grappig te laten blijven. Hij keek naar boven waar een groot raam zat. Hij keek naar buiten, het was nog niet nacht, jammer. Hij wou Eriksen wel laten zien hoe mooi het hier 's avonds was. "Hier is het allerbeste plekje van het huis." zei hij tegen de kater, hij draaide zich naar de kater toe. " 's avonds zie je hier de Sterren, die Clankatten Silverpelt noemen." Zei hij daarna tegen de kater. Daarna stond hij op, en pakte het zachte spul, een deken, uit de kast. Hij legde het neer. "Dit is je slaap plek, Eriksen." zei hij daarna tegen de kater. "Ik lig daarzo" zei hij tegen de kater, terwijl hij met zijn staart wees naar een mand, waar een extra deken in lag. "Dit zal vast beter liggen dan moss, probeer het maar. Je bent vast vermoeid van het reizen. Doe maar een dutje ofzo als je wilt. Ik vang wat eten." Zei hij tegen hem, waarna hij door het gat naar beneden sprong, via de normale trap omhoog liep, door het halletje, een andere trap op en richting de zolder, waar hij meestal jaagde. Het idee dat Eriksen nu bij hem woonde, voor onbepaalde tijd. Hij had gister al wat muizen gevangen, dus hij pakte er twee in zijn mond en liep er even mee naar beneden. Hij legde ze neer op de kleine tafel, Hij zou wel op de kater wachten hier.


Notes: WOESH lang xD | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 18:18

"Oh ja?" Eriksen begon wat te glimlachen toon hij Guidetti's sarcastische toon hoorde. "Hier is het allerbeste plekje van het huis." Eriksen volgde de blik van Guidetti, die leidde naar een groot raam, erboven. " 's avonds zie je hier de Sterren, die Clankatten Silverpelt noemen." Eriksen knikte, de Clankatten waar hij een gesprek mee had gehad, hadden hem af en toe wel verteld over hun 'StarClan'. De Rogue geloofde niet in die Clan, maar hij liet de Clankatten met hun eigen verhalen, zij maakten zijn leven ook niet belachelijk dus waarom zou hij het wel doen? "Dit is je slaap plek, Eriksen." De Rogue schrok uit zijn gedachten en zag dat de kater een nest voor hem had klaargelegd, het voelde zacht aan toen hij zijn pootje erop zette. "Bedankt dat je deze moeite voor me doet." Glimlachte de Rogue. "Ik lig daarzo" Guidetti wees op een ander soort nest, eentje die hij wel vaker had gezien bij Kittypet huizen. "Dit zal vast beter liggen dan moss, probeer het maar. Je bent vast vermoeid van het reizen. Doe maar een dutje ofzo als je wilt. Ik vang wat eten." En nadat Guidetti deze woorden had uitgesproken voelde Eriksen een golf van vermoeidheid in zich op komen. Ja, hij was inderdaad wat moe geworden van zijn gereis. Eriksen knikte en zag Guidetti verdwijnen door het gat waar hij net doorheen was gekropen. De Rogue nestelde zich na een paar keer gedraaid te hebben in zijn nieuwe nest en sloot zijn ogen. Slaap pakte hem al snel beet.

Op zijn rug gedraaid opende Eriksen zijn ogen weer en keek hij naar de grauwe muur voor hem. Even wist hij niet meer waar hij was, maar toen hij de bekende geur van Guidetti rook herinnerde hij zich alles weer. Oh nee! De kater zou eten voor hem halen, maar hoe lang had hij hem wel niet laten wachten. De Rogue sprong overeind en keek door het raam, de zon had de horizon al donker gekleurd en was al half vergeten. Met een schuldig gezicht kroop hij door het gat en sprong sierlijk van de kast. "Sorry.." De Rogue liet zijn kopje wat hangen, beschaamd. "Ik denk dat ik je iets te lang heb laten wachten.."



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:05



>



De avond begon al te komen, toen de rood-witte kater aan kwam lopen. "Sorry.." zei de rogue wat bechamend. "Ik denk dat ik je iets te lang heb laten wachten.." Guidetti glimlachte. "Maakt niet uit, jij bent de gast. En je hebt lekker kunnen uitrusten." zei hij tegen de kater. Waarna hij een muis oppakte en voor de kater neerlegde. "Eet smakelijk dan maar? Op onze vriendschap!" zei hij daarna, waarna hij een hapje van de muis nam. Het kleine ding smaakte heerlijk, zoals altijd. Het was fijn om nu toch een kat bij hem in huis te hebben, niet meer zo alleen. Hij zou er maar van genieten zolang hij er was.



Notes: Fluuutt D: | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:12

"Maakt niet uit, jij bent de gast. En je hebt lekker kunnen uitrusten." De glimlach van Guidetti stelde hem wat gerust, goed, hij had hem dus niet meteen op de eerste dag al boos gemaakt.. Een muisje werd voor hem neergelegd en zijn maag begon plots wat te grommen. "Eet smakelijk dan maar? Op onze vriendschap!" Eriksen glimlachte wat gênant en begon toen ook te eten toen Guidetti ook zijn eerste hap had genomen. Het vlees was mals, maar het diertje was natuurlijk ook niet eeuwen oud en half bevroren, zeker niet in dit seizoen. Toen Eriksen zijn muis half op had gegeten, besloot hij maar weer eens wat te zeggen. "Echt bedankt voor de moeite die je voor me doet, je weet niet hoe erg ik het waardeer." Glimlachte hij zachtjes.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 19:11





>



Guidetti had de muis al bijna helemaal op, maar hij was dan ook een snelle eter. "Echt bedankt voor de moeite die je voor me doet, je weet niet hoe erg ik het waardeer." glimlachte de kater na een tijdje. Hij keek even op en likte het bloed rondom zijn mond af. Hij glimlachte naar de kater. "Het is ook leuk dat je hier even blijft, Blijf zolang je wilt. Ik heb hier al 22 Moons alleen gezeten, dus iemand erbij is gezellig." zei hij tegen de kater. Hij at het kleine beetje van de muis op, hij keek naar de overblijfselen van de muis. Het was niet meer dan wat botjes. "Ik ben zo terug" zei hij even met een glimlach en knikte naar de kater, waarna hij de botjes opraapte, een voor een, en ze naar buiten bracht, waarna hij ze even later begroef. Hij rekte zichzelf even uit, en keek naar boven. Het was al erg donker geworden, dus hij besloot om snel naar binnen te gaan. Hij trok een sprintje richting het huis, waarna hij onder het gat door kroop. Hij trippelde het huis binnen, en knikte weer naar de kater. Hij had het gevoel dat dit nog een gezellige tijd zou worden.



Notes: Beetje laat :s | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |





{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 19:25

"Het is ook leuk dat je hier even blijft, Blijf zolang je wilt. Ik heb hier al 22 Moons alleen gezeten, dus iemand erbij is gezellig." Eriksen snorde wat en krulde zijn staart om zijn poten terwijl hij het laatste beetje van zijn maal op at. Het smaakte veel beter als je wist dat je niet meer een lange tocht moest maken naar een droge slaapplek. "Ik ben zo terug" Eriksen liet een van zijn oren wat hangen en zag dat Guidetti de botjes op ging ruimen. Toen de Rogue weg was liet de kater zijn blik nog een keer door de ruimte gaan. Hij had namelijk niet veel tijd gekregen aangezien hij Guidetti niet kwijt had willen raken. Toen hij elk hoekje van de kamer wel gezien had, kwam Guidetti weer naar binnen. "Daar is 'ie weer." Glimlachte Eriksen en zwiepte een keer met zijn tweekleurige staart.



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 16:28





>



"Daar is 'ie weer." Zei de rood-witte kater met een glimlach. "Nee, ik ben er niet." zei hij ook met een Glimlach. Er volgde een kleine stilte tussen de twee, toen Guidetti voelde dat zijn lichaam eigenlijk uitgeput was. "Ik... Ik ga naar bed als je het niet erg vind.." murmelde hij tegen de kater waarna een gaap zijn mond verliet. "Het was een drukke dag, Truste" zei hij tegen de kater, waarna hij zijn weg naar boven maakte door het gat in het plafond. Hij ging in de mand liggen en keek nog heel even naar de sterren boven hem voordat hij in slaap viel en droomde over hem en de kater..


Notes: kort ;u; | Tags: Eriksen | credit to pecanlove of ATF |





{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Eriksen} So we meet again ~   {SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Icon_minitimema 30 sep 2013 - 18:36

"Nee, ik ben er niet." Eriksen grinnikte wat en drapeerde zijn staart om zijn witte voorpootjes. "Ik... Ik ga naar bed als je het niet erg vind.." De kater fronste even wat, maar bedacht zich toen dat Guidetti niet een hele middag had geslapen. Eriksen knikte wat. "Het was een drukke dag, Truste" Met een glimlach keek hij hoe Guidetti de weg naar boven afnam. "Slaapwel." Snorde Eriksen en kroop door de muur, zodat hij naar buiten kon gaan. De frisse lucht blies tegen zijn snorharen en hij verwijderde zich wat van het huis, waar hij straks wel zou terugkeren om nog wat proberen te slapen. Maar voor nu sprong hij op een klein muurtje en keek hij naar de sterrenhemel. Het voelde wat fijner hier met Guidetti, hoefde hij tenminste niet alleen te zijn elke nacht.

OOC; Ik neem aan dat het topic uit is? C:



{SPT}{Eriksen} So we meet again ~ - Pagina 2 Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT}{Eriksen} So we meet again ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: