Forget what we're told



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Forget what we're told

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swandance
Member
Forget what we're told DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons,
Gender:
Rank:
Swandance
BerichtOnderwerp: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 18:13


> Before we get too old.
Met twee pluizige konijnen in haar bek betrad de slanke zilveren poes het Windclan kamp. Het eerste dat ze deed was naar de prooistapel lopen en haar vangst er op leggen. Ietwat trots besloot ze toch maar twee muizen mee te grissen om die ergens in een hoekje van het kamp op te gaan eten. Sierlijk trippelde ze weer van de hoop met prooi weg en plantte ze haar achterwerk neer op de aarde toen ze bij de warriors den was gearriveerd. "Staggallop, ben je daar? Ik heb eten voor je meegenomen." Miauwde ze zacht. Hierna kuierde ze naar de andere kant van de open plek en ging ze daar weer zitten. Haar broer zou haar wel volgen, eten zou hij toch nooit weigeren, right?

+Staggallop


Forget what we're told 2ecf3tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Forget what we're told DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 18:38

Zijn nest voelde als gewoonlijk weer zo lekker warm uit, vooral als Leaffall die koude briesen losliet op de aarde en je telkens weer rillingen over je rug voelde lopen. Staggallop stopte zijn voorpootjes onder zijn bovenlijf toen hij zijn slaap geleidelijk aan voelde verdwijnen en keek wat dwaas voor zich uit. Ergens wilde hij iets gaan doen, maar dan was het gevolg daarvan dat hij dit heerlijke nest moest verlaten. Voor een paar momenten begon hij zijn sneeuwwitte vacht schoon te likken, om wat tijd te doden. "Staggallop, ben je daar? Ik heb eten voor je meegenomen." Zijn naam deed hem ontwaken uit zijn schoonmaakbeurt en vage gedacht en de geur van muis wekte zijn maag. Een rommelend geluid kwam uit zijn maag en gelijk sprong hij overeind. Misschien wat te luid aangezien een paar Warriors begonnen te grommen tegenover hem. Staggallop beantwoordde dit met een charmante glimlach en verliet de Den. Al snel vestigden zijn ogen zich op zijn zusje, Swandance die ergens aan de rand van de open plek zat. Met een klein versneld pasje kwam hij op haar af. "Dus je hebt werkelijk een keer wat eten voor me gehaald, je leert het wel." Snorde hij en gaf zijn zusje een vriendelijke por op haar schouder. Snel ging hij zitten, liet zijn staart langs zijn zij rusten en schoof het muisje voor zich, maar hij wachtte eerst totdat Swandance zou gaan eten.


Forget what we're told 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Swandance
Member
Forget what we're told DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons,
Gender:
Rank:
Swandance
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 19:54

Ze plakte een zoet glimlachje op haar lichte grijze gelaat door de opmerking die haar broer maakte. Ze keek even schuin naar onder toen de witte kater naast haar één van de twee muizen die ze had meegenomen, weg griste. Maar dat was ook de bedoeling, gezien ze nooit in haar leven twéé hele muizen op kon. Swandance was namelijk geen grote eter. De poes boog zich voorover zodat ze bij haar voedsel kon, en nam rustig een hapje van het dode prooidier. "Ga jij ook nog eten of ga je wachten tot die muis zichzelf opeet?" Haar mondhoeken krulden omhoog bij die woorden en een speels glimlachje sierde haar lippen.


Forget what we're told 2ecf3tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Forget what we're told DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:08

Gelukkig twijfelde Swandance niet voordat ze begon te eten en Staggallop liet zijn blik even rustig voor zich uit staren. Meerdere katten kwamen langs, zonder ook maar een blik naar hen toe te werpen. Iedereen was druk met zijn eigen zaken, of het nou zorgen waren om hun kittens, zoals de Queen bij Nursery deed die druk om zich heen begon te kijken, of een Apprentice die zich had verslapen en nu met een gebogen hoofd het kamp verliet. "Ga jij ook nog eten of ga je wachten tot die muis zichzelf opeet?" De stem van zijn zuster deed hem weer opwekken uit zijn gedachten en hij boog zich ook voorover om een hapje te nemen. Zijn honger werd alweer snel gestild toen hij het vlees binnen kreeg. Toen hij weer naar Swandance keek zag hij een glimlach op haar gelaat, gelijk toverde hij er ook eentje op die van hem. "En? Heb je de laatste tijd nog spannende dingen gedaan of moet ik aannemen dat je een paar dagen op je luie kont hebt gezeten?" Snorde hij en keek zijn zusje speels aan.


Forget what we're told 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Swandance
Member
Forget what we're told DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons,
Gender:
Rank:
Swandance
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:31

Het malse vlees dat op haar tong rustte, slok ze algauw door toen Staggallop haar iets vroeg. "En? Heb je de laatste tijd nog spannende dingen gedaan of moet ik aannemen dat je een paar dagen op je luie kont hebt gezeten?" Ietwat beledigd trok ze haar neus op en keek ze schijnheilig van hem weg. "Ik heb waarschijnlijk véél spannendere dingen gedaan dan jij!" Bracht ze uit op een hoge toon. Hierna wende ze haar kopje uiteindelijk toch maar naar haar broer toe en greens ze even. "Ik ben niet degene die midden in de dag nog ligt te slapen." Haar zilveren gelaat nam een plagende uitdrukking aan en al snel boog ze zich weer voorover om de laatste restjes vlees van de muis binnen te werken.


Forget what we're told 2ecf3tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Forget what we're told DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:56

Het was altijd grappig om te zien hoe zijn zusje zich steeds weer beledigd voelde als hij dit deed. Liefdevol gaf hij haar een tikje met zijn poot en glimlachte wat breder. "Ik heb waarschijnlijk véél spannendere dingen gedaan dan jij!" Toch keek ze hem weer toen aan met een grote glimlach op haar gelaat. See? Ze draaide alweer bij. "Ik ben niet degene die midden in de dag nog ligt te slapen." Staggallop begon zijn kop rustig te schudden. "Dan denk ik hier toch dat je het bij het foute eind hebt," Zei hij met een wat serieuze toon, maar zijn glimlach paste totaal niet bij zijn stem. "Ik doe tenminste klusjes voor mijn Clan terwijl jij 's nachts in je stinknest ligt te slapen. Ja, ja, ik werk gewoon dag én nacht, en dan heb ik natuurlijk rust nodig. Of ga je me nu vertellen dat jij nooit slaapt?"


Forget what we're told 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Swandance
Member
Forget what we're told DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons,
Gender:
Rank:
Swandance
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 17:09

"Dan denk ik hier toch dat je het bij het foute eind hebt," Een nietszeggende blik kwam in haar ogen te staan en nieuwsgierig luisterde ze naar de volgende woorden van Staggallop. "Ik doe tenminste klusjes voor mijn Clan terwijl jij 's nachts in je stinknest ligt te slapen. Ja, ja, ik werk gewoon dag én nacht, en dan heb ik natuurlijk rust nodig. Of ga je me nu vertellen dat jij nooit slaapt?" De poes snoof ietwat mokkig en grijnsde. "Het is ook weer niet de bedoeling om 's nachts ook te werken, eh?" Begon ze, echter werden haar oranje ogen algauw groot van verbazing. "En mijn nest stinkt niét!" Miauwde ze verontwaardigd. Hoe kon hij! Zo iets zeggen waar iedereen bij stond..


Forget what we're told 2ecf3tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Forget what we're told DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 17:22

Swandance snoof op zijn antwoord, maar dit gaf hem alleen maar de genieting van zijn hele verhaal. "Het is ook weer niet de bedoeling om 's nachts ook te werken, eh?" Staggallop lachte en zag toen plots de schok in de ogen van Swandance. "En mijn nest stinkt niét!" Nogmaals lachte hij, dit keer wat harder en sloot zijn ogen even. Grinnikend opende hij deze weer bijna niet mogelijk om te stoppen. "Het lijkt wel alsof je dit alleen maar ontkent omdat er nu katten omhen staan, hm?" Zei hij wat plagerig en nam nog een laatste hapje van zijn muis die nu gewoon op was. "Wat wilde je er tegen doen dan? Me een beetje saai bejegenen met woorden? Ik weet dat je beter kunt."


Forget what we're told 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Swandance
Member
Forget what we're told DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons,
Gender:
Rank:
Swandance
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 18:25

Toen haar broer begon te lachen bekroop een onbehaaglijk gevoel haar lichaam. Wat was er zo om te lachen, wat had ze dan verkeerd gezegd? "Het lijkt wel alsof je dit alleen maar ontkent omdat er nu katten omhen staan, hm?" Swans' mond viel open, maar er kwamen geen woorden uit. "Wat wilde je er tegen doen dan? Me een beetje saai bejegenen met woorden? Ik weet dat je beter kunt." Algauw sloot ze haar mond weer en bedacht ze wijselijk de woorden die ze zou gebruiken om haar broer de mond te snoeren. "Ik weet dat mijn nest niet stinkt." Verklaarde ze resoluut. Haar mondhoeken bleven strak in een lijn en op een serieuze manier keek ze de sneeuwwitte kater aan.


Forget what we're told 2ecf3tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Forget what we're told DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Forget what we're told   Forget what we're told Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 20:48

Nog steeds stond zijn glimlach zo groot op zijn gezicht als dat hi altijd al was geweest toen Swandance hem wat verbaasd aankeek. "Ik weet dat mijn nest niet stinkt." Haar gezichtsuitdrukking was strak en neutraal, maar dit verwijderde zijn glimlach niet. Niet eens een millimeter werd verminderd. "En dat moet mij stilhouden?" Staggallop stond op deed een paar passen van zijn zusje vandaan, draaide zijn kop naar hem om en keek haar met een grote plagerige glimlach aan. "HEY IEDEREEN!" Schreeuwde hij en draaide zijn kop nogmaals om. "Ik doe het echt hoor." Hij lachte weer plagerig en gaf Swandance nog een kans om iets te verrichten, want ja, hij was wel eerlijk in dit soort dingen.


Forget what we're told 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forget what we're told
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: