Kennen van clanleden.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kennen van clanleden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icicleshard
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 20:54

Hallo,
Ik merkte me wat op en ik voelde me er niet zo fijn bij dus ik besloot dit openbaar te maken. Namelijk het feit dat mensen in de rpg katten van de zelfde clan niet kennen. In de boeken kent iedereen elkaar, het is belangrijk dat je op elkaar kan bouwen, je hoeft niet perse bevriend te zijn, maar in een clan gaat het er juist om dat je elkaar kent. Je vecht namelijk niet met een onbekende mee, je gaat niet op patrouille met een onbekende kat. Hier erger ik me lichtelijk aan. Bijvoorbeeld, Mousefur heeft kittens, iedereen weet het. Icestorm is overleden, iedereen weet het. Als een leader of andere hoge rang overleden is, is dit een groter drama dan een normaal lid. Dit begrijp ik, begrijp me niet verkeerd, maar aan de dood van een kitten, apprentice, warrior of elder word niet eens om gerouwd, katten weten het niet eens. Dit vind ik raar. Het is logisch dat je denkt, nou er zijn zoveel leden, die ken ik allemaal niet. Maar ik denk dat je in de rpg kan doen dat je elkaar wel kent. De naam niet kennen of iemand door elkaar halen, logisch. Maar elkaar nog nooit gesproken hebben, nog nooit in een patrouille samen gezeten, nog nooit iets anders samen gedaan. Raar.

Ik denk dat hier veel commentaar op komt van; wat maak je er een groot probleem van, maar ik wilde dit even mededelen dat ik dit best raar vind. Je mag natuurlijk zelf beslissen of je elkaar kent, het is leuk om iemand te leren kennen, maar in de boeken ect ken je elkaar wel van de naam en het gezicht. In boek 1 staat zelfs dat iedereen elkaars geur herkend ect. Fijn dat jullie dit gelezen hebben, en commentaar of kritiek, ik vind het prima.

xx Icicle.


Kennen van clanleden. Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarkit
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:01

Ik snap zeker wat je bedoelt en je hebt ergens wel gelijk, maar sommige katten kunnen niet al hun clanleden kennen, kittens en elders bijvoorbeeld: zij kampen met geheugenproblemen of zijn nog te jong om iedereen te kennen.
En dit geld ook voor nieuwe leden in het algemeen, die weten niet wat er in de RPG gebeurt is.




Kennen van clanleden. Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

Kennen van clanleden. Herstamp2  Kennen van clanleden. Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:05

Dat snap ik wel ja. Misschien moet ik er even bij zetten dat ik het vooral over warriors heb haha (:


Kennen van clanleden. Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Kennen van clanleden. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:07

Hi.

Ik doe meestal dat ze kennissen zijn, en elkaar beter kennen als je meerdere topics met die gene hebt gehad. Ik neem ook altijd even een kijkje in het profiel van de kat voordat ik ergens op reageer, zodat je weet hoe het met die kat zit. Als clanleader, kent Stormstar over het algemeen iedereen uit zijn clan. Dus ik denk dat een van de oplossingen daar licht. Kijk altijd eerst even naar het profiel van die gene, daar is hij voor.
Als je elkaar trouwens niet kent met zoveel clanleden is dat eigenlijk niet eens zo heel erg raar. Neem bijvoorbeeld school, daar ken je ook niet iedereen even goed. Bijvoorbeeld alleen van gezicht of van horen zeggen. Zo beschouw ik ook een beetje de clans. Katten zoals Icestorm, Mousefur, clanleaders etc. Die kun je zien als leraren, die kent ook iedereen.


Kennen van clanleden. 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:23

Ik zie ook gewoon heel veel mensen zeggen: ''Henk liep door het kamp, hij zag kees.'' of: ''Henk rook een vreemde kat. Hij sloop dichterbij en herkende de kat vaag. Het was Kees, een kat uit zijn Clan. Hij had hem wel eens voorbij zien komen.'' terwijl henk en kees nog nooit een topic hebben gehad bijvoorbeeld. Dus tja, ik denk dat het zoals het nu gaat wel gewoon goed is. Alleen ben ik het wel eens met dat er net zoveel rouw moet zijn om een minder bekende kat dan om een bekende kat. //Tenzij het een highrank is, dan is t logisch.


voice x meet me x theme
Kennen van clanleden. Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Kennen van clanleden. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:35

Daarom hebben we discussie topics bij de Clans. Kunnen mensen het melden als een kat dood is ofzo. Persoonlijk zie ik dat niet al te vaak gebeuren. Dan gaat er eens een kat dood en dan heb je ergens een topic staan waar het gebeurd met wat bekenden van die kat, maar echt naar de Clanleider stappen doet men niet. Die zou er een announcement van kunnen maken, of een topic in het kamp.

Ik wil best een topic bij TC maken waar ik alle nieuwtjes zet, telkens als een soort update post, maar dan moeten de leden ook de moeite nemen het even te zeggen.


Kennen van clanleden. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:53

Bedankt iedereen die dit gelezen heeft <'333
Ik vind het erg fijn dat jullie respecteren wat i vind.
Tjaa, Wazz. Daar heb je wel gelijk in. Een Clanleader kan natuurlijk niet bij iedereen zien of die dood is, dat begrijp ik volkomen. Het zou wel erg leuk zijn als er zoiets gemaakt wordt, zodat mensen die niets hebbwn gezien toch kunnen reageren. Of mensen de tijd nemen om dat te melden, betwijfel ik.

Moon, dat is ook handig, en logisch (:


Kennen van clanleden. Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Kennen van clanleden. Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 7:51

Het zou inderdaad wel leuk zijn als er voor iedere dode een officieel afscheidstopic zou komen in het kamp, want nu gebeurt dat zelden.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Kennen van clanleden. 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 9:31

Ik ben het zo goed als volledig met je eens. Ik vind het bijvoorbeeld heel vervelend als je dan een eerste topic doet met een mede Clanlid, en dat 'ie dan reageert dat ze elkaar nog niet kennen en stuff. Ook ben ik het er mee eens dat er niet genoeg aandacht wordt besteed aan de dood of wat dan ook voor een doordeweekse kat. Dat idee van Wazz vind ik zeer goed, en als dat er zou komen zou ik daar zeker en vast reageren, maar zelf wist ik zelfs niet echt dat je het mocht melden in dat ander topic als je een dood account had of wathever. Tot nu toe heb ik er wel nog geen dode kat gehad, maar m'n punt is dus dat ik wel zou reageren. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan zou worden, aangezien er op deze korte tijd al best veel reactie is gekomen. :]


Kennen van clanleden. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:14

Ik snap niet wat je daar vervelend aan vind? Dan vraag je gewoon ff in de eerste paar posts hoe hij/zij noemt en voila, probleem opgelost?
En het is normaal dat ze de leaders en deputy's kennen, ze zijn tenslotte de leiders van de Clan. Pak Moon's voorbeeld; In school ken je ook niet iedereen bij de naam, maar de directrice/directeur en de leerkrachten toch wel?
En dat ze Icestorm kende was simpelweg omdat ze de partner was van Fireheart. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar.


Kennen van clanleden. 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:22

Maar euh, als iedereen dit dan toch met school gaat vergelijken, wil ik dit nog even zeggen; Als er op school een leerling zou sterven of zo, dan wordt toch ook iedereen daarvan op de hoogte gebracht? Ik bedoel maar, dat lijkt mij toch logisch^^"
~Moest dit even kwijt~


Kennen van clanleden. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:24

Tja, ergens klopt dat, maar het is dus erger als een partner van een deputy sterft als een onsvhuldige kitten. Ook Liese heeft gelijk, bedankt voor het meedenken iedereen.


Kennen van clanleden. Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:27

Wij vergeleken alleen het punt dat niet iedereen elkaar kende zoals niet iedereen elkaar kent op school, niet dat school gelijk is aan Rpg. T was gewoon een makkelijke manier om het uit te leggen.
En als je wilt dat de leaders de clan daar dan van op de hoogte brengt, neem ik aan dat je die persoon een PM moet sturen.
Al vind ik het best dom dat ze voor iedere doodde kat een topic zullen moeten aanmaken, dan zijn ze straks met niks anders meer bezig.


Kennen van clanleden. 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:29

Ik denk ook niet dat een kat een andere kat bij de naam kent als deze nog nooit met die andere kat heeft gesproken. Want anders moet je kat alle namen van alle katten in de Clan 'geleerd' hebben en dat klinkt nogal raar. Ik bedoel, als deze kat nou is genoemd in een ceremonie, ok, dan zou dat nog wel kunnen, maar anders zou ik niet echt weten waarom een kat een ander metéén zou moeten kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:31

Ja, maar (xd) in de boeken staat dat iedereen elkaar kent, elkaars geur herkend en op z'n minst elkaars,naam kennen. Ik dacht dat alles gebaseerd was op het boek.
Maar dat maakt verder niet uit. Slotje?


Kennen van clanleden. Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterfrost
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Moet jij dit weten???
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Winterfrost
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 12:52

Maar, ja er is een verbetering:
Spottedleaf heeft een afscheidstopic gehad.Dus tja, er zijn veranderingen op komst.


Kennen van clanleden. 21ppw2
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Kennen van clanleden. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 14:28

Er worden altijd afscheidstopics gehouden, alleen sommigen zijn wat minder actief dan de anderen.
Maar er word echt heel vaak een afscheidstopic gehouden hoor ^^


Kennen van clanleden. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Kennen van clanleden. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Errorpaw
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Errorpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 15:56

Winterfrost schreef:
Maar, ja er is een verbetering:
Spottedleaf heeft een afscheidstopic gehad.Dus tja, er zijn veranderingen op komst.
Spottedleaf was dan ook een best geliefd account? ^^
En idd wat Linn zegt, er zijn al een hele hoop afscheidstopics geweest :')


Kennen van clanleden. Wrgks7
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 16:04

Errorpaw schreef:
Winterfrost schreef:
Maar, ja er is een verbetering:
Spottedleaf heeft een afscheidstopic gehad.Dus tja, er zijn veranderingen op komst.
Spottedleaf was dan ook een best geliefd account? ^^
En idd wat Linn zegt, er zijn al een hele hoop afscheidstopics geweest :')
~ Fearlightning heeft er ook een gekregen als je een ander voorbeeld wilt n.n


Kennen van clanleden. 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Kennen van clanleden. DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Kennen van clanleden.   Kennen van clanleden. Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 16:20

Foxstream schreef:
Errorpaw schreef:
Winterfrost schreef:
Maar, ja er is een verbetering:
Spottedleaf heeft een afscheidstopic gehad.Dus tja, er zijn veranderingen op komst.
Spottedleaf was dan ook een best geliefd account? ^^
En idd wat Linn zegt, er zijn al een hele hoop afscheidstopics geweest :')
~ Fearlightning heeft er ook een gekregen als je een ander voorbeeld wilt n.n
ja,maar daar was ik wel de enige die reageerde :3

Het is wel zo, eigenlijk is het het best dat je doet alsof het een kennis is (vind ik), en niet dat je er nog nooit van gehoord hebt. Meestal zeg ik dan ook gewoon dat ze de namen niet echt weten, maar wel al eens gezien hebben ^^


Kennen van clanleden. 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kennen van clanleden.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: