Training - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Sunpelt
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:11

sunpaw kwam het kamp binnen ze had een muis in haar mond en gooide die op de prooi hoop ze zag winterpaw en steelpaw zitten
ze liep er naar toe toen ze daar was zei ze '''hoi''
toen zag ze de poot van winterpaw en zei
''julie weten ook echt niet van ophouden he?' nee even serieus wat is er nu weer gebeurt?
en ging voor de twee katten zitten.


Training - Pagina 4 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:15

Steelpaw nam zoals gewoonlijk het woord"We waren aan het trainen en me poot voelde beter na de nachtrust en in een korte stilte sprong ze de boom in door de vogel die mij had aangevallen en toen ze de vogel bijna had, gleed ze weg dus nu help ik haar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:19

"De vogel is nu dood. Hij zit lekker in onze buiken." Winterpaw lachte er een beetje om ondanks de pijn in haar poot. "Hij doet het goed hoor. Je boft maar met zo'n vriendje." Ze gaf een knipoog naar Sunpaw. Winterpaw begon haar voorpoten te likken en daarna haar vacht. Ze deed haar kop weer omhoog om Sunpaw en Steelpaw aan te kijken. "Ik haat vogels vanaf nu!" Winterpaw haatte vogels nu echt. Ze maakten katten gewond waardoor ze niet meer kunnen trainen. Eerst vond ze het nog wel leuk om een vogel te vangen, maar nu niet meer.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:22

sunpaw keek naar winterpaw en toen weer naar steelpaw '' nou we kunnen wel een clubje beginnen nu hebben we allemaal iets aan onze poot,''
''nou gelukkig dan dat hij dood is''


Training - Pagina 4 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:25

Steelpaw rekte zich uit en genoot weer van de zon en zei"Ligt het aan mij of wordt het hier zo kou" en hij begon te hoesten. "Ik hoest al sinds die papaver zaadjes de volgende keer dat ik ze moet weiger ik."
Hij krabde zijn nagels tegen de boom waardoor ze scherp bleven en niet vuil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:28

Winterpaw keek naar hem. Ze zou de volgende keer iets anders kunnen gebruiken. Er zijn vast wel meerdere kruiden daarvoor, maar dan moest ze het aan iemand anders vragen, want daar wist ze niks vanaf. "Ik ga wel een keer met een medicijnkat van een andere clan praten. Misschien weet die iets meer van andere dingen om de pijn te verzachten, want ik heb geen idee." Winterpaw staarde voor zich uit. Het was hier saai. Ze wilde het liefst gaan jagen, maar dat kon niet met haar poot. Dan maar morgen kruiden verzamelen. Dan had ze tenminste iets te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:38

Steelpaw rekte zich nogmaals uit en ging de bomen in richting zijn plekje waar hij zou zijn als hij alleen was.
Later kwam hij terug en kwam met een bos geurige kruiden en vroeg "weet een van jullie 2 wat ditis?, ik had het gevonden in een dassenburcht. Ik bewaarde het op.......... dat maakt niet uit maar in iedergeval het rook zo lekker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:16

Winterpaw keek naar de kruiden. Ze wist het niet zeker. Het kon kattenkruid zijn of het was chervil. Ze moest daarom eerst weten waar hij het had gevonden, want dan kon ze pas bepalen wat het was. "Waar heb je het gevonden?" Vroeg ze en keek hem aan. Ze wilde namelijk zeker weten dat ze het goede zou zeggen. Winterpaw staarde voor zich uit en dacht na. Dit was nou de reden waarom ze te weinig wist. Ze haatte zichzelf hierdoor. Ze moest het verschil tussen de kruiden weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:19

"Ik was een dassenburcht ingekropen toen de das weg was en toen had ik dat kruid gevonden het was in de buurt van de slangenrotsen."
Hij keek vragend naar Winterpaw want hij was namelijk erg nieuwsgierig en was bang dat het misschien giftig kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:29

"Het zal dan wel chervil zijn, maar ik weet het niet zeker. Het is dan niet giftig, maar ik zou het eerst aan iemand anders laten zien voordat je zeker weet wat het is." Zei Winterpaw. Ze voelde zich onzeker. Ze wist niet wat dit voor kruid was en kon zich ook niks anders bedenken dan chervil, maar ze wilde er zeker van zijn. Ze staarde onzeker voor haar uit. Was er nou maar een echte medicijnkat in de thunderclan. Daar kon ze tenminste de dingen dan van leren. "Het is waarschijnlijk geen kattenkruid, want je hebt het niet in de buurt van tweebeen nesten gevonden." Ze keek naar hem. Hopelijk wist hij meer, want anders zou ze het niet willen gebruiken. Zolang ze niet weet wat het is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:34

"Mischien kan je met een andere medicijn kat afspreken bij de hoogstenen, dan draag ik je wel."
Het is niet dat iemand op Sunpaw na dan mij hier zal missen."
Hij gaapte en keek vriendelijk naar Winterpaw en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:40

"Het zou kunnen, maar het is wel een heel eind er naartoe en ik weet niet of we wel zo lang weg mogen blijven. Het zou wel een keer opvallen. Moeten we het niet eerst aan iemand vragen?" Winterpaw wist dat ze minder onzeker moest zijn en het gewoon moest doen, want het zou toch niemand opvallen, maar ze wist het gewoon niet zeker. "Weet je zeker dat het je lukt? Jij hebt tenslotte ook last van je poot." Ze keek hem vragend aan. "Ik heb geen zin dat we ergens stranden." Ze keek naar hem, maar ze wilde ook wel wat meer dingen weten. Dit haatte ze. Twee dingen die elkaar tegen spraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:43

"Komop ik ben Steelpaw mijn naamzegt het al en ik genees net zo snel als ik lief ben dus als Sunpaw gelijkheeft ben ik practisch beter"
"Jij kan het gaan vragen als je wilt""
Steelpaw ging liggen en wachtte tot Winterpaw beslist had en had geantwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:47

''ja maar alleen de windclan heeft een medicein kat en dat is een hele reis daar ben je niet zo in een twee drie''
''en als je langer weg blijft dan 1 dag zullen katten wel vast opkijken waar je blijft en ik wil mijn steelpawtje niet langer missen'' ze keek beteuterd'' dus hoe wil je daar helemaal komen?''


Training - Pagina 4 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:48

"Aan wie zou ik het moeten vragen? Wie zou me missen? Ik ben tenslotte gewond, dus ik kan toch niet helpen." Zei ze. "We kunnen ook gewoon gaan als jij denkt dat je het aan kunt." Ze keek naar Steelpaw. Ze hoopte dat het hun ging lukken, maar ze zou ook niet de hele weg op zijn rug willen zitten. Ze gaat zelf ook wel een stukje lopen. "Je hoeft me ook niet de hele weg te dragen. Ik loop ook wel een stukje zelf." Ze staarde voor haar uit, maar wist het zeker. Ze wilde meer te weten komen en dit was de enige manier. Ze was wel benieuwd wie ze in haar droom zou krijgen. Zou ze de oude medicijnkat van de thunderclan krijgen? Ze wist het niet, maar dat zou ze wel zien als ze er was.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:52

"Ik ken een aardige rondtrekkende .... hoe noem je ook alweer een vrouwelijke Roque, in iedergeval ik ken haar en ze trekt rond de windclan ze kan ons daar brengen en anders kan ik ons brengen ik ken de weg. Ik kan ook niet zonder jouw maar het is voor Winterpaw, en zij heeft jouw steelpawtje gered."$
Toen hijzelf Steelpawtje zei vond hij het raar klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:58

"Windclan is de enige kans. Anders moeten we naar de maansteen en dat is nog verder weg." Zei Winterpaw. Ze vond het ook wel jammer dat alleen Windclan een medicijnkat heeft. Als Riverclan er een had gehad was het een stuk dichterbij geweest en hoefden ze niet zo ver. Winterpaw maakte het niet veel uit. Ze zouden namelijk vrij rond kunnen lopen door het terrritorium. Ook al was ze geen medicijnkat. Ze hoopte dat het zou gaan lukken, want anders hadden ze een probleem. Ze zouden dan aangevallen kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 20:02

"Oke wanneer wil je gaan, en hoe wil je reizen."
Steelpaw keek naar Sunpaw en zei"Dan zal ik je een tijdje niet kunnen zien, denkje dat het je lukt om niet op een andere kater te vallen."
Vroeg Steelpaw met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 20:06

"We kunnen nu gaan. Tenzij Sunpaw er iets op tegen heeft." Zei ze en keek vragend naar Sunpaw. Winterpaw stond op en hield haar ene poot omhoog en liep op de andere drie. Ze viel niet om, dus lopen ging wel. "Ik kan lopen, maar niet snel." Zei ze en liep nog een stukje. Daarna stond ze stil en ging weer liggen. "We kunnen ook wat reiskruiden nemen waardoor we meer kracht hebben." Ze keek vragend naar Steelpaw. "Ik denk wel dat ik het neem. Jij moet het zelf weten." Winterpaw wachtte op een antwoord en staarde voor zich uit. Ze had een lange reis voor de boeg, dus ze kon nu beter zo veel mogelijk uitrusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Training - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 20:16

als julie het er heelhuids vanaf brengen ga ik denk ik akkoord maar doe wel voorzichtig en ik zal de sterrenclan elke seconde bidden dat het goed gaat en steelpaw wat jou betrefd nou...... ik denk..... nee natuurlijk niet mijn hart behoord jou toe en gaf hem een likje


Training - Pagina 4 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: