[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roachkit
Member
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 21:30

Ja, de warrior had laten zien dat Shrewstar door haar nieuwe rang geen monster was, ze zou niet ineens denken dat ze alles was, hoopte de jonge kitten. Haar blauwgroene ogen keken naar de leader en ze schraapte haar keel. "Eehm, Shrew..?" miauwde ze en ze trippelde iets dichterbij. "star?" vervolgde ze, het was immers onbeleefd om tegen je leader gewoon Shrew te zeggen. Ze staarde naar de poes, en herkende haar kittens. Ze speelde weleens met hun, dus daarvan zou de poes haar vast herkennen. "Eehm, ik had een vraagje..." miauwde ze en ze ging voorzichtig naast de poes zitten. Zelf leader spelen was wel makkelijk, maar hoe zou haar leven nou eigenlijk zijn? Dat zou ze nu te weten komen. Ze schuifelde iets dichterbij, maar struikelde over haar eigen poten en viel tegen de poes aan. "Sorry, Shrew!" miauwde de kitten spontaan en ze ging weer zitten. "star!" miauwde ze er gelijk achteraan. Het deed geen pijn, het was zelfs zacht. "Wat is uw vacht zacht en pluizig..." miauwde ze en ze keek verontschuldigend de poes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 22:06

"Eehm, Shrew..?" Een stem wekte haar uit haar stem, waarvan ze niet eens wist dat deze bestond. De laatste keer dat ze bij zinnen was geweest had ze haar ogen voor een moment gesloten, toch? "star?" De zwart witte poes keek op en zag een andere kitten voor haar staan. Met een vriendelijke blik keek ze het poesje aan. "Eehm, ik had een vraagje..." Het poesje ging zitten, maar er ging iets mis wat even later was ze tegen haar aangebotst. "Sorry, Shrew!" Klonk haar stemmetje weer. "star!" Shrew glimlachte en schudde haar kop zodat ze liet merken dat het wel goed was. "Wat is uw vacht zacht en pluizig..." De Queen glimlachte naar Roachkit. "Nou, bedankt voor dat compliment." Zei ze met een grote glimlach en ging wat rechter zitten. Binnenkort zou ze weer moeten verhuizen van Den, aangezien haar kittens bijna hun nieuwe naam zouden krijgen. "Maar wat was je vraag Roachkit?" Vroeg ze tenslotte om weer terug te komen op het onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roachkit
Member
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:08

Een onzekere glimlach ontstond op haar gelaat. Haar oogjes staarde naar Shrewstar. "Nou, bedankt voor dat compliment." miauwde Shrewstar en de poes straalde. Ze wilde het liefst nu gewoon in devacht van de poes vallen en zo blijven liggen, maar dat kon ze niet maken. "Maar wat was je vraag Roachkit?" miauwde de poes en Roach keek haar verlegen aan. "Nou, ik speelde pasgeleden leadertje, ik was leaser Roachstar en Sharpstar bestond ook, maar is leader zijn echt zo makkelijk en heeft u echt uw 9 levens en..." ze stopte even en hapte naar adem. "En vind u het erg dat ik leadertje speel en vind u het erg dat ik u nu stoor en..." ze keek even verlegen voor zich. "Ik hoorde dat kittens met een warrior het kamp uit mochten, maar een leader is nog groter dus..." hopelijk kon de poes het raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 12:55

Shrew's glimlach werd wat groter bij het zien van de reactie van Roachkit. Hoe kittens toch nog zo onschuldig konden blijven, zo.. zoet. "Nou, ik speelde pasgeleden leadertje, ik was leaser Roachstar en Sharpstar bestond ook, maar is leader zijn echt zo makkelijk en heeft u echt uw 9 levens en..." Ah, dus Sharpkit had zich er ook bij gevoegd? "En vind u het erg dat ik leadertje speel en vind u het erg dat ik u nu stoor en..." Shrewstar verbeterde weer iets aan haar houding en keek de kitten nog even aan omdat deze nog niet uitgesproken was. "Ik hoorde dat kittens met een warrior het kamp uit mochten, maar een leader is nog groter dus..." Eerst liet de poes alle woorden dit zich doordringen, voordat ze antwoord gaf. "Leader zijn is niet zo makkelijk als je denkt hoor, Roachkit. Je moet orde houden als katten ruzie hebben met elkaar en als katten echt over de grens stappen een verbanning uitspreken. Je krijgt meer last van stres, maar gelukkig heb je altijd een trouwe Deputy aan je zijde, niet, Roachstar?" Ze glimlachte naar de kitten. "En ja, ik heb mijn negen levens van StarClan ja. En natuurlijk mag je leadertje spelen, wie ben ik om een andere Leader iets te verbieden? Zolang er maar geen oorlog tussen onze Clans komt, eh?" Grijnsde ze. "En ja? Maar weet je, ik mag zelf ook niet echt het kamp uit, dus moet ik je teleurstellen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Roachkit
Member
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 13:45

Shrewstar keek mhaar met ene glimlach een en de poes glom van blijheid, maar toch vond ze het ergens nog eng om naar de poes te kijken. Ze was zo groot, pluizig en sterk. "Nou, ik speelde pasgeleden leadertje, ik was leaser Roachstar en Sharpstar bestond ook, maar is leader zijn echt zo makkelijk en heeft u echt uw 9 levens en..." begon ze met een lieve glimlach en ze nam een hap adem.  "En vind u het erg dat ik leadertje speel en vind u het erg dat ik u nu stoor en..." miauwde ze en ze keek haar aan. Ze had zoveel onbeantwoorde vragen die ze het liefst allemaal wilde stellen. "Ik hoorde dat kittens met een warrior het kamp uit mochten, maar een leader is nog groter dus..." miauwde ze en ze keek verwachtingsvol naar Shrewstar. Ze was leader, dus kon wel antwoordt op alles hebben! "Leader zijn is niet zo makkelijk als je denkt hoor, Roachkit. Je moet orde houden als katten ruzie hebben met elkaar en als katten echt over de grens stappen een verbanning uitspreken. Je krijgt meer last van stres, maar gelukkig heb je altijd een trouwe Deputy aan je zijde, niet, Roachstar?" miauwde Shrewstar en de poes keek haar met grote ogen van interesse aan. "Maar het is toch wel leuk?" miauwde ze met grote ogen van verbazing en ze ging zitten. "En Innerghost is toch uw deputy, die gitzwarte poes? Zij heeft u toch geholpen met het vechten tegen boze Rushspi..." miauwde ze en ze besefte dat ze de naam van hun voorgaande leader niet kon uitspreken. "En ja, ik heb mijn negen levens van StarClan ja. En natuurlijk mag je leadertje spelen, wie ben ik om een andere Leader iets te verbieden? Zolang er maar geen oorlog tussen onze Clans komt, eh? miauwde ze en de kitten knikte. "Ik zou nooit zomaar een oorlog aangaan met andere clans," miauwde ze plechtig. "Ondanks dat de ShadowClan wel de sterkste is!" miauwde ze blij en ze staarde naar Shrewstar. "En ja? Maar weet je, ik mag zelf ook niet echt het kamp uit, dus moet ik je teleurstellen." zei de poes en Roachkit keek heel even een beetje treurig, maar praten met Shrewstar vond ze ook erg leuk! Ze schoof naast Shrewstar en keek met fonkelende ogen van verbazing de poes aan. "Kun u wat vertellen over Brokenstar? Mijn mama had ooit over hem verteld en Hardkit, mijn broertje zij altijd dat hij een grootleader was, maar dat bent u toch al? Dus wilt u wat over hem vertellen?" miauwde ze en ze ging liggen. Ze was er helemaal klaar voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?   [SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:44

"Maar het is toch wel leuk?" Shrewstar haalde haar schouders wat op. Het had zo zijn min en pluspunten, ja. "En Innerghost is toch uw deputy, die gitzwarte poes? Zij heeft u toch geholpen met het vechten tegen boze Rushspi..." Ze was een beetje verrast toen Roachkit de naam niet verder uitsprak. Ja, de kater was erg geweest voor de Clan, maar zijn naam mocht niet gevreesd worden, al helemaal niet sinds hij er niet meer was en nooit kon terugkomen. "Ik zou nooit zomaar een oorlog aangaan met andere clans, ondanks dat de ShadowClan wel de sterkste is!" Shrewstar lachte, maar zei verder nog niets. "Kun u wat vertellen over Brokenstar? Mijn mama had ooit over hem verteld en Hardkit, mijn broertje zij altijd dat hij een grootleader was, maar dat bent u toch al? Dus wilt u wat over hem vertellen?" En vervolgens nam de kitten een wat comfortabelere houding aan. "Goed dan," Zei Shrew terwijl ze zelf ook een wat betere houding aannam. "Nou, ik zou mezelf nog geen goede Leader noemen, ik heb nog niets groots gedaan, dus nee, ik reken mezelf niet in dat rijtje, nee. Maar goed, Brokenstar was de Leader voor mij, want ja, Rushspirit was nooit echt een Leader geweest, hij had niet eens negen levens. Maar goed, Brokenstar was een machtige kater die alles op het spel zou zetten voor zijn Clan. Met Raindrop als Deputy waren ze de machtigste katten van het woud. Geen enkele andere Leader durfde hem tegen te spreken, daarom speelde ook niemand met ShadowClan. Want ja, je wilde Brokenstar niet als vijand hebben. Brokenstar had ShadowClan goed geleid, tot natuurlijk die ziekte kwam. Even hadden we de hoop dat de machtige kater het wel zou overleven, maar nee, Smokebreath bracht ons het tragische nieuws. Beide katten waren gestorven en toen begin de duistere tijd van ShadowClan. Maar ik denk dat Brokenstar vanuit StarClan nog steeds met een grote glimlach naar zijn Clan kijkt, wie weet ook wel naar jou." Glimlachte de zwarte poes naar de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SHREWSTAR] Eehm, Shrew..Star?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: