Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:27

Snowypaw schrok op van Shrewstar's volgende gestelde vraag. "Heeft.. zijn Mentor je dit gezegd?" Vroeg de poes aan haar. Snowypaw krulde haar staart om haar kleine lichaam heen. Wat wilde ze nu graag hier weg zijn, jagen met Ashpaw, trainen met Frostlake, het maakte niet uit, maar niet hier. "U had belooft dat dat de laatste vraag was..." Miauwde ze, ietwat zwakjes de bal weer terug kaatsende. Ze was nog jong, jong, kwetsbaar en totaal niet comfortabel met de gang van zaken van nu.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:31

"U had belooft dat dat de laatste vraag was..." Goed, dat had ze inderdaad ook beloofd, dan was dat hetgeen wat ze zelf moest uitvogelen, maar ze had nu wel genoeg gehoord om haar 'onderzoek' voort te zetten. "Dan gaan we nu naar jouw probleem, je weet zeker dat je er niet bij wilt zijn? Als ik hem aanspreek? Je problemen ontlopen heeft geen zin en als ik er bij ben is het voor eens en altijd over. Als Thrushpaw het waagt je weer aan te vallen als ik er bij ben, zal hij een echt grote straf krijgen. Ik ben er zeker van dat ik hem dan in het kamp kan houden en jij voelt je dan weer wat veiliger. Maar het is jouw keuze."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:34

"Dan gaan we nu naar jouw probleem, je weet zeker dat je er niet bij wilt zijn? Als ik hem aanspreek? Je problemen ontlopen heeft geen zin en als ik er bij ben is het voor eens en altijd over. Als Thrushpaw het waagt je weer aan te vallen als ik er bij ben, zal hij een echt grote straf krijgen. Ik ben er zeker van dat ik hem dan in het kamp kan houden en jij voelt je dan weer wat veiliger. Maar het is jouw keuze." Miauwde de clanleader tegen haar en meteen ging Snowypaw zich duidelijk schuldig voelen. "Ik... Ik wil eigenlijk niet dat hij weer in de problemen komt.." Bekende ze zachtjes, waarbij er een berouwvolle glimlach op haar gelaat verscheen. "...Stom hé?" Mompelde ze erachteraan. Het leek misschien wel heel weinig wat Snowypaw zei, maar op deze manier praten, was toch een methode om vertrouwen uit te testen voor haar... Zich eventjes open stellen.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:43

"Ik... Ik wil eigenlijk niet dat hij weer in de problemen komt.." Het antwoord verbaasde haar, maar ook weer niet. "...Stom hé?" Shrewstar schudde kalm haar kopje. "Nee, eigenlijk vind ik het niet zo stom, hoor. Als jij ooit zijn vriend was, wat ik wel denk omdat ik wel een paar je naam heb horen vallen vroeger, denk ik dat jij niet degene was die de breuk heeft gemaakt. Maar je moet het niet voor hem opnemen als hij het ook niet voor jou zou doen, als hij het verdient om straf te hebben, verdient hij het gewoon. Maar wil je erbij zijn of niet?" Vroeg ze tenslotte omdat ze nog geen antwoord had gehad op de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:49

"Nee, eigenlijk vind ik het niet zo stom, hoor. Als jij ooit zijn vriend was, wat ik wel denk omdat ik wel een paar je naam heb horen vallen vroeger, denk ik dat jij niet degene was die de breuk heeft gemaakt. Maar je moet het niet voor hem opnemen als hij het ook niet voor jou zou doen, als hij het verdient om straf te hebben, verdient hij het gewoon. Maar wil je erbij zijn of niet?" Miauwde Shrewstar. Om eerlijk te zijn vond Snowypaw Shrewstar aardiger dan Wolftail... Misschien was het wel beter om op de clanleader te vertrouwen dan op de mentor van Nightpaw. "Het spijt me, misschien is het laf... Maar ik wil er liever niet bij zijn... Ik wil hem even niet meer zien.." Miauwde Snowypaw zachtjes.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:12

"Het spijt me, misschien is het laf... Maar ik wil er liever niet bij zijn... Ik wil hem even niet meer zien.." Shrewstar knikte begrijpend. "Dat snap ik, en weet dat als je nog iets kwijt wilt ik er altijd voor klaar sta. Ga nu maar iets voor jezelf doen en ik zal Thrushpaw zo snel mogelijk spreken. Maak je maar geen zorgen, ik zal hem niets over jou vertellen en niet te hard voor hem zijn." Sprak ze en draaide zich om om terug te keren naar het kamp. Nu nog een mogelijkheid zien te vinden om haar kitten die haar haatte te spreken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:15

"Dat snap ik, en weet dat als je nog iets kwijt wilt ik er altijd voor klaar sta. Ga nu maar iets voor jezelf doen en ik zal Thrushpaw zo snel mogelijk spreken. Maak je maar geen zorgen, ik zal hem niets over jou vertellen en niet te hard voor hem zijn." Miauwde de clanleader, waarna ze zich omdraaide en wegliep in de richting van het kamp. Eventjes bleef Snowypaw aarzelend stil, maar daarna verhief ze haar stem toch. "Shrewstar?" Miauwde ze, wachtende tot de poes zich weer zou omdraaien. Eventjes bleef het poesje weer weifelend stil, maar toverde daarna toch een aarzelende glimlach op haar gelaat. "Dank u.." Miauwde het poesje zachtjes, als conclusie.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: