Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Soothe the mind {Silverfang}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 16:06

Dogdance voelde zich niet prettig bij het hele gebeuren. Ze slikte wat nerveus en keek weer naar haar voorpoten. "Luister, ik begrijp waarom je altijd zo afstotelijk bent. Je wilt niet gehecht raken aan anderen, zodat ze je vertrouwen kunnen schenden of je pijn kunnen doen. Het is eigenlijk heel logisch." Miauwde de kater, Dogdance keek eventjes als reactie naar haar voorpoten. Bijna beschaamd. Maar haar kop kwam vlug weer naar boven, toen hij dichter kwam. Dogdance zette een pas achteruit. Ze kon zijn hartslag bijna voelen. Haar adem stokte even in haar keel. Haar klauwen begroeven zich eventjes in de grond terwijl ze haar spieren aanspande van nervositeit. Hij was dichtbij, hij was te dichtbij... Haar adem raakte gejaagder terwijl er weer een zin uit Silverfang's mond kwam. "Maar, mij kun je binnenlaten. Ik beloof je, dat ik je niet zal teleurstellen." Fluisterde hij zachtjes. Dogdance bleef stil, proberende haar eigen wilde emoties en angsten in toom te houden. Toch hing er een zweem van angst in haar blauwe kijkers toen ze Silverfang aankeek. "Sluit je ogen," Miauwde hij enkel. Maar... dan kon ze niet meer zien of er iets ging gebeuren. "M-Maar..." Miauwde ze zachtjes, al was het maar een heel zwak tegenargument, alsof ze het zelf ook niet meer zo goed wist. De muren brokkelden af en lieten enkel verwarring achter...


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 16:55

Ze sputterde zachtjes tegen, maar Silverfang kon de intentie hiervan ontdekken en wist dat hij moest doorzetten. Hij gooide alles in de strijd en schonk haar een warme blik die haar over het laatste randje van haar twijfel moest zetten. "Geen zorgen, ik zal je niks doen," herhaalde hij. En toen stak hij voorzichtig en tegen beter weten in de laatste centimeters van haar muur over en drukte hij zich zacht tegen haar aan. Zijn hart rees in tempo op het moment dat zijn vacht de hare raakte. Hij was zich er sterk van bewust dat hij op dit moment al haar grenzen aan het doorbreken was. Silverfang sloot zijn ogen en bad tot Starclan dat ze hem hier niet om ging haten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:05

Het was net alsof Silverfang haar tegen sputteringen van ga weg, ga weg, had ontvangen als kom hier, kom hier, want het enige wat ze kreeg was een warme blik die haar kant op geschoven werd. "Geen zorgen, ik zal je niks doen," Herhaalde hij. "S-silverfang," Sputterde Dogdance nog tegen, geschrokken dat ze was. Maar toen leek haar hart even stil te staan, op het moment dat Silverfang zijn pels tegen de hare drukte. Haar adem stokte in haar keel en ze bleef versteend zitten, alleen maar met haar stokkende adem wat zachte geschrokken geluidjes uitblazende. Haar hele instinct zei haar om hem weg te duwen, hem helemaal in elkaar te rammen voor zijn vrijpostigheid. Maar op de één of andere vreemde manier... deed ze dat niet. Ze bleef alleen maar versteend zitten.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:19

Hij voelde een golf van opluchting door zich heen slaan toen hij zich realiseerde dat ze hem nog niet had geklauwd. Dat was in ieder geval een voorruitgang. De kater opende zijn ogen. "Zie je? Ik bijt niet," sprak hij luchtig, maar ondertussen ging zijn hart als een gek tekeer en moest hij moeite doen dit voor haar te verbergen. Het was niet alleen Dogdance die dit als een nieuwe ervaring beschouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:24

Dogdance bleef nog steeds als verstard zitten, omhuld door de warmte van Silverfang. Waarom deed hij dit? Waarom? Waarom? "W-waarom?" Mompelde ze zachtjes, nog steeds ietwat verstard van de schok. "Zie je? Ik bijt niet," Miauwde Silverfang luchtig. Wat verbouwereerd keek Dogdance op, niet begrijpende hoe hij zo luchtig kon zijn. Maar hierna liet ze haar kop weer hangen en na een aantal hartslagen... ontspande ze haar spieren weer iets. Ze werd wat rustiger. Het was absoluut geen ontspannen houding, maar het was al een lichte verbetering.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 23:23

In werkelijkheid waren er maar een paar hartslagen gepasseerd, maar voor Silverfang voelde het als de langste seconden in zijn leven. Hij had zijn vriendschap met Dogdance, voor zover die er was, op het spel gezet en dit moment bepaalde of ze hem voor de rest van haar leven ging wantrouwen of niet... En toen, eindelijk, voelde hij Dogdance een beetje ontspannen. Silverfang spitste zijn oren. Was het hem gelukt? Had hij door de muur weten heen te breken? Een beetje vertwijfeld trok hij zich iets terug, terwijl hij probeerde haar reactie hierop te peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 23:39

It will never change
If you want it to stay the same
I really hate it but I really know
It's hard to choose when you're chained
And when it's all your control
Because you've got nothing to hold

Het voelde op zich wel heerlijk warm... Het was anders warm dan tijdens haar confrontatie met Seamus... Maar het voelde nog steeds ongemakkelijk. De rust die ze eerst had gevoeld was nu verbrand door een hellig vuur die paniek opriep in haar. Het voelde vreselijk. Het contact bracht veel te veel herinneringen op, hoe erg ze ze ook wegdrukte. Langzaam begonnen haar poten te trillen en raakte haar adem weer gejaagder. Het comfort begon weg te ebben. Uiteindelijk werd het haar dan ook teveel, ondanks dat hij het contact iets opbrak. Misschien was het juist wel het oogcontact die haar over de rand naar de paniek bracht. "G-Ga weg! RAAK ME NIET AAN!" Bracht ze geschrokken uit, waarna ze paniekerig uithaalde met haar klauwen en achteruit krabbelde.

Are we denying a crisis or are we scared of admitting it?


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 11:36

Het was een mooi, kort moment. Silverfang voelde dat de paniek in Dogdance weer begon op te laaien en hij week snel naar achter om haar weer de ruimte te geven. Hij wist dat hij haar limiet had bereikt. 'G-Ga weg! RAAK ME NIET AAN!' riep Dogdance geschrokken, en een onwelkom schuldgevoel bekroop zijn maag toen hij nog een paar passen naar achter moest doen om niet geklauwd te worden. Ik moet blij zijn dat ze dat niet meteen gedaan had.. "Rustig, Dogdance," probeerde hij op kalme toon uit te spreken, maar het kwam er een beetje gejaagd uit. Silverfang vermande zich en ging zitten. "Ik ben Seamus niet," zei hij toen. Hij wist dat het aan Seamus lag. Wat dat betreft had de kater hele diepe wonden bij haar gemaakt, en het ging lang duren voordat die geheeld waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 15:10

In gejaagde pufjes ontsnapte haar adem uit haar mond terwijl ze haar blik fel op Silverfang wierp. Haar limiet was duidelijk bereikt en misschien zelfs wel overschreden. Gefrustreerd klapte ze haar nagels even de grond in en liet ze daarna weer terug hun beschermende hulsjes in glijden. "Rustig, Dogdance," De kater probeerde haar duidelijk te kalmeren. Veel succes had hij echter niet. "Ik ben Seamus niet," Vervolgde Silverfang. Dogdance sloeg geagiteerd met haar staart en blies naar hem. "Waag het niet om die naam te noemen!" Spuwde ze. Seamus.. Seamus.. Coyoteleap.. Wraak... Problemen... Haar gedachten sprongen elke kant op, elke verkeerde kant.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 19:11

Zijn oren gingen weer hangen, iets wat hij altijd deed als hij zich zorgen om iemand maakte. 'Waag het niet om die naam te noemen!' blies Dogdance zijn kant op, en Silverfang wenste dat hij het niet gezegd had. Met een groot schuldgevoel in zijn maag stapte hij naar voren. Hij verwachtte dat Dogdance zich ieder moment ging omdraaien en van hem weg zou rennen, en daar had ze alle recht toe. "Ik... wacht Dog, ik had niet - Ik bedoel het spijt me.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 19:17

Dogdance trilde op haar poten van emotie, zowel woede, angst, paniek, alles. Het liefst zou ze een klauw erdoor heen snijden en niks over laten, gewone emotieloosheid. Maar dat kon op dit moment niet. Dat lukte haar niet. Niet dat dat enig verschil maakte. Je bagger voelen was een vak. "Ik... wacht Dog, ik had niet - Ik bedoel het spijt me.." Begon Silverfang. Dogdance vernauwde haar ogen en zwiepte geërgerd met haar staart. "Had ik om excuses gevraagd?" Mopperde ze, hem een geërgerde blik toewerpende. "Ik heb jouw excuses niet nodig, sterker nog, van niemand niet."


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 19:50

Hoe zeer verwarrend haar reactie ook was, voelde Silverfang toch een kleine overwinning opkomen. Als ze geen excuses van hem wilde, misschien was er dan toch een kans dat hij dat nog een keer mocht doen... en dat overleefde. 'Ik heb jouw excuses niet nodig, sterker nog, van niemand niet,' mopperde Dogdance. Vragend hield Silverfang zijn kop schuin. "Wat wil je dan?" vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 20:22

Dogdance hield haar kop wat arrogant in de kp geheven, al dan wel wat beverig. Ze wilde haar eer toch wel ietsjes redden. "Wat wil je dan?" Vroeg Silverfang. Dogdance's gezicht betrok wat. Ja, wat wilde ze eigenlijk? Ze had geen benul als ze heel erg eerlijk was. Ze wist niet wat ze wilde. Maar dat toegeven? Nee. Dat ging ze niet. "Geen excuses." Herhaalde ze enkel dus koppig, nu weer meer in een koppige bui rakende dan een paniekerige. Ze kneep haar hogen half dicht en staarde weer de andere kant op met een vastbesloten uitdrukking op haar gelaat.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 22:11

Het was goed om te zien dat de oude Dogdance weer een beetje terug kwam. Het liet Silverfang automatisch glimlachen, en hij trok snel zijn lippen weer tot een rechte streep, zodat ze niet het idee kreeg dat hij haar aan het uitlachen was. 'Geen excuses,' herhaalde ze. Oké, dit ging hij dus niet winnen. Silverfang draaide zich om en trok ondertussen met zijn schouders richting het het pad voor hun. "Ga je nog wel mee op jacht?" vroeg hij, zijn stem hoopvol. Het zou ze beide wel even goed doen als ze hun gedachten op iets anders konden richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 22:17

Dogdance keek hem met een koppige blik in haar blauwe ogen aan, duidelijk niet van plan om het op te geven tegenover de kater. "Ga je nog wel mee op jacht?" Vroeg Silverfang plotseling. Dogdance spitste haar oren en draaide haar kop weer richting Silverfang. Hij voedde haar vuur door telkens met haar te praten, hij gaf haar telkens weer redenen om te pesten en om nukkig te doen. Op de één of andere manier maakte dat haar toch wel weer... wat vrolijker. "Ligt eraan," Miauwde Dogdance, een uitdagende blik in haar ogen krijgende.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 22:28

Haar uitdagende opmerkingen brachten hem weer in een wat vrolijkere stemming. De zilvere kater trok zijn mondhoeken omhoog en zette tegelijkertijd een onschuldige blik op. "Ik zal me gedragen," reageerde hij, alsof hij de gene was die altijd de problemen veroorzaakte. Terwijl hij Dogdance liet beslissen of ze mee ging of niet, liet hij zijn bleekgroene ogen voor een kort ogenblik op de hemel vallen. Vanachter de grauwe, donkere wolken zag hij dat de zon al een wat lager punt had bereikt. Echter nog niet laag genoeg om al terug naar het kamp te keren, de patrouille was hoogstwaarschijnlijk ook nog niet terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 22:46

Dogdance zwaaide eventjes pesterig met haar heupen en nam toch een wat vrouwelijker houding aan. Zo nu en dan had zelfs Dogdance de neiging om wat dames-achtiger gedrag te vertonen. "Ik zal me gedragen," Miauwde Silverfang. "Is je geraaien," Miauwde ze kalmpjes. Hij keek naar de hemel, merkte Dogdance op. Perfect moment om hem nog eventjes een loer te draaien. "Wil de machtige deputy de vogels uit de hemel kijken of komt hij zowaar met zijn gratie neerdalen om de normale warriors te vereren met zijn aanwezigheid?" Miauwde ze, proberende zoveel mogelijk dure woorden in één zin te proppen.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 23:06

Hij reageerde eerst op haar woorden door even te glimlachen, maar toen ze ineens wat leek op een heel woordenboek van dure woorden naar hem toegooide, keek hij met een geamuseerde frons om. Verrast knipperde hij met zijn ogen toen hij Dogdance in een sierlijke houding zag staan, en dat maakte haar zin extra moeilijk om naar te luisteren. Iets met machtige deputy.. en vogels uit de hemel kijken? Silverfang schudde even met zijn hoofd om zijn aandacht er weer bij te krijgen en ontblootte zijn tanden in een grijns. "Kon dat maar," lachte hij. Dan was de leaf-bare ook een stuk makkelijker om door te komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 23:09

Zijn blik in zijn ogen toen ze haar sierlijke houding uitprobeerde was echt drie muizen waard en verschrikkelijk amusant. En als iets amusant was, dan ging ze dat met alle liefde zo ver mogelijk uitmelken. "Kon dat maar," Lachte Silverfang enkel. Dogdance trok haar wenkbrauw licht verbaasd op. De kater was niet van plan om deze kant op te komen? "Nou, vol verwachting klopt mijn hart, dat de machtige deputy zich bij mij komt voegen dan," Miauwde ze droogjes, niet de moeite nemende haar houding te wijzigen.


We are siamese if you please <3
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Soothe the mind {Silverfang}   Soothe the mind {Silverfang} - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 23:20

Silverfang schudde de sneeuw uit zijn vacht en maakte toen eenzelfde buiging als voorheen. "Deze 'machtige deputy' zou zich vereerd voelen," sprak hij plechtig. Als Dogdance zo ging doen, kon hij het ook. Geamuseerd trok hij zich weer omhoog en liep hij haar kant op, waarbij hij zijn best moest doen niet teveel naar haar te gaan staren. Het was niet eerlijk als ze zo speelde... Met een beetje een te geforceerde frons keek hij ernstig naar het struikgewas voor zich. "Oké, waar wilt de dame naartoe?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soothe the mind {Silverfang}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: