Black sheep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Black sheep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightwing
Member
Black sheep DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Black sheep   Black sheep Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 20:36



Nightwing rolde door de sneeuw. Haar klauwen en haar kaken waren gesloten om een woest bewegende haas die ze had opgepikt dicht bij het donderpad. Toen ze eenmaal weer recht stond pinde ze hem neer en kneep ze de luchtpijp dicht. Waar het dier vandaan kwam was een raadsel voor haar maar ze had hem wel gevangen. Haar azuur blauwe ogen stonden vastberaden terwijl het leven uit het wild trappende diertje sijpelde. Toen het zijn laatste adem uitblies liet ze het pas los. Haar kaken zaten vol bloed van een onsuccesvolle jacht van eerder. Ze had enkele eekhoorns kunnen pakken maar ze ontglipte haar telkens. Haar aandacht was bij alles behalve de jacht. Uit pure ergernis en woede was ze op het viervoetige haasje afgeschoten en wonderwel had ze het kunnen pakken voor het echt zijn spieren had kunne aanspannen en weggeschoten was. Toen ze het wilde oppakken merkte ze dat er iemand aan kwam. Ze herkende die geur meteen. Ze draaide zich om naar Shrewstar die haar kant op kwam. Ze was zich er scherp van bewust dat ze met haar bebloede snuit er waarschijnlijk niet super uit zag. Desondanks maakte ze een geveinsde rêverie toen de leider haar bereikt had en zei ze op geforceerd beleefde toon ”Goedenmiddag Shrewstar, wat brengt u zo dicht bij dit smerige donderpad?” Haar glimlach was weer verschenen. Enkel niet de stralende glimlach die ze gebruikte als ze weer ging spelen met een prooi. Oftewel een andere kat. Ze was niet achterlijk en haar leider provokeren was het stomste wat je kon doen. Dat deed ze dus absoluut niet. Aldoor bleef ze maar grijnzen, haar slanke spieren gerust en haar ogen half dichtgeknepen.

1ste post gereserveerd voor Shrewstar/leap/gebeuren]


Black sheep TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Black sheep DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Black sheep   Black sheep Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 13:01

S H R E W S T A R
Een wat vermoeide zucht verliet haar mond toen de zwart witte poes een blik wierp op de verzamelde prooien. Het zou niet eens genoeg zijn om alle Warrior te voeden. Shrewstar wierp een wat onschuldige blik op de Nursery, waar ze eigenlijk zou moeten zijn, sloot haar groene ogen voor een moment en verliet toen gewoon het kamp. Een Leader moest er zijn voor haar Clan en van Innerghost had ze een tijdje ook al niets gehoord, dus lag het weer op haar schouders. Het was niet zozeer een last, maar straks zou ze door deze dingen weer uit elkaar groeien met haar kittens. Straks eindigden ze net zoals haar vorige nestje, waarvan de twee haar niet eens meer als moeder zagen. Shrewstar versnelde haar pas wat, zodat ze niemand zou kunnen horen denken wat voor een slechte moeder ze zou zijn. Er waren sowieso al katten die al dachten dat ze een slechte Clanleader was, maar haar kittens moeste haar juist steunen bij deze rang. De zwart witte poes kwam even tot stilstand bij een verse ShadowClan geur en ook maar voordat ze zich kon omdraaien klonk er al een stem. ”Goedenmiddag Shrewstar, wat brengt u zo dicht bij dit smerige donderpad?” Wat? Was ze tot zo ver gekomen dan? Ja hoor, de vieze walm van het zwarte pad betrad haar neus. Shrewstar richtte haar groene blik op de Warrior Nightwing, wiens snuit onder het bloed zat. Maar toch, ze had een goede vangst bij zich. Shrew schudde haar kopje even om al die dingen achter zich te laten. "Je hoeft nog steeds geen 'u' te zeggen hoor." Sprak ze met een wat nerveuze glimlach op haar gezicht en hield haar blik gericht op de zwarte poes. "En het kan nooit kwaad om hier te kijken of er nog wat prooi rondscharrelt, toch? Maar zo te zien heb jij al het beste weten te vangen. Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben een haas hier te kunnen zien."
NIGHTWING
329
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
Black sheep DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Black sheep   Black sheep Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 13:19


Nightwing lachte hartelijk en ging zitten met een welkome zucht. "Het spijt me, Shrewstar .. en ik moet inderdaad toegeven dat ik zelf ook vrij verrast ben om een haas te zien" Gaf ze toe "Toen ik hem zag echter ging ik er zonder nadenken op af .. puur toeval dat ik hem ook echt had gevangen aangezien mijn vorige jachten allemaal geheel mislukt zijn" Vertelde ze met haar azuurblauwe ogen strak op Shrewstar gericht. Haar gezicht betrok bij het idee dat de haas waarschijnlijk het grootste voorwerp was op de prooistapel. Nightwing kon zich niet indenken hoe een leider zich moest voelen bij het zien van het lijden van haar clan- geluk bij een ongeluk dat Nightwing dit nooit persoonlijk mee ging maken ".. Voor alsnog denk ik dat ik mijn prooi maar aan de kraamkamer ga doneren. Voedsel is schaars, ongetwijfeld is mijn observatie daarvan u-" ze schraapte haar keel "je niet ontgaan" Ze zweeg en keek Shrewstar onderzoekend aan. Haar staart ging zoals gewoonlijk weer om haar voorpoten en het puntje tikte heen en weer, een tik die ze had opgepikt enkele manen geleden en die sinds dien nooit meer afgezweefd was. "Wat ga je er aan doen, mijn leider?" Vroeg ze formeel met een hint van onvervalste nieuwsgierigheid.



Black sheep TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Black sheep DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Black sheep   Black sheep Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 13:36

S H R E W S T A R
"Het spijt me, Shrewstar .. en ik moet inderdaad toegeven dat ik zelf ook vrij verrast ben om een haas te zien" Zei de poes nadat ze was gaan zitten, Shrew schudde haar kop. Iedereen sprak haar aan met die beleefdheid, terwijl ze gewoon nog dezelfde poes was gebleven, toch? "Toen ik hem zag echter ging ik er zonder nadenken op af .. puur toeval dat ik hem ook echt had gevangen aangezien mijn vorige jachten allemaal geheel mislukt zijn." Shrew knikte wat, dan was het al helemaal een stunt geweest van Nightwing om deze haas wel te vangen. Meestal waren ShadowClan katten daar te traag voor. Maar goed, de prooistapel zou hierdoor tenminste iets gevulder van worden en daar ging het om. Om het zichzelf wat gemakkelijker te maken ging Shrew ook zitten en liet haar tong met een paar korte halen over haar borst gaan. ".. Voor alsnog denk ik dat ik mijn prooi maar aan de kraamkamer ga doneren. Voedsel is schaars, ongetwijfeld is mijn observatie daarvan u-" Shrew draaide haar kopje weer een beetje weg bij het laatste woord, maar gelukkig hervatte Nightwing haar zin weer op de manier die ze zelf prevereerde. "je niet ontgaan." Een kleine stilte viel waarin Shrew op haar lip beet. Natuurlijk waren prooien schaars in deze tijd, maar nu de Clan zoveel had geleden onder Rushspirit én de ziekte die de Clan had geteisterd leek alles helemaal de fout in te gaan. "Wat ga je er aan doen, mijn leider?" Shrewstar keek weer op uit haar gedachten, recht in de blauwe ogen van de Warrior voor haar. "Om eerlijk te zijn weet ik het niet helemaal," Begon de poes wat afwezig en liet haar blik vallen op de dunne laag sneeuw onder haar voorpoten. "Bijna de helft van de Clan accepteert mij niet eens als Leader, dus waarom zouden ze ook luisteren naar mijn maatregelen? Ik weet zeker dat ze wel iets doen voor de Clan, maar de volle honderd procent geven, daar twijfel ik nog wel aan. Maar gelukkig zijn er ook nog wel wat katten die loyaliteit tonen en gewoon hun inzet ook tonen. Ik hoop alleen dat alle kittens snel Apprentices kunnen worden zodat deze nog mee kunnen helpen met het bijvullen van de prooistapel."
NIGHTWING
378
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
Black sheep DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Black sheep   Black sheep Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 14:07

Nightwing streek haar vacht op toen een koude windvlaag tussen de twee poezen door waaide. Ze mocht dan wel slank en klein zijn, haar wintervacht was net zo goed als menig ander. Met haar oren naar voren in een haast vriendelijk gebaar luisterde de poes naar de verklaring van haar leider. Toen ze was uitgesproken zei Nightwing niet meteen een weerwoord. In haar hoofd ging het tekeer. Haar ogen waren wel nog steeds strak gericht op Shrewstar. Toen haalde ze diep adem en keek ze enkele tellen om zich heen. Ze luisterde naar de wind en opende haar kaken. Ze rook geen geur en hoorde geen enkel geluid, op de monsters die in de verte over het donderpad gingen na dan. Ze keek toen haar leider met een blik vol eerlijkheid aan, alsof ze iets heel belangrijks ging vertellen. "Waarom bewijs je dan niet dat je het waard bent ..?" Haar azuurblauwe ogen bleven hangen op de oudere en ongetwijfeld ook wijzere krijger. "Doe iets wat menige clan nooit kan vergeten en bewijs dat jij de leider bent die ze moeten gehoorzamen!" Ze stond op en haar ogen glinsterde. Nightwing voelde haar poten tintelen van opwinding en haar stralende glimlach was weer verschenen. "Als ik zo vrij mag zijn om mijzelf vrijuit te spreken .." Ze wachtte even "Er zijn genoeg clans om ons heen .. het is leaf-bare. Geen enkele is sterk genoeg om zich te verzetten .." Ze zweeg nu niet meer omdat ze niet wist hoe haar leider in dit standpunt stond. Ze kon genoeg redenen bedenken waarom ze dit zou weigeren maar ook genoeg waarom ze het mogelijk zou accepteren. Ze had weinig zeggenschap als jonge krijger maar ze kon zich goed vinden in strategieën plannen. Dit was nodig kwaad. "Het is misschien niet het nobelste om te doen maar onze clan lijd" Haar toon ging over in een trieste sleur "Als je onze clan niet eens kan onderhouden wat moeten al die andere clans dan wel niet denken? Ik sta volledig achter je, Shrewstar- onthoud dat. Mocht het ooit komen dat er in de clan iets gaat veranderen.. ik zal er zijn. ShadowClan is en blijft mijn thuis, wie leider is van ShadowClan, is mijn leider" Zwoer ze plechtig. Haar ogen stonden waar en haar toon klonk vastberaden. Van binnen was er heel iets anders aan de hand. "Shrewstar .. we móeten prooi bij krijgen. Er kunnen genoeg kleine patrouilles het territorium van andere clans in en uit .. zodra er vragen komen sturen we het af op een banneling die onze clan heeft geschaamd en is verbannen" Haar ogen vuurde nu vol blauwe vlammen "Ik wil niets anders doen dan onze clan redden- ik smeek je Shrewstar, leid het!"


Black sheep TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Black sheep DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Black sheep   Black sheep Icon_minitimema 19 aug 2013 - 18:28

S H R E W S T A R
Het bleef stil en dit zorgde er niet voor dat Shrew zich zekerder voelde. Nee. Steeds meer twijfels ontgroeiden in haar kop en af en toe wendde ze haar blik af om toch de gevolgen van haar acties te voorspellen. "Waarom bewijs je dan niet dat je het waard bent ..?" De Clanleader wilde bijna zuchten van opluchting dat Nightwing weer sprak, maar de woorden hielden dit tegen. Bewijzen? Maar hoe? "Doe iets wat menige clan nooit kan vergeten en bewijs dat jij de leider bent die ze moeten gehoorzamen!" De zwart witte poes fronste lichtelijk, maar hield haar kaken nog op elkaar. De Warrior was duidelijk nog niet uitgesproken. Toch was er een glimlach verschenen op het gelaat van haar gesprekspartner, dus er kwam zeker iets aan. "Als ik zo vrij mag zijn om mijzelf vrijuit te spreken .." Shrew knikte, bijna hangend aan de lippen van de zwarte Warrior. "Er zijn genoeg clans om ons heen .. het is leaf-bare. Geen enkele is sterk genoeg om zich te verzetten .." Shrewstar knikte, nog steeds geen woord over haar lippen gesproken sinds Nightwing was begonnen met praten. Tegenargumenten waren nog niet nodig, het hele verhaal horen, dat was wat ze wilde. "Het is misschien niet het nobelste om te doen maar onze clan lijd" Ergens verwachtte de poes al wat er zou volgen, maar wie weet nam het wel een vreemde twist. "Als je onze clan niet eens kan onderhouden wat moeten al die andere clans dan wel niet denken? Ik sta volledig achter je, Shrewstar- onthoud dat. Mocht het ooit komen dat er in de clan iets gaat veranderen.. ik zal er zijn. ShadowClan is en blijft mijn thuis, wie leider is van ShadowClan, is mijn leider" Goed, goed, ze had dus tenminste nog een Warrior achter zich staan, dat was al goed nieuws. Maar haar maag begon steeds heftiger te kneden, wat was Nightwing van plan om te doen? "Shrewstar .. we móeten prooi bij krijgen. Er kunnen genoeg kleine patrouilles het territorium van andere clans in en uit .. zodra er vragen komen sturen we het af op een banneling die onze clan heeft geschaamd en is verbannen" Shrewstar fronste even, alsof ze het niet meer volgde. "Ik wil niets anders doen dan onze clan redden- ik smeek je Shrewstar, leid het!" De Clanleader slikte wat, maar wilde de poes niet in stilte laten vallen. "Dus je wilt hiermee zeggen dat de Clan alleen aan genoeg voedsel zou kunnen komen als we prooi 'stelen' van de andere Clans en vervolgens de schuld afschuiven op iemand?" De poes liet haar blik naar de grond vallen, niet zeker wetend wat ze nou van dit plan vond. Zelfs al zouden de Clan het geloven, veel problemen zouden ze er alsnog mee krijgen. "Ik weet het niet, de andere Clans zullen ons alsnog de schuld geven, je weet hoe katten daar denken in dit zware seizoen. Voedsel blijft voedsel en als iemand daarbij in de buurt komt wordt de andere Clan aangevallen. Doden hebben we zeker niet nodig, Nightwing, niet nu wel al zo veel Warriors kwijt zijn geraakt.."
NIGHTWING
X
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black sheep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: