Save me cause I'm falling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Save me cause I'm falling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
Save me cause I'm falling Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 22:56

Save me cause I'm falling 2m41z6d



I've been standing here my whole life
Everything I've seen twice
Now it's time I realize
It's spinnin' back around now
On this road I'm crawling
Save me cause I'm falling
Now I can't seem to breathe right
Cause I keep runnin', runnin', runnin', runnin'
Runnin', runnin', runnin', runnin'
Runnin' from my heart


Oeveel mensen ebk gechoqueerd toenda ze dees zagen? :'D Yep, 't zat er wel aan te komen zeker...

Het doet pijn om dit te schrijven, maar ik heb er al een tijdje over nagedacht en het voelt wel juist om te doen. Zelfs na mijn vakantie, toen ik dacht dat alles weer wat leek te werken. Maar hier is het niet geëvolueerd en dat vind ik erg jammer.

I have a lack of inspiration, lately... Het gaat al een tijdje niet zo goed meer hier op WC. People come and go, it just doesn't feel the same anymore. Ik heb al een paar keer verhaallijnen geprobeerd en die leken te mislukken. Posten werd meer een last en steeds heb ik het gevoel dat mijn posts een soort waarde moeten hebben en dat ik met Icy een grens heb die ik hoog moet zien te houden. Posten met haar is niet meer leuk meer, ook niet echt meer met Comet en goden wat ben ik toch blij dat ik enkel die twee accounts heb want alles is een inactieve zooi geworden en op deze manier kan ik ze gewoon niet actief houden.

Bloodclan is echt al een lange tijd een grote last op mijn schouders geweest. Ik heb het er altijd al druk mee gehad, tien keer dezelfde vraag via mails waarvan ik me zelfs afvraag hoe de uitleg gefaald heeft, en dan verlies ik soms mijn geduld waardoor ik snauwerig overkom. Jullie weten dit al langer, hoe moeilijk ik het heb met BC en alles die erbij komt. Gelukkig heb ik geweldige mensen om me heen die me steunen en altijd een peptalk geven. Babs en Linn moet ik daar superhard voor bedanken.

Maar vooral Quintynator, mijn superdeputy Saxon is gewoon geweldig. <3 Je hebt altijd zo hard geholpen, alles gedaan wat je maar kon, ook al vond je het zelf niet eens meer leuk de laatste tijd. Ik geef je gelijk en neem je het zeker niet kwalijk dat je de rang laten gaan hebt. De laatste tijd heb ik daar door nog minder inspiratie met Icy, dat is een feit, maar daarvoor moet je je zeker niet schuldig voelen! Ik vind het echt kunnen dat je Saxon's rang hebt kunnen laten gaan om iemand anders die te gunnen, misschien zou ik dat beter ook doen maar ik krijg het niet over mijn hart.

Daardoor is mijn beslissing zo gevallen: Ik stop niet, noch geef ik Icy weg noch haar rang. Ik blijf BC leader met Icy, maar voorlopig inactief. Dit wil zeggen dat ik dus even een pauze neem, sorry aan het Team. Als jullie dit niet oké vinden, kunnen jullie altijd een mail sturen. Iedereen kan nog mails sturen, want ik zal nog steeds online komen maar gewoon niet rpgen voor een tijdje tot ik weer wat inspiratie heb. Ook zal ik BC dus niet voor mijn rekening nemen.

Dus, Lizle mag hierbij BC voor onbepaalde tijd van mij overnemen. Ik ben er volle van overtuigd dat ze dat goed zal doen zoals ze al eens gedaan heeft. (: Je mag doen wat je denkt dat goed is trouwens, verhaallijnen en de shizzle doe maar. Maak maar ceremonies en alles, je weet het wel ^^' Ily girl <3 (:

Met andere woorden om een conclusie te geven: Ik ga even in een soort pauze waarbij ik nog online kom op WC, maar in het off-game gedeelte even verblijf zeg maar voor onbepaalde tijd. Ik start terug met rpgen zodra ik weer inspiratie heb. En Bloodclan wordt voorlopig door Lizle(Heartdestroyer) onderhouden.

Wat ik wel nog bereid ben om te doen trouwens, is de ceremonie van Heart als die verhaallijn daarvoor gevonden is.

Ik krijg stoppen niet over mijn hart, volledig wegblijven kan ik ook niet voor een deftige pauze in te lassen. Icy dood laten gaan, haar weggeven, stoppen met BC of haar delen kan ik ook niet want ik ben een dikke egoïst. Hopelijk verklaard dat alles.

xxx

You know who I am.

P.s.: Dit hoorde niet op een afscheidsspeech te lijken btw, ik ben gewoon heel goed in het doorschrijven als ik op dreef ben.

Save me cause I'm falling Tumblr_monfs486XJ1sscsgko1_500
Sorry I'm not sorry.


Save me cause I'm falling Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Gooseberry
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 23:08

Snif snif ;( Hopelijk kom je snel terug Lau al ken ik je niet persoonlijk maar toch! :C


Save me cause I'm falling Dqq795
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 1:00

U and me both, doc :c
Ik snap het, ik zit met hetzelfde probleem. Veel suc6 met inspi terugkrijgen ;3


Save me cause I'm falling 2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 9:26

Owh, wat spijtig dat je pauzeert... x'3 Hopelijk krijg je je inspiratie snel terug... Succes alvast!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Save me cause I'm falling Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Save me cause I'm falling V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 10:34

Ik vind het nog steeds jammer dat je een pauze inlast, Laura <'3 Maar ik kan het begrijpen, want ik heb me ook zo gevoeld toen ik Dapplepaw nog had, ook al is dat een andere situatie omdat jij Icy al vanaf het begin bij je hebt. Ik weet zeker dat je de taak als BC leader aan kunt, dat heb je nu allang bewezen. Anderen waren al gestopt, maar jij bent gewoon doorgegaan, zelfs na al die vragen.

Ik ga je missen hier in de RPG, maar ik zal OOC natuurlijk contact met je houden (: Lionroar zal zijn nieuwe, grote vijand missen haha.

x Linn


Save me cause I'm falling DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Save me cause I'm falling Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 11:53

Spijtig om te horen, maar ik begrijp het wel (:
Hopelijk zie ik je nog weer een keertje terug als ik er dan nog bent. Als je terug komt hoop ik dat je ook weer met een gerust hard en veel inspiratie weer aan de slag wilt.

Tot later deary~
- Lianne


Save me cause I'm falling TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
Save me cause I'm falling DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 16:59

Spijtig om te horen Laura :'C
Hopefully houden we wel nog gewoon contact op msn en shizzle <3 Het gaat je goed verder in 't leven en we blijven gewoon lekker door fangirlen over Sherlock 8D

En ik heb echt ene "Oh stop it you" momentje met dat stuk over mij =w=

See you, sweetie <3

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Save me cause I'm falling Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 21:31

Dank je allemaal. (: En please, wees niet bang om contact met me op te zoeken trouwens! Ik ben er altijd s'avonds op msn als ik op pc ben, als je mijn e-mail niet hebt stuur dan maar een mailtje naar dit account. ^^

&Linn; Staph sweetie. xD Lionroar en Icy wordt definitly nog vervolgd!
&& Q; You deserved that moment. En ofcourse we will, don't forget Doctor Who Wink


Save me cause I'm falling Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Atum
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
De luiaard >=D
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Atum
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 21:40

Echt jammer dat je weg gaat als de tweeden keer dat ik dat zeg xD maar dezen keer via warrior cats dan deviart maar heb veel succes in real life en misschien is het wel even goed om je te ontspannen ^^ maar ieder geval ik ga je missen op WC

liefs laurierblad


Save me cause I'm falling 289vol4
Accountjes::

Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss
Zin in een verhaallijntje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19332-lights-out-gz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Save me cause I'm falling 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimema 12 aug 2013 - 10:41

Ik weet hoe je je voelt, ik kreeg er ook niets meer uit en dan is een pauze gewoon goed. Ik kreeg niet over mijn hart om weg te gaan (want ik bleef maar terug komen xd) Dus pauzes zijn goed (: Hopelijk krijg je je inspiratie en je Fun terug in het RPG'en, hoelang het ook duurt (:


Good Luck Girl <3

Xxxx Bo


Sucks don't it?
Save me cause I'm falling Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 17:53

Ahh, zo begrijpelijk dit. Ik gun het je van harte en hoop dat je snel weer de inspiratie vindt om te RPG'en! Tot die tijd spreek zie ik je in het OOC n.n
xo


Save me cause I'm falling 32znv9f
Save me cause I'm falling 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Toxic
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 18:48

Vaarwel Laura..
Ik zal je echt erg missen. Je deed het super met Icy en daar heb ik zeker respect voor!
Ik zal je missen, hopelijk zien we je snel terug!

Ily. <3
xx Juul


T O X I C
Save me cause I'm falling Rasu
''Between two evils, I always pick the one I never tried before.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 22:01

Jammer dat je gaat, en ik heb echt respect voor je dat het je zo lang gelukt is met Icy en je deed het super! Ik hoop dat je snel terug komt!

We zullen je missen, ik hoop je snel terug te zien ;D
xx


Save me cause I'm falling 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Save me cause I'm falling DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Save me cause I'm falling   Save me cause I'm falling Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 22:11

*cries*

Mehhhh, ik ga je zo missen :c Je bent echt een super leider samen met Icy :3
Noessssss nu zie ik die sad scene van Sherlock weer voor me c: it makes me sad...
Maar ik zal stoppen met zeuren want ik respecteer je keuze echt, nou ja dat probeer ik :3

Ik hoop je snel weer terug te zien en ik denk dat iedereen dat wel hoopt.
<3
Soepsas



Save me cause I'm falling D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Save me cause I'm falling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: