[SPT] Who are you? (Chico)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Who are you? (Chico)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:06

Erza was op jacht. Ze zag op een staartlengte voor haar een muis. Voorzichtig sloop ze ernaar toe. Ze sprong en had de muis. Met een snelle beet doodde ze het. Toen ze haar prooi op at hoorde ze iets in de struiken. Ze stond op en keek rond. "Wie is daar?!zei ze luid. Ze klonk misschien zelfverzekerd maar vanbinnen was ze een beetje bang.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:30

Chico liep door het struikgewas toen hij opeens geluid hoorde bij de open plek
Een poes die een muis aan het verorberen was
"Wie is daar?" zei de poes
"Balen!" dacht Chico, dat hij zo'n fout kon maken, nu was hij al gehoord
Chico treedde naar voren
Hij zei "Ik ben Chico, en jij bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 21:52

Ze zag een kater uit de struiken komen. "Toch weer niet zo'n arrogante slijmbal."dacht ze."Ik ben Chico,en jij bent?zei de kater. "Ik ben Erza,wat kom je hier doen op ons territorium? Toch geen prooi stelen hoop ik!"zei ze streng en kwaad. Ze hield niet van indringers en alzeker geen katers.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:06

Chico

"Ik ben Erza,wat kom je hier doen op ons territorium? Toch geen prooi stelen hoop ik!" zei de poes arrogant
Chico zei "Waarom zou dit joun territorium zijn?"
" Ik leef hier al een tijdje, en ik heb jou nooit hier eerder gezien, en nu is het opeens joun territorium, of je moet lid zijn van de bloodclan" zei Chico arrogant
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:12

ze keek de kater onderzoekend aan. "Waarom zou dit jouw territorium zijn? Ik leef hier al een tijdje en ik heb jou hier nooit eerder gezien, en nu is het opeens jouw territorium of je moet lid zijn van de bloodclan." Dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Erza werd woest. "Hoe durf je me een bloodclan kat te noemen! Die vuile clankatten hebben ervoor gezorgd dat ik nu moet overleven hier met mijn broer!"zei ze woedend. "En dit is ons territorium,je hebt me nog nooit gezien omdat je pas vandaag in ons territorium bent gekomen."zei ze op een staartlengte van zijn gezicht op een dreigende toon.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:18

Chico

"Als je soms denkt dat ik bang voor je ben, heb je het mis!" zei Chico arrogant
"Ik ben misschien wel alleen, maar ik ben 2x zo groot als jou, en kan je met een beet neerhalen, en dan zul je sterven, maar je hebt geluk dat ik in een goede bui ben!" schreeuwde Chico baldadig
Wat dacht die rode poes wel niet, dat zij een clanleider was, die is niet goed in haar kop
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:25

"Als je soms denkt dat ik bang voor je ben,heb je het mis!zei hij op een arrogante toon. "Ik ben misschien wel alleen, maar ik ben 2 maal zo groot als jou,en kan je met 1 beet neerhalen,en dan zul je sterven,maar je hebt geluk dat ik in een goede bui ben!schreeuwde hij. Erza was nog steeds woest. "Wat denkt die arrogante haarbal wel."dacht ze. "Je vergeet wel dat ik je ook met 1 beet kan neerhalen. En ik heb ook nog mijn broer en die wil je niet kwaad zien."zei ze kwaad. "En volgens mij ben jij die poesiepoes waar ik over gehoord heb die over 2 weken was ontsnapt bij zijn tweebenen."zei ze uitdagend.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 22:57

Chico

"Ik zou nu maar stoppen als ik jou was, of je broertje moet je straks ophalen" gromde Chico
"Ik ga echt zo weg als dit rot poes zometeen niet haar bek houdt" dacht Chico





Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 23:02

"Ik zou nu maar stoppen als ik jou was,of je broertje moet je straks ophalen."gromde hij. Erza keek hem recht in de ogen. Ze zag alleen maar boosheid. "Dit zou geen probleem zijn geweest als jij niet in ons territorium kwam."zei ze kalm. "Als hij nog 1 beledigende opmerking maakt dan scheur ik zijn oren van zijn kop."dacht ze venijnig.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 11:11

Chico

"Weet je wat ik het slechte vind, ik dwaal hier al 2 weken rond, en ik ben jou of je broertje hier nooit tegen gekomen, ik heb je zelfs nooit geroken! En nu moet ik geloven dat dit jullie territorium is?" zei hij ook kalm, want anders kwam het uit op vechten, en daar had hij nou geen zin in
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 11:44

"Weet je wat ik het slechtste vind,ik dwaal hier al 2 weken rond en ik ben jou of je broertje hier nooit tegen gekomen, ik heb je zelfs nooit geroken. En nu moet ik geloven dat dit jullie territorium is?"zei Chico kalm. Erza zuchtte. "Weten poesiepoezen echt helemaal niks over borders?"dacht ze. "Je hebt mij en mijn broer nog nooit geroken of gezien omdat je vandaag pas over onze border bent gewandeld,zolang een kat buiten onze borders loopt ga je ons ook niet zien of ruiken."zei ze zo kalm mogelijk. Langzaamaan werd ze gefrustreerd.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 11:58

Chico

"Dan heb je eigenlijk een best klein stuk om op te jagen, er zit hier haast niks, alleen maar wat muizen, en daar kun je niet op leven, heb je hier eigenlijk een stroompje? Ik heb zo'n dorst" zei Chico kalm, hij was helemaal bedaard
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:08

"Dan heb je eigenlijk een best klein stuk om op te jagen,er zit hier haast niks. Alleen maar wat muizen,en daar kun je niet op leven,heb je hier eigenlijk een stroompje? Ik heb zo'n dorst.zei de kater kalm. "Ons territorium is niet zo klein,en we hebben genoeg prooi hier om te overleven anders waren we allang op zoek naar een ander stuk grond. En we hebben hier een meer waar we ook kunnen vissen. Kom mee."zei ze kalm maar op haar hoede. "Hopelijk is hij geen spion van die poesiepoezen hier in de buurt. Anders vermoordt ik hem."dacht ze.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:19

Chico

"Is goed" zei Chico
"Wat voor vis zit er in dat meer? Ik lust wel een dikke forel" zei Chico enthousiast
Hij begon te rennen
"Oeh, ik kan niet wachten!" zei hij blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:23

Na een paar minuten lopen waren ze bij het meer. "Wat voor vis zit er in dat meer, Ik lust wel een dikke forel!"zei hij enthousiast. Hij begon naar het meer te rennen. "Wauw,nooit gedacht dat een kat van bijna 2 jaar zich zou gedragen als een kitten als het om vis gaat."dacht ze. "Oeh,ik kan niet wachten!"zei Chico blij. "Pas op dat je niet in de modder zakt!"riep ze nog.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:29

Chico

"Is goed" zei Chico terwijl hij afremde
Hij begon meteen gulzig te drinken
Wat een heerlijk water, hier kon hij wel aan wennen
Daarna liep hij voorzichtig het water in, daar zat een dikke forel, net waar hij zin in had, hij sloop naar de vis toe en dook erop af
Meteen beet, en sleepte het beest het land op
"Hier is wat eten!" riep hij
Hij was best trots op zijn vangst, en begon gulzig te eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 12:32

"Is goed."zei de kater terwijl hij afremde. Hij zag een dikke forel en vangde hem. "Hier is wat eten!"riep hij daarna ging hij gulzig eten. Erza wachtte tot hij klaar was met eten.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:13

Chico

"Kom je nog? Ik krijg dit niet allemaal in me eentje op!" riep Chico
Hij zag dat de poes best mager was, dus alle beetjes hielpen
"Nou, vertel is iets over je clan, ben best benieuwd" zei hij aardig
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:50

"Kom je nog? Ik krijg dit niet allemaal in mijn eentje op!"riep Chico. Erza liep naar hem toe. "Nou,vertel is iets over je clan,ben best benieuwd."zei hij. Erza moest haar beheersen om kalm te blijven. "Zeg alsjeblieft niks meer over clans. En ik zit niet in een clan,ik ben een loner,ik leef hier samen met mijn broer. Al ongeveer 10 manen zitten we hier. We hebben geluk dat er hier niet veel dieren en tweebenen leven. Dus is het hier rustig.zei ze kalm.


[SPT] Who are you? (Chico) 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) Icon_minitimema 12 aug 2013 - 14:07

Chico

"En is het leven hier een beetje vol te houden, of verveel je je dood? Lijkt me best saai, alleen maar met je broer opgescheept zitten, je zult nooit kittens kunnen krijgen als je er niet op uitrekt, weet je dat?" zei Chico serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Who are you? (Chico)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: