[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Who are you? (Chico)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 14:24

"En is het leven hier een beetje vol te houden,of verveel je je dood? Lijkt me best saai,alleen maar met je broer opgescheept zitten,je zult nooit kittens kunnen krijgen als je er niet op uittrekt,weet je dat."zei hij op een serieuze toon. Erza zuchtte. "Dat weet ik, ik heb 6 maanden rondgetrekt alleen en het enige wat het me opgebracht heeft is dat ik weet dat er alleen maar slechte dingen zijn in de wereld. En zo erg is het ook niet om altijd bij je broer te zijn,ik ben altijd al bij hem geweest omdat hij nog de enige familie is die ik heb,en ik wil hem niet verliezen. Trouwens het leven is hard als je een loner bent daarom wil ik ook geen kittens,ik wil niet dat er nog meer katten zijn die dit slechte leven moeten leven."zei ze. Er flitste een beeld van haar moeder en haarzelf met haar broer toen ze nog kittens waren door haar hoofd.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 15:29

Chico

"Hee, ik ben dan misschien wel een kittycat, maar toch ben ik in de natuur veel blijer, toen ik nog bij de tweebenen leefde, was me leven verschrikkelijk, dus waarom zouden joun kittens een rot leven krijgen? Ze groeien op in de natuur, het beste wat je kan gebeuren, en je kittens zullen niet alleen zijn, ze hebben jou, je broer en je partner, en misschien krijgt je broer ook wel een partner, jullie zullen dan heel gelukkig zijn, en moet je zien wat voor reuzachtig gebied hier zit, geen enkel roofdier zal je kittens pijn doen" zei Chico
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:10

"Hee, ik ben dan misschien wel een kittycat, maar toch ben ik in de natuur veel blijer, toen ik nog bij de tweebenen leefde, was me leven verschrikkelijk, dus waarom zouden jouw kittens een rot leven krijgen? Ze groeien op in de natuur, het beste wat je kan gebeuren, en je kittens zullen niet alleen zijn, ze hebben jou, je broer en je partner, en misschien krijgt je broer ook wel een partner, jullie zullen dan heel gelukkig zijn, en moet je zien wat voor reusachtig gebied hier zit, geen enkel roofdier zal je kittens pijn doen" zei de kater. "Je weet niet hoe het is om elke dag te zorgen dat je in leven blijft. We hebben misschien een groot territorium met veel prooi maar in de winter is het hier verschrikkelijk.Er komen hier vossen en dassen. Het is levensgevaarlijk dan. Ik ben al bijna dood geweest door die rotbeesten!"zei ze.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:20

Chico

"Ik wil je wel helpen als jij en je broer de winter niet doorkomen?" zei Chico
"Hier in de buurt, heb ik een schuur gezien, met heel veel hooi, net buiten jullie territorium, je kunt daar makkelijk de winter doorkomen, er zitten geen vossen, geen dassen en heel veel prooi in die schuur, doordat daar de warmte er goed inblijft, er daar geen zitten geen andere katten, als je wil kan ik het je wel laten zien?" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:23

"Ik wil je wel helpen als jij en je broer de winter niet doorkomen?Hier in de buurt, heb ik een schuur gezien, met heel veel hooi, net buiten jullie territorium, je kunt daar makkelijk de winter doorkomen, er zitten geen vossen, geen dassen en heel veel prooi in die schuur, doordat daar de warmte er goed inblijft, er daar geen zitten geen andere katten, als je wil kan ik het je wel laten zien?"zei hij. Erza keek hem achterdochtig aan. "En de tweebenen komen die in die schuur?"vroeg ze.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:27

Chico

"Er komen geen tweebenen de schuur in, hij is helemaal nieuw gebouwd destijds, maar de boer is failliet gegaan en niemand wou daar wonen, dus het is helemaal veilig daar, en er loopt daar een stroompje naast, dus je hebt daar ook water, want het bevriest niet" zei Chico
"Lijkt dat je wat?" vroeg Chico
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 19:56

"Er komen geen tweebenen de schuur in, hij is helemaal nieuw gebouwd destijds, maar de boer is failliet gegaan en niemand wou daar wonen, dus het is helemaal veilig daar, en er loopt daar een stroompje naast, dus je hebt daar ook water, want het bevriest niet" zei Chico. Erza wist niet goed wat ze moest denken. "Lijkt dat je wat?"vroeg hij. "Ik weet niet."zei ze.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 20:09

Grey was aan het jagen bij het meer. Opeens rook hij zijn zus. Maar ze was niet alleen. Er was nog een andere kat bij haar. Hij sloop door het gras naar ze toe. Toen zag hij ze. Het was een grote kat die bij Erza zat. Grey kwam tevoorschijn. 'Wie ben jij' vroeg hij aan de vreemdeling. Toen richtte hij zich tot zijn zus 'En wat doet hij hier?'



Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 20:22

Plots sprong Grey uit de struiken. Erza schrok. "Wie ben jij?"vroeg hij aan Chico. Nu richtte hij zich tot haar. "En wat doet hij hier?"vroeg hij. "Hier komen problemen van."dacht Erza. "Euh,Grey dit is Chico,hij is geen vijand,hij wil ons helpen."zei ze aarzelend.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 20:34

Chico

Opeens dook er een grijze kat op
"Wie ben jij?" vroeg de kater
Binnen in zichzelf moest hij lachen, wat een ukkie, dacht hij nou echt dat hij mij aankon
"Ik ben Chico, en ja, ik probeer jou en je zus te helpen de winter door te komen" zei hij

Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 10:50

Ik ben Chico, en ja, ik probeer jou en je zus te helpen de winter door te komen zei de vreemde kater. Die kat kan ik gemakkelijk aan lachte Grey in zichzelf
en wie zegt dat wij dat nodig hebben? vroeg hij vijandig aan Chico.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 10:55

Chico

"Je zus zegt dat, dat ze vorige winter haast niet doorkwam" zei Chico vijandig
Hij zal die mini kat wel krijgen, ik was 10 x zo sterk, 2 x zo groot, en veel sneller dan de meeste mij inschatten dacht Chico in zichzelf
En hij, heeft geen enkele spier, is erg vermagerd, dus geen goede jager, en is klein, dus hij is niet sterk, niet snel, en niet groot, de grote maakt niks uit, maar de kracht en snelheid was gewoon dom, als kater train je je zelf, hij was waarschijnlijk ook een paar manen jonger dan Chico, dus Chico kon hem zo vermorselen, maar dat kon hij beter niet doen als hij ooit nog een kans wou maken bij Erza
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 11:45

'Je zus zegt dat, dat ze vorige winter haast niet doorkwam.'zei de grote kater. Hij was misschien wel groter dan hem. Maar sneller zou hij zeker niet zijn. Iedereen dacht altijd van hem te kunnen winnen maar Grey was altijd sneller geweest dan al de rest. En die kat zou er geen verandering in brengen.
'Vorig jaar was een slecht jaar. Deze winter is minder koud. Of had je dat ook nog niet gemerkt.'


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 11:51

"Je zus zegt dat, dat ze vorige winter haast niet doorkwam."zei Chico. "Grey,stop met ruzie te maken. Hij is geen vijand."zei Erza wanhopig. "Vorig jaar was een slecht jaar. Deze winter is minder koud. Of had je dat ook nog niet gemerkt."zei Grey. "Ga niet vechten alsjeblieft."dacht ze wanhopig.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 11:55

'Grey, stop met ruzie te maken. Hij is gaan vijand.' Hij zag dat zijn zus dit niet leuk vond. Hij legde het er maar bij neer. Volgende keer pakte hij die kater wel aan. 'Of hij een geen vijand is zullen we nog wel zien. Voor nu laten we het er maar bij.' zei hij tegen zijn zus.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 13:26

Chico

"Nou, nu je eindelijk een beetje rustig bent zal ik mijn plan vertellen, er is een schuur naast jullie territorium, er lopen geen tweebenen, en er zit veel prooi, dus perfect om de winter makkelijk door te komen, als je dat natuurlijk wilt voor je zus" zei Chico
Chico dacht in zichzelf "Die stomme kat wil geen eens hulp, en laat zijn zus daardoor lijden, als ik haar zover krijg om met mij mee te gaan, krijgt ze het veel beter"
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Grey
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 13:39

'Nou, nu je eindelijk een beetje rustig bent zal ik mijn plan vertellen, er is een schuur naast jullie territorium, er lopen geen tweebenen, en er zit veel prooi, dus perfect om de winter makkelijk door te komen, als je dat natuurlijk wilt voor je zus' zei Chico. Wat dacht die arrogante kat wel niet dat het nu opeens goed was om bij tweebenen te gaan wonen. 'En wat ga je doen als er toch een tweebeen langskomt. Ons territorium is goed genoeg om de winter door te komen. Die arrogante kater zou hen niet zo snel uit hun territorium jagen.


Ik ben van 20 tot 29 juli op vakantie en zal dan niet kunnen posten.
I will never bend. I'm just my. I'm just myself.

mijn accounts
Grey - Loci - Blueleaf - Erik - Smokepaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 14:22

"Of hij een geen vijand is zullen we nog wel zien. Voor nu laten we het er maar bij."zei Grey. "Nou, nu je eindelijk een beetje rustig bent zal ik mijn plan vertellen, er is een schuur naast jullie territorium, er lopen geen tweebenen, en er zit veel prooi, dus perfect om de winter makkelijk door te komen, als je dat natuurlijk wilt voor je zus."zei Chico. Erza werd kwaad. "Als je nog 1 slecht woord over mijn broer zegt dan ruk ik je oren eraf."dacht ze. "En wat ga je doen als er toch een tweebeen langskomt. Ons territorium is goed genoeg om de winter door te komen."zei haar broer. "Grey heeft wel een punt. Als de tweebenen van ons weten dan zijn we hier niet meer veilig niet in de schuur of ons territorium."zei Erza.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 16:09

Chico

"Er komen geen tweebenen, het is al jaren verlaten, dat verzeker ik je" zei Chico
Chico dacht in zichzelf "Volgensmij is Erza gehersenspoeld door haar broer, ze geeft echt alles om haar, en niet om haar zelf, straks wordt het haar dood!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Who are you? (Chico)   [SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 19:59

"Er komen geen tweebenen, het is al jaren verlaten, dat verzeker ik je"zei Chico. Erza twijfelde heel hard. "Ik weet het echt niet."zei ze. "Langs de ene kant klinkt de schuur wel goed maar wat als we daar waren wat zou er dan gebeuren met ons territorium?"dacht ze.


[SPT] Who are you? (Chico) - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Who are you? (Chico)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: