Hello!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Hello!   Hello! Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 20:53

Leopardpaw liep door het Donderclan territorium. Ze was aan het jagen ze had al een mus gevangen. Dat was een goede vangst voor Leaf-bare. Ze gin even zitten bij een boom. Ze dommelde weg.


Lightmoon. (kort i know)


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimema 26 aug 2013 - 10:13

Lightmoon stapte door het Thunderclan territorium. Al had ze liever een lange winterslaap gehouden om alle koude van haar lichaam te verdrijven, de clan moest eten hebben. En in de clan was ze veilig, nu ja, zo goed als, al waren daar waarschijnlijk ook types die haar iets wouden aandoen. Ze zuchtte en stapte door. Aarzelend keek ze achterom, haar voetstappen waren duidelijk te zien in de verse sneeuw. Als haar iemand zou willen achtervolgen zou het wel heel makkelijk zijn. Dacht ze terwijl de schrik om haar hart sloeg. Vlug deed ze een paar stapjes terug en probeerde de sporen uit te wissen. Als ze eindelijk tevreden was met het resultaat en haar bruine vacht vol met sneeuw zat wou ze verder gaan. Voorzichtig zette ze een paar stapjes, tevergeefs, ze had er niet aan gedacht dat ze de sporen weer direct opnieuw ging zetten. De bruine poes gromde wat in zichzelf en liep dan haastig door, dan niet. Haar ogen gleden lang het witte landschap, het leek zo rustig allemaal, een wit deken voor een nieuw begin. dat had ze toch al eens horen zeggen. In haar ooghoek zag ze iets grijs bewegen. Langzaam draaide ze zich om. Een kleine spitmuis zat verwoed in de sneeuw te wroeten. Lightmoon liet haar in sluiphouding zakken en sloop naar de muis toe. Ze spande haar spieren en met een weide boog sprong ze eropaf. Haar nagels zakten weg in het vlees van de muis. De sneeuw er rond kleurde rood. Toen ze weer op keek zag ze iets wat ze nog niet eerder had gezien, een poes. Lightmoon schoot overeind. De bruine poes hapte naar adem. Straks zou de kat haar aanvallen! En zoniet, was dit een valstrik. Paniekerig keek ze om zich heen, tot nu toe nog niets te zien. Pas dan rook ze de geur, Thunderclan, een zucht van verlichting ging door haar heen. Toch was ze nog niet gans gerustgesteld. Misschien had deze poes ook wel slechte bedoelingen. Ze kneep haar ogen tot speeltjes en wachtte af.


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 23:45

Leopardpaw werd rustig wakker door een angstige ademhaling. Ze keek op een andere poes stond een beetje overdreven te hyperventileren. "Hoi! Sorry was in slaap gevallen. Ze lachte. Waarom dat hyperventileren? Gaat het wel goed? Ik heet trouwens Leopardpaw. Maar dat is wel duidelijk denk ik met mijn vacht kleur." Ze schudde al het sneeuw van zich af, zo kwamen haar mooie zwarte luipaard vlekken te voor zijn op haar witte vacht. Ze wachtte op een antwoord van de bange poes. Of stelde die zich gewoon een beetje aan. Ach Leopardpaw boeide het niks. Ze kon met iedereen wel goed opschieten... Naja bijna iedereen. Ze bekeek de poes even. Het was een bruine middel langharige poes. Best knap. Maar Leopardpaw had haar nog nooit in het kamp gezien. Misschien had ze geen vrienden. Daar ging Leopardpaw dan maar snel wat aan veranderen. Ze rekte zich even uit. Haar spieren waren koude van de sneeuw en haar vacht was nat. Maar dat doorgde wel dacht ze.


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimema 2 sep 2013 - 19:15

Ze ontmoette de ogen van de poes. Blijkbaar was ze wakker. 'Hoi! Sorry was in slaap gevallen. Ze lachte. Waarom dat hyperventileren? Gaat het wel goed? Ik heet trouwens Leopardpaw. Maar dat is wel duidelijk denk ik met mijn vacht kleur.' ratelde de kat af. Lightmoon knipperde verbaasd met haar ogen. Zij? Hyperventileren?Goed?Hyperventileren!? Ze vond net van zichzelf dat ze het nog goed had aangepakt, evengoed had ze weggelopen of de kat aangevallen. Waarschijnlijk nog het laatste. ze schudde verbaasd haar hoofd, de poes was net wakker, ze had vast niet alles gezien. 'Ik hyperventileerde niet!' beet ze snel van zich af, iets te snel, ze was het blijkbaar nog verder aan het doen. Nu de poes tegenover haar het zei, ze had inderdaad wel een luipaard print op haar vacht.  Lightpaw knikte stijfjes, voor haar was de poes net iets té spontaan, je wist maar nooit wat ze dan in hun schild voerden. 'Alles goed hoor.' zei ze nog terijl ze bedacht dat ze de poes wel een kans kon geven.


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 21:07

"Ik hyperventileerde niet! beet de poes van zich af. Alles goed hoor. zei ze er nog achteraan" Leopardpaw zag dat deze poes haar goed in de gaten hield. Ze was te voorzichtig. Ze moest los komen! "Okee wedstrijdje rennen! Tot Vierboom! 3,2,1 GO!!! Riep ze." Leopardpaw stuifde weg. Hopelijk kwam de poes achter haar aan. Kwam ze eraan? Ze keek even achterom. Ze keek snel weer voor zich dat was maar goed ook! Ze zag een plas water dat bevroren was. Ze kon niet meer remmen door de sneeuw... En gleed op de plas, KRAK BOM KLINKKEL. Het ijs brak en Leopardpaw viel in de plas. De plas was best diep het water kwam tot haar buik, het was ijs ijs ijs koud! Ze probeerde uit de plas te komen maar haar poten waren er te modderig voor... "Help!!! Help!!! Ik kan niet uit het water komen" riep ze. Hopelijk kwam die poes haar redden....want anders.....dan moest ze het proberen maar het lukte echt niet! Help!!! riep ze nog een keer haar poten begonnen te bevriezen door het ijzige water."


even verkeerde account haha sorry x.


Hello! Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 21:27

Flyleaf liep rustig langs het riviertje, ze hield ervan om te zien hoe iets zo schoon en zo gevaarlijk kon zijn. Een waterig zonnetje scheen door de bomen en Flyleaf krulde haar staart van plezier.
Ze werd ineens opgeschrokken door een schreeuw. "Help!!! Help!!! Ik kan niet uit het water komen" Flyleaf rende in de richting van het geluid, het kon levensgevaarlijk zijn om nu in het water te zijn.
Ze zag de poes, Leopardpaw, de apprentice was door het ijs gezakt! Flyleaf kroop op haar buik over het ijs en pakte de ijkoude pelt van Leopardpaw beet met haar tanden. Daarna schoof ze op haar buik heel zachtjes achteruit, Leopardpaw kwam langzaam uit het water tevoorschijn. Snel trok Flyleaf haar op de kant en grapte "wie gaat er dan ook zwemmen met dit weer?" Waarna ze ging zitten om Leopardpaw de ruimte te geven.


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 20:24

'Okee wedstrijdje rennen! Tot Vierboom! 3,2,1 GO!!!'riep de poes. Ze schoot weg. Lightmoon keek haar achterna, niet zeker of ze erachter moest gaan of niet. Haar eerste gedachte was dat ze haar wou weglokken, de hinderlaag in. Toch twijfelde ze, misschien bedoelde de kat het nog wel goed. Voor ze de kans had om goed en wel erover na te denken hoorde ze een geluid. Net of iemand gevallen was ofzo, wat het ook was, het had hulp nodig. Lightmoon schudde voor even de angsten van haar af en spurtte ervandoor. De bruine poes slipte even over de sneeuw, snel krabbelde ze weer recht en ging door met rennen. Ze verbeet de koude wind die lang haar heen sneed. Ze hoorde de stem van Leopardpaw. De klanken waren er nog, maar de woorden waren vervormd door de wind. Blindelings ging ze op de stem af. Toen Lightmoon eindelijk op de plek kwam zag ze wat ze niet verwacht had. Een bijna verdronken Leopardpaw en op de koop toe nog een andere kat erbij! Ze begon al te panikeren. Ze was dom geweest, dacht ze bij zichzelf, het was toch een valstrik! Haar adem stokte, haar hart versnelde. Toch klopte er iets niet. Waarom was ze de dan bijna verdronken? Lightmoon ging het begrijpen, de poes had gewoon hulp geboden. Ze schaamde zich voor de gedachte. Met een hoofd vol twijfels trippelde Lightmoon naar Leopardpaw. Met haar neus duwde ze in de koude vacht. Vroeger had ze van haar moeder wel eens geleerd wat je dan moest doen, gewoon, de basis ervoor. De bruine poes zocht diep in haar hersens. Ze kon het proberen. Snel likte ze met haar tong over het lijfje van de poes. 'Leopardpaw? Kun je horen? Kan je rechtstaan?' vroeg ze in paniek. Voor het eerst keek ze naar de andere poes. 'Bedankt om haar te redden.' zei ze tegen haar. Het was echt gemeend, als deze kat echt Leopardpaw had gered, zou ze toch haar niet doden?


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:19

Leopardpaw raakte buiten bewustzijn. Toen ze weer een beetje bij kwam zag ze 2 poezen. Wie had haar gered? Toen hoorde ze wat. "wie gaat er dan ook zwemmen met dit weer?" grapte de onbekende poes. Toen hoorde ze: 'Leopardpaw? Kun je horen? Kan je rechtstaan?' dat was Lightmoon. "Ikkkkkkk kkkkkan ww weelllllll staaaan' stotterde ze." Beddankt voor het redden." Ze probeerde te staan...Maar viel meteen weer om. Hoe klunzig ben ik dacht ze. Ze stond dit keer wat voor zichterger op. Ze schudde rustig het water uit haar vacht. Ze was nog een beetje dizzy, maar veder ging het goed. "Hoi ik ben Leopardpaw, jij bent? Uhmmm Flyleaf?" ze had die naam wel eens gehoord in het kamp. "Lightmoon!!!!!! Wat ben ik blij dat je er bent!" ze lachte. "Nou zullen we naar het kamp lopen? Ik wil me even opwarmen." zei ze. Ze wachtte op een antwoord van de 2 poezen. Ze had vrienden! Had ze wel een beetje maar alsnog dit was gewoon geweldig!


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:53

Flyleaf keek bezorgd naar Leopardpaw, maar al snel kwam de jonge apprentice bij. "Ikkkkkkk kkkkkan ww weelllllll staaaan' stotterde ze." Beddankt voor het redden." Flyleaf grinnikte, Leoprdpaw klonk alsof het allemaal goed zou komen. "Hoi ik ben Leopardpaw, jij bent? Uhmmm Flyleaf?" Flyleaf knikte, "Dat is inderdaad mijn naam" Maar Leopardpaw had al geen oog meer voor haar "Lightmoon!!!!!! Wat ben ik blij dat je er bent!" riep ze. Flyleaf moest nu haar lachen inhouden, vele apprentices zouden heel stil zijn geweest nadat ze in het meer waren gevallen, maar Leopardpaw niet.
"Nou zullen we naar het kamp lopen? Ik wil me even opwarmen." Zei de apprentice net toen Flyleaf het wilde voorstellen. Flyleaf knikte en begon in de richting van het kamp te lopen. Ze wist niet zeker of Lightmoon en Leopardpaw volgden...


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimema 9 sep 2013 - 21:00

Lightmoon keek bezorgt naar de poes tegenover haar. Ze slaakte een opgelucht zucht toen de jong poes een teken van leven gaf. 'Ikkkkkkk kkkkkan ww weelllllll staaaan' stotterde ze. Lightmoon wou nog iets zeggen dat ze beter het kalm aan zou doen tot ze besefte dat het met deze poes nooit zou lukken. 'Beddankt voor het redden.'zei er nog erachteraan. De bruine poes schonk nog een dankbare blik tegen de nog onbekende poes. Ze had besloten dat ze de twee katten wel een kans kon geven, de ene had de ander gered, en, ze waren allebij van de Thunderclan. 'Hoi ik ben Leopardpaw, jij bent? Uhmmm Flyleaf?'vroeg Leopardpaw. Lightmoon volgde met haar ogen nauwkeurig het gesprek tussen de twee, ze had wel besloten dat ze het wat kalmer aan ging doen, je wist maar nooit als ze een soort van geheime code gebruikten! 'Dat is inderdaad mijn naam.'zei ze. Lightmoon knikte als begroeting, dat klonk als een normaal gesprek. 'Lightmoon!!!!!! Wat ben ik blij dat je er bent!'riep de bijna verdronken poes tegen haar. Lightmoon liet een voorzichtig lachje zien. 'Je redding heb je wel aan haar te danken hoor.'zei de bruine warrior met een knikje naar Flyleaf. 'Nou zullen we naar het kamp lopen? Ik wil me even opwarmen.' stelde Leopardpaw voor. Lightpaw draaide met haar ogen en stemde toe. Toch mocht ze de katten wel, wie weet kreeg ze nog wel vrienden. Lightmoon schudde direct haar hoofd, dat mocht ze nog niet zo vroeg denken van haarzelf. Ooit, wat heel lang geleden leek, had ze een heel goeie vriend gehad. Dat was niet goed afgelopen. Dat was één van de reden waarom ze niet zo snel iemand als vriend beschouwde, misschien had ze er wel, maar was ze er gewoon niet zo van bewust. Met haar achtervolgingswaanzin was het moeilijk om vrienden en vijanden van elkaar te scheiden.


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimema 9 sep 2013 - 21:43

Flyleaf liep achter de twee katten aan, ze had wel door dat Lightmoon voorzichtig afstand hield. Daarom juist ging ze naast haar lopen. "Hey, kennen jij en Leopardpaw elkaar?" ze liep nog even door en zweeg tot de poes antwoordde. Om het gesprek niet dood te laten lopen zei ze snel. "Weet je, ik en mijn vriendin Littleface eten vaak prooi samen, als je wilt mag je wel mee-eten hoor." In stilte wachtte ze het antwoord af.


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:36

"Hey, kennen jij en Leopardpaw elkaar?" vroeg Flyleaf "Nee, nu wel!" zei Leopardpaw. "Weet je, ik en mijn vriendin Littleface eten vaak prooi samen, als je wilt mag je wel mee-eten hoor."zei Flyleaf. "Lijkt me leuk! Maar hebben jullie een leerling? Volgens mij ben ik namelijk de enigste Apprentice zonder mentor!" zei Leopardpaw ze was erg bedroefd de ceremonie was geweest en wie had er geen mentor? Zij! Het laatste was in haar gedachten.... Lightmoon was stil. Leopardpaw wachten op een antwoord van een van de 2 poezen.


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:18

Flyleaf negeerde de apprentice voor een kort moment, om Lightmoon ook de kans te geven. Maar toen die stil bleef wendde ze zich tot de apprentice. "Lijkt me leuk! Maar hebben jullie een leerling? Volgens mij ben ik namelijk de enigste Apprentice zonder mentor!"
"De ceremonie is ook pas net geweest, maar we kunnen Firestar altijd vragen, je moet wel wachten tot hij het niet zo druk heeft. En desnoods wacht je tot de volgende ceremonie."


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:36

Lightmoon schoot op uit haar gedachten. Verward keek ze even rond, blijkbaar was er al een gesprek op gang. 'Weet je, ik en mijn vriendin Littleface eten vaak prooi samen, als je wilt mag je wel mee-eten hoor.' zei Flyleaf. Leopardpaw was haar net voor. 'lijkt me leuk! Maar hebben jullie een leerling? Volgens mij ben ik namelijk de enigste Apprentice zonder mentor!"  zei die. Lightmoon draaide langzaam haar hoofd naar de apprentice. haar bruine ogen zochten die van Leopardpaw. 'Kijk, misschien waren er gewoon te weinig mentors, jij kunt daar niet aan doen, zelf heb ik een leerling ja, je moet gewoon wat geduld hebben,dat heeft een echte warrior ook nodig.' zei de bruine poes zo rustig dat het leek alsof de woorden niet van haar kwamen.'De ceremonie is ook pas net geweest, maar we kunnen Firestar altijd vragen, je moet wel wachten tot hij het niet zo druk heeft. En desnoods wacht je tot de volgende ceremonie.' zei Flyleaf tegen de poes. Lightmoon knikte ter bevestigen dat ze er mee eens was. Haar poten liepen ritmisch door, het was wel wat, zo tussen twee katten die haar wel mochten en omgekeerd lopen, wie weet zat ze deze keer niet alleen te eten. Alhoewel, wist ze zeker dat ze niets zouden doen? Lightmoon haalde haar schouders op, dat zagen ze dan wel weer.Haar ogen gleden lang het koude landschap, ze waren er bijna, nog een stukje. Wat zouden ze dan gaan doen? Elk een andere weg op? Lightmoon keek stiekem naar de katten, och, het was nog stuk, ze zou er nu nog van genieten, nu het nog kon.


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:58

Flyleaf keek nieuwsgierig naar Lightmoon, de poes leek zo enorm onbereikbaar... "Lightmoon.." Ze legde extra nadruk op de naam zodat ook Leopardpaw zou weten tegen wie ze het had. "Heb jij misschien zin om mee te eten met Littleface en mij, ik denk dat zij het heel leuk zou vinden.." Ze glimlachte, "Ik zou het iniedergeval heel leuk vinden."
Ineens schoot haar iets te binnen en ze wendde zich tot Leopardpaw, "Heb jij eigenlijk al wat gejaagd voor de clan?" Vroeg ze, want als de apprentice nog niet voor de clan had gejaagd mocht ze eigenlijk nog niet eten... Maar toen schoot haar te binnen dat Leopardpaw nog helemaal niet kon jagen, en dus zei ze snel. "Laat maar..."


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 21:06

Leopardpaw volgde het gesprek. Toen vroeg Flyleaf aan haar: "Heb jij eigenlijk al wat gejaagd voor de clan?" Leopardpaw wou net antwoorden toen ze zei:"Laat maar..." Leopardpaw was een beetje gekwetst.... Ze had al gejaagd en had een muisje gevangen. Maar toen Flyleaf zei laat maar was ze diep gekwetst die poes dacht dat ze niet kon jagen!!! "Ik heb al een muisje gevangen. Die heb ik net naar de clan gebracht toen ik nog wat wou jagen kwam ik Lightmoon tegen." "ik wel jagen hoor." Dat laatste zij ze met een glimlach ze wou Flyleaf niet boos maken die was super aardig!


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 13:59

"Ik heb al een muisje gevangen. Die heb ik net naar de clan gebracht toen ik nog wat wou jagen kwam ik Lightmoon tegen." "ik kan wel jagen hoor." Flyleaf grinnikte, stopte en keek de apprentice aan. "Oké, laat maar eens zien dan. Lightmoon hier is de jury, we hebben alletwee maar een paar minuten en degene die in die tijd het meeste prooi heeft gevangen kan echt jagen. Als je iets vangt zal ik ook tegen de anderen zeggen dat jij goed kan jagen."
Ze keek of de apprentice het snapte, en racete toen met een glimlach op haar snuit, het bos in.


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:28

"Oké, laat maar eens zien dan. Lightmoon hier is de jury, we hebben alletwee maar een paar minuten en degene die in die tijd het meeste prooi heeft gevangen kan echt jagen. Als je iets vangt zal ik ook tegen de anderen zeggen dat jij goed kan jagen." daagde Flyleaf haar uit. "Kom maar op!" zei Leopardpaw Flyleaf stuifde weg Leopardpaw stuifde erachteraan. Ze snoof. Ze rook een konijn. Ze rende de richting in waar het geurspoor vandaan kwam. Daar zat het konijntje. Leopardpaw zate in de sluiphouding en sloop naar het konijntje toe. 3-2-1 Leopardpaw sprong op het konijntje en beet het dood. Ze snoof weer. Ze rook een muisje. Ze ging weer in sluiphouding en besloop het muisje. 3-2-1 Leopardpaw sprong op het muisje en beet het snel dood. Zo nu snel terug naar Lightmoon dacht ze en racete terug naar Lightmoon was Flyleaf eral?


Hello! 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 22:02

Flyleaf stopte zodra ze de stappen van Leopardpaw hoorde, ze wilde het zelfvertrouwen van de jonge poes geen deuk geven en daarom liep ze terug naar Lightmoon en legde het haar uit. Midden in het verhaal stopte ze want Leopardpaw kwam eraan gerend. Met twee stukken prooi!
Flyleaf was impressed, en dat liet ze ook merken. "Knap gedaan Leopardpaw, misschien moet ik jou mentor maar worden, dat lijkt me heerlijk rustig want jij weet het meeste blijkbaar al." Ze grinnikte en begon terug te lopen naar het kamp, ze had nu wel honger gekregen...


Hello! Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 19:11

Lighmoon had de conversatie tussen de twee aandachtig gevolgd. Ze zag dat Flyleaf Leopardpaw een beetje gekwetst had. Ze ging iets dichter bij de poes met de Luipaardvacht lopen. 'Ik heb al een muisje gevangen. Die heb ik net naar de clan gebracht toen ik nog wat wou jagen kwam ik Lightmoon tegen. Ik wel jagen hoor' zei die. Lightmoon hielt wijselijk haar mond over het slapen, het zou nogal ongepast overkomen als ze dat zou zeggen. Ze hoorde Flyleaf grinniken. Ze wierp de kat een waarschuwende blik toe.'Oké, laat maar eens zien dan. Lightmoon hier is de jury, we hebben alletwee maar een paar minuten en degene die in die tijd het meeste prooi heeft gevangen kan echt jagen. Als je iets vangt zal ik ook tegen de anderen zeggen dat jij goed kan jagen." stelde ze voor. Lightmoon kon niets anders doen dan haar schouders op halen, voor ze het goed en wel door had was het begonnen. Fijn dat ik hier ook over te beslissen had, dacht ze met een wrang lachje. Mokkend ging ze zitten, dit vond ze niet zo leuk. Verveeld en een beetje gekwetst keek ze rond. Ze mochten het ook met haar overleggen hoor. Het landschap gleed haar voorbij. Normaal genoot ze van alles wat ze te zien kreeg, nu kon ze alleen maar een vermoeide zucht slaken. Leopardpaw was nog niet getraind, het kon gewoon niet dat ze echt veel prooi zou vangen. Straks zouden ze nog ruzie krijgen, daar was ze echt niet aan toe. Hopelijk begreep de andere poes het wat. Eindelijk kwam Flyleaf. Ze legde haar iets uit waarvan de bruine poes niets verstond, die kat zou het wat rustig moeten doen. Daar kwam Leopardpaw, met twee stukken prooi! 'Knap gedaan Leopardpaw, misschien moet ik jou mentor maar worden, dat lijkt me heerlijk rustig want jij weet het meeste blijkbaar al.' zei Flyleaf. Waarom was er eigenlijk een jury? Ze konden het toch zo zien? 'Goed gedaan, maar een mentor zal je dan wel het vechten en al de rest leren hoor.'zei ze zo vriendelijk mogelijk. De apprentic zou het niet mogen onderschatten.  De poes had het wel echt goed gedaan, daar zou de clan tevreden mee zijn. Ze zag dat Flyleaf ging vertrekken. 'He, wacht even, ik ga nog wat prooi vangen, iemand zin om mee te gaan?'vroeg ze oprecht. Het was veel leuker met ze'n allen en bovendien voelde Lightmoon zich dan veiliger.En ze kon dan eens laten zien wat zij kon.Toch zat dat jury gedoe haar nog wat dwars. 'Misschien steek je er nog wat van op, als dat nog nodig is.'grinnikte ze tegen Leopardpaw.Vol verwachting keek ze naar de twee katten, zouden ze wel willen meegaan? Toch raar, eerst was ze er zo bang van, en nu wou ze dat ze bleven, omdat ze bang was voor andere dingen, maar dat liet ze mooi niet merken.

(oh ja, misschien is het best dat we elk om de beurt posten? nu was ik niet zo goed mee...juist een ideetje, sorry van late post^^)


yes, it's me...

Hello! Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: