Hello! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Flyleaf
StarClan
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 20:44

'He, wacht even, ik ga nog wat prooi vangen, iemand zin om mee te gaan?' Flyleaf keek naar Lightmoon en ging weer terug naar de twee katten, "prima! Ik ga mee." Zei ze vrolijk, het leek haar wel leuk om met beide katten te gaan jagen, zolang Littleface maar niet ongerust werd. 'Misschien steek je er nog wat van op, als dat nog nodig is. Zei Lightmoon tegen Leopardpaw, Flyleaf keek ze aan en zei "Ik ga bij Sunningrocks iets proberen te vangen, waar gaan jullie heen?"


@ Prima idee, nu dus Leopardpaw?


Hello! - Pagina 2 Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 20:56

"Knap gedaan Leopardpaw, misschien moet ik jou mentor maar worden, dat lijkt me heerlijk rustig want jij weet het meeste blijkbaar al."
Leopardpaw was trots op zich zelf ze had gewonnen van Flyleaf! Haha nu moest Flyleaf haar belofte nog na komen! "Haha, lijkt me leuk! Nou rustig zul je het niet krijgen!" zei ze lachend. "Maarrreee nu je belofte nog he, je moet het aan alle katten vertellen! Maar ik mats je doe alleen maar aan alle leerlingen!" Leopardpaw kon haar lach bijna niet inhouden! Toen vroeg Lightmoon:
Goed gedaan, maar een mentor zal je dan wel het vechten en al de rest leren hoor.'He, wacht even, ik ga nog wat prooi vangen, iemand zin om mee te gaan? Ik wil wel mee gaan jagen! Lijkt mer leuk kom jij ook mee Fly? Waar gaan we jagen Light?"



Ik was net aan het posten haha! Kom je chatte?


Hello! - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 21:00

'Prima! Ik ga mee.'zei Flyleaf enthousiast. Lightmoon glimlachte verlegen. Gelukkig, ze wist niet wat ze zou gedaan hebben als niemand mee ging. Met meer katten waren ze altijd sterker. 'Haha, lijkt me leuk! Nou rustig zul je het niet krijgen!" Maarrreee nu je belofte nog he, je moet het aan alle katten vertellen! Maar ik mats je doe alleen maar aan alle leerlingen!' zei Leopardpaw, ze had er duidelijk wel lol in. Lightmoon haar humeur klaarde wat op. 'Ik zal wel helpen.'zei ze tegen Flyleaf met een knipoog. Al vermoedde ze dat ze dat niet zou durven, zomaar een gesprek beginnen, daar was ze nooit goed in geweest en je wist maar nooit wat voor gedachten die kat had. 'Ik wil wel mee gaan jagen! Lijkt mer leuk kom jij ook mee Fly? Waar gaan we jagen Light?' vroeg de Apprentic. Lightmoon dacht vlug na, er was wel een mooi plekje hier dichtbij, niet veel katten kwamen daar, maar las je wist waar het meeste prooi zat, vond je er wel wat. 'Volg mij!' zei ze met glimlach. Ze verdween het struikgewas in. De sneeuw kraakte onder haar pootjes. Ja, die katten zou ze wel kunnen vertrouwen. Dat hoopte ze toch, ze was nog altijd voorzichtig, maar toch al wat minder bang. Ze keek over haar schouder als de katten er al aan kwamen, ze stopte even om te wachten, hopelijk waren ze haar wel gevolgd. Eerst vond ze het niet zo erg om alleen te zijn, maar je wist toch maar nooit als er iemand op de loer lag.


yes, it's me...

Hello! - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 15:43

Flyleaf volgde Lightmoon op een drafje en keek ondertussen over haar schouder naar Leopardpaw. De apprentice was blijkbaar alweer helemaal vergeten dat ze nog niet zo lang geleden in ijskoud water gevallen was. Maar toch maakte Flyleaf zich zorgen, ze ging naast Lightmoon lopen en zei zachtjes: "Niet te lang hoor, we willen niet dat Leopardpaw kou vat..." Lightmoon had hier vast ook al aan gedacht maar het kon nooit kwaad om het nog een keertje hardop te zeggen..


Hello! - Pagina 2 Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 6:31

Flyleaf was naast Lightmoon gaan lopen. Leopardpaw achtervolgde de 2 poezen. Ze wou graag nog wat jagen maar wou daarna wel terug naar het kamp, ze was al genoeg buiten geweest vandaag.
"Is het een mooie plek Lightmoon?" vroeg ze. Ze wachtte op een antwoord. Zou er daar veel prooi zijn? Leopardpaw zag dat Flyleaf wat in Lightmoon's oor fluisterde. Dat boeide haar niet zo veel vast een mentor praatje.


Sorry dat ik laat reageer druk met school enzo....... Maar ik doe m'n best om in het weekend te posten! Flyleaf mag ik je naam misschien weten? Haha, ik heet Cynthia.
XCynthia


Hello! - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 19:29

Lightmoon schrok lichtjes op toen ze een vacht lang de hare voelde strijken. Naast haar liep Flyleaf. Lightmoon glimlachte in zichzelf toen ze besefte dat de katten achter haar aan gekomen waren. Niet te lang hoor, we willen niet dat Leopardpaw kou vat...'zei die. Lightmoon knikte kort, het was wel eens door haar hoofd geschoten maar er dan weer uit gegaan. Toch goed dat de poes het nog eens zei. Ze glimlachte naar de poes naast haar, ze zou het niet te lang rekken. 'Is het een mooie plek Lightmoon?'vroeg Leopardpaw aan haar. Lightmoon draaide haar om naar de zwart-witte poes. 'Ja hoor, het is daar super.'antwoordde de bruine poes. Haar ambere ogen zochten die van Leopardpaw. Hopelijk vonden de katten het wat. Ze waren er nu bijna, zo ver was het nu ook weer niet. Daar achter die bocht lag een mooi stukje groen. Dat waarschijnlijk nu wit was geworden. Nu maar hopen dat er prooi was, dacht Lightmoon, anders ging ze wel heel hard af.


yes, it's me...

Hello! - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimema 23 sep 2013 - 20:08

Ja hoor, het is daar super.' Flyleaf rilde, het was koud geworden, hopelijk waren ze er snel. Ondertussen was de zon ook gezakt en viel de schemer in... Ze rilde nog eens. Het bos zag er bij nacht heel anders uit, minder uitnodigend en een stuk enger. Snel liep ze door en schudde zo nu en dan wat met haar poten om warm te blijven.
Ze wierp een blik op Lightmoon, "Heb jij het niet koud?"


Hello! - Pagina 2 Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 19:47

'Ja hoor, het is daar super. antwoordde Lightmoon op haar vraag. Flyleaf vroeg wat aan Lightmoon. Leopardpaw had het een beetje koud. Maar ze liep stevig door. Ze wou even jagen en daarna meteen naar het kamp. Plotseling hoorde ze geritsel in de struiken te hard voor prooi. "Horen jullie dat? Er is daar iets ik voel het!" Leopardpaw sprong in de bosje ze wou weten wat daar was! Ze draaide een rondje op de open plek. Het was er groen! Hoe kon dat? "Lightmoon?! Flyleaf?!" gilde ze. "Waar zijn jullie???????!!!!!!" Leopardpaw werd wanhopig ze kende dit gebied niet, waar was ze?


Hello! - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 20:50

Lightmoon stapte nietsvermoedend door. Ze waren er bijna. 'Heb jij het niet koud?'vroeg Flyleaf aan haar. Lightmoon keek opzij naar de kat naast haar, nu ze het zei leek het wel of ze de koude nu pas voelde. Gelukkig had ze een lange, dikke vacht. Bezorgd dacht ze aan Leopardpaw. Ze wierp een blik over haar schouder om te kijken hoe hetmet de zwart-witte poes was. 'Och, dat valt wel mee hoor, maar ik maak me zorgen om Leopardpaw.'zei ze zachtjes. Verschrikt keek ze rond zich? Waar was de apprentice nu? Haar hoofd zwiepte heen en weer. Ze zou zichzelf nooit vergeven als haar iets overkwam. 'Lightmoon?! Flyleaf?!'klonk het ergens heel ver weg. Het was amper verstaanbaar omdat de wind de woorden aan stukken had getrokken. Erachter kwam nog wat vaag gefluister. Lightmoon slikte, als Leopardpaw buiten in kou bleef...Met die natte vacht. Nee, daar mocht ze niet aan denken. Lightmoon wou vragen aan de andere poes waar Leoaprdpaw was, maar ze realiseerde zich net op tijd de ze waarschijnlijk net zo veel wist als haar, niets dus. 'Volgens mij kwam het van die kant.'zei ze dus maar, zonder meer extra uitleg. Zonder verder na te denken racete ze die kant op. Doorens schraapten lang haar vacht, maar pijn voelde ze niet. Ze moest er bijna zijn, dat moest gewoon. Slippend kwam ze tot stilstand om de geur op te snuiven en te kijken of Flyleaf eraan kwam, ze kon haar toch ook niet kwijtspelen! Met twee waren ze veiliger en hadden ze meer kans om de apprentice te vinden.


yes, it's me...

Hello! - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 13:56

Leopardpaw was bang. Ze wist niet waar ze was. Ze kende het niet en ze had het een beetje koud. Toen hoorde ze gegrom. Ze draaide zich met een ruk om. Achter haar stond een vos! Leopardpaw gilde van angst. "Flyleaf! Lightmoon!!!!!!!! Help me!!! Een v-v-v-vossss!!!!" Ze kon het woord vos bijna niet uitspreken.....Ze wist dat vossen gevaarlijk waren. Maar wat ze moest doen wist ze niet.....Vechten had zo ie zo al geen zin. De vos was toch sterker dan haar, vluchten? Vluchten was een optie. Maar zou de vos niet sneller zijn dan haar? Ze moest snel kiezen, de vos begon al te kwijlen. Blijkbaar had hij wel zin in een mals stukje apprentice. Ze moest wel vluchten maar dan zou ze veder het woud in moeten en ze kende de weg niet.......Maar ja, misschien rook ze wel het geur spoor van het donderclan kamp. De vos kwam langzaam dichterbij. Leopardpaw rende veder het woud in. Met de vos achter zich aan. Ze rende dwars door een bosje heen. De prikkende bladeren boeide haar niks. Ze moest Lightmoon en Flyleaf vinden! Ze snoof de lucht nog eens goed op. Hé? Wat rook ze daar nou? Was dat het geurspoor van Lightmoon en Flyleaf? Ze keek even snel achterom. De vos rende nog steeds achter haar aan... Leopardpaw versnelde haar pas. Ze wou geen vossen voer worden... Ze riep nog een keer super hard: "Flyleaf?! Lightmoon?! Er zit een vos achter me aan!!! Help me!!!" Ze hoopte maar dat de twee poezen dit zouden horen....


Hoi! ^_^ Sorry voor late reactie... Heb nu vakantie ben dus vaker online! Haha. Nu moet flyleaf posten toch?
Groetjes Cynthia x
P.s Even wat actie in het verhaal! Haha! En heb eindelijk een lang stukje tekst weten te typen!


Hello! - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 14:03

Flyleaf liep achter Lightmoon aan, ze hadden al een eind gelopen toen er ineens een schreeuw klonk. "Flyleaf! Lightmoon!!!!!!!! Help me!!! Een v-v-v-vossss!!!!" Ze spitste haar oren, dit klonk serieus! Snel rende ze Lightmoon voorbij op weg naar de bron van de herrie. Maar ze kon het niet vinden, het was koud en de apprentice had geen duidelijk geurspoor achter gelaten.
De moed zonk de poes in de schoenen, tot er ineens nog een schreeuw klonk. "Flyleaf?! Lightmoon?! Er zit een vos achter me aan!!! Help me!!!" Flyleaf stond even stil om een plan te bedenken, en racete toen zonder verder na te denken weg. Ze kwam weer bij een stroompje, en sprong er met een zwierige sprong overheen, waarna ze verder rende.
Al snel kwam de apprentice in zicht, ze waren, zoals Flyleaf al wel gedacht had, naar de Fourtrees gerend.
Snel rende de poes langs de vos naar Leopardpaw, toen haar ineens iets opviel. De vos was ongevaarlijk! Hij had geen tanden meer, en zou dus zoiezo verhongeren, ze hadden dus niets te vrezen! Ze liep rustig naar de hijgende apprentice toe en sprak haar aan. "Nooit zomaar wegrennen! Deze vos is trouwens ongevaarlijk..."

~


Hello! - Pagina 2 Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 14:40

"Nooit zomaar wegrennen! Deze vos is trouwens ongevaarlijk..." zei flyleaf. Die naast haar was kommen rennen. "Sorry! zei Leopardpaw. Ze voelde zich super schuldig. Ze had flyleaf en lightmoon bang gemaakt voor een ongevaarlijke vos! Hoe dom kon ze zijn!....."
De vos was ook gestopt met rennen. "Wat doet hij nu? Vroeg Leopardpaw?" hopelijk vertelde flyleaf dit niet aan Firestar anders werd het misschien verboden voor haar om het kamp uit te gaan......""Waar is Lightmoon trouwens? vroeg ze."
Ze wachtte op een antwoord op al haar vragen...


sorry verkeerd account ^_^"


Hello! - Pagina 2 Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 21:15

'Flyleaf! Lightmoon!!!!!!!! Help me!!! Een v-v-v-vossss!!!!'schreeuwde een stem. Lightmoon haar hart maakte een sprong van het verschieten. Ze zag een flits van Flyleaf, snel ging ze de kat achterna. Met haar grote sprongen en de angst dat Leopardpaw iets zou overkomen had ze de poes snel ingehaald.'Flyleaf?! Lightmoon?! Er zit een vos achter me aan!!! Help me!!!'ging Leoapardpaw weer. Lightmoon begon sneller te lopen, de koude lucht sneed in haar elke keer dat ze hijgend adem haalde. Doorens sneden in haar vacht, maar pijn voelde ze niet. De wolken boven haar plakten samen om de bedrukte sfeer nog een beetje te benadrukken. Lightmoon haar ogen flitsten heen en weer voor opkomend gevaar. De adreladine stroomde door haar lijf. Flyleaf was al aangekomen. Ze voerde blijkbaar een gesprek met Flyleaf. Gelukkig was ze ongedeerd. Lightmoon kwam lichtjes tot bedaren toen ze besefte dat de poezen veiglig waren,de rust duurde niet lang toen ze de vos zag. Haar bruine ogen werden groot. Toen ze toch wat beter keek zag de poes dat de vos geen tanden had. Ze fronste haar hoofd bij dit onwaarschijnlijk verschijnsel. Gelukkig kon de vos niet bijten. Toch klopte er iets niet, Lightmoon dacht diep na. Toen ze het eindelijk wist deinsde ze van de schok achteruit. De vos had wel nog nagels...die blijkaar heel scherp waren...Lightmoon had geen tijd om na te denken, voor ze het goed en wel besefte was ze op de vos gesprongen, het beest schreeuwde het uit van de pijn toen haar nagels in het vlees van het dier drongen. Lang zou ze dit niet volhouden. 'Leopardpaw, Flyleaf, help me!'schreeuwde ze met een stem waar angst in doordrong. Ze hadden nu wel genoeg gebabbeld, Lightmoon had er niets van verstaan, dit was nu belangrijker, het was gevaarlijk genoeg, ze moest nu echt hulp krijgen...

sorry, verkeerd acc


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hello! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Hello! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 20:50

Leopardpaw wachtte nog steeds op een antwoord van Flyleaf. Toen zag ze Lightmoon aankomen. Tot haar verbazing sprong die boven op de vos! Het beest schreeuwde het uit van de pijn. Lightmoon hield dit niet lang vol zag Leopardpaw, Lightmoon schreeuwde: 'Leopardpaw, Flyleaf, help me!' Leopardpaw bekeek de vos, die was toch ongevaarlijk? Toen zag ze het de vos had hele scherpe nagels! Leopardpaw dacht na...Ook op de vos zijn rug springen had geen zin... Ze moest hem op een gevoelige plek bijten. Maar waar? Ze bekeek de vos. Toen zag ze een goede plek waar je een prooi ook altijd dode. Zijn keel! Maar er was 1 gevaar hij kon haar krabben met zijn nagels... Maar ze moest het doen. Leopardpaw sloop naar de vos. Ze keek naar de vos zijn rug, net alsof ze daar wou bijten. De vos stond dus al klaar voor de aanval. Maar op het laatste moment veranderde ze haar doel. Ze beet in de keel van de vos. haar tanden kwamen moeilijk door de stevig huid. De vos schreeuwde van de pijn. Ze hoopte maar dat Flyleaf ook op een gevoelige plek van de vos zou bijten. Dan zou de vos dood neervallen.

Nu Flyleaf toch?


Hello! - Pagina 2 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: