Open topics



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Open topics

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
Open topics DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:31

Ik heb dit nog niet voorgesteld aan de rest van het team of overlegd omdat ik eigenwijs/ongeduldig ben omdat ik de mening van het forum ook wil hebben.

Maar goed, to the point. Ik zie de laatste tijd steeds meer gesloten topics. Nadat ik mijn eerste essay had geplaatst, nam dat weer wat af, maar opnieuw blijft iedereen vaststeken in zijn vaste plekje met dezelfde mensjes, wat mensen het gevoel geeft dat ze er moeilijk tussen kunnen komen. Het zet mensen ook vast in een patroon.

Dus, mijn voorstel is, om Warrior Cats wat toegankelijker te maken, in te stellen dat je alleen in topics de eerste post reserveert voor iemand, ipv ze privé te maken? Ik heb Lianne dit al wel eens zien doen. In het geval van hoge uitzondering, maak je dan een privé topic, als het echt niet anders kan.

Meningen?

-Babs


Open topics T4W3e3N
Stamps
Open topics PS18GM0Open topics W0qAlxROpen topics EjrsROFOpen topics FWu1gsfOpen topics D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Open topics V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:34

Ik ben het hier volledig mee eens! Zo kunnen er ook onverwachtse dingen gebeuren etc. En heeft iedereen de kans om te posten


Open topics DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Open topics Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
Open topics DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:36

Like!
Ik vind het idee echt goed...


Open topics ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Senji
Member
Open topics DPKsfdL
Lianne
64

CAT'S PROFILE
Age: 74 ☾‘s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Senji
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:54

Totaal voor! Niets op aan te merken en zo is alles ook veel spontaner in plaats van afgesproken (:


Gloating, I plant the seed inside your head. Right away, watch it grow.
Open topics 6f8vet
Destroying your insides, pleading to comfort you. With my sadistic ways I watch the tears fall.

I crack a smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Open topics DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:33

Maar als je dan een verhaallijn hebt met iemand, en dan komt er een derde persoon vrolijk bij huppelen, dan is het niet leuk voor degene die eigenlijk wensten met rust gelaten te worden in dat topic, If you get me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Open topics DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:35

Strawberry schreef:
In het geval van hoge uitzondering, maak je dan een privé topic, als het echt niet anders kan.
?C:


Open topics Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachkit
Member
Open topics DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons.
Gender:
Rank:
Peachkit
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:37

Ik ben het hier wel mee eens.

Het is ergens erg vervelend als er geen enkel topic open is.

Maar er wordt ook bijna nooit gereageerd in open topics...Tenminste, bij mij...


Open topics 2d18par
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Open topics DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:45

Oké, dan vind ik het een goed idee ^^
Ik ben voor.


Open topics A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wretchedpaw
Member
Open topics DPKsfdL
307
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:59

Ik vind het ook een goed idee C;
Maar ik zie ook vaak dat die topics niet meer worden afgemaakt /:


♫~One mischievous little woodpecker
Another day, pecking your holes
Ruining the woods, tree wrecker
Open topics 2196jwh
Your nesting holes are all tainted, your food with toxins rife
Touch your friends, and they all will die falling at your feet
Oh, sad little woodpecker~♫

{FAMILY}
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw,
Member
Open topics DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Icepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 17:00

ik ben voor, zo heb je meer het 'verrasings element'


Open topics 25ism7k
Open topics Wzw1
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Open topics Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 17:52

Ik ben ook voor, want dat maakt het inderdaad veel toevalliger wie je kat tegenkomt.
Bovendien zie ik ook dat veel mensen die een topic reserveren dat alleen in de post zetten en niet in de titel. Dat vind ik zelf een beetje storend, want dan klik ik er steeds op en blijkt dan dat ik er helemaal niet op mag reageren...


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Open topics DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 18:50

Voor, dan leren je katten ook nieuwe katten kennen :3


Open topics Dmpleh
Open topics Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw.
Member
Open topics DPKsfdL
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 19:16

Ik ben voor! Very Happy



Open topics Oa13sh
Fading Memories:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Open topics GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 19:35

In principe ben ik voor, maar als ik een open topic maak krijg ik nooit reacties. Sws zijn we tegenwoordig echt van het reserveren


Open topics PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Open topics DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 20:02

Er zijn een hele hoop privé topics. En bij de open topics word amper gereageerd.
Ik vind het wel een goed idee!



Open topics M3fi
Open topics 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Open topics Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 20:23

Het punt is dat mensen nu vaak gwn topics vragen bij de accmarkt, dan zegt er iemand, ik wil wel, en daarvoor maak je dan de post. Beetje zelfde principe als n open topic hebben en even vragen van, wil er iemand reageren? T enige verschil is dat je eventueel sommige mensen wel of niet kan kiezen, maar meestal wordt iedereen die vraagt wel uitgekozen.


Open topics RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Open topics DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Open topics   Open topics Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:47

Ja, maar er zijn ook mensen die dat liever niet doen (: Er zijn ook een hele hoop mensen die niet via de accountmarkt zoeken en voor die mensen die via open topics werken, kan het ontmoedigend werken dat niemand op hun open topics reageert. Mijn punt is gewoon, gooi eens wat meer topics open voor mensen, ipv ze af te sluiten. En reageer wat vaker op open topics. Smile Om de hele rpg wat toegankelijker te maken en nieuwe mensen te ontmoeten.

Ikzelf ben ook wat meer geneigd om met mensen te rpg'en die ik ken, of op zoektopics te reageren van mensen die ik ken. In open topics kom je wat meer random mensen tegen. Mijn bedoeling is dan ook niet om dingen te vast te zetten en mensen te pushen van: DOE DIT, DOE DAT. Maar meer om mensen te laten nadenken. Smile


Open topics Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open topics
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: