[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:19

Specklepaw trippelde met een muisje naar zijn eetplekje. Dicht bij de Nusery waren een paar kittens aan het spelen. De apprentice grinnikte. Hij ging zitten en boog zich over de prooi. Na een paar hongerige happen lagen er alleen nog een paar restjes. Hij besloot ze te bewaren.
~Flut -.-


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:04

Auburn was met een krekeltje aan het spelen en probeerde hem te vangen. Hij maakte een paar gekke sprongen die ze nadeed. Opeens moest ze een sliding-stop maken omdat er een apprentice lag. "Oef ! Op het nippertje. Het spijt me, de krekel leed me af" Verontschuldigde ze zich ookal had ze niets gedaan. Ze had geen moeder en toch had ze wel manieren geleerd, door om zich heen te kijken en te luisteren naar moeders in de nursery die praatten.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:10

"Oef ! Op het nippertje. Het spijt me, de krekel leed me af", verontschuldigde een kitten zich. Specklepaw keek naar de kitten. De naam van het poesje zat te verweg. "Hallo.", miauwde hij dan maar. Hij keek naar het vlekken patroon. "Wat is je naam, kleintje?", vroeg hij liefdevol. Hij keek naar de kleine pootjes en snorde. Wat zijn kittens toch schattig.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:36

"Mijn naam? Auburn. Auburnkit" Glimlachte ze liefdevol. "En jou.. eh ik bedoel u. Uw naam?" Eigenlijk wist ze niet zo goed of ze apprentices al met u moest aanspreken, maar het proberen was nooit fout dus deed ze het maar. Ze kon nog niet uit elkaar halen of het een kater of poes was, haar reukvermogen was nog niet zo goed. Ze ging er maar vanuit dat het een kater was, zijn stem klonk zwaarder dan een poes. Hij had mooie bruine ogen, die pasten goed bij zijn bruine neusje.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:48

"Mijn naam? Auburn. Auburnkit En jou.. eh ik bedoel u. Uw naam?" Specklepaw glimlachte vriendelijk. "Ik ben Specklepaw. En zeg maar jou hoor.", miauwde hij grijnsend. Hij keek naar de lucht witte wolken lieten witte sneeuwvlokjes vallen. Eén sneeuwvlokje koos de neus van Auburnkit uit als landingsplaats. Hij keek naar de gevlekte kitten. "Weet je al wat dit wit spul is?", vroeg hij wijzend met zijn neus naar de sneeuw rondom hun.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:54

Ze schrok op door wit spul dat uit de lucht kwam en op haar neus belandde. "Oh oké!" Zei ze nog op het jou gedeelte. "En nee.. eigenlijk niet. Ik heb het wel vaker gezien, maar het is me nog nooit uitgelegd" Zei ze eerlijk.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 13:02

"En nee.. eigenlijk niet. Ik heb het wel vaker gezien, maar het is me nog nooit uitgelegd" Specklepaw knikte. Dit was weer eens een geval zonder moeder. De apprentice opende zijn mond; "Dat is sneeuw. De StarClan zend sneeuw naar beneden zodat de bodem kan bevriezen. Als Leaf-bare om is kan de bodem ontdooien en dan is er veel water. Als het hard heeft gesneeuwd en dan ontdooit het kunnen er overstromingen ontstaan." Specklepaw hapte naar adem en keek even dubbel. "Zo kunnen er plantjes groeien en bloempjes.", eindigde hij. Hij keek met twinkelende ogen naar Auburnkit. "Maar sneeuw is ook leuk om mee te spelen.", miauwde hij vrolijk. Toen er een vlokje voorbij zijn neus dwarrelde flitste zijn tong naar buiten en ving het op. Hij tilde voorzichtig een poot op om er naar eentje te slaan. Hij zwaaide met zijn staart om Auburnkit te tonen dat ze mee moest doen.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 13:12

Ze luisterde naar Speckle, die toen hij klaar was een sneeuwvlokje opving met zijn tong. Ze probeerde het ook, maar viel toen op haar kaak. "Oeps.." Zei ze, maar had geen pijn. Ze probeerde het nog een keer, die keer met succes. "Het smaakt naar.. naar.. water!" Zei ze enthousiast.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 17:07

"Oeps.." Specklepaw lachte warm. Hij keek naar Auburnkit. "Het smaakt naar.. naar.. water!" Zei ze enthousiast. De apprentice greens en dartelde vrolijk om de kitten heen. Hij leek terug in de kittentijd te leven door net zo speels als de meeste kittens te doen. Hij dook ineen en een twinkel in zijn ogen keek hij Auburn aan. "Zullen we een spelletje spelen?", vroeg hij enthousiast. Hij sprong heen en weer zodat duizenden vlokken omhoog vlogen.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 14:36

"Natuurlijk! Wat voor spelletje" Ze lachte kort toen er vlokken omhoog kwamen door zijn bewegingen. Auburn probeerde het niet na te doen, ze wist dat ze zou falen. Het was niet dat ze niets kon, haar kitten-heid kon haar in de weg zitten.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:15

"Natuurlijk! Wat voor spelletje" Specklepaw stopte met springen. Daar had hij niet eens overna gedacht. Vlug bedacht hij een antwoord. "Jij bent een leader en ik ben een warrior, en ik moet doen wat jij zegt." Hij lachtte haar warm toe. Hij sprong op en neer.
~Flut


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 21:19

"Super" Auburn ging zitten en schraapte haar keel, probeerde zich groot te maken. "Haal een muis voor mij!!" Commandeerde ze en deed de moeite haar lach in te houden.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 12:21

"Super! Haal een muis voor mij!!" Specklepaw grinnikte en boog. Hij liep naar de restjes die hij had laten liggen. Daarna liep terug naar Auburnkit. "Auburnstar, we hebben een tekort aan prooi. Alleen de restjes van een muis is over. Ik hoop dat dat ook goed is.", miauwde hij neerbuigend. Hij gaf haar de restjes en proestte het uit.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 22:36

Toen Speckle het uitproestte moest ze wel mee doen, het lukte haar niet om het in te houden. "Voor deze ene keer zou ik het goed keuren" Ging ze serieus verder. "Maar de volgende keer graag een goede muis, anders mag je uit de clan!" Auburn lachte omdat ze overdreven streng was en drukte toen haar kopje tegen Speckle als een soort knuffeltje, ze vond hem echt aardig.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 11:19

"Voor deze ene keer zou ik het goed keuren" Ging het jong serieus verder. "Maar de volgende keer graag een goede muis, anders mag je uit de clan!" Specklepaw keek op zijn poten neer met een brede glimlach. Zijn glimlach werd nog breder toen Auburnkit een kopje gaf. De tabbykater keek op. "Auburnstar, dat was ik je vergeten te vertellen, er loopt een BloodClanner op ons terretorium... Daar is hij al." Hij wees met zijn staart in de richting van de hoop verse prooi. Vluchtig liep hij ernaar toe. Met uitgestoken klauwen kwam hij op de kitten aftrippelen. Hij gaf het jong een knipoog en trok zijn klauwen in. Met een grote luchtsprong kwam hij op Auburnkit terecht. Hij maakte zijn gewicht zo licht mogelijk en verslapte zijn spieren.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 13:31

Auburn glimlachte bij de knipoog en proestte het nogmaals uit toen de apprentice op haar sprong. Ze gooide hem van haar af en bleef lachend haar pootje, met ingetrokken klauwen lang hem halen. "Verdwijn van mijn territorium stuk vuil!!" Riep ze lachend en ging boven Speckle staan, zonder op hem te staan ofcourse. "Als je nog een keer je hier durft te vertonen dan zwaait er wat!!"


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:44

"Verdwijn van mijn territorium stuk vuil!!" Riep Auburnstar lachend. "Als je nog een keer je hier durft te vertonen dan zwaait er wat!!" Specklepaw dook ineen en piepte 'geschrokken'. "Ik ben al weg." Hij grinnikte en liep een stukje weg. Daarna kwam hij terug. En lachtte met de kitten mee.


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimema 9 sep 2013 - 16:22

"Dat was echt grappig!" Schaterde ze uit en gaf hem toen nogmaals een knuffel. "Bedankt" Fluisterde ze zacht terwijl ze de apprentice knuffelde. "Geen mama of papa hebben is soms best moeilijk. Ik ben wel vrolijk maar zo veel gelachen heb ik even niet gedaan"


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:33

"Dat was echt grappig! Bedankt Geen mama of papa hebben is soms best moeilijk. Ik ben wel vrolijk maar zo veel gelachen heb ik even niet gedaan" Specklepaw knikte begrijpend. Hij gaf de kitten een knuffel terug en likte haar kop. "Je moet daar niet aan denken.", miauwde hij geruststellend.



[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 14:25

"Doe ik ook niet meer. Vriendjes maken is nu mijn doel." Miauwde ze trots waarna ze gaapte en haar tong opkrulde. "Het spijt me. Ik ben nogal moe. Vind je het erg als ik even ga slapen?"


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: