[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Specklestem
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:06

"Doe ik ook niet meer. Vriendjes maken is nu mijn doel. Het spijt me. Ik ben nogal moe. Vind je het erg als ik even ga slapen?" Specklepaw gaf de kitten een kopje en miauwde; "Nee hoor, ga maar. Ik vind het niet erg... Ik ben zelf ook nogal moe." Hij gaf haar een knipoog en liep naar de Apprentice Den. Hij keek achterom en zwaaite ten afscheid met zijn staart.

~Topic uit


[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 Y1b91

Stuff:


Laatst aangepast door Specklepaw op za 14 sep 2013 - 15:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]   [@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 19:22

De kitten glimlachte en liep toen weg. Ze keek nog even om en zag dat hij met zijn staartje wiebelde, en deed hetzelfde. "Doei doei!" Riep ze nog na en liep toen naar haar den.


Ze ging liggen en legde haar hoofd op haar pootjes. Allemaal gedachtes dwaalde door haar hoofd waarna ze in een diepe slaap viel..


Auburn uit~


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T] - Pagina 2 Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[@Auburnkit] Play in the snow! [S.P.T]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: